Oeps, er was maar één!quote:Op maandag 13 september 2004 13:58 schreef Tokay het volgende:
Ik voel me gevleid! Bedankt Inso (en voordragers).
Mijn eerste TTT nominatie :')quote:Op zondag 12 september 2004 21:34 schreef Chirma het volgende:
mogelijk TTT: Afgekeurde kinderprogramma's
Bij Croupouque is het zo ingesteld, dat als hij op invoeren klikt, deze automatisch wordt bijgeschreven in het TTT-topic.quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Bupatih het volgende:
Wat gaan topics snel in de TTT
Oké, VAC, Croupouque en Tokay zijn gerenommeerde ONZ-users...Maar hun topics gaan al na 10 posts in het ere-topic. Niet een beetje té voorbarig?
Niet dat ik het slechte topics vind, helemaal niet
Maar kan er niet even afgewacht worden, of het wel hét topic wordt, wat verwacht wordt. (Hmm, rare zin.)
De bedoeling van de TTT is natuurlijk om ervoor te zorgen dat extra leuke topics niet over het hoofd worden gezien tussen de bagger, slowchat en iets minder leuke topics.quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Bupatih het volgende:
Wat gaan topics snel in de TTT
Oké, VAC, Croupouque en Tokay zijn gerenommeerde ONZ-users...Maar hun topics gaan al na 10 posts in het ere-topic. Niet een beetje té voorbarig?
Niet dat ik het slechte topics vind, helemaal niet
Maar kan er niet even afgewacht worden, of het wel hét topic wordt, wat verwacht wordt. (Hmm, rare zin.)
Haha.quote:Op maandag 13 september 2004 21:46 schreef gfree het volgende:
[..]
Bij Croupouque is het zo ingesteld, dat als hij op invoeren klikt, deze automatisch wordt bijgeschreven in het TTT-topic.
Hé, Inso reageert een keer op een post van mij in het Feedback-topicquote:Op maandag 13 september 2004 21:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De bedoeling van de TTT is natuurlijk om ervoor te zorgen dat extra leuke topics niet over het hoofd worden gezien tussen de bagger, slowchat en iets minder leuke topics.. De laatste paar TTT's zijn vrij 'makkelijke' topics, die heel snel door andere users opgepikt worden. Gegarandeerd succes dus.
Er is echt geen max posts aan een TTT verbonden en juist als er nog maar een stuk of 10 posts in staan en hij komt in de TTT, dan stimuleert het users om er een leuke bijdrage aan te leveren..
Ik heb geen flauw idee. Sorry.quote:Op maandag 13 september 2004 21:55 schreef gfree het volgende:
Zo maar ff een vraagje tussendoor...
Wat is het topic met de allermeeste views hier op fok!?
Ik neem aan dat het in B&H of SEX is.... maar is dat niet ergens te zien?
dank
ok, bedankt voor de info.quote:Op maandag 13 september 2004 21:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Sorry..
Tuurlijk kan het verslappen, maar dat kan ook na 100 posts. En kijk, blijkt uit die 10 posts dat het al opgepikt wordt én die 10 posts zijn ontzettend leuk, waarom niet?quote:Op maandag 13 september 2004 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, Inso reageert een keer op een post van mij in het Feedback-topic
Ik snap dat leuke topics in het zonnetje moeten worden gezet. Maar wie zegt dat een topic niet na 10 posts op eens verslapt ?? Dat kan toch makkelijk gebeuren.
Geloof je het zelf?quote:En jij zegt dat als een 10-posts-topic in de TTT staat, het juist extra stimuleert.
Maar dan kan je ook relatief slechte topics erin zetten, want die worden na de extra aandacht vanzelf wel leuk, vanwege de leuke users die hier ronddolen.
It never hurts to help.quote:Op maandag 13 september 2004 21:59 schreef gfree het volgende:
[..]
ok, bedankt voor de info.![]()
Wat me trouwens wel opvalt is dat sommige topics die wel degelijk potentie hebben om uit te groeien tot een leuke topic dat uiteindelijk niet worden omdat bij de eerste reacties iemand meteen al aangeeft dat hij het niks vindt. En daarna gaat zo'n topic dan de verkeerde kant op, terwijl het wel potentie had.quote:Op maandag 13 september 2004 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, Inso reageert een keer op een post van mij in het Feedback-topic
Ik snap dat leuke topics in het zonnetje moeten worden gezet. Maar wie zegt dat een topic niet na 10 posts op eens verslapt ?? Dat kan toch makkelijk gebeuren.
En jij zegt dat als een 10-posts-topic in de TTT staat, het juist extra stimuleert.
Maar dan kan je ook relatief slechte topics erin zetten, want die worden na de extra aandacht vanzelf wel leuk, vanwege de leuke users die hier ronddolen.
Precies. Ik zie liever dat een topic verslapt na 100 (leuke) posts, dan na 10 (leuke) posts.quote:Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het verslappen, maar dat kan ook na 100 posts. En kijk, blijkt uit die 10 posts dat het al opgepikt wordt én die 10 posts zijn ontzettend leuk, waarom niet?
[..]
Slecht? Nee, relatief slecht. Dus "slecht" in vergeleken met de topics van de meesters der ONZ: o.a. VAC, Croupouque en Tokay.quote:Geloof je het zelf?. Users slechte topics laten openen, die in de TTT zetten en dan maar hopen dat het leuk wordt?
Haha, dit typte ik dus ook in het stukje hierboven.quote:Op maandag 13 september 2004 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat me trouwens wel opvalt is dat sommige topics die wel degelijk potentie hebben om uit te groeien tot een leuke topic dat uiteindelijk niet worden omdat bij de eerste reacties iemand meteen al aangeeft dat hij het niks vindt. En daarna gaat zo'n topic dan de verkeerde kant op, terwijl het wel potentie had.
IK bedoel dan bijvoorbeeld deze topic. Misschien slecht voorbeeld om een eigen topic te nemen, maar op een ander forum, werd een soortgelijk topic een erg leuk en gezellig topic. Het had dus wel degelijk potentie, maar hier is het een beetje gestorven.
Iemand enig idee hoe dat komt ? Mijns inziens hebben vroege en misschien onnodige negatieve reacties in een potentieel leuk topic het hele topic negatief beïnvloeden.
Dat dacht ik ook toen ik jouw stuk tekst lasquote:Op maandag 13 september 2004 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha, dit typte ik dus ook in het stukje hierboven.
GMTA
Tsja..Croupouque had ooit een soortgelijk topic (maar dan met speelgoed) Misschien daarom?quote:Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik jouw stuk tekst las
Waar ik trouwens benieuwd naar ben, is waarom het afgekeurde kinderprogramma topic het niet tot TTT heeft geschopt, ondanks een nominatie ?
En nee, dat vraag ik niet omdat het toevallig mijn topic is, en zo graag een TTT wil, ben gewoon benieuwd waarom.Op zich liep het immers wel aardig.
Geen idee... verklaart wel zijn opmerking 'herkenbaar topic'. Met de search kon ik echter niets soortgelijks vinden.quote:Op maandag 13 september 2004 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja..Croupouque had ooit een soortgelijk topic (maar dan met speelgoed) Misschien daarom?
Tsja...Mijn (toevalligquote:Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich liep het immers wel aardig.
De willekeur! :')quote:Op maandag 13 september 2004 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja...Mijn (toevallig) topic Verzin *hier* nieuwe sportdisciplines voor de OS............ vond ik opzich ook niet onaardig...Het werd geen TTT...misschien ook wel terecht?? Maar dan komt een MikeyMo later met zo'n soort topic aan, alleen dan met Islamieten, wordt die wél leuk bevonden.
:'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |