He, ik zei toch dat Saab/Volvo weer terug zou komen?quote:Op zondag 5 september 2004 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je icon![]()
Nee, dat marokkaansbruine rijst ding van jou is nietquote:Op zondag 5 september 2004 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gelukkig wel, maar excel powah was ookquote:Op zondag 5 september 2004 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik zei toch dat Saab/Volvo weer terug zou komen?
quote:Op zondag 5 september 2004 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gelukkig wel, maar excel powah was ook![]()
![]()
het is tenminste m'n eigenquote:Op zondag 5 september 2004 16:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dat marokkaansbruine rijst ding van jou is nietwil je zeggen??
beter SC volgen. sukkelquote:Op zondag 5 september 2004 16:48 schreef Xtreem het volgende:en trouwens, ik wist niet (
) dat die lancia op de slowchatsiteintro van jou / je ouwe is...
blablabla parasiet bla profiteur bla directeurinopleiding blablablaquote:Op zondag 5 september 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is tenminste m'n eigen
* Xtreem mompelt iets over werk en studie.....quote:Op zondag 5 september 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter SC volgen. sukkel
Wat is er Xtreem? je gaat er moeilijk van praten.quote:Op zondag 5 september 2004 16:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
blablabla parasiet bla profiteur bla directeurinopleiding blablabla
je mompelt te veel en doet te weinigquote:Op zondag 5 september 2004 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Tjabbo mompelt iets over werk en studie.....
Dat een of ander matig, lui ambtenaartje een weekendauto heeft, en ik, als kansrijke, hardwerkende, zelfstandige student, gvd nog niet eens een panda hebquote:Op zondag 5 september 2004 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat is er Xtreem? je gaat er moeilijk van praten.
zit je wel dwars he![]()
zoek werk enzoquote:Op zondag 5 september 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat een of ander matig, lui ambtenaartje een weekendauto heeft, en ik, als kansrijke, hardwerkende, zelfstandige student, gvd nog niet eens een panda heb![]()
volgens mijn psiegiejater moet ik me minder druk maken ,en meer praten over mijn (jeugd)trauma's....quote:Op zondag 5 september 2004 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je mompelt te veel en doet te weinig
Jij hebt werk op zaterdag voor me? NEE, die hoef je NIET in te tikken...quote:Op zondag 5 september 2004 16:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zoek werk enzo![]()
* PeuRac = student, en heeft een weekend autoquote:Op zondag 5 september 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat een of ander matig, lui ambtenaartje een weekendauto heeft, en ik, als kansrijke, hardwerkende, zelfstandige student, gvd nog niet eens een panda heb![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Xtreem = student, en heeft een weekend autoI don't see the problem?
gaan we een x met de suup toerenquote:Op zondag 5 september 2004 16:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]*jaloers*
50¤ per uur.....quote:Op zondag 5 september 2004 16:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt werk op zaterdag voor me? NEE, die hoef je NIET in te tikken...![]()
vaseline not includedquote:Op zondag 5 september 2004 17:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
50¤ per uur.....
vereiste, bestendigheid tegen rood licht![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 17:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaan we een x met de suup toeren
Maar jij hebt tenminste werkquote:Op zondag 5 september 2004 16:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]*jaloers*
quote:Op zondag 5 september 2004 17:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vaseline not included
je vroeg er zelf omquote:Op zondag 5 september 2004 17:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
en hier had je ook gewoon om kunnen vragenquote:Op zondag 5 september 2004 17:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]Kijk, daar zat ik naar te vissen
I know... komende weken toch maar 'ns wat dealers aanschrijven... who knowsquote:Op zondag 5 september 2004 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste werkik ben nog steeds zoekende
en daar helpt zo'n week weg ook niet echt bij.
Ik moet zeggen dat als ik terug ben dat ik voorlopig wel genoeg heb gehad van al die vakantie's, ik heb bijna geen zin meer. Alles bij elkaar (volgende week meegeteld) ben ik deze zomer bijna 6wkn op vakantie geweest![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 17:05 schreef PeuRac het volgende:
ik ga eten![]()
eet zequote:Op zondag 5 september 2004 17:06 schreef Tjabbo het volgende:
En nu ga ik weer varkens cremeren. later!
smakelijk..quote:Op zondag 5 september 2004 17:06 schreef Tjabbo het volgende:
En nu ga ik weer varkens cremeren. later!
http://home.wanadoo.nl/hermanvink/lancia/quote:Op zondag 5 september 2004 17:14 schreef Fwnk het volgende:
Herman, post eens pics van je Lancia
Ik heb werk en geen weekend auto. Zelfs geen dagelijks autoquote:Op zondag 5 september 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* ook_gek = student, en heeft een weekend autoI don't see the problem?
Was het moeilijk een mailtje te sturen?quote:Op zondag 5 september 2004 17:35 schreef D-Devil het volgende:
Heb zojuist een mail verstuurd naar Lenk tuning voor 2 lampenunits voor mijn Corsa, vooralsnog totdat ik meer dingen in 1 keer kan kopen neem ik geen Angel Eye's en worden het 2 getinte units. ( Als het geen electrisch verstelbare zijn is de voorwaarde, want dan heb ik er niets aan )
Nou ja, ik kon mijn mailcliënt niet vindenquote:Op zondag 5 september 2004 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het moeilijk een mailtje te sturen?
Ik heb gisteren ook een mailtje gestuurd met behulp van PeuRac. Voel me er geweldig door.
Is niet niks zo een mailtje![]()
Ik wist de juiste woorden niet vindenquote:Op zondag 5 september 2004 17:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon mijn mailcliënt niet vinden.
.
goed bezigquote:Op zondag 5 september 2004 17:29 schreef BoJo het volgende:
hoi
wat ben ik weer eens gaar zeg. In die 2 jaar tijd dat ik gechauffeurd heb, heb ik me nooit verslapen en dan de laatste dag word ik om 8:45 wakker en ik moest er om 9:30 zijn. Wel gehaald op de minuut af.
Nog met die kolere metro ook, en terug in die hitte, buiten 25 graden en in die metro nog eens 15 graden warmer. Sta je daar in je pak te zweten![]()
Nou ik heb het officieel gehad!
Toch raar voor jou, jij en de juiste woorden niet vinden, dan moet je wel heel zenuwachtig zijn geweestquote:Op zondag 5 september 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wist de juiste woorden niet vinden![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wist de juiste woorden niet vinden![]()
Viel wel meequote:Hallo,
Mijn linker voorlicht in de corsa is stuk, het glas is compleet gebarsten.
Nu ben ik bij Lenk op de site aan het kijken en er staan daar getinte units op.
http://www.lenk-opel-tuning.de/images/corsab/corsab8135.htm
Deze kosten 79 euro per set, de vraag is echter ik kan niet zien of dit een electronisch geregelde unit is, want die kan ik NIET gebruiken.
Mijn Corsa 1.6 World cup heeft namelijk geen verstelbaar licht dus als ik wel een electrische lamp unit krijg dan zit de reflector los.
Mocht het een manuele lamp zijn, wat zijn dan de totale kosten om de lampenset te verzenden naar een adres binnen Nederland?
Ja best wel. Alleen uhm ik denk niet dat het verstandig is om te doenquote:Op zondag 5 september 2004 18:02 schreef PeuRac het volgende:
dan moet je wel heel zenuwachtig zijn geweest
Smakelijk eten dan!quote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef ook_gek het volgende:
ik ga eten![]()
Kan wel, maar dat weet iedereen je geheim, het is juist zo leuk om ermee op een meet te komenquote:Op zondag 5 september 2004 18:07 schreef ook_gek het volgende:
ik kan mijn mailtje niet hier zetten![]()
euh....quote:Op zondag 5 september 2004 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat weet iedereen je geheim, het is juist zo leuk om ermee op een meet te komen
Ik heb em geholpen met het mailtje, dus ik weet waar t over gaat. En het isquote:Op zondag 5 september 2004 18:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
euh....
en over dat m logo:
http://www.dieselstation.com/wallpapers/BMW-MCoupe
en dan foto 18
///M coupequote:Op zondag 5 september 2004 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em geholpen met het mailtje, dus ik weet waar t over gaat. En het is![]()
over je logo
ontopicquote:Op zondag 5 september 2004 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
volledig onzinnige auto voor Nederland.
quote:Op zondag 5 september 2004 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ontopic
ik dacht al waar heeeeft ie het over
quote:Op zondag 5 september 2004 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ontopic
Ik las er ook de hele tijd overheen, ik snapte het ook al nietquote:Op zondag 5 september 2004 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ontopic
Ik dacht dat hij het over m,n mailtje hadquote:Op zondag 5 september 2004 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]lastig he, had ik ook toen ik nog newbie was
Dan moet ik jou zeker ergens komen ophalenquote:Op zondag 5 september 2004 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat weet iedereen je geheim, het is juist zo leuk om ermee op een meet te komen
ik ga trouwens nog niet dood hoor....tenminste dat hoop ik nietquote:Op zondag 5 september 2004 18:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
goed bezig![]()
vaarwel concullega...
Woonplaats: Texel <---- dat lijkt me MEGA saai.quote:Op zondag 5 september 2004 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
hier een post van een outsider
[afbeelding]
In de zomer is Texel dé chickies-magneet van Nederland, dus dan valt het allemaal nog best mee.quote:Op zondag 5 september 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of niet?
Zolang je veilig blijft rijden en niet al je landgenoten achterna gaat qua branche.... valt het nog best meequote:Op zondag 5 september 2004 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga trouwens nog niet dood hoor....tenminste dat hoop ik niet![]()
Als je zo aandringt, okquote:Op zondag 5 september 2004 18:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan moet ik jou zeker ergens komen ophalen![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..] ff naar BoJo
Thanks,quote:Op zondag 5 september 2004 19:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]ik heb wat gemist? vaseline minimeet?
![]()
have fun in Spanje enzo
alweer vakantiequote:Op zondag 5 september 2004 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je zo aandringt, ok
People, ik ga pleitte, ff naar BoJo en dan naar Spanje![]()
![]()
tot volgende week
Nu hoeft ie maar vanaf 23u te wachtenquote:Op zondag 5 september 2004 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks,
ik moet om 4;30 inklokken, en nu hoef ik niet vanaf 22u tot 4;30 op schiphol te wachten
Ik lees mn mail toch pas op z'n vroegst volgende week zaterdagquote:Op zondag 5 september 2004 19:13 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac ik mail je wel als ik meer weet![]()
en dan moet ik morgenochtend bij m'n nieuwe baan beginnen en er om 8:45 zijn.quote:Op zondag 5 september 2004 19:16 schreef Xtreem het volgende:
arme bojo't was al zo'n zware dag voor 'm
*abaz belt... ik kan vanaf nu ook vanuit amsterdam werken *quote:Op zondag 5 september 2004 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan moet ik morgenochtend bij m'n nieuwe baan beginnen en er om 8:45 zijn.![]()
wat ben ik toch een goedzak, nu niet mijn huis als tussen chill plek maken voordat jullie gaan vliegen he![]()
Ik moet voor m,n werk over een half jaar 2X per week naar het buitenland.quote:Op zondag 5 september 2004 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan moet ik morgenochtend bij m'n nieuwe baan beginnen en er om 8:45 zijn.![]()
wat ben ik toch een goedzak, nu niet mijn huis als tussen chill plek maken voordat jullie gaan vliegen he![]()
Kijk, dat zal je nieuwe baas wel van motivatie vinden getuigen... nog voor dag 1 daar in de buurt gaan wonen...quote:Op zondag 5 september 2004 19:23 schreef BoJo het volgende:
*verhuist*
en dan nog is het te dicht bij schipholquote:Op zondag 5 september 2004 19:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kijk, dat zal je nieuwe baas wel van motivatie vinden getuigen... nog voor dag 1 daar in de buurt gaan wonen...
dan kom je in het mooie, pitoreske Zutphen wonenquote:Op zondag 5 september 2004 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan nog is het te dicht bij schiphol![]()
die negers hier lusten wel een kippetje hoor, sinds ze een Kentucky Fried Chicken geopent hebben in de Amsterdamse Poort (bijlmer) zit heel labbetabbetje 24/7 daar. Big Businessquote:Op zondag 5 september 2004 19:39 schreef ook_gek het volgende:
ah neger of niet. Ik ben er niet bang voor.
Da's ook gek zegquote:Op zondag 5 september 2004 19:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
die negers hier lusten wel een kippetje hoor, sinds ze een Kentucky Fried Chicken geopent hebben in de Amsterdamse Poort (bijlmer) zit heel labbetabbetje 24/7 daar. Big Business![]()
Geen idee of ook_gek er ook zitquote:Op zondag 5 september 2004 19:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's ook gek zeg![]()
Vast wel... met zo'n stevige negerlul tussen z'n billetjes....quote:Op zondag 5 september 2004 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Geen idee of ook_gek er ook zit![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 19:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vast wel... met zo'n stevige negerlul tussen z'n billetjes....
oke nu ga je te verquote:Op zondag 5 september 2004 19:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vast wel... met zo'n stevige negerlul tussen z'n billetjes....
quote:Op zondag 5 september 2004 20:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke nu ga je te ver![]()
riiiiightquote:Op zondag 5 september 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:
wist niet dat PeuRac een neger was![]()
Jho wie weet wat het reviseren van een motor kost. Aan welke kosten moet je dan denken![]()
En zelfde vraag voor een versnellingsbak. Is een vraag van iemand anders. Maar ik stel hem effe.
moet je wel wat meer info geven, onderdelen schelen soms nogal eens in prijs afhankelijk van het merk.quote:Op zondag 5 september 2004 20:17 schreef ook_gek het volgende:
Lancia? Nee nee ik wil gewoon antwoord op m,n vraag![]()
Richt prijs effe weten. Is een auto uit 1981quote:Type V-8
DOHC
16 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 5
Construction
Bore × stroke 81.00mm × 71.00mm
3.19 in × 2.8 in
Bore/Stroke ratio 1.14
Displacement 2927 cc
(178.616 cu in)
Unitary capacity 365.88 cc/cylinder
Compression ratio 8.80:1
Fuel system Bo K-Jet fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output 217 PS (214.0 bhp) (159.6 kW)
@6600 rpm
Max. torque 243.0 Nm (179 lbft) (24.8 kgm)
@4600 rpm
en welke auto spreken we overquote:Op zondag 5 september 2004 20:28 schreef ook_gek het volgende:
oke specs
[..]
Richt prijs effe weten. Is een auto uit 1981
tja ligt eraan waar je die ferrari laat reviseren.....quote:Op zondag 5 september 2004 20:28 schreef ook_gek het volgende:
oke specs
[..]
Richt prijs effe weten. Is een auto uit 1981
Wie heeft het er over een Ferrariquote:Op zondag 5 september 2004 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tja ligt eraan waar je die ferrari laat reviseren.....
bij een dealers of bij een willekeurig iemand anders.....
+ wat er gereviseerd moet worden, laat je onderdelen reviseren of nieuwe plaatsen.....
enz enz.....
mooi hequote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie een expresse grille
Het blijven leuke bakkiesBen bedrijfsmatig bijrijder geweest op zo'n vehikel
maar bijvoorbeeld nieuwe onderdelen zijn voor elke auto anders geprijst, dus merk + model zou toch wel handig zijn meneer.quote:Op zondag 5 september 2004 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie heeft het er over een Ferrari
Maar goed uhm nou ja de goedkoopste oplossing en richt prijs wil ik alleen maar weten
Ferrari hoe kom je er bij
goedkoopste denk zo rond de 6000quote:Op zondag 5 september 2004 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie heeft het er over een Ferrari
Maar goed uhm nou ja de goedkoopste oplossing en richt prijs wil ik alleen maar weten
Ferrari hoe kom je er bij
quote:Op zondag 5 september 2004 20:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goedkoopste denk zo rond de 6000
ferrari 308![]()
specs enzoquote:Op zondag 5 september 2004 20:49 schreef ook_gek het volgende:
oke vertel me eens. Waarom denken jullie dat het om een Ferrari gaat![]()
http://www.google.com/sea(...)=0&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op zondag 5 september 2004 20:49 schreef ook_gek het volgende:
oke vertel me eens. Waarom denken jullie dat het om een Ferrari gaat![]()
msn is engquote:Op zondag 5 september 2004 20:50 schreef ook_gek het volgende:
He Xtreem ik heb je niet meer in m,n lijst volgens mij
Doe eens praten tegen mij op MSN en ThaFreak ook![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 21:10 schreef BoJo het volgende:
![]()
Nee hij belde net, iets met later zijn en tanken en druk ofzoquote:Op zondag 5 september 2004 21:14 schreef ook_gek het volgende:
BoJo is PeuRac al bij je. Moet je hem effe vragen of hij ook spoken ziet![]()
duh, hij ziet bojo tochquote:Op zondag 5 september 2004 21:14 schreef ook_gek het volgende:
BoJo is PeuRac al bij je. Moet je hem effe vragen of hij ook spoken ziet![]()
Dat zijn er pas 8 op low-resquote:Op zondag 5 september 2004 21:24 schreef ook_gek het volgende:
mooie foto,s![]()
Gedraag je eens boefjequote:Op zondag 5 september 2004 21:14 schreef Ballebek het volgende:
verhaal
JA stop hem in z,n reet en kijk of er dan licht uit z,n ogen oren en mond komtquote:Op zondag 5 september 2004 21:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga peurac peste met je 'lichtzwaard'![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 21:52 schreef BoJo het volgende:
Ik denk dat ie verdwaalt is in de bijlmer
*gaat netvlies wassen*quote:Op zondag 5 september 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]dan word hij straks echt gepakt door een neger
![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 22:05 schreef Xtreem het volgende:
vraag 1: waar is het? Ypenburg, Den Haag langs de A4
vraag 2: vinex? Vast wel
opmerking 1: water is leuk! Ja, zeker weten![]()
opmerking 2: 't is wel erg massa/vinex/.... / look...![]()
ik zou persoonlijk nog even verder kijkenIk vond het best wel een beetje oostblok ja, maar in het echt ziet het er een stuk mooier uit. Is nog niet helemaal af btw
* Fugie geeft wat reiniger: http://users4.ev1.net/~JOHNDX.BLOGS/Hegre12/Hegre12C.htmquote:Op zondag 5 september 2004 21:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*gaat netvlies wassen*
quote:Op zondag 5 september 2004 22:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Xtreem geeft wat reiniger: http://users4.ev1.net/~JOHNDX.BLOGS/Hegre12/Hegre12C.htm
ik heb het idee dat er een boer hier in de buurt isquote:Op zondag 5 september 2004 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Almere?
quote:Op zondag 5 september 2004 22:30 schreef ook_gek het volgende:
denken jullie dat vrijstaande huizen goedkoop in scheveningen zijn
ik neem aan dat jullie ook allemaal in een ruitjes huis wonen
Hmmm, nee ik woon op kamersquote:Op zondag 5 september 2004 22:30 schreef ook_gek het volgende:
jaquote:Op zondag 5 september 2004 22:30 schreef ook_gek het volgende:
denk jij in je slaap danquote:Op zondag 5 september 2004 22:43 schreef Ballebek het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat ik ga slapen
Heb je t over jezelf ook_gek???quote:Op zondag 5 september 2004 23:27 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een extra regel bij m,n Signature
Dat is inderdaad mega schijt, vooral als die duffe worm een keer in beeld komtquote:Op zondag 5 september 2004 23:41 schreef MutZ het volgende:
Dreamcatcher is saai...
En nu ga ik m'n nest in...
je bent dus niet gepakt door een negerquote:Op zondag 5 september 2004 23:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heb je t over jezelf ook_gek???
[edit] dit was PeuRac btw
ouwe rukkerquote:Op maandag 6 september 2004 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Nachtelijk internetten is fijn
Zou ik nu Steve-O achtig in mezelf gaan lopen praten?
Rukker? Mn aanstaande is bij me hoorquote:Op maandag 6 september 2004 01:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
ouwe rukker
quote:De PTA kliek...
werd en masse langs de A12 stilgezet door de lange arm. Ze mochten pas weer gaan tot de folie van voor- en zijruiten verwijderd was, de scherpe spoilers de prullenbak ingingen, de wielen gewoon in de wielkasten pasten, een gecombineerd muziekvermogen van achtien gigawatt in beslag was genomen en enkelen zich bij de politierechter gemeld hadden. Een oud-papierwagen was nodig om alle ingevorderde rijbewijzen af te voeren.
volgens mij kunnen ze je alsnog bekeuren zonder staande te houden, bv dat ze door moeten naar een ernstiger geval.....quote:Op maandag 6 september 2004 02:39 schreef BoJo het volgende:
kolere , bracht ik net PeuRac naar Schiphol, rij ik terug met een gangetje van 150 (waar je 100 mag), zie ik ineens in de verte een auto snel naderen dus ik vertrouwde het niet en ging meteen van het gas af (niet remmen) , en ging netjes 100 rijden. En ja hoor het was de bekende kleurrijke Volvo van de KLPD, dus ik peentjes zweten en netjes 100 blijven rijden. Eerst ging ie dichtop zitten en daarna reed ie ongeveer 2 auto lengtes achter me aan. En toch een behoorlijk stuk, denk zeker 10 min lang. Maar hij hield me niet aan, kunnen ze me nu alsnog bekeuren? Want ik reed eerst 150 (zonder gekkigheid, wel richting aangeven, niet scheuren van rechts naar links , niks aso) alleen wat ik fout deed was 150 rijden. Ben niet geflitst, en ik heb ze niet langs de weg zien staan, ik zag ze ineens opduiken achter een auto die ik kort ervoor had in gehaald en ik reed zo 110 toen ie op m'n bumper zat.
pfff ben me de tering geschrokken, ik ga maar slapen moet morgen naar m'n eerste werkdag voor m'n nieuwe baas. 8:45 beginnen![]()
Ohja en de groetjes van PeuRac![]()
Als ze door moesten naar een ernstiger geval vind ik het wel vreemd dat ze eerst 10 min achter mij aan rijden. Naja als het m'n rijbewijs inleveren was geweest dan hadden ze dat wel gedaan, heb hoop ik redelijk geluk gehad. Moraal van het verhaal, let op je spiegels ook 's nachts als je met een randdebiele snelheid rijd.quote:Op maandag 6 september 2004 02:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij kunnen ze je alsnog bekeuren zonder staande te houden, bv dat ze door moeten naar een ernstiger geval.....
maar extreem is tegenwoordig juridisch adviseur mbt bekeuringen volgens mij![]()
ps, rij dan ook gewoon 120![]()
Iets zegt mij dat het in ONZ staat..........quote:Op maandag 6 september 2004 01:38 schreef Hugster het volgende:
Ow nog ff
In dit topic *KLIK*
wordt het volgende over ons gezegd als ze ons beschrijven op de Fok! 5 jaar meet..
[..]
![]()
![]()
iets zegt me dat ze een verkeerd beeld van ons hebben![]()
en nu ben ik wel weg![]()
Gaap, ik dacht dat je wel wat gewend was?quote:Op maandag 6 september 2004 02:39 schreef BoJo het volgende:
pfff ben me de tering geschrokken
Ervaringquote:Op maandag 6 september 2004 08:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gaap, ik dacht dat je wel wat gewend was?
Dat doen ze 's nachts ALTIJD en al helemaal als je een wat oudere auto hebt van het type waar jij je in voortbeweegt. Pas als ze je zien slingeren gaan ze je aanhouden en hoe konden hun nou weten op zoon afstand dat je 150 reed? Niet dus
wat moge we?quote:Op maandag 6 september 2004 09:06 schreef hermandeperman het volgende:
moge
jij mag foto's maken van je supra en ze dan postenquote:Op maandag 6 september 2004 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat moge we?
goedemorgen.
ik heb hem nog nietquote:Op maandag 6 september 2004 09:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij mag foto's maken van je supra en ze dan posten
Als ze je niet op de rader te pakken hebben, of geflitst dan wordt het lastig, ze hadden je staande kunnen houden en kunnen aanspreken op je rijgedrag en dan was het zo van "Hoe hard reed u?" Dan gewoon keihard 100/110 zeggen en niet harder. Ze dienen je 2 kilometer lang op een geijkte teller te achtervolgen voordat ze je mogen bekeuren.quote:Op maandag 6 september 2004 02:39 schreef BoJo het volgende:
kunnen ze me nu alsnog bekeuren?
Toyotaquote:Op maandag 6 september 2004 09:45 schreef hermandeperman het volgende:
staat ook al in het toyota topic
pure vervelingquote:Op maandag 6 september 2004 09:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Toyota. Daar kom ik niet
.
ik zou nu stage moeten lopen maar ik heb nog steeds nixquote:Op maandag 6 september 2004 10:26 schreef ook_gek het volgende:
werken is helemaal niet leuk![]()
* MutZ = scholierquote:Op zondag 5 september 2004 16:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]*jaloers*
Ik ook...quote:Op maandag 6 september 2004 10:51 schreef D-Devil het volgende:
Ik geb vandaag ook nog lekker vrij.
Oh... ik weet al waar het over gaat...quote:Op zondag 5 september 2004 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2004 11:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh... ik weet al waar het over gaat...
zit je aan de BrEeZaH?quote:Op maandag 6 september 2004 11:23 schreef Ballebek het volgende:
Stelletje AmATeUrS!!!
ik meot op mijn school stage lopenquote:Op maandag 6 september 2004 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zou nu stage moeten lopen maar ik heb nog steeds nix![]()
Dat is ook NIET leuk kan ik je vertellen...
quote:Op maandag 6 september 2004 11:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik meot op mijn school stage lopen
onder het motto van wat is kutquote:Op maandag 6 september 2004 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu op school maar mijn docenten zijn er uiteraard allemaal weer niet![]()
ik zit nu ook in het 6e semester... en dat is normaal gesproken, stage lopen... maar die heb ik dus nietquote:Op maandag 6 september 2004 11:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
onder het motto van wat is kut
ik zit in het 6e semester en moet nog een aantal dingen afronden
ik had ook al 2 keer stage moeten lopenquote:Op maandag 6 september 2004 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zit nu ook in het 6e semester... en dat is normaal gesproken, stage lopen... maar die heb ik dus niet![]()
't gaat lekker dus...quote:Op maandag 6 september 2004 11:44 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik had ook al 2 keer stage moeten lopen
mjah school loopt te kutten ---> * Steve-O loopt te kutten = 2.5 jaar vrijwel nix gedaanquote:Op maandag 6 september 2004 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't gaat lekker dus...![]()
achja... shit happens.. ik ga nu ff een docent zoeken die ik voor zijn kanis kan meppenquote:Op maandag 6 september 2004 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
mjah school loopt te kutten ---> * hermandeperman loopt te kutten = 2.5 jaar vrijwel nix gedaan
en nu alles nog ff afmaken
Jamaar... ik heb studiezone... en ik moet een opdracht maken... en dat zit ik al een week uit te stellenquote:Op maandag 6 september 2004 11:52 schreef D-Devil het volgende:
School is altijd al saai geweest.
Waarheen?quote:Op maandag 6 september 2004 12:05 schreef Steve-O het volgende:
ik moet zo autorijden
Hij probeert z'n rijbewijs te halen...quote:Op maandag 6 september 2004 12:08 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Waarheen?
quote:Hartelijk dank voor jouw verzoek. In principe zijn de fabrieksbezoeken en rondleiding die wij hier geven voorbehouden aan bedrijven en ook daarin gaan we vrij selectief te werk. Donkervoort is en blijft tenslotte een exclusief automerk.
Maar, nogmaals hartelijk dank voor jouw verzoek. Ik raad je aan onze internetsite www.donkervoort.nl in de gaten te houden over komende evenementen waar je wel bij kunt zijn.
Okee... waar ongeveer? Kan ik nog veilig naar buiten?quote:Op maandag 6 september 2004 12:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij probeert z'n rijbewijs te halen...
Ik moet nog 20 minuten... en thuis moet ik fijn m'n computer al een maandje of drie opruimen... geen zinquote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
zo ben ik weer! leraren leven nog half
Ik ga nu de gekregen adressen afbellen
en jammer van Donkervoort... hopen op Spyker
ruim voldoende iigquote:Op maandag 6 september 2004 13:25 schreef LoverGirl het volgende:
Half is trouwens wel een béétje weinig
suc7 met bellen, spyker was in principe positief hoor, heb je niet opgelet ofzo ?quote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
zo ben ik weer! leraren leven nog half
Ik ga nu de gekregen adressen afbellen
en jammer van Donkervoort... hopen op Spyker
ik heb geen zin om te bellen... ga om 14u bellenquote:Op maandag 6 september 2004 13:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
suc7 met bellen, spyker was in principe positief hoor, heb je niet opgelet ofzo ?
Ik bedoel, om half te leven... laat ze dan tenminste voor 3/4 in levenquote:Op maandag 6 september 2004 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ruim voldoende iig![]()
ze moete nog inwerken zeg maar, maar daar is geen tijd voor dus ik ben beetje aan het freewheelen op het momentquote:Op maandag 6 september 2004 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb geen zin om te bellen... ga om 14u bellen
Tuurlijk heb ik wel opgelet... maar dat in principe... daar gaat het om! hoe is het op je stage?
wanneer komt mijn auto trouwens in het filmpje op www.ptaslowchat.tk ?quote:Op maandag 6 september 2004 13:42 schreef ThaFreak het volgende:
altijd leukquote:Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze moete nog inwerken zeg maar, maar daar is geen tijd voor dus ik ben beetje aan het freewheelen op het moment![]()
morguh......quote:Op maandag 6 september 2004 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wanneer komt mijn auto trouwens in het filmpje op www.ptaslowchat.tk ?
je bent geweldigquote:Op maandag 6 september 2004 13:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
morguh......
morgen dagje vrij en kan ik hem er tussen proppen samen met de andere tips van ook_gek en tjabbo.....
en mijne?quote:Op maandag 6 september 2004 13:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
morguh......
morgen dagje vrij en kan ik hem er tussen proppen samen met de andere tips van ook_gek en tjabbo.....
moet je eve foto mailenquote:Op maandag 6 september 2004 14:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en mijne?
Vast fotoke van de suup ertussen ?quote:Op maandag 6 september 2004 14:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet je eve foto mailen![]()
waar woon jijquote:Op maandag 6 september 2004 13:20 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Okee... waar ongeveer? Kan ik nog veilig naar buiten?
quote:Op maandag 6 september 2004 14:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vast fotoke van de suup ertussen ?
anders vergeet ik weer iemand enzoquote:Op maandag 6 september 2004 14:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet je eve foto mailen![]()
In de buurt van Zoetermeer...quote:Op maandag 6 september 2004 14:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
waar woon jij
das ff te ver wegquote:Op maandag 6 september 2004 15:16 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
In de buurt van Zoetermeer...
Ben nu thuis en het draait allemaal weer
dat is dicht bij ook_gek... pas opquote:Op maandag 6 september 2004 15:16 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
In de buurt van Zoetermeer...
Ben nu thuis en het draait allemaal weer
Maar wel een stuk veiligerquote:Op maandag 6 september 2004 15:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
das ff te ver weg![]()
je bent nog 15quote:Op maandag 6 september 2004 15:30 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Maar wel een stuk veiligertroost je, tegen de tijd dat ik rijles ga nemen woon ik waarschijnlijk nog steeds hier en dan ben jij veilig
Oeps... waar woont die dan?quote:Op maandag 6 september 2004 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is dicht bij ook_gek... pas op![]()
Dat wist je nog niet?quote:
neequote:Op maandag 6 september 2004 15:33 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?
Ach ja... ik ga toch nergens heen...quote:Op maandag 6 september 2004 15:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
nee
wel klote meot je nog 3 jaar wachten
Diiiie... slooow and paaainful...quote:Op maandag 6 september 2004 15:39 schreef Fugie het volgende:
BrEeZaHsLeTjE
![]()
fotoboek ontbreektquote:Op maandag 6 september 2004 15:39 schreef Fugie het volgende:
BrEeZaHsLeTjE
![]()
ja. doodsverwensing, banquote:Op maandag 6 september 2004 15:40 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Diiiie... slooow and paaainful...
wat is hier de policy over eh, tips?
alsof er iets boeiends te zien valt bij meisjes van 15quote:Op maandag 6 september 2004 15:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
fotoboek ontbreekt
Kloptquote:Op maandag 6 september 2004 15:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
fotoboek ontbreekt
Maar ik wil 'm alleen van z'n overschot aan vrije tijd afhelpenquote:Op maandag 6 september 2004 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja. doodsverwensing, ban![]()
doodsverwensingquote:Op maandag 6 september 2004 15:40 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Diiiie... slooow and paaainful...
wat is hier de policy over eh, tips?
dat verschilt per meisjequote:Op maandag 6 september 2004 15:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof er iets boeiends te zien valt bij meisjes van 15
Neej 't was een tipquote:Op maandag 6 september 2004 15:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doodsverwensing![]()
damm dat is een leuke vondsquote:Op maandag 6 september 2004 14:59 schreef Thermo het volgende:
Ik werk nu een week op mijn stage en moest net in mijn baas zijn garage zijn, we hadden het over auto's over laten spuiten en hij wilde zijn auto laten zien die helemaal overgespoten is..
Ik kom de garage binnen, en zie direct ondanks het doek wat er over zit dat het een oude SL is!
Dik 40 jaar oud, SL 230 met 165 pk, helemaal gereviseerd e gerestaureerd en wordt helemaal niet mee gereden wegens tijdgebrek.
Heerlijk om te ontdekken dat mijn baas ook een autoliefhebber is
TF had je mijn foto's nog gevonden?![]()
bij fugie mag het toch wel hoorquote:Op maandag 6 september 2004 15:45 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Neej 't was een tip
Ook de kleine lettertjes lezen weet je
zijn wel betere manieren waarop jij mij daarbij kan helpenquote:Op maandag 6 september 2004 15:44 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Maar ik wil 'm alleen van z'n overschot aan vrije tijd afhelpen
quote:Op maandag 6 september 2004 15:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij fugie mag het toch wel hoor![]()
Raad eens wat ik nu wil gaan zeggen?quote:Op maandag 6 september 2004 15:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
zijn wel betere manieren waarop jij mij daarbij kan helpen![]()
![]()
dat je me email wil om een foto te sturen, zodat ik kan bekijken of je de moeite waard bentquote:Op maandag 6 september 2004 15:53 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
[..]
Raad eens wat ik nu wil gaan zeggen?
Niet eensquote:Op maandag 6 september 2004 15:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat je me email wil om een foto te sturen, zodat ik kan bekijken of je de moeite waard bent![]()
nee je bent de moeite niet waard nee, maar dat wisten we al toen naar boven kwam dat je 15 was...quote:Op maandag 6 september 2004 15:59 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Niet eens
goeiensmiddags!!!quote:Op maandag 6 september 2004 16:02 schreef BazzoS het volgende:
Goeiesmiddags daar
quote:Op maandag 6 september 2004 16:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee je bent de moeite niet waard nee, maar dat wisten we al toen naar boven kwam dat je 15 was...
nee een "mediatheekmonster" zal een boeiend leven hebbenquote:Op maandag 6 september 2004 16:24 schreef LoverGirl het volgende:
Ach ja... als je t zelf maar gelooft he?
www.watbenjedan.nlquote:Op maandag 6 september 2004 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee een "mediatheekmonster" zal een boeiend leven hebben![]()
mja, alsof de mening van een 15jarig delletje me eventueel zou kunnen boeienquote:Op maandag 6 september 2004 16:24 schreef LoverGirl het volgende:
Ach ja... als je t zelf maar gelooft he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |