Zeker alleen maar achter de schermen bezig.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:01 schreef Knut het volgende:
Dat je me niet ziet betekend niet dat ik er niet ben
Zelfs modjesquote:Op donderdag 9 september 2004 14:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat je me niet ziet betekend betekent niet dat ik er niet ben
Ik vind jou wel altijd leuk.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik vind heel veel topics niet leuk.
Groetjes,
VAC.
Moet ik eerst alle baggerreacties verwijderen, dus het duurt even, maar dan schop ik hem.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kunnen jullie mijn topic over 'het aanspreken met meneer/mevrouw' niet gewoon verplaatsen naar GC in plaats van het hier te sluiten en me vervolgens te adviseren het daar opnieuw te proberen?
Fok is geen democratie. En Onzin is nooit grappig geweest met Inso.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet je wat ik nou het rare aan Onzin vind,dat een moderator bepaalt wat grappig is.
Nee maar in Onzin valt dat nog het meeste op,humor is toch voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Fok is geen democratie. En Onzin is nooit grappig geweest met Inso.
Wij modjes bepalen dat niet hoor. Als wij dat zouden bepalen zouden er véél minder topics openblijven.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet je wat ik nou het rare aan Onzin vind,dat een moderator bepaalt wat grappig is.
*wijst naar TTT*quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Fok is geen democratie. En Onzin is nooit grappig geweest met Inso.
En nu serieus!quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wij modjes bepalen dat niet hoor. Als wij dat zouden bepalen zouden er véél minder topics openblijven.. Wij kijken slechts wat potentie heeft en wat aanslaat bij de rest van de users, binnen de grenzen van de huisregels.
.
I disagreequote:Op vrijdag 10 september 2004 00:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
En Onzin is nooit grappig geweest met Inso.
Omdat het een bagger topic was. Trouwens waarom zou je iemand's topic sluiten om vervolgens zelf een topic te openen? Dat is zeker humor...quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*wijst naar TTT*
Jezus wat een ongrappige topics allemaal.. Je hebt helemaal gelijk hoor. Een "
" smiley posten in een verjaardagstopic, dás pas hilarisch!
Nope, das geen humor.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Omdat het een bagger topic was. Trouwens waarom zou je iemand's topic sluiten om vervolgens zelf een topic te openen? Dat is zeker humor...![]()
En daarom blijf ik een zwak voor je hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:31 schreef Chirma het volgende:
[..]
I disagree
quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
En daarom blijf ik een zwak voor je hebben.. Zelfs al sluit ik soms je topics, toch ga je niet meteen verzuurd lopen janken.
.
Ja ik ook,het is niet makkelijk om in onzin te modden,en Inso doet het best goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:31 schreef Chirma het volgende:
[..]
I disagree
Valt toch wel mee, alleen de topics van knowall en die 2 topics die Xerxes voor 'm maakte?quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:48 schreef p-etr-a het volgende:
Het is hier vannacht echt de hel voor jou Inso... wat ongelooflijk veel matige tot rottopics komen er telkens voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |