Deze was dus eerder.quote:Op zondag 5 september 2004 02:03 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, we zijn tegelijk... (en ik krijg m'n plaatje niet aan de praat)
quote:Op zondag 5 september 2004 02:04 schreef Mvnl het volgende:
[image] http://www.jochemvangelder.nl/images/fotoboek/disneyclub2.jpg [/image]
oei wat een fout plaatje....quote:Op zondag 5 september 2004 02:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
je moet wel even een cususje OP maken volgen hoor:)quote:Op zondag 5 september 2004 02:07 schreef Mvnl het volgende:
Ik overwoog nog een "ariel onwel" topic... Maar da's natuurlijk een beetje vvt...
Liesje is leuk. Goed stom, maar wel leuk.quote:Op zondag 5 september 2004 02:06 schreef Wup het volgende:
oei wat een fout plaatje....
les 2: plaatjequote:Op zondag 5 september 2004 02:09 schreef Wup het volgende:
je moet wel even een cususje OP maken volgen hoor:)
les 1: La Claire in de topic titel
heeeee over helden van Wup gesproken!!quote:Op zondag 5 september 2004 02:09 schreef babette21 het volgende:
Tom, wie is die knappe knul in je avatar?!
quote:Op zondag 5 september 2004 02:11 schreef Wup het volgende:
heeeee over helden van Wup gesproken!!
da's Jeff Buckley
Jaaa, maar hij heeft gelukkig wel wat moois nagelatenquote:Op zondag 5 september 2004 02:13 schreef Tom_Tom- het volgende:. Jeff.
.
Maar, Jeff is wel dood..
Hmm, in t vorige topic zag ik toch alleen die links en t plaatje terugkomen...quote:Op zondag 5 september 2004 02:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
les 2: plaatje
les 3: links (minstens 1)
les 4: kritiek op / wijze raad aan de schrijvers...
maar verder hebben we eigenlijk geen eisen...
Uhuh.quote:Op zondag 5 september 2004 02:14 schreef Wup het volgende:
Jaaa, maar hij heeft gelukkig wel wat moois nagelaten
da's een duffe site... en die foto heb ik ook:quote:Op zondag 5 september 2004 02:12 schreef Mvnl het volgende:
Kennen jullie deze site? Opzich niet heel boeiend, maar op de linkspagina staat linksboven wel een groepsfoto van de originele cast die ik nog nooit gezien heb..
http://home.hetnet.nl/~doren007/onm/links.htm
zeg moderator, u bent zwaar off-topic;)quote:Op zondag 5 september 2004 02:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Uhuh.
Ik heb vandaag de Legacy Edition van Grace binnengekregen.. Geweldige CD.
Jur van Elst....hij was een leukerdquote:Op zondag 5 september 2004 02:16 schreef babette21 het volgende:
en die foto heb ik ook:
klopt, we hielden ff zomerstop, maar zijn nu weer helemaal terug. als je 'n voorbeeld wilt van hoe het echt hoort, kijk dan ff naar:quote:Op zondag 5 september 2004 02:14 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, in t vorige topic zag ik toch alleen die links en t plaatje terugkomen...
hij is 1997 overleden [ verdonken op zn 30ste geloof ik]quote:Op zondag 5 september 2004 02:18 schreef babette21 het volgende:
* Bet kent Jeff niet (is dat gek?!? heb 't allemaal niet zo gevolgd de laatste jaren)...
maar hij heeft 'n leuk hoofd... of had, ik begrijp dat ie naar het hiernamaals is... staat er, voor zoveer jullie weten, ergens iets van 'm online?!
da's al bijna nostalgie....quote:Op zondag 5 september 2004 02:20 schreef babette21 het volgende:
The Claire Bitch Project
nee, zo kan je het dus echt nietquote:Op zondag 5 september 2004 02:29 schreef babette21 het volgende:
[sub]ja da's van Leonard Cohen... zo kan ik 't ook
ook dat staat allemaal op de nieuwe site... inclusief 't kijk-en-vergelijk-namenlijstjequote:Op zondag 5 september 2004 02:28 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben net (ben vast niet de eerste) Ryan's Hope eens gaan natrekken, en t is erg grappig om te zien hoeveel die serie in het begin op ONM leek (en uiteindelijk steeds minder).
Zijn nog best uitgebreide samenvattingen van te vinden (uitgebreider dan van ONM).
T is alleen ff puzzelen wie wie is (Frank en JP heten hetzelfde, dat scheelt)
oke misschien heb ik te vroeg geoordeeld, 't staat nu aan en ik ben al blij: gitaarsolo!!!!quote:Op zondag 5 september 2004 02:30 schreef Wup het volgende:
nee, zo kan je het dus echt niet
Nice! Ik hoef dus eigenlijk helemaal nergens meer zelf naar te zoeken?quote:Op zondag 5 september 2004 02:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook dat staat allemaal op de nieuwe site... inclusief 't kijk-en-vergelijk-namenlijstje
de namen zijn bijna allemaal (grotendeels) hetzelfde, wel grappig jaquote:Op zondag 5 september 2004 02:43 schreef Mvnl het volgende:
Nice! Ik hoef dus eigenlijk helemaal nergens meer zelf naar te zoeken?
(wel opvallend dat ze van veel namen de eerste letter hetzelfde hebben gehouden)
wow, wat kijkt ze stoerquote:Op zondag 5 september 2004 02:45 schreef Borin het volgende:
Dominique is duidelijk geen fan van Twarres.
[afbeelding]
nu ga ik dom doen maar ik ken Twarres niet.....quote:Op zondag 5 september 2004 02:50 schreef babette21 het volgende:
sorry maar nogmaals, want nou wil ik het weten ook (want anders kan ik niet slapen* )
"draaiden ze vorige week geen nr. van die gast in ONM?!?"
oww neen die draaiden ze zeker niet in ONM, that will be the day.......quote:Op zondag 5 september 2004 02:56 schreef Mvnl het volgende:
Uhm, volgens mij had Bet het nog over Jeff Buckley.. toch?
haha ik vind um wel weer errug sterk Babette,quote:Op zondag 5 september 2004 02:02 schreef babette21 het volgende:
La Claire is zwanger... Allemaal leuk en aardig maar laten we één ding afspreken (ja schrijvertjes, ik heb het tegen jullie) : we willen géén gejammer met Niels en zéker geen gekots á la Ariël!!. Dat dat ff duidelijk is... Overig dramatisch gedoe is toegestaan...
Verder willen we bij deze het voorstel doen dat Claire van de trap wordt geduwd, het liefst door zoutloze Bram, die dan direct achter de tralies verdwijnt... Dat was het...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |