lolquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:34 schreef JohnDDD het volgende:
Een belangrijker vraag; hoe kom ik aan dat virus en hoe zorg ik dat ik meisjes ermee kan bespioneren?
geurfunctie erop?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:54 schreef Aurelium het volgende:
Of je zet het ding in je wc als je gaat zitten schijten, moet je opletten hoe snel dat virus van je pc gehaald wordt
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:54 schreef Aurelium het volgende:
Of je zet het ding in je wc als je gaat zitten schijten, moet je opletten hoe snel dat virus van je pc gehaald wordt
Sta je dalijk op zo'n fetish site.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:11 schreef pimpin het volgende:
[..]ja dat is idd een sterke optie!
Hmm dat is inderdaad weer een probleem.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Sta je dalijk op zo'n fetish site.
Hoezo blijkbaar ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
Was tijdje terug in het nieuws
mensen kunnen van en afstand je in de gaten houden door je webcam in te schakelen.
blijkbaar heb ik dus dat virus.
is daar een aparte removal tool voor ofzo?
alvast bedankt
aan het feit dat mijn webcam de hond uitlaat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:48 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hoezo blijkbaar ?
Waar concludeer je dat uit ?
Que?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
aan het feit dat mijn webcam de hond uitlaat.
zie de PI. dat was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Que?
Wedden dat ie uit te krijgen is? Gewoon stekker eruit!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zie de PI. dat was sarcastisch bedoeld.
hij staat aan, en is niet uit te krijgen.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=385911&c=50
Flauwquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wedden dat ie uit te krijgen is? Gewoon stekker eruit!
Sorry, maar ik kan niet aan een PI ruiken of iets sarcastisch is. Niet altijd iig.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zie de PI. dat was sarcastisch bedoeld.
hij staat aan, en is niet uit te krijgen.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=385911&c=50
bij die van mij brandt alleen het lampje als hij ingeschakeld is, dus als hij actief gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als een webcam op de USB poort is aangesloten branden er wel vaker lampjes. Bij die van mij een groene.
Sweex?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet aan een PI ruiken of iets sarcastisch is. Niet altijd iig.
En iets anders. Hoe weet je dat ie altijd aan is? Dat het lampje brandt?
Als een webcam op de USB poort is aangesloten branden er wel vaker lampjes. Bij die van mij een groene.
Mijn logitech cam heeft een klepjequote:Op zaterdag 4 september 2004 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik em niet gebruik heb ik de USB altijd uit mijn pc
Wie riep mijn naam?quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Sweex?
Maar mijn cam gebruikte ik toch nooit dus nu staat ie al een maand op de kast
Die van mij ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:56 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Mijn logitech cam heeft een klepje
En ik krijg gewoonweg geen virus op mijn pc
en hoe moeten wij nu cammenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb dus nog steeds niks gevonden, online scans doen het niet ofzo, en norton vindt niks.
ik heb de stekker van de webcam er maar uitgehaald, maarja, dat is natuurlijk ook maar een tijdelijke oplossing.
"Nerd" en Sweex in 1 regel *ril*quote:Op zondag 5 september 2004 00:26 schreef sweex het volgende:
[..]
Wie riep mijn naam?![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:34 schreef JohnDDD het volgende:
Een belangrijker vraag; hoe kom ik aan dat virus en hoe zorg ik dat ik meisjes ermee kan bespioneren?
Creative NX Proquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Sweex?
Maar mijn cam gebruikte ik toch nooit dus nu staat ie al een maand op de kast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |