Voor de mensen die denken, wtf, geen Sneijder, Heitinga en De Jong? Dat komt hierdoorquote:Goalkeepers
1 Bogdan Lobont 18.01.1978 ROM
21 Maarten Stekelenburg 22.09.1982 HOL
31 Hans Vonk 30.01.1970 RSA
Defenders
2 Hatem Trabelsi 25.01.1977 TUN
4 Julien Escudé 17.08.1979 FRA
15 John O'Brien 29.08.1977 USA
23 Zdenek Grygera 14.05.1980 CZE
25 Filipe Kasmirski 09.08.1985 BRA
Midfielders
5 Maxwell 27.08.1981 BRA
6 TomᨠGalásek 15.01.1973 CZE
8 Steven Pienaar 17.03.1982 RSA
10 Rafael van der Vaart 11.02.1983 HOL
12 Anthony Obodai 06.08.1982 GHA
30 Stanley Aborah 23.06.1987 BEL
38 Rasmus Lindgren 29.11.1984 SWE
48 Sebastian Rusculleda 28.04.1985 ITA
Forwards
7 Mauro Rosales 24.02.1981 ARG
11 Tom Soetaers 21.07.1980 BEL
17 Ioannis Anastasiou 05.03.1973 GRE
19 Wesley Sonck 09.08.1978 BEL
28 Nourdin Boukhari 30.06.1980 HOL
29 Nicolae Mitea 24.03.1985 ROM
37 Kiran Bechan 12.09.1982 HOL
39 Gaston Sangoy 05.10.1984 ARG
quote:Eigen talenten als Heitinga en Sneijder konden vanwege hun leeftijd en het feit dat Ajax ze zelf heeft opgeleid op de B-lijst geplaatst worden, ook die zijn speelgerechtigd. Door daarvoor te kiezen kan Ajax ook spelers als Bechan (zoals al eerder gemeld) en de beide Argentijnse huurlingen opnemen en speelgerechtigd krijgen.
Wat ik hoor over die Rosales is zeer positief, nu maar hopen dat hij het waar kan maken bij Ajax.quote:Op zondag 5 september 2004 20:42 schreef keeper het volgende:
Dus als Sonck en Ananastiou geblesseerd ofzo zijn, hebben we in de spits nog Babel en Sangoy over.
En Rosales krijgt dus het nummer 7.
Denken moet je overlaten aan een koe, die heeft een nog dikkere kop!quote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef S-Two het volgende:
ik denk, ondanks dat het moeilijk gaat worden, dat we nog gewoon kampioen worden
quote:Op zondag 5 september 2004 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Denken moet je overlaten aan een koe, die heeft een nog dikkere kop!
Waar baseer je dat op? Ik heb ajax dit seizoen nog niet echt lekker zien voetballen. En nu dus ook zonder centrumspits die uit het niets goaltjes kon maken. Hopen op het "Kezman-effect" voor jullie dus.quote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef S-Two het volgende:
ik denk, ondanks dat het moeilijk gaat worden, dat we nog gewoon kampioen worden
Sonck heet op zich mazzel dat hij tegen Ado begint als eerste spits, neem ik tenminste aan. En daarna tegen Den Bosch. Kan hij wat makkelijker ingespeeld raken dan tegn bijv PSV of Juve.quote:Op zondag 5 september 2004 23:12 schreef Againzender het volgende:
We zullen zondag in Den Haag wel zien wat het effect is.
Misschien trapt Sonck er wel drie in
En dan FC Den Bosch uitquote:Op maandag 6 september 2004 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Na ADO komt Juve al kijken...
Als materiaalman?quote:Op maandag 6 september 2004 11:14 schreef twi het volgende:
Ik heb godver vannacht gewoon de nachtmerrie gehad dat Frank en Ronald bij ons 'n contract zouden tekenen.
Fuck ik had al een molotov coctail klaar leggen.quote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef keeper het volgende:
A-lijst met in de CL-gerechtigde voetballers is bekend gemaakt.
[..]
Voor de mensen die denken, wtf, geen Sneijder, Heitinga en De Jong? Dat komt hierdoor.
[..]
dan heb je toch het een en ander gemist.quote:Op maandag 6 september 2004 12:35 schreef Nashje het volgende:
Ik mis Yakubu best wel in de lijst van de CL spelers.
Ik ook.quote:Op maandag 6 september 2004 12:35 schreef Nashje het volgende:
Ik mis Yakubu best wel in de lijst van de CL spelers.
ik verheug me toch wat meer op oranje-tjechië dan ajax-ado hoorquote:Op maandag 6 september 2004 13:19 schreef Schanulleke het volgende:
Dat interland voetbal is best aardig, maar het vervelende is dat je dan zo lang moet wachten tot je eigen cluppie weer in actie komt. AJAX!!!
Ik niet, Ajax gaat voor Oranje. Behalve tijdens EK's en WK'squote:Op maandag 6 september 2004 13:44 schreef keijz het volgende:
[..]
ik verheug me toch wat meer op oranje-tjechië dan ajax-ado hoor
Vertelquote:Op maandag 6 september 2004 12:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan heb je toch het een en ander gemist.
ik denk gwn dat we een betere ploeg hebben dan psv en feyenoord...quote:Op zondag 5 september 2004 22:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik heb ajax dit seizoen nog niet echt lekker zien voetballen. En nu dus ook zonder centrumspits die uit het niets goaltjes kon maken. Hopen op het "Kezman-effect" voor jullie dus.
Zoals ik al eerder zei:quote:Op maandag 6 september 2004 18:42 schreef S-Two het volgende:
ik denk gwn dat we een betere ploeg hebben dan psv en feyenoord...![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Denken moet je overlaten aan een koe, die heeft een nog dikkere kop!
quote:Op maandag 6 september 2004 18:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
[..]
de belangrijkste kwalificatie wedstijd vind ik toch echt wel belangrijker dan een van de minst belangrijke competitie wedstrijden van ajax... anyway, in oranje spelen ook ajacieden, dus zooo erg kan het toch niet zijnquote:Op maandag 6 september 2004 14:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik niet, Ajax gaat voor Oranje. Behalve tijdens EK's en WK's.
Al gaat dat hele stadion fluiten, ik ga klappen...quote:Op maandag 6 september 2004 16:26 schreef Suijk het volgende:
Ik sprak vandaag een collega die op 411 zit. Hij verheugde zich nu al op de CL wedstrijd tegen Juventus, vooral om het uitfluiten van Zlatan.![]()
Handenwrijvend zat ie het te vertellen.
That's the Spirit!quote:Op maandag 6 september 2004 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Al gaat dat hele stadion fluiten, ik ga klappen...
Vorig seizoen ook niet, dus dat zegt niets.quote:Op zondag 5 september 2004 22:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik heb ajax dit seizoen nog niet echt lekker zien voetballen.
quote:Op maandag 6 september 2004 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste, ach, dat interesseert me niet zo. Zal er niet zozeer aan meedoen omdat ik uberhaupt niet op mn vingers kan fluiten maar een verwensing glipt soms wel eens over mn lippen...quote:Op maandag 6 september 2004 19:50 schreef superjoden het volgende:
[..]
uitfluiten van ex-spelers is sowieso not done die toch veel voor je eigen ploeg hebben betekent. zelfs een speler uitfluiten die ooit bij een nederlandse concurrent heeft gespeeld uitfluiten vind ik een beetje triest.
op ajaxnetwerk is er zelfs een hele discussie overquote:Op maandag 6 september 2004 16:26 schreef Suijk het volgende:
Ik sprak vandaag een collega die op 411 zit. Hij verheugde zich nu al op de CL wedstrijd tegen Juventus, vooral om het uitfluiten van Zlatan.![]()
Handenwrijvend zat ie het te vertellen.
Ah, eindelijk. Een medestander. Ik voel me altijd zo gehandicapt in het stadion als werkelijk iedereen begint te fluiten.quote:Op maandag 6 september 2004 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
omdat ik uberhaupt niet op mn vingers kan fluiten
Het is pas irritant als achterbuurman/-vrouw in het stadion lekker in je oor begint te fluiten!quote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef keeper het volgende:
Ah, eindelijk. Een medestander. Ik voel me altijd zo gehandicapt in het stadion als werkelijk iedereen begint te fluiten.
Okee, mooi. Ik zal m'n tv ook eens aanzetten, Voetbal Insite begint zo.quote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef Cheiron het volgende:
Op AT5 zeiden ze dat hij zich donderdag bij de selectie voegt.
Bezoek eens een wedstrijd van het Nederlands Elftal zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 september 2004 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is pas irritant als achterbuurman/-vrouw in het stadion lekker in je oor begint te fluiten!
Tja dat heb je in rotterdam-Zuid he. In de Arena laat de achterbuurman/-vrouw wel eens haar toastjes met kaviaar vallen. Ook erg irritant, want voor je het weet glijd je uit op de trappen omdat er geen grip zit onder je brogues.quote:Op maandag 6 september 2004 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Het is pas irritant als achterbuurman/-vrouw in het stadion lekker in je oor begint te fluiten!
dan hoor je alleenquote:Op maandag 6 september 2004 20:25 schreef gras het volgende:
[..]
Bezoek eens een wedstrijd van het Nederlands Elftal zou ik zeggen.
quote:Op maandag 6 september 2004 20:27 schreef keeper het volgende:
Tja dat heb je in rotterdam-Zuid he. In de Arena laat de achterbuurman/-vrouw wel eens haar toastjes met kaviaar vallen. Ook erg irritant, want voor je het weet glijd je uit op de trappen omdat er geen grip zit onder je brogues.
Bégin er maar niet eens over, een drama is het.quote:Op maandag 6 september 2004 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Om nog niet te spreken van de plekken die je daarna in je 3delig Armani pak hebt van je val!
Wat dat betreft hebben ze het bij psv beter bekeken.quote:Op maandag 6 september 2004 20:33 schreef keeper het volgende:
Bégin er maar niet eens over, een drama is het.
Dan moet trabelsi zich niet meer in Amsterdam vertonen gok ik zoquote:Op maandag 6 september 2004 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Trabelsi naar feyenoord, wat moeten we daar nu weer van denken (buiten dat het waarschijnlijk bullshit is)
Als die zijn leven beu is.....quote:Op maandag 6 september 2004 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet trabelsi zich niet meer in Amsterdam vertonen gok ik zo
quote:Op maandag 6 september 2004 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Trabelsi naar feyenoord, wat moeten we daar nu weer van denken (buiten dat het waarschijnlijk bullshit is)
NOS- wagen reed achteruit tegen optrekkende Fiat van....???quote:Op maandag 6 september 2004 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
Welke spelers knalden op elkaar met de auto na de looptraining?
Nee, t was wel een speler. Maar wie?quote:Op maandag 6 september 2004 23:10 schreef Duiveltja het volgende:
Dat was toch geen NOS wagen
Voor een speler die 1 seizoen buitengewoon gespeelt heeft en nu al een jaar niet meer vind ik topspeler een te groot woord.quote:Op maandag 6 september 2004 23:18 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik hoop toch dat Trabelsi gewoon blijft. Hij mag zich dan welliswaar niet echt normaal gedragen, het is en blijft een topspeler die Ajax gewoon zeer goed kan gebruiken.
En ik doe vrolijk met je meequote:Op maandag 6 september 2004 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
doet hij nu ook niet. en het is toch een aanwinst voor Feyenoord als hij daar gaat spelen alleen denk ik niet dat hij dat zal doen.quote:Op maandag 6 september 2004 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet trabelsi zich niet meer in Amsterdam vertonen gok ik zo
Fluitles!quote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef keeper het volgende:
[..]
Ah, eindelijk. Een medestander. Ik voel me altijd zo gehandicapt in het stadion als werkelijk iedereen begint te fluiten.
*hapt.quote:Op maandag 6 september 2004 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ik gun hem deze transfer wel. Wie gunt een laffe afvallige misdadige corrupte en Ajax-vijandige speler niet een transfer naar een sub-topper ?
huh-huh. en omdat jij hetquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:34 schreef MaxPower het volgende:
Bij Voetbal Insite meldden ze dat de transfer niet doorging omdat hij door een blessure te weinig interlands heeft gespeeld. Volgens mij is dat bullshit, want dat wordt niet meegeteld. Ik denk dat ze zijn periode bij Ajax bedoelen dat hij zich "ziek gemeld" heeft.
looptraining met de auto?quote:Op maandag 6 september 2004 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
Welke spelers knalden op elkaar met de auto na de looptraining?
Jari lijkt me over zijn top heen, die wil je als Ajax niet meer hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:20 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde dat Jari Litmanen zn conditie op peil houd of iets dergelijks en binnekort weer bij een Europese (sub)topper aan de slag wil, eigenlijk best jammer dat ie zoveel blessures had want ik denk dat hij nu de juiste man is voor Ajax
na de looptrainingquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:07 schreef DivineJester het volgende:
[..]
looptraining met de auto?
Kan alleen amper spelen door blessures, dus lijkt me niet handig.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:20 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde dat Jari Litmanen zn conditie op peil houd of iets dergelijks en binnekort weer bij een Europese (sub)topper aan de slag wil, eigenlijk best jammer dat ie zoveel blessures had want ik denk dat hij nu de juiste man is voor Ajax
misschien zei ik het verkeerd, maar zonder blessures zou hij de geschikte man zijn, nu is het idd denk ik te laat... maar hij mag altijd terugkomen als trainer of wat dan ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan alleen amper spelen door blessures, dus lijkt me niet handig.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
misschien zei ik het verkeerd, maar zonder blessures zou hij de geschikte man zijn, nu is het idd denk ik te laat... maar hij mag altijd terugkomen als trainer of wat dan ook
Litmanen Woooohooooo![]()
ik zal nooit meer klappen voor die gozer!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:23 schreef Cheiron het volgende:
Als hij gewoon zegt " ik ben stom geweest, laat me alsjeblieft voetballen, mijn zaakwaarnemer heeft een gierige klootzak van me gemaakt, Ajax is de beste" zal ik voor hem klappen als hij weer op het veld staat hoor
Maar hij zou toch na z'n voetbal carriere iig in Amsterdam gaan wonen ofzo?? En als ie er zin in had ook jeugd trainer worden bij Ajax.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Litmanen heeft al gezegd dat ie bij Lahti blijft hoor.
Zeker even kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
vanavond om 10 uur op nederland 2 komt er bij sport in beeld het een en ander over het ajax van '72.![]()
Dank je! Ga hem zo aanzettenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
vanavond om 10 uur op nederland 2 komt er bij sport in beeld het een en ander over het ajax van '72.![]()
Dat is pas een mentaliteit, vechten voor die 100 doelpunten, zal je nu bijna nergens meer tegenkomen.... jammer.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:17 schreef tong80 het volgende:
Kippenvel. Ajax had al 92 doelpunten gescoord in het beste seizoen dat Ajax ooit speelde.
Ze wilden de 100 halen en wonnen in de laatste wedstrijd met 12-1 van Vitesse.
'72. Winnaars landskampioenschap, beker, supercup en wereldbeker.
Cruijff voetballer van het jaar in europa.
Net oud genoeg om het mee te hebben mogen maken.
Ik heb dat seizoen heel wat in de Meer en het Olympisch gezeten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:17 schreef tong80 het volgende:
Kippenvel. Ajax had al 92 doelpunten gescoord in het beste seizoen dat Ajax ooit speelde.
Ze wilden de 100 halen en wonnen in de laatste wedstrijd met 12-1 van Vitesse.
'72. Winnaars landskampioenschap, beker, supercup en wereldbeker.
Cruijff voetballer van het jaar in europa.
Was sowieso geen slecht sportjaar, wat ik zo zag. Twee keer judogoud, Hennie Kuiper wint de wegwedstrijd in de tour, Ajax wint alles wat er te winnen valt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:17 schreef tong80 het volgende:
Vooral Ajax. Echt het beste team ooit. Kan geen AC Milan of Real Madrid aan tippen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:09 schreef keeper het volgende:
[..]
Was sowieso geen slecht sportjaar, wat ik zo zag. Twee keer judogoud, Hennie Kuiper wint de wegwedstrijd in de tour, Ajax wint alles wat er te winnen valt.
Precies, als ze daarna nog een paar jaar bij elkaar waren gebleven waren alle records in de boeken nu op naam van Ajax.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:13 schreef tong80 het volgende:
Vooral Ajax. Echt het beste team ooit. Kan geen AC Milan of Real Madrid aan tippen.
Dat zijn geen winstgevende opties.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
kut trabelsi, verkopen aan een noord-koreaanse club. ik hoop dat die gast z'n been breekt ofzo.
Dan wil ik wel in zijn bek pissenquote:Op woensdag 8 september 2004 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
mij spreekt het in ieder geval wel aan.
of ze moeten hem vastbinden, in de gracht leggen en alle supporters over hem heen laten pissen![]()
Betwijfel of dit in het voordeel van hem is, de hele gang van zaken.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef Chadi het volgende:
Carriere verkloten?? Hij kan volgend jaar de clubs uitzoeken die hij wil. Hij komt voor niks binnen.
Contract tot 2006. Laat hem in die tussentijd maar bij Jong Ajax voetballen of beter gezegd consequent laten invallen in de blessuretijd. Dat zal hem leren en met hem alle andere Ajacieden.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef Chadi het volgende:
Carriere verkloten?? Hij kan volgend jaar de clubs uitzoeken die hij wil. Hij komt voor niks binnen.
Correctie, zijn contract liep deze zomer af, en deze is via de beruchte clausule met 2 jaar verlengt. Bogardetje?quote:Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef Chadi het volgende:
Dat klopt niet.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:27 schreef Suijk het volgende:
Het stukje van superjoden heeft het ook maar over 'tot zomer 2005'.
JD is dus blijkbaar niet goed geinformeerdquote:Op woensdag 8 september 2004 18:27 schreef Suijk het volgende:
Het stukje van superjoden heeft het ook maar over 'tot zomer 2005'.
Zeg dat wel. Miccoli is een goede voor Ajax. Hij is nu overigens verkocht aan Fiorentina voor net iets minder dan de 16 miljoen van Zlatan.quote:Op woensdag 8 september 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Overigens, Juventus heeft in juni Ajax 8 miljoen euro + Miccoli geboden voor Zlatan, blijkt nu. Extra zuur.
Ook het kleine stukje linksonderin gelezen over dat ie hoopt op een mooi afscheid omdat hij de supporters ontzettend is gaan waarderen?quote:Op woensdag 8 september 2004 19:39 schreef Spideyman het volgende:
"Dus als ik speeltijd kreeg, liet ik vaak te weinig zien. En het publiek maar fluiten. De supporters van Ajax zijn fantastisch voor je als het goed gaat, maar ik heb mezelf in de afgelopen drie seizoenen ook regelmatig afgevraagd waar ze mee bezig waren. Soms dacht ik echt dat ze me kapot probeerden te maken. Ze beseffen niet hoe graag je door de grond wil zakken als 50.000 mensen je uitfluiten. Snappen jullie echt niet dat ik de bal niet expres over schiet? Ik heb aan het eind van het seizoen ook medelijden gehad met Siktor Vikora [..] Hij zat soms gebroken in de kleedkamer, triest...."
Zlatan Ibrahimovic over het Ajax-publiek.
Overgeslagen (selectief geheugen).quote:Op woensdag 8 september 2004 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook het kleine stukje linksonderin gelezen over dat ie hoopt op een mooi afscheid omdat hij de supporters ontzettend is gaan waarderen?
wat een kindjes zeg, en nu krijgt Anastasiou zeker de schuldquote:Op donderdag 9 september 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
bron: ajaxnetwerk
Anastasiou liet in de papieren uitgave van Voetbal International weten allerminst blij te zijn dat hij via teletekst moest vernemen dat hij voor een half jaar zou worden uitgeleend aan Roda JC in een ruil met Kone. De spits liet weten niet op de hoogte te zijn gesteld. In een reactie liet Van Eijden weten dat dat verhaal uit Roda krijgen afkomstig was en niet van Ajax. Roda JC coach Vloet ontkende echter dat Roda bezig was met Anastasiou en gaf aan dat het uit de Ajax hoek kwam.
Zal hij in Delle Alpi leren wat snel negatief worden is. Die zijn zo negatief, dat ze meestal niet op komen dagen.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:38 schreef Spideyman het volgende:
Wat ga je missen?" [..] toch ook de supporters. Zij houden echt van Ajax en dat mag ik wel. Alleen moeten ze niet te snel negatief worden."
Tsssk, na 2 jaar nog niet weten wie je ploeggenoten zijn!quote:Op woensdag 8 september 2004 19:39 schreef Spideyman het volgende:
"Siktor Vikora [..] "
een terugkeer in de arena met 3 treffers zullen veel mensen hier kunnen waarderenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook het kleine stukje linksonderin gelezen over dat ie hoopt op een mooi afscheid omdat hij de supporters ontzettend is gaan waarderen?
Ik hoop het, hij speelde best sterk. Helemaal vergeleken met wat hij de laatste 2? jaar presteert.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:17 schreef S-Two het volgende:
Ik had het idee dat vd Vaart gister bij Oranje wel weer redelijk speelde, zou hij op de goede weg terug zijn?
Dit soort dingen behoren eigenlijk ook op de ajax.nl site te komen.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:06 schreef sugarnieuws het volgende:
Lees en doe!!!
-----------
Geachte Ajax supporters,
Eindelijk het begint weer: Champions league voetbal. Dit staat garant voor mooi voetbal en veel emotie. Een fantastisch gezicht is zwaaien met de inmiddels bekende vlaggetjes. Dit is uniek in Nederland. Bij veel mensen leeft dan ook het gevoel dat de sfeer in de Arena zo slecht niet is. Tijdens de vergadering van afgelopen maandag ontstond het idee om een oproep te plaatsen op de diverse internet sites om tijdens de wedstrijd Ajax-Juventus sjaals mee te nemen naar het stadion. Oude of nieuwe maakt niet uit. Bij massaal gehoor zal dit een zeer fraai beeld opleveren. Wij hopen ons aller Ajax op deze manier te ondersteunen,en de wedstrijd,die van groot belang is,met een positief resultaat af te sluiten.
Rosales is een stuk beter dan de Ridder, jammer dan.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:31 schreef Haspel33 het volgende:
Meteen weer doorverkopen met winst. Blokkeert anders de Ridder.
Ooit wel eens op het arenadek geweest??? Zo sensationeel is dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 9 september 2004 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Zijn eerste kennismaking met de ArenA (schattig he!)
Hij kijkt niet blij
De rest van het stadion ook niet, helaasquote:Op donderdag 9 september 2004 16:39 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
Ooit wel eens op het arenadek geweest??? Zo sensationeel is dat nou ook weer niet
dan moet je daar eens heen gaan. is heel sensationeel.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De rest van het stadion ook niet, helaas
Inderdaad... .maar altijd nog beter dan het spelersdekquote:Op donderdag 9 september 2004 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De rest van het stadion ook niet, helaas
Maakt nu niet meer uit, Taco vd Velde heeft het deze week in VI ook opgeschreven, dus dan weet je ongeveer de bron.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:53 schreef JeroenV het volgende:
Wat is jou bron, MM? Of mag je die weer niet zeggen? Miccoli ken ik verder niet goed genoeg om te zeggen of hij in het systeen zou passen.
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:53 schreef err het volgende:
Het zuiderpark mogen julliie vanaf zondag ook WATERLOO noemen
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
hij beet alleen een beetje op z'n tong helaas
als hij half zo goed is dan ben ik dik tevreden.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:12 schreef Suijk het volgende:
Hij doet me toch denken aan Maradona op die foto.
Ze hebben hem niet voor niets gehaald, wat mij betreft start hij gewoon.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:52 schreef JeroenV het volgende:
Volgens VI.nl onderaan heeft Koeman tegen het Sportjournaal gezegt dat Rosales gaat starten woensdag. Ik ben echt heel erg benieuwd naar hem, het is hopen dat hij wel aan de verwachtingen kan voldoen.
25% lijkt me ook niet verkeerd voor die positiequote:Op donderdag 9 september 2004 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als hij half zo goed is dan ben ik dik tevreden.
Dat heeft Koeman ook daadwerkelijk gezegdquote:Op donderdag 9 september 2004 22:52 schreef JeroenV het volgende:
Volgens VI.nl onderaan heeft Koeman tegen het Sportjournaal gezegt dat Rosales gaat starten woensdag. Ik ben echt heel erg benieuwd naar hem, het is hopen dat hij wel aan de verwachtingen kan voldoen.
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:56 schreef VoreG het volgende:
Keeper je oude icon!
Verzin je die naam zelf, zo stond het i.i.g niet in de VI (Kan natuurlijk ook een typefout zijn:))quote:Op woensdag 8 september 2004 19:39 schreef Spideyman het volgende:
Siktor Vikora
Al jarenlang.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Had ik al gezegd dat we de CL winnen ?
Eens zal ik gelijk krijgenquote:Op donderdag 9 september 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Al jarenlang.
Die vent moet volgens mij eerst toestemming krijgen van z'n zaakwaarnemers als hij moet gaan schijten, want een soapfiguurquote:Op donderdag 9 september 2004 19:23 schreef superjoden het volgende:
De Telegraaf meldde dat Hatem Trabelsi had afgezegd voor het onderhoud met Ajax omdat hij niet wilde praten zonder de aanwezigheid van een van zijn adviseurs. Volgens De Telegraaf wilde de leiding van Ajax niet en zegde Trabelsi daarom af.
interessant leesvoerquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:01 schreef mark084 het volgende:
Oprotten
Ga door. Zijn we sneller van je af.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:05 schreef mark084 het volgende:
Boeiend
Filipe Kasmirski.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die nieuwe Braziliaanse back schijnt volgens Derksen en Genee geen linksback te zijn, maar aanvaller, iemand die daar meer vanaf weet?
Ik mag die gozer welquote:Rosales kan die naam van Ajax bevestigen. ,,Ik heb verschillende wedstrijden van Ajax op de Argentijnse televisie gezien. Ze spelen op een hoog niveau. Iedereen wil graag bij Ajax spelen, en daarom ben ik blij dat ik die kans krijg en dat de club vertrouwen in mij heeft."
Hoewel de Argentijn ruim vierentwintig uur heeft gereisd en inderdaad een lang en zwaar seizoen achter de rug heeft, staat hij te popelen om echt aan het werk te gaan. ,,De wil om te spelen is groter dan mijn vermoeidheid", verklaarde Rosales. ,,Ik wil graag de spelers leren kennen en gaan trainen, zodat ik mijn best kan gaan doen voor de club. Ik wil met Ajax een hoofdrol spelen in de competitie en in de Champions League en hopelijk prijzen winnen."
Om zijn spelers en het Ajax-spel snel te leren kennen, zal Rosales Nederlandse lessen gaan volgen. ,,Het is de eerste keer dat ik in een ander land gaan wonen, dus ik weet niet hoe dat is. Maar ik zal zo snel mogelijk Nederlands leren en me aanpassen", verklaarde de aanvaller stellig.
Nee op een nieuwe Branco, Cafu, Maxwell en Roberto Carlos zitten we niet te wachten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tja, Brazilianen en verdedigen gaan niet altijd samen natuurlijk
Maxwell welquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik dacht eerder aan topaankoop Alex of Marcio Santosquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee op een nieuwe Branco, Cafu, Maxwell en Roberto Carlos zitten we niet te wachten.
We willen wel kwaliteit zien.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roberto Carlos
Ik hoop inderdaad dat hij niet gaat juichenquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Zlatan zegt dat hij niet zal juichen, maar dat betwijfel ik...
En waarom dan wel?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
ik wel
Ik ook, er gaat namelijk helemaal niks te juichen vallen voor Juvequote:Op vrijdag 10 september 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Zlatan zegt dat hij niet zal juichen, maar dat betwijfel ik...
Blijf dan lekker weg...quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
ik wel
Ik kan me de situatie wel voorstellen. Zlatan zit nonchalant onderuit en Van Gaal voor een krijtbord die loopt te schreeuwen dat hij moet meeverdedigen, terwijl Zlatan rustig antwoord dat hij meer vertrouwen heeft in de tips van Van Basten.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:21 schreef JaWi het volgende:
En toch vind ik het een vreemd verhaal, over de relatie van Gaal / Zlatan en de daaruit voortvloeiende gesprekken.
Ook 'kijkers' ......quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zijn al veel meer spelers afgeknapt op de werkwijze van Van Gaal,
Ik ga niet. (kan niet gaan)quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijf dan lekker weg...
Inderdaad, wat suf zeg. Wel leuk dat Willem en Louis het niet met elkaar kunnen vinden en dat Edward dan maar een beetje suffig uit zijn ogen kijkt en gauw het onderwerp verandert.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ook 'kijkers' ......
Zoals dat gedoe met dat schoolbord bij SBS6 na de wedstrijden.
Eng gewoon
Daar ben ik het volledig met je eens. Meer de ploeg aanmoedigen (makkelijk te zeggen voor iemand die nooit naar het stadion gaat). Maar klappen voor Zlatan dat vind ik toch echt dom. Voor spelers zoals Chivu klap je maar niet voor Zlatan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi, da's dan al 1 fluiter minder.
Als we nou eens wat meer onze ploeg zouden aanmoedigen dan met andere dingen bezig te zijn...
Maar wij zetten tenminste geen Braziliaanse zenuwpees op doel.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Da's al zeker tien jaar zoquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Herboren maar impotent van voren.
Je hebt het nu over zijn gehele carrière neem ik aanquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, nee, nu ben ik ook overstag!
Sonck maakt er nog 30!
Evergem en Overkappelen zijn mooie provincieclubjes om je carrière af te sluitenquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:
Speelt ie nog 10 jaar dan?
Ja, ik ook. Rosales is een goede jongen, ik heb hem vrijdag overigens nog even succes gewenst. Ik had eerst nog wel m'n twijfels over die Argentijn, hij staat immers de ontwikkeling van Tom De Mul in de weg! Maar hij is zeerzeker een versterking voor Ajax. Goede trap/voorzet/balbehandeling. Ik heb nog géén echte individiele gezien van hem, maar desondanks stel ik dat dit veruit de beste buitenspeler is die afgelopen jaren is aangetrokken door Koeman.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:53 schreef Nashje het volgende:
Ik heb m'n volste vertrouwen in dit Ajax. Zlatan is vertrokken, jammer. Maar met de komst van Rosales ben ik erg blij.
Arveladze schoot er in 97/98 iets van 24 binnen in de competitie. Die had alleen de pech dat Machlas toen er 34 maakte. Maar dat was idd de laatste keer dat een Ajacied meer dan 20 goals maakte in de competitie in één jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:09 schreef popolon het volgende:
Da's al zeker tien jaar zo
Wanneer had Ajax de laatste topscorer? Da's zeker 10 jaar geleden
Bergkamp of Litmanen denk ik.
Boukhari, Mitea en Van der Vaart zouden ook in de spits kunnen, maar echt goede opties zijn dat natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:27 schreef PJORourke het volgende:
Je moet toch wel met Sonck spelen? Ananas lijkt me nou niet echt een optie voor een basisplaats, en of Babel er aan toe is weet ik zelf niet.
ik zie op dit moment misschien toch nog wel liever Ananas in de punt dan Sonckquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:27 schreef PJORourke het volgende:
Je moet toch wel met Sonck spelen? Ananas lijkt me nou niet echt een optie voor een basisplaats, en of Babel er aan toe is weet ik zelf niet.
ik zie op dit moment misschien toch nog wel liever Sonck in de punt dan Ananasquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:43 schreef S-Two het volgende:
ik zie op dit moment misschien toch nog wel liever Ananas in de punt dan Sonck
Ja, ok. Maar wanneer zelfs Stekelenburg straks in aamerking gaat komen voor topscorer van Ajax heb je wel enigszins een probleemquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:17 schreef keeper het volgende:
Je kan zelfs zeggen dat het in huis hebben van een topscorer een soort zwakte is voor je team. Dan ben je voor de doelpuntenproductie wel erg afhankelijk van één speler namelijk.
omdat sommige mensen vinden dat ie ons genaait heeft?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De vraag blijft, waarom niet klappen voor Zlatan?
De vraag was, waarom uitfluiten?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De vraag blijft, waarom niet klappen voor Zlatan?
najah het is natuurlijk niet echt netjes om nu nog weg te gaan (al is dat denk ik eerder de fout van het bestuur)quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft hij ons dan genaaid?
Juist ja. Zlatan hoefde zonnodig niet weg krijg ik het idee. Dus waarom dan het verwijt dan moet je maar niet met je volle verstand een nieuw contract tekenen? Flauwekul natuurlijk...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
najah het is natuurlijk niet echt netjes om nu nog weg te gaan (al is dat denk ik eerder de fout van het bestuur)
Die clubs hadden verder ook nog geen stappen ondernomen. Pas op het laatste moment ging Juve vanalles proberen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vind dat als je met je volle verstand een nieuw verbeterd contract tekent (en hij wist dat er belangstelling was) dat ie dan niet weg moet gaan. Zelfde als met de Boertjes.
Blijkbaar heeft Zlatan het zo gespeeld dat Ajax het bod wel moest accepteren omdat Zlatan anders niet meer wilde spelen aangezien ze het bod eerste niet wilden accepteren.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij een goed bod mocht Zlatan weg. Blijkbaar was dit goed genoeg
Als Ajax eerst zegt je nodig te hebben, de trainer je tot één van de twee dragende spelers bombardeert, het bestuur je op de laatste dag voor de transferdeadline naar Turijn stuurt omdat ze je voor een spotprijsje willen overdragen aan Juventus, en dan om half zeven 's avonds de deal dreigen af te blazen over een bankgarantie, dan zou ik ook zeggen dat ze de pot op kunnen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Van het bestuur moest ie ook niet zo nodig weg want ze wilde de deal afblazen maar Zlatan wilde niet meer terug naar Amsterdam
Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 11 september 2004 21:09 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als Ajax eerst zegt je nodig te hebben, de trainer je tot één van de twee dragende spelers bombardeert, het bestuur je op de laatste dag voor de transferdeadline naar Turijn stuurt omdat ze je voor een spotprijsje willen overdragen aan Juventus, en dan om half zeven 's avonds de deal dreigen af te blazen over een bankgarantie, dan zou ik ook zeggen dat ze de pot op kunnen.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:19 schreef Nashje het volgende:
We hebben morgen mogelijk een hele nieuwe aanvalslinie: Rosales, Sonck en Mitea.
Hoe serieus kan je een trainer nemen die Raffie tot dragende speler bombardeert?quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:09 schreef Leshy het volgende:
Als Ajax eerst zegt je nodig te hebben, de trainer je tot één van de twee dragende spelers bombardeert,
1-4quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:28 schreef The_Hives het volgende:
hoeveel winnen we morgen?
Sonck maakt er 2
Hij heeft de kwaliteiten. 1 Minder seizoen mag gerust als ie daarvoor 4 jaar heel erg goed gepresteerd heeft. Hij is nog maar 21...quote:Op zondag 12 september 2004 00:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe serieus kan je een trainer nemen die Raffie tot dragende speler bombardeert?
Ik hoop ook dat hij niet wordt uitgefloten. Verdiend hij niet.quote:Op zondag 12 september 2004 01:18 schreef twi het volgende:
Zlatan verdient gewoon een staande ovatie wanneer 'ie het veld op komt. Maargoed, dat zal er wel niet in zitten.
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 12 september 2004 01:18 schreef twi het volgende:
Zlatan verdient gewoon een staande ovatie wanneer 'ie het veld op komt. Maargoed, dat zal er wel niet in zitten.
Lekker aanvallend elftal. Ik hoop dat het goed uitpakt.quote:Op zondag 12 september 2004 11:52 schreef mitt het volgende:
Ajax begint vandaag met:
Ajax: Stekelenburg, Grygera, Heitinga, De Jong, Maxwell; Pienaar, Van der Vaart, Sneijder; De Mul, Sonck, Boukhari
Koemanquote:Op zondag 12 september 2004 11:52 schreef mitt het volgende:
Ajax begint vandaag met:
Van der Vaart, Sneijder;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |