Zeker even kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
vanavond om 10 uur op nederland 2 komt er bij sport in beeld het een en ander over het ajax van '72.![]()
Dank je! Ga hem zo aanzettenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
vanavond om 10 uur op nederland 2 komt er bij sport in beeld het een en ander over het ajax van '72.![]()
Dat is pas een mentaliteit, vechten voor die 100 doelpunten, zal je nu bijna nergens meer tegenkomen.... jammer.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:17 schreef tong80 het volgende:
Kippenvel. Ajax had al 92 doelpunten gescoord in het beste seizoen dat Ajax ooit speelde.
Ze wilden de 100 halen en wonnen in de laatste wedstrijd met 12-1 van Vitesse.
'72. Winnaars landskampioenschap, beker, supercup en wereldbeker.
Cruijff voetballer van het jaar in europa.
Net oud genoeg om het mee te hebben mogen maken.
Ik heb dat seizoen heel wat in de Meer en het Olympisch gezeten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:17 schreef tong80 het volgende:
Kippenvel. Ajax had al 92 doelpunten gescoord in het beste seizoen dat Ajax ooit speelde.
Ze wilden de 100 halen en wonnen in de laatste wedstrijd met 12-1 van Vitesse.
'72. Winnaars landskampioenschap, beker, supercup en wereldbeker.
Cruijff voetballer van het jaar in europa.
Was sowieso geen slecht sportjaar, wat ik zo zag. Twee keer judogoud, Hennie Kuiper wint de wegwedstrijd in de tour, Ajax wint alles wat er te winnen valt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:17 schreef tong80 het volgende:
Vooral Ajax. Echt het beste team ooit. Kan geen AC Milan of Real Madrid aan tippen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:09 schreef keeper het volgende:
[..]
Was sowieso geen slecht sportjaar, wat ik zo zag. Twee keer judogoud, Hennie Kuiper wint de wegwedstrijd in de tour, Ajax wint alles wat er te winnen valt.
Precies, als ze daarna nog een paar jaar bij elkaar waren gebleven waren alle records in de boeken nu op naam van Ajax.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:13 schreef tong80 het volgende:
Vooral Ajax. Echt het beste team ooit. Kan geen AC Milan of Real Madrid aan tippen.
Dat zijn geen winstgevende opties.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
kut trabelsi, verkopen aan een noord-koreaanse club. ik hoop dat die gast z'n been breekt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |