abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2004 @ 13:58:39 #201
71048 Tokay
makes your day!
pi_21922417
Ik voel me gevleid! Bedankt Inso (en voordragers ).

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  maandag 13 september 2004 @ 14:02:23 #202
71048 Tokay
makes your day!
pi_21922482
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:58 schreef Tokay het volgende:
Ik voel me gevleid! Bedankt Inso (en voordragers ).

Oeps, er was maar één!
Maarre, thanks EL_REY
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  maandag 13 september 2004 @ 14:21:58 #203
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_21922826
Welkom admins! Leesvoer!

wtf? dit topic bestaat niet volgens fok!

en no thanks Tokay, goed topic
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  Moderator maandag 13 september 2004 @ 18:44:55 #204
42184 crew  DaMart
pi_21928706
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:34 schreef Chirma het volgende:
mogelijk TTT: Afgekeurde kinderprogramma's
Mijn eerste TTT nominatie :')

Ik weet het, beetje late reactie, maar ik kom eigenlijk nooit in Forumfeedbacktopics
  maandag 13 september 2004 @ 21:32:35 #205
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_21932789
10 september, WTC

En zetten jullie deze nog in de TTT of moet ik het zelf doen?

Saubere Schuhe gefallen jedem!
  maandag 13 september 2004 @ 21:38:23 #206
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21932955
Wat gaan topics snel in de TTT
Oké, VAC, Croupouque en Tokay zijn gerenommeerde ONZ-users...Maar hun topics gaan al na 10 posts in het ere-topic. Niet een beetje té voorbarig?
Niet dat ik het slechte topics vind, helemaal niet
Maar kan er niet even afgewacht worden, of het wel hét topic wordt, wat verwacht wordt. (Hmm, rare zin. )
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 13 september 2004 @ 21:46:12 #207
80068 gfree
pi_21933148
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Bupatih het volgende:
Oké, VAC, Croupouque en Tokay zijn gerenommeerde ONZ-users...Maar hun topics gaan al na 10 posts in het ere-topic. Niet een beetje té voorbarig?
Maar kan er niet even afgewacht worden, of het wel hét topic wordt, wat verwacht wordt. (Hmm, rare zin. )
Bij Croupouque is het zo ingesteld, dat als hij op invoeren klikt, deze automatisch wordt bijgeschreven in het TTT-topic.
pi_21933312
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Bupatih het volgende:
De bedoeling van de TTT is natuurlijk om ervoor te zorgen dat extra leuke topics niet over het hoofd worden gezien tussen de bagger, slowchat en iets minder leuke topics. . De laatste paar TTT's zijn vrij 'makkelijke' topics, die heel snel door andere users opgepikt worden. Gegarandeerd succes dus.

Er is echt geen max posts aan een TTT verbonden en juist als er nog maar een stuk of 10 posts in staan en hij komt in de TTT, dan stimuleert het users om er een leuke bijdrage aan te leveren. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 13 september 2004 @ 21:53:06 #209
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21933331
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:46 schreef gfree het volgende:

[..]

Bij Croupouque is het zo ingesteld, dat als hij op invoeren klikt, deze automatisch wordt bijgeschreven in het TTT-topic.
Haha.
Maar even serieus: De topics van tegenwoordig gaan té snel in de TTT. Vind ik dan.
  maandag 13 september 2004 @ 21:55:42 #210
80068 gfree
pi_21933415
Zo maar ff een vraagje tussendoor...

Wat is het topic met de allermeeste views hier op fok!?
Ik neem aan dat het in B&H of SEX is.... maar is dat niet ergens te zien?

dank
  maandag 13 september 2004 @ 21:57:50 #211
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21933481
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:52 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

De bedoeling van de TTT is natuurlijk om ervoor te zorgen dat extra leuke topics niet over het hoofd worden gezien tussen de bagger, slowchat en iets minder leuke topics. . De laatste paar TTT's zijn vrij 'makkelijke' topics, die heel snel door andere users opgepikt worden. Gegarandeerd succes dus.

Er is echt geen max posts aan een TTT verbonden en juist als er nog maar een stuk of 10 posts in staan en hij komt in de TTT, dan stimuleert het users om er een leuke bijdrage aan te leveren. .
Hé, Inso reageert een keer op een post van mij in het Feedback-topic

Ik snap dat leuke topics in het zonnetje moeten worden gezet. Maar wie zegt dat een topic niet na 10 posts op eens verslapt ?? Dat kan toch makkelijk gebeuren.
En jij zegt dat als een 10-posts-topic in de TTT staat, het juist extra stimuleert.
Maar dan kan je ook relatief slechte topics erin zetten, want die worden na de extra aandacht vanzelf wel leuk, vanwege de leuke users die hier ronddolen .
pi_21933494
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:55 schreef gfree het volgende:
Zo maar ff een vraagje tussendoor...

Wat is het topic met de allermeeste views hier op fok!?
Ik neem aan dat het in B&H of SEX is.... maar is dat niet ergens te zien?

dank
Ik heb geen flauw idee. Sorry. .
Echte liefde!
  maandag 13 september 2004 @ 21:59:05 #213
80068 gfree
pi_21933521
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:58 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee. Sorry. .
ok, bedankt voor de info.
pi_21933579
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:57 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ik snap dat leuke topics in het zonnetje moeten worden gezet. Maar wie zegt dat een topic niet na 10 posts op eens verslapt ?? Dat kan toch makkelijk gebeuren.
Tuurlijk kan het verslappen, maar dat kan ook na 100 posts. En kijk, blijkt uit die 10 posts dat het al opgepikt wordt én die 10 posts zijn ontzettend leuk, waarom niet?
quote:
En jij zegt dat als een 10-posts-topic in de TTT staat, het juist extra stimuleert.
Maar dan kan je ook relatief slechte topics erin zetten, want die worden na de extra aandacht vanzelf wel leuk, vanwege de leuke users die hier ronddolen .
Geloof je het zelf? . Users slechte topics laten openen, die in de TTT zetten en dan maar hopen dat het leuk wordt?
Echte liefde!
pi_21933649
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:59 schreef gfree het volgende:

[..]

ok, bedankt voor de info.
It never hurts to help. .
Echte liefde!
  Moderator maandag 13 september 2004 @ 22:05:29 #216
42184 crew  DaMart
pi_21933776
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:57 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Wat me trouwens wel opvalt is dat sommige topics die wel degelijk potentie hebben om uit te groeien tot een leuke topic dat uiteindelijk niet worden omdat bij de eerste reacties iemand meteen al aangeeft dat hij het niks vindt. En daarna gaat zo'n topic dan de verkeerde kant op, terwijl het wel potentie had.

IK bedoel dan bijvoorbeeld deze topic. Misschien slecht voorbeeld om een eigen topic te nemen, maar op een ander forum, werd een soortgelijk topic een erg leuk en gezellig topic. Het had dus wel degelijk potentie, maar hier is het een beetje gestorven.

Iemand enig idee hoe dat komt ? Mijns inziens hebben vroege en misschien onnodige negatieve reacties in een potentieel leuk topic het hele topic negatief beïnvloeden.
  maandag 13 september 2004 @ 22:11:31 #217
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21933906
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het verslappen, maar dat kan ook na 100 posts. En kijk, blijkt uit die 10 posts dat het al opgepikt wordt én die 10 posts zijn ontzettend leuk, waarom niet?
[..]
Precies. Ik zie liever dat een topic verslapt na 100 (leuke) posts, dan na 10 (leuke) posts.

En ook is het zo, dat het vaak voorkomt dat een topic (het idee dan, of de OP) leuk is, maar dat de eerstvolgende 10 posts níet leuk zijn of dat ze negatieve berichten jegens de TS/OP bevatten. En dan komt ie niet in de TTT en krijgt hij niet de nodige aandacht. Dat vind ik erg jammer .
quote:
Geloof je het zelf? . Users slechte topics laten openen, die in de TTT zetten en dan maar hopen dat het leuk wordt?
Slecht? Nee, relatief slecht. Dus "slecht" in vergeleken met de topics van de meesters der ONZ: o.a. VAC, Croupouque en Tokay.
Zulke topics kunnen dus wel degelijk leuk worden. Is wel vaker gebeurd. Dat een topic anders werd opgepikt door de users dan eigenlijk bedoeld door de TS.
  maandag 13 september 2004 @ 22:12:38 #218
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21933943
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat me trouwens wel opvalt is dat sommige topics die wel degelijk potentie hebben om uit te groeien tot een leuke topic dat uiteindelijk niet worden omdat bij de eerste reacties iemand meteen al aangeeft dat hij het niks vindt. En daarna gaat zo'n topic dan de verkeerde kant op, terwijl het wel potentie had.

IK bedoel dan bijvoorbeeld deze topic. Misschien slecht voorbeeld om een eigen topic te nemen, maar op een ander forum, werd een soortgelijk topic een erg leuk en gezellig topic. Het had dus wel degelijk potentie, maar hier is het een beetje gestorven.

Iemand enig idee hoe dat komt ? Mijns inziens hebben vroege en misschien onnodige negatieve reacties in een potentieel leuk topic het hele topic negatief beïnvloeden.
Haha, dit typte ik dus ook in het stukje hierboven.
GMTA
  Moderator maandag 13 september 2004 @ 22:16:12 #219
42184 crew  DaMart
pi_21934044
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:12 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Haha, dit typte ik dus ook in het stukje hierboven.
GMTA
Dat dacht ik ook toen ik jouw stuk tekst las

Waar ik trouwens benieuwd naar ben, is waarom het afgekeurde kinderprogramma topic het niet tot TTT heeft geschopt, ondanks een nominatie ?

En nee, dat vraag ik niet omdat het toevallig mijn topic is, en zo graag een TTT wil, ben gewoon benieuwd waarom. Op zich liep het immers wel aardig.
  maandag 13 september 2004 @ 22:18:22 #220
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21934109
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen ik jouw stuk tekst las

Waar ik trouwens benieuwd naar ben, is waarom het afgekeurde kinderprogramma topic het niet tot TTT heeft geschopt, ondanks een nominatie ?

En nee, dat vraag ik niet omdat het toevallig mijn topic is, en zo graag een TTT wil, ben gewoon benieuwd waarom. Op zich liep het immers wel aardig.
Tsja..Croupouque had ooit een soortgelijk topic (maar dan met speelgoed) Misschien daarom?
  Moderator maandag 13 september 2004 @ 22:20:15 #221
42184 crew  DaMart
pi_21934173
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:18 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Tsja..Croupouque had ooit een soortgelijk topic (maar dan met speelgoed) Misschien daarom?
Geen idee... verklaart wel zijn opmerking 'herkenbaar topic'. Met de search kon ik echter niets soortgelijks vinden.
  maandag 13 september 2004 @ 22:21:25 #222
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21934203
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Op zich liep het immers wel aardig.
Tsja...Mijn (toevallig ) topic Verzin *hier* nieuwe sportdisciplines voor de OS............ vond ik opzich ook niet onaardig...Het werd geen TTT...misschien ook wel terecht?? Maar dan komt een MikeyMo later met zo'n soort topic aan, alleen dan met Islamieten, wordt die wél leuk bevonden.

maandag 13 september 2004 @ 22:24:30 #223
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21934293
P.S. Ik neem toevallig míjn topic als voorbeeld, maar zo zijn er wel meer van. Topics met potentie, die niet opgepikt worden (en als ze opgepikt worden, worden ze opgepikt door de 'mindere' ONZ-users) Maar ik kon even geen andere vinden dan die van mij
  Moderator maandag 13 september 2004 @ 22:24:40 #224
42184 crew  DaMart
pi_21934303
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:21 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Tsja...Mijn (toevallig ) topic Verzin *hier* nieuwe sportdisciplines voor de OS............ vond ik opzich ook niet onaardig...Het werd geen TTT...misschien ook wel terecht?? Maar dan komt een MikeyMo later met zo'n soort topic aan, alleen dan met Islamieten, wordt die wél leuk bevonden.

:'(
De willekeur! :')

Maar is natuurlijk vrij jammer dat topics met potentie makkelijk kunnen worden gedegradeerd door mensen die het geen kans willen geven.
pi_21934314
Het topic wat DaMart aanhaalt is leuk, maar verbaggerd. In zo'n situatie vraag je hier of in een topicreport of het opgeschoond kan worden. Ik persoonlijk plaats dan na het opschonen meteen een ontopic post, om aan te geven welke kant het topic op moet. Dus zou het voorkomen dat een TTT na 10 posts verslapt of verbaggerd wordt en ik zie het, dan schoon ik het op. En daarnaast staat kwantiteit niet gelijk aan kwaliteit. Ook een topic met 50 posts kan een juweeltje zijn.

We zijn met zn 4en, maar helaas wordt niet elk topic gelezen, daar zijn er gewoon te veel topics voor. .

En ik begrijp wat jullie bedoelen met 'minder leuke topics', maar dat is nu eenmaal niet het concept van de TTT. . De TTT is nu eenmaal bedoeld voor de echt leuke topics en er staan verschillende users tussen. Dus niet alleen VAC, Croupouque en Tokay.

Lang verhaal kort, meld het vaker hier. . Ook als een potentieel TTT verbaggerd wordt. (of een niet potentieel TTT, verbaggerde topics zijn sowieso nooit leuk).
Echte liefde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')