2 jaar terug? dat was met Olaf toch?? Was 't kut-cliff, hij had zichzelf pas na de zomer door z'n kop mogen knallen... nu was alle spanning al weg...quote:Op zondag 5 september 2004 00:50 schreef Mvnl het volgende:
Ik lees even een kwartiertje oude ONM-topics (reacties op cliffhanger van 2 seizoenen terug, in de hoop te achterhalen welke klassieke muziek daar voor gebruikt was), en ik kan nu al niets meer volgen van waar jullie het hier over hebben
(waarom is die geshockte smile meteen zo'n opblaaspop?)
herstel, ik vond het niet slecht. Ik heb 4 afleveringen gezien en ik vond het zeker de moeite van het aanzien waardquote:Op zondag 5 september 2004 00:56 schreef Svensational het volgende:
Wup en babette, ik hoef niet weer te horen hoe slecht jullie De Erfenis wel niet vinden, en dat het dus niet op DVD hoeft en dat een vervolg al helemaal niet nodig is![]()
yep, als je leuk bedragje bij betaalt......quote:Op zondag 5 september 2004 00:57 schreef babette21 het volgende:
mbt die rooie lettertjes, da's alleen een optie als je VIP-fokker bent...
moet je ook voor bij Sven zijn, of bij één van de Modjes...
Je denkt nu dat ik ga happen hequote:Op zondag 5 september 2004 00:59 schreef babette21 het volgende:
Ik vond De Erfenis dus echt heel erg tegenvallen he... Hoeft van mij niet op DVD en op herhalingen zit ik ook niet te wachten...
Omdat je me zo loopt te pesten houd ik mijn avatar nog een dagjequote:Op zondag 5 september 2004 00:59 schreef babette21 het volgende:
Ik vond De Erfenis dus echt heel erg tegenvallen he... Hoeft van mij niet op DVD en op herhalingen zit ik ook niet te wachten...
Dat zap ik dus net wegquote:Op zondag 5 september 2004 01:02 schreef babette21 het volgende:
* Bet baalt spontaan weer dat ze het einde van Westenwind heeft gemist,
maar is verder vrij relaxed door het muziekje op Ned3![]()
Uhm, nee.. Dan bedoel ik 2 cliffs geleden, maar 1 jaar terug: die waar de 2 families tegenover elkaar stonden.quote:Op zondag 5 september 2004 00:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
2 jaar terug? dat was met Olaf toch?? Was 't kut-cliff, hij had zichzelf pas na de zomer door z'n kop mogen knallen... nu was alle spanning al weg...![]()
nee was het maar afgelopen met die bomquote:Op zondag 5 september 2004 01:02 schreef babette21 het volgende:
hoe liep goudkust eigenlijk af? Was het niet iets met een bom ofzo?
hoef geen episodes want had verder niks met GK maar vraag me af hoe ze zo'n lang lopende serie lieten eindigen...
met een happy end of juist niet...
je doet maar.....quote:Op zondag 5 september 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
Omdat je me zo loopt te pesten houd ik mijn avatar nog een dagje
Die bom was de cliffhanger t seizoen d'rvoor en toen hadden ze beter kunnen stoppen.quote:Op zondag 5 september 2004 01:02 schreef babette21 het volgende:
hoe liep goudkust eigenlijk af? Was het niet iets met een bom ofzo?
hoef geen episodes want had verder niks met GK maar vraag me af hoe ze zo'n lang lopende serie lieten eindigen...
met een happy end of juist niet...
* Bet baalt spontaan weer dat ze het einde van Westenwind heeft gemist,
maar is verder vrij relaxed door het muziekje op Ned3![]()
moet je een zakdoekje, ik heb er genoeg hier....quote:Op zondag 5 september 2004 01:05 schreef Wup het volgende:
* Wup begint spontaan weer te jammeren van ellende
Het valt idd op jaquote:Op zondag 5 september 2004 01:06 schreef babette21 het volgende:
BVO!! Omdat we "zijn" Iris-topic in een half dagje hebben volgeluld!!!
* Babette heeft haar bitch-modus aan... valt het op?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |