oftewel:quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:31 schreef Tjabbo het volgende:
de suup was wel wat ja
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:40 schreef Hugster het volgende:
lekkere mongool ben ik weer
niet zo hard op jezelf zijnquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:40 schreef Hugster het volgende:
lekkere mongool ben ik weer
zit ik een slowchat 250 te maken
Mods: deleten maar weer :}
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Geil icon heb je btw, das veel beter als datquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet zo hard op jezelf zijn
doen wij wel voor je...
De mijne is de "portable" versie, met accu enzo + handvatquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Hugster het volgende:
ej die onderste hadden wij er vroeger 2 van
Wat een ondingen, in de auto achter de stoel..
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geil icon heb je btw, das veel beter als datding op msn
Heb je ook de bijpassende oude BMW 6 serie?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:43 schreef Ballebek het volgende:
Ik zoek een lader voor deze telefoon:
Tevens heb ik een iets grotere versie van deze waarmee ik vanavond op stap ga
[afbeelding]
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vuurtjequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:46 schreef Xtreem het volgende:
Trouwens bal, hoe staat het met de 'zoektocht' naar een Porsche?!
Als er nou M5 of M3 stond, ok, maar gewoon 'M' *ril* sjonnie *ril*quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niks mis met dat ///M logo
Tip: Neem een zooi aandelen in Michellin en Shell...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er nou M5 of M3 stond, ok, maar gewoon 'M' *ril* sjonnie *ril*
btw, als ik het geld heb, koop ik zo'n 850 T5-R als t kan een AWD versie, en die dan chippen naar 300pk, of echt laten tunen, maar dat is duur.
Ik zal als ik terug ben uit Spanje een foto maken van een hele geile M635 CSI, die waar Ulti t over had in Apeldoorn.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je ook de bijpassende oude BMW 6 serie?
als ik het geld heb wil ik zo'n ding, maar mag ik het niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er nou M5 of M3 stond, ok, maar gewoon 'M' *ril* sjonnie *ril*
btw, als ik het geld heb, koop ik zo'n 850 T5-R als t kan een AWD versie, en die dan chippen naar 300pk, of echt laten tunen, maar dat is duur.
*noteert*quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tip: Neem een zooi aandelen in Michellin en Shell...
Verhuizen is ook niet gratis schat...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@ Ballebek, is een porsche zoeken zo moeilijk dan? er staan er genoeg te koop.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vuurtje
Eerst maar is verhuizen enzo
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tip: Neem een zooi aandelen in Michellin en Shell...
10% korting bij BP?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]Thanks,
t wordt Pirelli en BP dan( daar heb ik nl al korting op, de eerste weet ik niet precies, de 2e iets van 10%)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |