Blijf dan lekker weg...quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
ik wel
Ik kan me de situatie wel voorstellen. Zlatan zit nonchalant onderuit en Van Gaal voor een krijtbord die loopt te schreeuwen dat hij moet meeverdedigen, terwijl Zlatan rustig antwoord dat hij meer vertrouwen heeft in de tips van Van Basten.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:21 schreef JaWi het volgende:
En toch vind ik het een vreemd verhaal, over de relatie van Gaal / Zlatan en de daaruit voortvloeiende gesprekken.
Ook 'kijkers' ......quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zijn al veel meer spelers afgeknapt op de werkwijze van Van Gaal,
Ik ga niet. (kan niet gaan)quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijf dan lekker weg...
Inderdaad, wat suf zeg. Wel leuk dat Willem en Louis het niet met elkaar kunnen vinden en dat Edward dan maar een beetje suffig uit zijn ogen kijkt en gauw het onderwerp verandert.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ook 'kijkers' ......
Zoals dat gedoe met dat schoolbord bij SBS6 na de wedstrijden.
Eng gewoon
Daar ben ik het volledig met je eens. Meer de ploeg aanmoedigen (makkelijk te zeggen voor iemand die nooit naar het stadion gaat). Maar klappen voor Zlatan dat vind ik toch echt dom. Voor spelers zoals Chivu klap je maar niet voor Zlatan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi, da's dan al 1 fluiter minder.
Als we nou eens wat meer onze ploeg zouden aanmoedigen dan met andere dingen bezig te zijn...
Maar wij zetten tenminste geen Braziliaanse zenuwpees op doel.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tja, Brazilianen en verdedigen gaan niet altijd samen natuurlijk
Da's al zeker tien jaar zoquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Herboren maar impotent van voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |