abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21750548
shit .. te laat .
pi_21750575
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 18:28 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Dunnow... Maar wie was het dan? (en uhm, Sanne is dus die nieuwe Sanne in ONM?)
Zie hierboven.. .

Ja... de NIEUWE Sanne van het NIEUWE YORIN FM .... . ik bedoel TV natuurlijk maarja.....
pi_21750579
ps:
Isis was een van de weinige soapacteurs die goed kon huilen.
Floor van Zandt was een vervelend kind.
  zaterdag 4 september 2004 @ 18:31:53 #104
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21750585
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 18:26 schreef Noa-lynn het volgende:
Hé Babette heb je ook nog een leuk tekstje over mij?
oeps vergeten....

Noa-lynn is ook nog een beetje een groentje hier, dus nog redelijk profiel-loos. Heeft een mooie maar vervelende avatar (sorry) en selecteert vervelende mensen voor ONM (nogmaals sorry), maar aangezien zij toch niet over de casting gaat (Wup en Bet wel) maakt dat niet uit...

pi_21750599
Ah, oké... Sanne ken ik natuurlijk wel, maar had geen idee waar die Floor vandaan kwam, dus t had ook een hele andere Sanne kunnen zijn..
En Floor herken ik nu ook weer, maar heeft op mij nooit zo'n indruk gemaakt eigenlijk...

Kan iemand me gelijk even vertellen wie Lise Basten was? Zegt me ook effe niets meer (ze zit in die kwartfinale van iritante personages)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_21750615
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 18:33 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand me gelijk even vertellen wie Lise Basten was? Zegt me ook effe niets meer (ze zit in die kwartfinale van iritante personages)
Lise laat ik aan Babette over, daar kan ze enthousiast over vertellen:)
  zaterdag 4 september 2004 @ 18:35:12 #107
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21750626
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
ps:
Isis was een van de weinige soapacteurs die goed kon huilen.
Floor van Zandt was een vervelend kind.
I agree.... Floor was niks, maar Isis speelde niet slecht. Dat huilen deed ze heel overtuigend!
pi_21750712
Luister maar niet naar de wauwel van Babette. Zij is een vrouw en heeft daardoor helemaal geen kijk op mij.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  zaterdag 4 september 2004 @ 18:43:00 #109
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21750733
Lise... Oh god, waar moet ik beginnen.... Ze was echt zó erg! Ze was het ex-vriendinnetje van Ticho, die een beetje roet in het eten kwam strooien... Geen boeiend figuur. Moest punk voorstellen, had alleen wat moeite om haar Bloemendaalse accent te verbergen. De rol was nog niet eens het probleem, dat was de actrice: Saskia Bastiaan. Zij was echt zo, zó, ZO slecht.... Misschien wel de slechtste casting ooit....

Heb overigens wel 'n goeie scene met haar (met dank aan Babette, uiteraard...)

(Lise zit op de bank haar nagels te lakken, Bento staat aan tafel kaas te snijden. Babette komt de trap af.)

Babette: "Bento, zou je die kaas misschien eventjes vijf minuten met rust kunnen laten? Ik wil Lise graag even spreken. Onder vier ogen."
Bento: "Oh. Oké." (Bento verlaat de keuken, Babette richt zich vervolgens op Lise.)
Lise: "Waar wil jij me over spreken?"
Babette: "Waarom stel jij vragen waar je het antwoord allang op weet?"
Lise: "Ik vermoed dat het over Ticho gaat."
Babette: "Heel goed ja. (Babette gaat naast Lise op de bank zitten.) Wat ik nu ga zeggen kun je vast ook al raden, maar ik wou het toch nog graag eventjes aan je kwijt. Zullen wij afspreken dat jij voortaan met je opzichtig gelakte nageltjes van Ticho afblijft?"
Lise: "Ik weet niet wat Ticho jou vertelt heeft, maar..."
Babette: "Alles! Ticho heeft me alles verteld dus het heeft ook geen zin om te liegen. Ik weet wat er is gebeurd en daarom wil ik graag deze afspraak met je maken."
Lise: "Ben je boos om die kus? Ja sorry Babette, ik bedoelde het alleen maar vriendschappelijk."
Babette: "Dan deel ik jou nu heel vriendschappelijk mee dat als jij nog één keer aan Ticho zit, dat je op straat staat!"
Lise: "Babette, ik bedoelde het echt niet zo."
Babette: "Ik wel!" (Babette staat op en vertrekt weer naar boven, een beteuterde Lise achterlatend...)
pi_21750779
quote:
Noa-lynn is ook nog een beetje een groentje hier, dus nog redelijk profiel-loos. Heeft een mooie maar vervelende avatar (sorry) en selecteert vervelende mensen voor ONM (nogmaals sorry), maar aangezien zij toch niet over de casting gaat (Wup en Bet wel) maakt dat niet uit...
Ik moest er eigenlijk wel om lachen.

Mijn avater,ja,ik zit op het gtst topic en die van ONM dus moet kiezen wat voor avater ik pak.Over een tijdje komt er een ONM avater.Dat beloof ik,want ik weet eindelijk hoe het moet.

En dat ik de verkeerde personen uitzoek.Nou,ik help alleen maar.Je hoeft mijn zin niet te doen hoor.En ik zeg ook niet dat ik alle acteurs die ik hier neerzet leuk vindt.
pi_21750889
Heb erg gelachen om de scène met Lise.. (maar inderdaad vooral vanwege Babette)
Weer zo iemand die ik helemaal vergeten was, maar me nu wel weer enigszins herinner.. (ze is volgens mij wel uit een periode waarin ik minder fanatiek keek)

En uhm, Noa-lynn: als je toch zo'n mooie bewegende avatar hebt, is t toch een kleine moeite om er eentje te maken met zówel ONM als GTST-personages... (of laat m gewoon stilstaan op Tanja )
  zaterdag 4 september 2004 @ 19:06:01 #112
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21751075
* Babette heeft niks tegen GTST-avatars, maar wel tegen bewegende avatars...
don't take it personal...
pi_21751119
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 18:54 schreef Mvnl het volgende:
Heb erg gelachen om de scène met Lise.. (maar inderdaad vooral vanwege Babette)
Weer zo iemand die ik helemaal vergeten was, maar me nu wel weer enigszins herinner.. (ze is volgens mij wel uit een periode waarin ik minder fanatiek keek)
Toen trapte die eikel van een Ticho nog in de mooie lulpraatjes van Alexander Steiner, die 'm constant bezeek.
Lise was waardeloos. Ze kon niet acteren, ze zag er niet uit en ze was zo scheel als een 6. Die kluns van een Bento raakte verliefd op haar en zo wist ze nog wat poen los te peuteren, terwijl ze net een creditcard van een klant had gesnaaid.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_21751454
om even terug te komen op het overmatig gebruik van close ups, een kleine samenvatting van afgelopen week.

Joyce, Renee en Kyra deden niet mee, of ik heb de close-up even gemist
ze hadden verder ook geen drol te doen, en Wup zegt, houden zo, muv Joyce

[ Tara special omdat ze bijna weg is ... toch?]
pi_21751564
Ik mis t grootste close-up volgens mij nog..
Tijdens de gesprekken met Niels was Claire af-en-toe zó close in beeld dat je haar alleen maar van oor tot oor in beeld zag.. Geen haar, geen nek (nouja, misschien nog net) en helemaal geen achtergrond...
Deze close-ups zijn daarbij nog heel bescheiden...
pi_21751625
over [door mij meteen al als janksmoel bestempelde] Shirina :
ik vind het op zich wel een leuk gegeven, een supenaief meisje in de grote boze stad.....
en dan in de klauwen van aasgier Chris vallen......
jammer dat Kyra eraan geplakt wordt.

maar het is toch moeilijk inschatten waar eea naar toe gaat,
want ales wat enigszins op een verhaallijntje gaat lijken is 5 minuten later alweer doodgebloedt.
[ waarom mocht Hugo nou niet even ontslagen blijven?]
ik mag toch hopen dat ze dit seizoen wel met wat flinke verhaallijnen op de proppen gaan komen.
om te beginnen met Ellen & Claire en wel nu meteen
{nadat Claire van de trap is gegooid en Bram in het niets is opgegaan natuurlijk]
pi_21751651
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:33 schreef Mvnl het volgende:
Tijdens de gesprekken met Niels was Claire af-en-toe zó close in beeld dat je haar alleen maar van oor tot oor in beeld zag.. Geen haar, geen nek (nouja, misschien nog net) en helemaal geen achtergrond...
Claire is uiteraard een verhaal apart, zij hoort niet tussen het gespuis geplaatst te worden:)
pi_21751686
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:33 schreef Mvnl het volgende:
overigens dit was ook het geval bij Iris en Sanne, ik heb ze expres niet geplaatst omdat je ze nauwelijks herkent, een oog en een halve neus......
pi_21751938
ow en Essent heeft ook weer een oud spotje van de plank gerukt....

pi_21752021
Ze doet ook zo'n reclame spotje voor een makelaars kantoor/bedrijf
pi_21752083
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:53 schreef dunn0w het volgende:
Ze doet ook zo'n reclame spotje voor een makelaars kantoor/bedrijf
die ken ik niet, maar ik ben niet zo een reclamespot fanaat,
ik zet het geluid alijd uit als de reclame begint dus de kans dat ik iets mis is nogal groot...
  zaterdag 4 september 2004 @ 19:57:12 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21752095
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:37 schreef Wup het volgende:
over [door mij meteen al als janksmoel bestempelde] Shirina :
ik vind het op zich wel een leuk gegeven, een supenaief meisje in de grote boze stad.....
en dan in de klauwen van aasgier Chris vallen......
jammer dat Kyra eraan geplakt wordt.
Een janksmoel en een sjaaltje, dat belooft weinig goeds... Ik zeg: eerst zien, dan geloven!!
En Kyra verpest altijd alles, da's een bekend gegeven...
quote:
want ales wat enigszins op een verhaallijntje gaat lijken is 5 minuten later alweer doodgebloedt.
[ waarom mocht Hugo nou niet even ontslagen blijven?]
Dat vroeg ik me nou ook af!! Laat 'm lekker ff barwerk doen ofzo?! (bestaat de Galaxy trouwens nog?!)
quote:
ik mag toch hopen dat ze dit seizoen wel met wat flinke verhaallijnen op de proppen gaan komen.
om te beginnen met Ellen & Claire en wel nu meteen
{nadat Claire van de trap is gegooid en Bram in het niets is opgegaan natuurlijk]
Claire en Ellen hebben nog maar een maand of 2, je zou toch denken dat hen dan nog wel wat leuks gegunt wordt... Maar nee hoor, de één heeft mot met een duffe vriend (op de meest duffe manier, dat ook nog eens) en de ander is zwanger en spontaan haar streken verleerd.....
Waarom nou, mensen? Waarom nou?!??!
pi_21752133
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:56 schreef Wup het volgende:

[..]

die ken ik niet, maar ik ben niet zo een reclamespot fanaat,
ik zet het geluid alijd uit als de reclame begint dus de kans dat ik iets mis is nogal groot...
Ik ook niet...
Maar je kunt er moeilijk omheen...
  zaterdag 4 september 2004 @ 20:01:16 #124
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21752194
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef Wup het volgende:
ow en Essent heeft ook weer een oud spotje van de plank gerukt....

[afbeelding]
Ja! da's diegene waar ik 't gisteren over had, die langskwam terwijl ik aan de telefoon zat en die ik dus gemist heb... (en waarvan ik dacht dat ie nieuw was, maar hij is dus oud)...

Is 't wat?! Die andere vind ik helemaal geweldig: HET GAS DOET HET ALTIJD!!

1000 maar dank voor de tip daarvoor, reclame kijken is nog nooit zo leuk geweest...
pi_21752293
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Ja! da's diegene waar ik 't gisteren over had, die langskwam terwijl ik aan de telefoon zat en die ik dus gemist heb... (en waarvan ik dacht dat ie nieuw was, maar hij is dus oud)...

Is 't wat?! Die andere vind ik helemaal geweldig: HET GAS DOET HET ALTIJD!!

1000 maar dank voor de tip daarvoor, reclame kijken is nog nooit zo leuk geweest...
sorry als ik je een beetje herhaal, ik heb het vorige topic een beetje overgeslagen.....
ik zal dit spotje ook proberen op te slaan en te flashen, ik weet niet of ie nog vaker voorbij gaat komen en het is me te warm voor TV.
dit was de eerste spot van Essent met Kim Pieters die ik ken, over groene stroom.
geen gejodel dit keer helaas....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')