He, ik zei toch dat Saab/Volvo weer terug zou komen?quote:Op zondag 5 september 2004 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je icon![]()
Nee, dat marokkaansbruine rijst ding van jou is nietquote:Op zondag 5 september 2004 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gelukkig wel, maar excel powah was ookquote:Op zondag 5 september 2004 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik zei toch dat Saab/Volvo weer terug zou komen?
quote:Op zondag 5 september 2004 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gelukkig wel, maar excel powah was ook![]()
![]()
het is tenminste m'n eigenquote:Op zondag 5 september 2004 16:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dat marokkaansbruine rijst ding van jou is nietwil je zeggen??
beter SC volgen. sukkelquote:Op zondag 5 september 2004 16:48 schreef Xtreem het volgende:en trouwens, ik wist niet (
) dat die lancia op de slowchatsiteintro van jou / je ouwe is...
blablabla parasiet bla profiteur bla directeurinopleiding blablablaquote:Op zondag 5 september 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is tenminste m'n eigen
* Xtreem mompelt iets over werk en studie.....quote:Op zondag 5 september 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter SC volgen. sukkel
Wat is er Xtreem? je gaat er moeilijk van praten.quote:Op zondag 5 september 2004 16:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
blablabla parasiet bla profiteur bla directeurinopleiding blablabla
je mompelt te veel en doet te weinigquote:Op zondag 5 september 2004 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Tjabbo mompelt iets over werk en studie.....
Dat een of ander matig, lui ambtenaartje een weekendauto heeft, en ik, als kansrijke, hardwerkende, zelfstandige student, gvd nog niet eens een panda hebquote:Op zondag 5 september 2004 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat is er Xtreem? je gaat er moeilijk van praten.
zit je wel dwars he![]()
zoek werk enzoquote:Op zondag 5 september 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat een of ander matig, lui ambtenaartje een weekendauto heeft, en ik, als kansrijke, hardwerkende, zelfstandige student, gvd nog niet eens een panda heb![]()
volgens mijn psiegiejater moet ik me minder druk maken ,en meer praten over mijn (jeugd)trauma's....quote:Op zondag 5 september 2004 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je mompelt te veel en doet te weinig
Jij hebt werk op zaterdag voor me? NEE, die hoef je NIET in te tikken...quote:Op zondag 5 september 2004 16:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zoek werk enzo![]()
* PeuRac = student, en heeft een weekend autoquote:Op zondag 5 september 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat een of ander matig, lui ambtenaartje een weekendauto heeft, en ik, als kansrijke, hardwerkende, zelfstandige student, gvd nog niet eens een panda heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |