Zie hierboven..quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:28 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Dunnow... Maar wie was het dan? (en uhm, Sanne is dus die nieuwe Sanne in ONM?)
oeps vergeten....quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:26 schreef Noa-lynn het volgende:
Hé Babette heb je ook nog een leuk tekstje over mij?
Lise laat ik aan Babette over, daar kan ze enthousiast over vertellen:)quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:33 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand me gelijk even vertellen wie Lise Basten was? Zegt me ook effe niets meer (ze zit in die kwartfinale van iritante personages)
I agree.... Floor was niks, maar Isis speelde niet slecht. Dat huilen deed ze heel overtuigend!quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
ps:
Isis was een van de weinige soapacteurs die goed kon huilen.
Floor van Zandt was een vervelend kind.
Ik moest er eigenlijk wel om lachen.quote:Noa-lynn is ook nog een beetje een groentje hier, dus nog redelijk profiel-loos. Heeft een mooie maar vervelende avatar (sorry) en selecteert vervelende mensen voor ONM (nogmaals sorry), maar aangezien zij toch niet over de casting gaat (Wup en Bet wel) maakt dat niet uit...
Toen trapte die eikel van een Ticho nog in de mooie lulpraatjes van Alexander Steiner, die 'm constant bezeek.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:54 schreef Mvnl het volgende:Heb erg gelachen om de scène met Lise.. (maar inderdaad vooral vanwege Babette)
Weer zo iemand die ik helemaal vergeten was, maar me nu wel weer enigszins herinner.. (ze is volgens mij wel uit een periode waarin ik minder fanatiek keek)
Claire is uiteraard een verhaal apart, zij hoort niet tussen het gespuis geplaatst te worden:)quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:33 schreef Mvnl het volgende:
Ik mis t grootste close-up volgens mij nog..
Tijdens de gesprekken met Niels was Claire af-en-toe zó close in beeld dat je haar alleen maar van oor tot oor in beeld zag.. Geen haar, geen nek (nouja, misschien nog net) en helemaal geen achtergrond...
Deze close-ups zijn daarbij nog heel bescheiden...
overigens dit was ook het geval bij Iris en Sanne, ik heb ze expres niet geplaatst omdat je ze nauwelijks herkent, een oog en een halve neus......quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:33 schreef Mvnl het volgende:
Ik mis t grootste close-up volgens mij nog..
Deze close-ups zijn daarbij nog heel bescheiden...
die ken ik niet, maar ik ben niet zo een reclamespot fanaat,quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:53 schreef dunn0w het volgende:
Ze doet ook zo'n reclame spotje voor een makelaars kantoor/bedrijf
Een janksmoel en een sjaaltje, dat belooft weinig goeds... Ik zeg: eerst zien, dan geloven!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:37 schreef Wup het volgende:
over [door mij meteen al als janksmoel bestempelde] Shirina :
ik vind het op zich wel een leuk gegeven, een supenaief meisje in de grote boze stad.....
en dan in de klauwen van aasgier Chris vallen......
jammer dat Kyra eraan geplakt wordt.
Dat vroeg ik me nou ook af!! Laat 'm lekker ff barwerk doen ofzo?! (bestaat de Galaxy trouwens nog?!)quote:want ales wat enigszins op een verhaallijntje gaat lijken is 5 minuten later alweer doodgebloedt.
[ waarom mocht Hugo nou niet even ontslagen blijven?]
Claire en Ellen hebben nog maar een maand of 2, je zou toch denken dat hen dan nog wel wat leuks gegunt wordt... Maar nee hoor, de één heeft mot met een duffe vriend (op de meest duffe manier, dat ook nog eens) en de ander is zwanger en spontaan haar streken verleerd.....quote:ik mag toch hopen dat ze dit seizoen wel met wat flinke verhaallijnen op de proppen gaan komen.
om te beginnen met Ellen & Claire en wel nu meteen
{nadat Claire van de trap is gegooid en Bram in het niets is opgegaan natuurlijk]
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:56 schreef Wup het volgende:
[..]
die ken ik niet, maar ik ben niet zo een reclamespot fanaat,
ik zet het geluid alijd uit als de reclame begint dus de kans dat ik iets mis is nogal groot...
Ja! da's diegene waar ik 't gisteren over had, die langskwam terwijl ik aan de telefoon zat en die ik dus gemist heb... (en waarvan ik dacht dat ie nieuw was, maar hij is dus oud)...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef Wup het volgende:
ow en Essent heeft ook weer een oud spotje van de plank gerukt....
[afbeelding]
sorry als ik je een beetje herhaal, ik heb het vorige topic een beetje overgeslagen.....quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Ja! da's diegene waar ik 't gisteren over had, die langskwam terwijl ik aan de telefoon zat en die ik dus gemist heb... (en waarvan ik dacht dat ie nieuw was, maar hij is dus oud)...
Is 't wat?! Die andere vind ik helemaal geweldig: HET GAS DOET HET ALTIJD!!
1000 maar dank voor de tip daarvoor, reclame kijken is nog nooit zo leuk geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |