"dit is beter voor de groepssfeer" zei een van die Belgen net nog...quote:Op zondag 5 september 2004 20:37 schreef rubbereend het volgende:
wel meesterlijk als er ergenissen komen bij de belgen gaat dat natuurlijk 2 keer zo hard werken daar bij elkaar in de kooi
die verzwakking merken ze alleen nu nog niet, maar over een tijdje pas.quote:Op zondag 5 september 2004 20:38 schreef Vamos het volgende:
Die belgen moeten gewoon direkt lootjes trekken. Nu verzwakken ze zichzelf alleen maar...
Leuk zou natuurlijk wel zijn als ze na afloop het NL kamp mogen hebben en de NLers opnieuw moeten beginnen (zou wel eerlijk zijn)
tussen de spijlen door toch?quote:Op zondag 5 september 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar ik heb niet alles gelezen: hoe doen ze dat nou met toiletbezoek in die kooi? Als je moet poepen bijv....![]()
Ik denk een geval van pech ... of de lege drinkflessen ofzo.quote:Op zondag 5 september 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar ik heb niet alles gelezen: hoe doen ze dat nou met toiletbezoek in die kooi? Als je moet poepen bijv....![]()
Ik ook, maar hopen ......quote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef -Mk- het volgende:
Ik denk dat Sarah opgeeft
je zweet in die tropische zon meer dan je drinkt als je in de zon zit (ervaringsdeskundige), dus dat plassen zal niet gaan idd. poepen zal ook moeilijk zijn met weinig vocht.quote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef MissX het volgende:
ik zou denk ik echt niet naar de wc kunnen in zo een kooi, poepen iig niet.
En plassen, denk dat je zoveel vocht eruit zweet dat je niet eens meer hoeft. Aangezien ze niet echt veel vocht binnen krijgen.
Klaar is een soort Nolleke.quote:Op zondag 5 september 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
wie is nou de Nolleke?
Heeft iedereen. Is de laatste tijd bij mij sowieso heel vaakquote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef cptmarco het volgende:
Fok! reageert traag bij mij (pagina;s laden langzaam), hebben anderen dat ook of ben ik de enige...?
Poepen als iedereen je kan zien zitten lijkt mij ook niet erg prettig neequote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef MissX het volgende:
En plassen, denk dat je zoveel vocht eruit zweet dat je niet eens meer hoeft. Aangezien ze niet echt veel vocht binnen krijgen.
Ik ook niet. Op het eiland ook niet trouwens...quote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef MissX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |