Over het hoofd gezien!quote:Op maandag 13 september 2004 22:41 schreef DaMart het volgende:
Over timing gesproken... ik zal dan maar even wachten met een ander leuk topicidee waar ik mee rond liep... zou wel erg slechte timing zijn nu... over een maand of twee komt beter uit
oe, open er eens een topic overquote:Op maandag 13 september 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
Helemaal toen ik die mailform in mn sig had staan en mensen anoniem konden mailen. Want anoniem zijn ze stoer.
Ik heb jou ook nog een keer gemaildquote:Op maandag 13 september 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Helemaal toen ik die mailform in mn sig had staan en mensen anoniem konden mailen. Want anoniem zijn ze stoer.
Hé dat is ook een onorginele one-linerquote:Och, als ik voor elke ziekte- c.q. doodverwensing een euro zou krijgen, zou ik inmiddels rijk zijn..
Dat ga ik natuurlijk nog niet posten hier... dan is straks de lol er al van af voordat het uberhaupt gepost isquote:Op maandag 13 september 2004 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien!
Wat dan? Wat dan? Nu ben k nieuwsgierig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 september 2004 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk nog niet posten hier... dan is straks de lol er al van af voordat het uberhaupt gepost isCARNAVALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Was het zo'n doorzichtige hint ?quote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
CARNAVAL
Mwoah. Ben ik niet met je eens. Op welke wijze had er dan voortborduurd moeten worden op de OP? Het zou pas leuk geworden zijn als er een hele discussie zou ontstaan over de minieme kansen en percentages dat mensen op een dag voor X% uit geit bestaan, maar das meer EIL-achtig.quote:Op maandag 13 september 2004 23:00 schreef DaMart het volgende:
Laat ik ook even een duit in het zakje doen dan.
Paranoide... want... geiten? - Volgens mij is dit een voorbeeld van een topic dat misschien wel een heel klein beetje leuk had kunnen worden, maar eigenlijk al ten dode is opgeschreven...
Volgens mij is dit een typisch voorbeeld van:quote:Op maandag 13 september 2004 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mwoah. Ben ik niet met je eens. Op welke wijze had er dan voortborduurd moeten worden op de OP? Het zou pas leuk geworden zijn als er een hele discussie zou ontstaan over de minieme kansen en percentages dat mensen op een dag voor X% uit geit bestaan, maar das meer EIL-achtig.
Dus of het is te ingewikkeld, of het slaat gewoon als een tang op een varken. Je kan er zo weinig mee. Maar ben het wel met je eens dat het waardeloze baggerreacties zijn.
Vandaar dat ik me ook erg voorzichtig uitdrukte daarover. Een hele kleine kans dat het misschien wat was geworden... ik doelde ook voornamelijk op de reacties in de betreffende topic.quote:Op maandag 13 september 2004 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mwoah. Ben ik niet met je eens. Op welke wijze had er dan voortborduurd moeten worden op de OP? Het zou pas leuk geworden zijn als er een hele discussie zou ontstaan over de minieme kansen en percentages dat mensen op een dag voor X% uit geit bestaan, maar das meer EIL-achtig.
Dus of het is te ingewikkeld, of het slaat gewoon als een tang op een varken. Je kan er zo weinig mee. Maar ben het wel met je eens dat het waardeloze baggerreacties zijn.
Dat was bij mij al bekend en gelukkig heb ik daar nooit gebruik van hoeven te makenquote:Op maandag 13 september 2004 23:05 schreef Insomaniac het volgende:
Oh en het werkt natuurlijk ook andersom. Zie je dat ik (of een van de andere mods) een topic op slot heb gegooid en je bent het daar niet mee eens, dan kan je dat altijd hier melden. Natuurlijk wél met een onderbouwing, want met 'does weer open, tis leuk' kom je niet ver.
Vaak genoeg zijn er in dat soort situaties topics heropend. Ook wij maken fouten..
Zitten we weer op een lijn.quote:Op maandag 13 september 2004 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat ik me ook erg voorzichtig uitdrukte daarover. Een hele kleine kans dat het misschien wat was geworden... ik doelde ook voornamelijk op de reacties in de betreffende topic.
Jij ook fijne avond en bedankt voor de feedback!quote:Op maandag 13 september 2004 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was bij mij al bekend en gelukkig heb ik daar nooit gebruik van hoeven te maken
Nou, fijne avond nog mensen!!![]()
Fijne avond nog, en welterustenquote:Op maandag 13 september 2004 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was bij mij al bekend en gelukkig heb ik daar nooit gebruik van hoeven te maken
Nou, fijne avond nog mensen!!![]()
Wat een chemie in de feedbacktopic vanavond danquote:Op maandag 13 september 2004 23:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zitten we weer op een lijn..
quote:Op maandag 13 september 2004 23:00 schreef gfree het volgende:
[..]
oe, open er eens een topic over
met de mailtjes erin uiteraard...
Zo kan je natuurlijk wel elk topic gaan reddenquote:Op maandag 13 september 2004 23:15 schreef DaMart het volgende:
En nog even over topics wat misschien iets had kunnen worden.
Ik ben Jaap Aap - Als iemand (toen hij nog open was) had bedacht om grappige dierenplaatjes te gaan posten in die topic en die van commentaar te voorzien (zoals in de vroegere Animal Crackers), dan had het misschien toch best een leuke topic kunnen worden.
Neah, ben ik niet met je eens. Dat is gewoon een ikverveelmeikbenmoebagger topic. Dan zou iemand gewoon een animalcracker topic moeten openen, waaruit uit de OP al blijkt wat de bedoeling is.quote:Op maandag 13 september 2004 23:15 schreef DaMart het volgende:
En nog even over topics wat misschien iets had kunnen worden.
Ik ben Jaap Aap - Als iemand (toen hij nog open was) had bedacht om grappige dierenplaatjes te gaan posten in die topic en die van commentaar te voorzien (zoals in de vroegere Animal Crackers), dan had het misschien toch best een leuke topic kunnen worden.
Toen ik de TT las, dacht ik eerlijk gezegd dat het een dergelijk topic zou zijn...quote:Op maandag 13 september 2004 23:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk wel elk topic gaan redden.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 13 september 2004 23:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk wel elk topic gaan redden.
Heb ik al een keer gedaan Ontmasker de bangepoeperd .quote:Op maandag 13 september 2004 23:17 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik word er bekant emotioneel van.quote:Op maandag 13 september 2004 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een chemie in de feedbacktopic vanavond dan
niet gezien.quote:Op maandag 13 september 2004 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan Ontmasker de bangepoeperd .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |