Mn beste vriend, Noidea reed, na een inschattingsfout, de greppel in, Verdere info staat allemaal in het Gesloten Topicquote:Op zondag 5 september 2004 00:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat heb je in hemels naam gedaan? In de vangrail gezeten ofzo?
Tnx, zal nog wel even duren voordat alle mooie Add-On spulletjes er zijnquote:Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef Wh33L het volgende:
veel suces met het inbouwen van je nieuwe motortje en IC
Ja dat is Wanadoo die weer over zn limiet is, ben bezig met een Cardomain op te zetten, zodat de foto's gewoon te zien zijn, check morgen weer, dan doen ze het weerquote:Op zondag 5 september 2004 22:25 schreef jacco het volgende:
de eerste 4 foto's doen het helaas niet meermaar ben zeer benieuwd naar de rest
Don't Worry, hier geen BodyKit fan.quote:Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef GWD het volgende:
Mijn lievelings auto wat doe je ... hoop dat je er iets moois van maakt, anders moet ik je helaas even komen opzoeken
sterkte, ik lees mee
Das ook de bedoeling, S15 Conversionquote:Op maandag 6 september 2004 10:04 schreef pwnd het volgende:
toch zijn er een hoop mooie bodykits op de markt hoor! Ik ben ook geen bodykit fan maar als ik dit zie http://www.wholehyper.com/89-94N240sxkitspage.html vooral die s13 > s15 front end conversie![]()
![]()
Eerst waarschijnlijk ff gewoon tubbie-kitje ( ff testen of alles ok is ), maar uiteindelijjk een Greddy TD-06 TopMounted Turbo-Kitquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:07 schreef pAin het volgende:
Sterker nog: een plasticloze S13.5 is nog fokking geiler.
Plastic op een S13.
Maar een tof project hoor, vooral die SR20DET. Al enig idee wat voor Turbo je erop gaat schroeven (als vervanger natuurlijk)
??
S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versiequote:Op zaterdag 11 september 2004 15:11 schreef MikdawG het volgende:
Wat kost het om een S15 conversion op een S13 uit te voeren?
Hebben we met SXOC.nl ( de club voor 200SX rijders ) geregeld, oftewel, de baan is bezetquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef Klonk het volgende:
ff helemaal offtopic, maar Estolan heb je iets meer info over die drifting day op Niederrhein ?
Uhm als je het los zou kopen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:08 schreef MikdawG het volgende:
Gewoon twee lampen, twee fenders, een voorbumper en een motorkap is goedkoper of niet?
Alleen die van Import-Fan zijn van Plastic, en breken/scheuren wanneer je ze geplaatst hebt. Daarom ZUIGEN ze ookquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:54 schreef MikdawG het volgende:
Import-fan verkoopt S15 fenders geloof ik, dan koop je een leuk motorkapje, een replica voorbumpertje en dan de lampen nog. Kost volgens mij echt geen ¤3000,-...!
mag ik vragen hoezo je nu zo moeilijk doet?quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:36 schreef MikdawG het volgende:
Nee, snap ik ook wel, maar er zijn echt wel goede fenders te krijgen en een stevige urethaan voorbumper zonder dat het je ¤3000 euro in totaal gaat kosten.
HAhahaha, nou liever gewoon roodquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:49 schreef Inorbit het volgende:
Woooooooow, dat megavette bruin/grijs naar rood spuiteffect is echt tha bomb man
Uit Japan kan je het ook krijgen voor minder dan ¤3000,- (daar worden die wagens immers gebouwd)...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
mag ik vragen hoezo je nu zo moeilijk doet?
Ik zeg toch net dat ik Kwaliteit wil, en een Echte Conversion-Kit. Geld speelt geen rol bij deze auto. gaat ruim 35.000 euro in waarschijnlijk
ik hou niet van Import-Fan en andere Cheap-ass kut kwaliteit spullen, doet mij maar geimporteerde dingen uit Japan( www.takakaira.com )
Shit ik wist niet dat je dit gebeuren ZO serieus wilde gaan doen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versie
aanschaf: 3000 euro
Verschepen: 500 euro of meer
Lampen-Conversie: 450 euro
Spuiten: 800 euro
Dus totaal komt dan uit rond de 4750 euro ( minimaal )
Yup, geld is geen Issue, ik wil gewoon Kwaliteit!quote:Shit ik wist niet dat je dit gebeuren ZO serieus wilde gaan doen.
Wel gaaf hoor. Maar beter ga je dan wel stalling regelen voor je auto![]()
Ik moet geen Nederlands bedrijf, en nee onder de 3000e kan je geen S15 Conversion-Kit krijgen. ga jij er maar 1 zoeken danquote:Op zondag 12 september 2004 23:33 schreef MikdawG het volgende:
Maar Kaizousya heeft goede connecties, en rekenen ongeveer dezelfde prijzen als Takakaira maar dan aan huis geleverd (was in ieder geval zo met een Border kit voor de MR2). Ze kunnen alles krijgen.
goh schelen we niet veel dan....quote:Op maandag 13 september 2004 17:35 schreef Estolan het volgende:
Estolan = 22, woon op mezelf, ben schilder
NoIdea = 22, woont nog thuis, is nog niet werkende maar wel weer bijna
Uhm Neequote:Op maandag 13 september 2004 17:36 schreef Furb het volgende:
[..]
goh schelen we niet veel dan....
ik ben 21, woon thuis en ben onderhoudsmonteur bij een grote drukkerij
maar is dat allemaal wel op te brengen als je ook een huis te betalen hebt??
haha zoiets dacht ik al ja....quote:Op maandag 13 september 2004 17:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm Nee
Oftewel als Hobby nemen, en je overige geld erin stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |