abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 september 2004 @ 10:35:45 #1
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_21742963
Vorig topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 7

Ben je helemaal gefrustreerd omdat je nog wel weet waar de film over gaat, maar je weet de titel niet meer? Of uit welke film is die quote ook al weer?

Vraag het hier en misschien kunnen we je helpen.
  zaterdag 4 september 2004 @ 10:38:18 #2
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_21742994
Nog enkele onopgeloste reacties:

Patch:
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 09:47 schreef Patch het volgende:
OK...
1. film uit de '80
2. hoofdrolspelertje = jongetje met een blond bloempot-kapsel en een grote bril op.
3. verhaallijn = jongetje krijgt een crossfiets / crossmotor en die lijkt zijn eigen leventje te leiden
4. Hoofdrolspelertje heeft in de jaren '80 nog meer films gemaakt waarin hij nog steeds zo'n blond bloempot-kapsel heeft en die enorme zwarte bril.

Anyone??
ThomasBerge:
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:51 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een jeugdserie die aantal jaren terug (misschien 5 jaar geleden) werd uitgezonden op Kindernet en Ketnet. Het ging over een groep kinderen, die woonden op een tropisch eiland en daar avonturen beleefden. Een donkere man was een politieagent die het eiland rond reed met zijn jeep, en alles in de gaten hield.

De serie had een beetje een Australisch karakter. Weet iemand welke serie ik bedoel?
pi_21744376
Nou jah, een keer geen naam van een serie o.i.d. maar van een persoon.

Net was suddenly susan op tv, degene met die dubbele trouwdag. Maar nu wil ik weten wie die vader van Vicky is? Op imdb, en tvtome kan ik het niet vinden. Iemand enig idee? Hij is ook van een andere serie maar geen idee welke?
O+ BlaBlub O+
  zondag 5 september 2004 @ 08:04:55 #4
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_21760590
Ik heb de mijne net al gevonden.
http://us.imdb.com/title/tt0090948/
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_21778034
Ik zoek een film die ik in pakweg 1988 heb gezien en daarna nooit meer. Het is manga en ik weet nog dat er robots [robotten] op een wiel rondreden en dat de "gemene keizer" een paars gewaad droeg. Iemand?

En ik zoek nog een tekenfilm met in de hoofdrol 2 chimpansee-achtige aapjes [mannetje en vrouwtje met roze strik]. Veel weet ik er niet meer van, behalve dat hij door RTL 4 werd uitgezonden en de aapjes langs een kloof over moesten komen met een enorm groot zeemonster.
help mij!
  maandag 6 september 2004 @ 02:08:03 #6
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_21778417
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:07 schreef neggix het volgende:
Nou jah, een keer geen naam van een serie o.i.d. maar van een persoon.

Net was suddenly susan op tv, degene met die dubbele trouwdag. Maar nu wil ik weten wie die vader van Vicky is? Op imdb, en tvtome kan ik het niet vinden. Iemand enig idee? Hij is ook van een andere serie maar geen idee welke?
Charlie Brill, van Silk Stalkings.
The short weekend begins with longing...
pi_21780375

Weet iemand welke acteur dit is of anders evt. de film???
pi_21780391
quote:
Op maandag 6 september 2004 09:37 schreef shook-one het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand welke acteur dit is of anders evt. de film???
James Gandolfini in "The Mexican"
  maandag 6 september 2004 @ 15:00:26 #9
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_21785599
Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik ooit opgenomen heb maar nooit gezien (overgespoeld). Het schijnt een nogal absurdistische film te zijn. Iets met een hospita en opgesloten huurders???.

De titel ligt me al maanden op het puntje van van mijn tong (denk ik dan) maar ik kom er niet op.
Ik denk bij de titel altijd aan de "Noordelingen" maar die film is het zeker niet. Voor zover me nog bijstaat is het een belgische film en speelt ook (!!!!???) in belgie.

Wie helpt me uit de brand?
Life in the so-called space age.
pi_21794328
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:51 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een jeugdserie die aantal jaren terug (misschien 5 jaar geleden) werd uitgezonden op Kindernet en Ketnet. Het ging over een groep kinderen, die woonden op een tropisch eiland en daar avonturen beleefden. Een donkere man was een politieagent die het eiland rond reed met zijn jeep, en alles in de gaten hield.

De serie had een beetje een Australisch karakter. Weet iemand welke serie ik bedoel?
Was dat niet Ship To Shore? Dat vond ik een geweldige serie. .
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:53:29 #11
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21806194
ik zoek de naam van een serie die vroeger altijd op een belgische zender kwam

het ging over een jongetje die in een boom zat te spelen ofzo, en toen viel hij eruit en landde met zijn hoofd op iets

hij raakte dus in een coma, en beleefde allemaal dingen in zijn gedachten
weet iemand wat ik bedoel?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_21809612
Odyssey, The

Ik keek er ook altijd naar, was heel leuk
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:37:29 #13
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21809841
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:26 schreef moryana het volgende:
Odyssey, The

Ik keek er ook altijd naar, was heel leuk

hopen dat het nog op dvd wordt gereleased
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_21828085
Ik zoek de titel van de aflevering van The Simpsons waar deze quote uit is:

[trying to get into George Bush's house]
Homer : Hey, Bush. Get out here.
Secret Service Agent: Excuse me sir, we're you going?
Homer : I'm going to punch George Bush in the face.
Secret Service Agent: OK, is he expecting you?

"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  donderdag 9 september 2004 @ 03:10:38 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_21831975
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:47 schreef koston het volgende:
Ik zoek de titel van de aflevering van The Simpsons waar deze quote uit is:

[trying to get into George Bush's house]
Homer : Hey, Bush. Get out here.
Secret Service Agent: Excuse me sir, we're you going?
Homer : I'm going to punch George Bush in the face.
Secret Service Agent: OK, is he expecting you?

Seizoen 7:
3F09 - Two Bad Neighbors
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_21840444
quote:
Op donderdag 9 september 2004 03:10 schreef victorinox het volgende:

[..]

Seizoen 7:
3F09 - Two Bad Neighbors
Dank je

Ik heb er nog een, ik zoek de titel van een serie. Ik weet bij god niet meer waar ik die gezien heb en ik weet er nog maar één stukje van:
Een scéne van een stel radio-dj's in een studio, als ze uitzenden zijn het onbeschofte klootzakken die prankcalls maken en over wijven lullen, maar zodra ze een liedje opzetten gaat het ineens over Shakespear en ballet en meer van dat soort zaken.

Er kunnen een paar details niet kloppen, maar daar komt het in grote lijnen op neer
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_21840534
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef koston het volgende:

[..]

Dank je

Ik heb er nog een, ik zoek de titel van een serie. Ik weet bij god niet meer waar ik die gezien heb en ik weet er nog maar één stukje van:
Een scéne van een stel radio-dj's in een studio, als ze uitzenden zijn het onbeschofte klootzakken die prankcalls maken en over wijven lullen, maar zodra ze een liedje opzetten gaat het ineens over Shakespear en ballet en meer van dat soort zaken.

Er kunnen een paar details niet kloppen, maar daar komt het in grote lijnen op neer
Is het misschien News radio? http://www.imdb.com/title/tt0112095/
pi_21840648
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:56 schreef moryana het volgende:

[..]

Is het misschien News radio? http://www.imdb.com/title/tt0112095/
Nee, het lijkt me heel sterk dat het News Radio is, dat zou ik wel herkennen
Hunter S. Thompson
pi_21875871
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef koston het volgende:

[..]

Dank je

fast show
pi_21882355
Ik zoek eigenlijk 2 dingen:
1. een film: gaat over een meisje dat onvoerd wordt en aan het eind teruggevonden word. Ze was gestikt in een pastic tas of zoiets. Volgens mij is het een van de ware woensdagavond films....

2. Een jeugdserie over een meisje dat, als ze op haar navel drukt, onzochtbaar word.
  zaterdag 11 september 2004 @ 21:06:08 #21
91145 Merida
* Miss Pink *
pi_21887878
Ik zoek de titel van een film waar Tom Cruise in speelde. Dit weet ik er nog van: Hij zat in een rolstoel en was erg depressief. Uiteindelijk komt 'alles' goed.
~ Festen ~ The Butterfly Effect ~ Dangerous Liaisons ~ Mulholland Drive ~The Others ~ Dogville ~ Minority Report ~ Scary Movie ~Trainspotting ~ Moulin Rouge! ~ The Hours ~ Chocolat ~ Donnie Darko ~ The Full Monty ~ Karakter ~ Pleasantville ~
  zaterdag 11 september 2004 @ 21:08:31 #22
91145 Merida
* Miss Pink *
pi_21887938
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 21:06 schreef Merida het volgende:
Ik zoek de titel van een film waar Tom Cruise in speelde. Dit weet ik er nog van: Hij zat in een rolstoel en was erg depressief. Uiteindelijk komt 'alles' goed.
Sorry, laat maar... ik had beter moeten zoeken. Titel: Born on the Fourth of July
~ Festen ~ The Butterfly Effect ~ Dangerous Liaisons ~ Mulholland Drive ~The Others ~ Dogville ~ Minority Report ~ Scary Movie ~Trainspotting ~ Moulin Rouge! ~ The Hours ~ Chocolat ~ Donnie Darko ~ The Full Monty ~ Karakter ~ Pleasantville ~
pi_21890387
http://www.dedominee.nl/index.html

die film, is die ook ergens op dvd verkrijgbaar. Bij freerecordshop kan ik hem niet vinden.

het is de film die naar aanleiding van het overlijden van klaas bruinsma is gemaakt. Die maffiabaas.
Ik zag net op tv een stuk over deze film (rtl4 pulse, peter r de vries)

en wil hem graag op dvd kopen.

weet iemand dit
  zaterdag 11 september 2004 @ 23:24:00 #24
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_21890633
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:11 schreef bikerboy het volgende:
http://www.dedominee.nl/index.html

die film, is die ook ergens op dvd verkrijgbaar. Bij freerecordshop kan ik hem niet vinden.

het is de film die naar aanleiding van het overlijden van klaas bruinsma is gemaakt. Die maffiabaas.
Ik zag net op tv een stuk over deze film (rtl4 pulse, peter r de vries)

en wil hem graag op dvd kopen.

weet iemand dit
Hij draait sinds een week in de bioscoop. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
The short weekend begins with longing...
  dinsdag 14 september 2004 @ 01:46:33 #25
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_21938674
Ok mensen,

Ik zoek de titel van een serie die volgens mij uitgezonden is rond 1997 a 1998, als ik het me goed herinner op rtl5. Het ging over het harde zakenleven van Wall Street. De serie draaide om 1 man van begin 30 die koste wat het kost de top van zijn bedrijf wilde halen. In het begin van de aflevering ging er vanalles fout en was hij altijd bezig met deals waarvan je de betekenis nog niet begreep. In de laatste minuten van de uitzending werd alles duidelijk en werd meestal op een gemene manier iemand gechanteerd zodat hij weer met een concurrent binnen het bedrijf had afgerekent en de weg naar de top weer een beetje meer vrij was.

O ja, ik herinner me net ook dat hij altijd in een doos sliep! En dat hij nooit iemand bij hem thuis uitnodigde. De serie heeft volgens mij maar 1 seizoen omdat daarna in Amerika de stekker eruit is getrokken. Ik weet dat de serie iig een half jaartje ofzo na de eerste keer nog een keer laat op de zondagavond herhaald is..

Ik ben echt al lang op zoek naar de titel van deze serie en de naam van hoofdrolspeler. Op een of andere vreemde manier meen ik me te herinneren dat deze persoon in de serie 'Jim' heette..

Alvast bedankt voor de hulp!
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')