Nee, t was wel een speler. Maar wie?quote:Op maandag 6 september 2004 23:10 schreef Duiveltja het volgende:
Dat was toch geen NOS wagen
Voor een speler die 1 seizoen buitengewoon gespeelt heeft en nu al een jaar niet meer vind ik topspeler een te groot woord.quote:Op maandag 6 september 2004 23:18 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik hoop toch dat Trabelsi gewoon blijft. Hij mag zich dan welliswaar niet echt normaal gedragen, het is en blijft een topspeler die Ajax gewoon zeer goed kan gebruiken.
En ik doe vrolijk met je meequote:Op maandag 6 september 2004 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al gaat dat hele stadion fluiten, ik ga klappen...
doet hij nu ook niet. en het is toch een aanwinst voor Feyenoord als hij daar gaat spelen alleen denk ik niet dat hij dat zal doen.quote:Op maandag 6 september 2004 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet trabelsi zich niet meer in Amsterdam vertonen gok ik zo
Fluitles!quote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef keeper het volgende:
[..]
Ah, eindelijk. Een medestander. Ik voel me altijd zo gehandicapt in het stadion als werkelijk iedereen begint te fluiten.
*hapt.quote:Op maandag 6 september 2004 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ik gun hem deze transfer wel. Wie gunt een laffe afvallige misdadige corrupte en Ajax-vijandige speler niet een transfer naar een sub-topper ?
huh-huh. en omdat jij hetquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:34 schreef MaxPower het volgende:
Bij Voetbal Insite meldden ze dat de transfer niet doorging omdat hij door een blessure te weinig interlands heeft gespeeld. Volgens mij is dat bullshit, want dat wordt niet meegeteld. Ik denk dat ze zijn periode bij Ajax bedoelen dat hij zich "ziek gemeld" heeft.
looptraining met de auto?quote:Op maandag 6 september 2004 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
Welke spelers knalden op elkaar met de auto na de looptraining?
Jari lijkt me over zijn top heen, die wil je als Ajax niet meer hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:20 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde dat Jari Litmanen zn conditie op peil houd of iets dergelijks en binnekort weer bij een Europese (sub)topper aan de slag wil, eigenlijk best jammer dat ie zoveel blessures had want ik denk dat hij nu de juiste man is voor Ajax
na de looptrainingquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:07 schreef DivineJester het volgende:
[..]
looptraining met de auto?
Kan alleen amper spelen door blessures, dus lijkt me niet handig.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:20 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde dat Jari Litmanen zn conditie op peil houd of iets dergelijks en binnekort weer bij een Europese (sub)topper aan de slag wil, eigenlijk best jammer dat ie zoveel blessures had want ik denk dat hij nu de juiste man is voor Ajax
misschien zei ik het verkeerd, maar zonder blessures zou hij de geschikte man zijn, nu is het idd denk ik te laat... maar hij mag altijd terugkomen als trainer of wat dan ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan alleen amper spelen door blessures, dus lijkt me niet handig.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
misschien zei ik het verkeerd, maar zonder blessures zou hij de geschikte man zijn, nu is het idd denk ik te laat... maar hij mag altijd terugkomen als trainer of wat dan ook
Litmanen Woooohooooo![]()
ik zal nooit meer klappen voor die gozer!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:23 schreef Cheiron het volgende:
Als hij gewoon zegt " ik ben stom geweest, laat me alsjeblieft voetballen, mijn zaakwaarnemer heeft een gierige klootzak van me gemaakt, Ajax is de beste" zal ik voor hem klappen als hij weer op het veld staat hoor
Maar hij zou toch na z'n voetbal carriere iig in Amsterdam gaan wonen ofzo?? En als ie er zin in had ook jeugd trainer worden bij Ajax.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Litmanen heeft al gezegd dat ie bij Lahti blijft hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |