Ik zal me zelf van kant maken als me vriendin een blondine zal zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:12 schreef GnAgn het volgende:
Je kent het wel.. van die meisjes die zich zo kleden.. het is warm buiten.. jongetjes/mannen lopen rond.. en floep ze zien er weer 1... lange blonde haren.. kort rokje.. tieten goed zichtbaar (gedeeltijk he, niet zo dat je de tepels er uit ziet floepen) en huppel huppel.. volgens mij zit je string niet goed.. want ik zie m op je bovenrug hangen (niet letterlijk nemen)
Hoe zou jij het vinden als je vriendin zo rond liep..
En denk je dat als je er zo bij loopt.. dat je ook eerder de kans hebt om aangerand te worden?
Ok dat kan iedereen overkomen, zulke zieke figuren bestaan nou eenmaal.. maartoch..
quote:Op zondag 5 september 2004 18:29 schreef El.Wulfo het volgende:
ik mis 1 ding aan dit topic....
foto's
Als ik naar je icoon kijk dan denk ik jij zal heus ook nog iets leuks hebbenquote:Op zondag 5 september 2004 22:13 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
niemand belet je om het zelf te doen
het treft dat ik net op een site nog een mooi voorbeeld ben tegen gekomen.quote:Op zondag 5 september 2004 23:32 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Als ik naar je icoon kijk dan denk ik jij zal heus ook nog iets leuks hebben.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:17 schreef TheDon1985 het volgende:
Het zou mij niets uitmaken (ben vrijgezel) , het is haar kledingkeuze.
Of dat zo iemand een grotere kans heeft het slachtoffer te worden van een aanranding: ik denk het wel, maar dat ligt dan niet zo zeer aan haar.
Mee eens is, en mijn vriendin loopt er dan ook zo bij(wel alleen als ik erbij ben dan) omdat ze anders idd van die achter figuren achter der aan krijgt, die denken dat alles wat over straat loopt van hun is.quote:Op zondag 5 september 2004 19:28 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Ik zal me zelf van kant maken als me vriendin een blondine zal zijn.
Gelukkig is me vriendin brunette, en kijk ik toch al niet naar blonde vrouwen, omdat ik er niets mee heb.
En wat maakt het uit hoe zij zich draagt? Als ze zich prettig voelt in die kleding, hou ik d'r niet tegen.
mooi maar met hoge laarsjes en een plusje handtasje en veel teveel make-up zou het zo sletterig kunnen wordenquote:Op maandag 6 september 2004 00:04 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
het treft dat ik net op een site nog een mooi voorbeeld ben tegen gekomen.
Dus mensen, is de foto op de site hier onder, mooi of sletterig??
http://worldwide.tilllate(...)&grid=0&myalbumuid=0
Ik stem voor MOOI![]()
dus dat is het belangrijkste? pronken?quote:Op maandag 6 september 2004 00:11 schreef Firefly18 het volgende:
[..]
Mee eens is, en mijn vriendin loopt er dan ook zo bij(wel alleen als ik erbij ben dan) omdat ze anders idd van die achter figuren achter der aan krijgt, die denken dat alles wat over straat loopt van hun is.
En nee ik ben niet snel jaloers, mooie manier om met me vrouwtje te pronken![]()
Hier spreekt een echte kerelquote:Op maandag 6 september 2004 00:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
mooi maar met hoge laarsjes en een plusje handtasje en veel teveel make-up zou het zo sletterig kunnen worden
Tuurlijk heeft het meer om het lijf dan alleen uiterlijkheden, maar daarom is het niet minder leuk als je partner er mooi uitziet en je daar trots op bent....quote:Op maandag 6 september 2004 00:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
dus dat is het belangrijkste? pronken?
ja ja duidelijk. voor een scharrel, tja dan misschien wel maar een relatie heeft meer om het lijf als uiterlijk
in de disco is het mooi, maar op straat is het sletterig. Het hangt heel erg af van de situatie. Ik vind het namelijk altijd mooi als mensen moeite doen om zich mooi te kleden naar de situatie. Dus als ik naar een recital ofzo ga dan gaat mijn pinguinpak ook uit de motteballen en zie ik mijn vriendin graag in een mooie avondjurk ofzo.quote:Op maandag 6 september 2004 00:04 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ik stem voor MOOI![]()
Heerlijk om te zien.quote:Op maandag 6 september 2004 00:04 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ik stem voor MOOI![]()
dus als je naar een disco gaat ben je een slet?quote:Op maandag 6 september 2004 10:02 schreef Dow.Jones het volgende:
[..]
De betreffende foto is mooi, maar heeft wat sletterigs, dat wel, vandaar dat het in de disco ofzo goed zal passen.
Die hadden wel hele slechte tekeningen aan de muur hangen, dus een beetje wel ja.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Hebben die kinderen in Rusland er ook om gevraagd?
Precies had ze maar driehonderd kilo moeten wegen en een burka moeten dragen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:48 schreef Linda_you_ het volgende:
tjah... als zij zich er lekker in voelt dan moet ze het vooral zelf weten. zelf zou ik er niet zo bij gaan lopen. maar ja als er meisjes/dames zijn die dit mooi vinden dan moeten ze er vooral in lopen maar dan moeten ze ook niet zeuren als er naar hun wordt gevloten door bouwvakkers of als ze ongewenst aangeraken worden want ik vind dat hun het dan wel zelf een beetje uitgelokt hebben... maar ja dat is mijn mening :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |