Juist ja. Zlatan hoefde zonnodig niet weg krijg ik het idee. Dus waarom dan het verwijt dan moet je maar niet met je volle verstand een nieuw contract tekenen? Flauwekul natuurlijk...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
najah het is natuurlijk niet echt netjes om nu nog weg te gaan (al is dat denk ik eerder de fout van het bestuur)
Die clubs hadden verder ook nog geen stappen ondernomen. Pas op het laatste moment ging Juve vanalles proberen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vind dat als je met je volle verstand een nieuw verbeterd contract tekent (en hij wist dat er belangstelling was) dat ie dan niet weg moet gaan. Zelfde als met de Boertjes.
Blijkbaar heeft Zlatan het zo gespeeld dat Ajax het bod wel moest accepteren omdat Zlatan anders niet meer wilde spelen aangezien ze het bod eerste niet wilden accepteren.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij een goed bod mocht Zlatan weg. Blijkbaar was dit goed genoeg
Als Ajax eerst zegt je nodig te hebben, de trainer je tot één van de twee dragende spelers bombardeert, het bestuur je op de laatste dag voor de transferdeadline naar Turijn stuurt omdat ze je voor een spotprijsje willen overdragen aan Juventus, en dan om half zeven 's avonds de deal dreigen af te blazen over een bankgarantie, dan zou ik ook zeggen dat ze de pot op kunnen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Van het bestuur moest ie ook niet zo nodig weg want ze wilde de deal afblazen maar Zlatan wilde niet meer terug naar Amsterdam
Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 11 september 2004 21:09 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als Ajax eerst zegt je nodig te hebben, de trainer je tot één van de twee dragende spelers bombardeert, het bestuur je op de laatste dag voor de transferdeadline naar Turijn stuurt omdat ze je voor een spotprijsje willen overdragen aan Juventus, en dan om half zeven 's avonds de deal dreigen af te blazen over een bankgarantie, dan zou ik ook zeggen dat ze de pot op kunnen.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:19 schreef Nashje het volgende:
We hebben morgen mogelijk een hele nieuwe aanvalslinie: Rosales, Sonck en Mitea.
Hoe serieus kan je een trainer nemen die Raffie tot dragende speler bombardeert?quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:09 schreef Leshy het volgende:
Als Ajax eerst zegt je nodig te hebben, de trainer je tot één van de twee dragende spelers bombardeert,
1-4quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:28 schreef The_Hives het volgende:
hoeveel winnen we morgen?
Sonck maakt er 2
Hij heeft de kwaliteiten. 1 Minder seizoen mag gerust als ie daarvoor 4 jaar heel erg goed gepresteerd heeft. Hij is nog maar 21...quote:Op zondag 12 september 2004 00:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe serieus kan je een trainer nemen die Raffie tot dragende speler bombardeert?
Ik hoop ook dat hij niet wordt uitgefloten. Verdiend hij niet.quote:Op zondag 12 september 2004 01:18 schreef twi het volgende:
Zlatan verdient gewoon een staande ovatie wanneer 'ie het veld op komt. Maargoed, dat zal er wel niet in zitten.
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 12 september 2004 01:18 schreef twi het volgende:
Zlatan verdient gewoon een staande ovatie wanneer 'ie het veld op komt. Maargoed, dat zal er wel niet in zitten.
Lekker aanvallend elftal. Ik hoop dat het goed uitpakt.quote:Op zondag 12 september 2004 11:52 schreef mitt het volgende:
Ajax begint vandaag met:
Ajax: Stekelenburg, Grygera, Heitinga, De Jong, Maxwell; Pienaar, Van der Vaart, Sneijder; De Mul, Sonck, Boukhari
Koemanquote:Op zondag 12 september 2004 11:52 schreef mitt het volgende:
Ajax begint vandaag met:
Van der Vaart, Sneijder;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |