Hoe lang was dat dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Hou je het net zo lang vol als FF?
No shit, sherlock.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef roamer het volgende:
[..]
dat is al eens gedaan![]()
![]()
![]()
Veel te lang.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hoe lang was dat dan?
Sommige mensen zijn gewoon eenmaal heel lui hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:53 schreef Bertha45 het volgende:
Slowchatten/kuttopics gebeurt vrijwel alleen maar zodra mensen zich vervelen en tja, verveling slaat nu eenmaal toe als er niets meer te beleven valt op het forum...
Ik weet niet van wie je een kloon bent en het boeit me ook niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:53 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Dat je het verband niet ziet/zag was me inderdaad al duidelijk
Naja, korte uitleg:
- Je hebt een forum
- Je hebt sfeerbepalende, originele users die slowchat e.d. verafschuwen
- Er is brood en spelen voor de hersenloze massa dus ze gaan niet kutten
Slowchatten/kuttopics gebeurt vrijwel alleen maar zodra mensen zich vervelen en tja, verveling slaat nu eenmaal toe als er niets meer te beleven valt op het forum...
quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:53 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
- Je hebt sfeerbepalende, originele users die slowchat e.d. verafschuwen
Sommige krijgen er geen genoeg vanquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
De "sfeerbepalende"users die ik kende, hebben het slowchatten uitgevonden
Nee, die kun je over een paar uur kwijt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:54 schreef stinkie het volgende:
kan ik hier mijn bifi kwijt?
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:56 schreef roamer het volgende:
dus dit is het bagger gedoog topik begrijp ik
Gewoon eventjes nadenken voor je een topic opent. Het hoeft namelijk niet. En verpest topics die wél potentie ook niet met je hersenloze opmerkingen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:58 schreef elcastel het volgende:
Maar wat was de vraag nou ook al weer ?
Wegwezen of ideëen aandragen ?
Dát zijn de users die de saaie pissfeer bepaalden door te gaan slowchatten...quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
De "sfeerbepalende"users die ik kende, hebben het slowchatten uitgevonden
Ik opperde in het verre grijze verleden iets over een spam/flame forum mets slechts enkele regeltjesquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef teknomist het volgende:
Kunnen we niet een soort van virtueel eiland in het leven roepen waar alle baggeraars zich kunnen uitleven.
Doe dan grote letters i.p.v. kleine.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:59 schreef Insomaniac het volgende:
Disclaimer; met 'je' in bovenstaande post wordt dus niet El bedoelt. Want El is lief en grappig.![]()
Ja, en jij kunt het weten jij bent een kloon van een gebande, doei.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:59 schreef roamer het volgende:
ik vind "sfeerbepalende" users die jij kende maar arrogante balletjes
Ik heb er vandaag al een paar van Conflict op slot gegooid hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:01 schreef Shirley het volgende:
Goo dan voortaan op een slot op de bagger van Conflict, dat is net zo erg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |