Oh, dat je een topicreport kan plaatsen of kan feedbacken als je (leuke) topic is "verbaggerd" (lees: niveau is omlaag gehaald door mindere grappen), dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef Insomaniac het volgende:
Het topic wat DaMart aanhaalt is leuk, maar verbaggerd. In zo'n situatie vraag je hier of in een topicreport of het opgeschoond kan worden. Ik persoonlijk plaats dan na het opschonen meteen een ontopic post, om aan te geven welke kant het topic op moet. Dus zou het voorkomen dat een TTT na 10 posts verslapt of verbaggerd wordt en ik zie het, dan schoon ik het op. En daarnaast staat kwantiteit niet gelijk aan kwaliteit. Ook een topic met 50 posts kan een juweeltje zijn.
Ik heb ook alle respect voor jullie en het werk dat jullie verrichtenquote:We zijn met zn 4en, maar helaas wordt niet elk topic gelezen, daar zijn er gewoon te veel topics voor..
Ja, dat klopt. Maar er zijn nog altijd heel vaak leuke topics die níet opgemerkt worden. En dat is jammer.quote:En ik begrijp wat jullie bedoelen met 'minder leuke topics', maar dat is nu eenmaal niet het concept van de TTT.. De TTT is nu eenmaal bedoeld voor de echt leuke topics en er staan verschillende users tussen. Dus niet alleen VAC, Croupouque en Tokay.
Ok, en bedankt voor de info, insoquote:Lang verhaal kort, meld het vaker hier.. Ook als een potentieel TTT verbaggerd wordt. (of een niet potentieel TTT, verbaggerde topics zijn sowieso nooit leuk).
Waar het feedbacktopic wel niet goed voor is danquote:Op maandag 13 september 2004 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
Trouwens beide topics die jullie aanhalen kende ik nog niet..
Hahaquote:Op maandag 13 september 2004 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
Trouwens beide topics die jullie aanhalen kende ik nog niet..
Dat van die topicreports en opschoonaanvragen was mij ook niet helemaal bekend. Zal er de volgende keer rekening mee houden. En niet alleen bij mijn eigen topics.quote:Op maandag 13 september 2004 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dat je een topicreport kan plaatsen of kan feedbacken als je (leuke) topic is "verbaggerd" (lees: niveau is omlaag gehaald door mindere grappen), dat wist ik helemaal niet
quote:[..]
Ik heb ook alle respect voor jullie en het werk dat jullie verrichten![]()
![]()
[..]
Tja, ik probeer dan vaak een ontopic reactie te plaatsen om de TS te helpen zijn topic alsnog aan de gang te krijgen... helaas is dat vaak ook meteen de laatste post in een topic danquote:Ja, dat klopt. Maar er zijn nog altijd heel vaak leuke topics die níet opgemerkt worden. En dat is jammer.
[..]
Ook hier ben ik het mee eens.quote:Ok, en bedankt voor de info, inso
Ja, gaarne.quote:Op maandag 13 september 2004 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
Moet ik beide topics nog even schoonpoetsen trouwens? Dat jullie ze nu of op een ander tijdstip met een ontopic post schoppen?
Want timing is ook erg belangrijk.
Als je dat wilt doen... graag.quote:Op maandag 13 september 2004 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
Moet ik beide topics nog even schoonpoetsen trouwens? Dat jullie ze nu of op een ander tijdstip met een ontopic post schoppen?
Want timing is ook erg belangrijk.
He! mijn reacties waren toch zeker de moeite waard.quote:Op maandag 13 september 2004 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, gaarne.
Want die van mij was echt een voorbeeld van een slecht getimed topic
Een OS-topic in het begin van de lente![]()
![]()
En ik had hem net voor de Olympische Spelen al geschopt..maar dat wilde niet baten... So be it.
Ja hoorquote:Op maandag 13 september 2004 22:41 schreef gfree het volgende:
[..]
He! mijn reacties waren toch zeker de moeite waard.
Is het een oneliner van een middeleeuwse scheurkalender, dan brast ik vaak in huilen uit. Hoe bedoel je origineelquote:Op maandag 13 september 2004 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Nu ik hier toch ben, even een paar anders georiënteerde vragen:
Ik heb een schurfthekel aan topics met in de OP één lullig grapje van een of andere middeleeuwse scheurkalender. Zeg maar een one-minute-of-fame-topic.
Hangt er vanaf of de hallucinatiebui lachwekkend is of niet.quote:Of een topic die een of andere stonede aap in een hallicunatie-bui heeft geopend.
Wat vinden jullie hier van?
Er zijn idd al een paar TO-bans uitgedeeld. In de eerste plaats probeer je users natuurlijk een beetje bij te sturen (posts editen, mailen etc) en als dat niet helpt pas een (TO)ban aanvragen. Al is dat met een massaal forum zoals ONZ soms iets teveel werk. Eerlijk gezegd ben ik ook meer een TO-ban type dan een mailtype.quote:Nog een vraagje:
Ik lees soms dingen over TO-bans. Zijn die nou daadwerkelijk uitgevoerd?
Zo ja, dan mag dat mijns inziens wel wat strenger
brastenquote:Op maandag 13 september 2004 22:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is het een oneliner van een middeleeuwse scheurkalender, dan brast ik vaak in huilen uit. Hoe bedoel je origineel. Is het een zelfbedachte oneliner, dan wacht ik vaak de eerste 10-20 reacties af.
.
[..]
Hmm....heb je óók al gelijk inquote:Hangt er vanaf of de hallucinatiebui lachwekkend is of niet..
En hier ben ik het -hoe verrassend- ook al met je mee eensquote:[..]
Er zijn idd al een paar TO-bans uitgedeeld. In de eerste plaats probeer je users natuurlijk een beetje bij te sturen (posts editen, mailen etc) en als dat niet helpt pas een (TO)ban aanvragen. Al is dat met een massaal forum zoals ONZ soms iets teveel werk. Eerlijk gezegd ben ik ook meer een TO-ban type dan een mailtype.. Maar het moet leuk blijven voor iedereen, dus probeer ik zoveel mogelijk te mailen, ipv meteen naar de FA's te rennen.
.
Je kunt er altijd nog een paralympics topic van maken... dat begint binnenkort namelijk geloof ikquote:Op maandag 13 september 2004 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik schop mijn OS-topic over 4 jaar wel weer omhoog
Je moest eens weten hoe vaak ik brast.quote:Op maandag 13 september 2004 22:49 schreef Bupatih het volgende:
brastenDat zijn dé leuke dingen in ONZ
En over die zelfbedachte one-liner, daar heb je volkomen gelijk in!
Hmm....heb je óók al gelijk in
En hier ben ik het -hoe verrassend- ook al met je mee eens
Vind je dat modaal? Ik vind dat dus echt 3000x niks. Heeft geen donder met ONZ te maken.quote:Op maandag 13 september 2004 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Recent:
gijsjes "van modaal topic naar verbaggerd topic"
Eensch.quote:http://forum.fok.nl/topic/601902 "oneliner van een middeleeuwse scheurkalender-topic"
quote:Op maandag 13 september 2004 22:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik brast..
Maar fijn om te zien dat jij (en DaMart) in dit geval zo met me meedenken en op een lijn zitten..
Stukken beter dan "gare kutmod waarom is me topic digt"
Humor? Dat heb ik helemaal niet! Anders zou ik al die geniale hoogstandjes niet zomaar zonder reden op slot gooien.quote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook sneue gasten hoor, die mods afzeiken, omdat die hun "humor" niet begrijpen
En je had het gijsjes-topic al gesloten, zag ik![]()
Hmm, ik had het toch iets té positief uitgedrukt.quote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vind je dat modaal? Ik vind dat dus echt 3000x niks. Heeft geen donder met ONZ te maken.
Dat krijg je zeker elke keer te horen via mail of feedbackquote:Op maandag 13 september 2004 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Humor? Dat heb ik helemaal niet! Anders zou ik al die geniale hoogstandjes niet zomaar zonder reden op slot gooien..
Je moest eens weten.quote:Op maandag 13 september 2004 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat krijg je zeker elke keer te horen via mail of feedback
Ik begin medelijden met je te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |