Ik ga dit feedbacktopic in mn topicnotes zetten, zodat ik ernaar kan terug verwijzen.quote:Op maandag 13 september 2004 23:25 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil trouwens even zeggen dat ik dit gesprek tussen jullie erg interesant vind om te lezen, het is voor mij ook wel nuttig.
Alleen vind ik het soms toch leuk om wat doelloos aan te baggeren/slowchatten, gelukkig is daarbij veel rottopics openen voor mij niet noodzakelijk dus is het misschien daardoor minder irritant.
quote:Op maandag 13 september 2004 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga dit feedbacktopic in mn topicnotes zetten, zodat ik ernaar kan terug verwijzen.
Dan is 't goedquote:En met hersenloos baggeren/slowchatten an sich heb ik niet zoveel moeite, als het maar geen wildgroei aan topics wordt (Of een reeks! )
Ik weet ook niet wat ik zit te ijlen, ik bedoel dus ook een bookmark.quote:Op maandag 13 september 2004 23:30 schreef p-etr-a het volgende:
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Werkt dat voor jou zoals een bookmark?
quote:Dan is 't goed.
Die is erg leuk idd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:45 schreef Posdnous het volgende:
Mag dit topic: Prop hier je achterwerk in de kast. als klassieker in de TTT? Mijn favoriete ONZ-topic
Tevens goede inspiratiebron. Nadeel is wel dat sommige plaatjes niet meer te zien zijn, maar ja.
Moet jij niet héél snel naar dat topic van Tokay?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bedankt voor mijn 1e TTT!
Ik zal in de toekomst nog meer leuke topics proberen te produceren.
Dit is wel een extra stimulans.
Whehehe! Ja, goeie.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet jij niet héél snel naar dat topic van Tokay?
Bron, link, URL? Of moet ik op goed geluk topics gaan openen en random zijn posts editen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:54 schreef boebiedoe het volgende:
Waarom mag die infantiele kleuter die de nickname cerror draagt ongestoord zijn gang gaan met topics verkrachten?
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bron, link, URL? Of moet ik op goed geluk topics gaan openen en random zijn posts editen?
he jankerd!quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:54 schreef boebiedoe het volgende:
Waarom mag die infantiele kleuter die de nickname cerror draagt ongestoord zijn gang gaan met topics verkrachten?
pak je spullen dan maar alvast meisjequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als jij 1 leuke post van hem kan aanwijzen in die history kom ik hier nooit meer..
En dit is dat andere figuur. Samen dé kneusjes van ONZ op het moment. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
he jankerd!![]()
Liever nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:10 schreef Vision het volgende:
kneusjes moeten er ook zijn. toch?
schitterend!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En dit is dat andere figuur. Samen dé kneusjes van ONZ op het moment. Mijn complimenten.
Whatever. Het zal me aan mijn aars roesten verder.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal meteen zn hele posthistory deleten voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |