quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
ROTOPLACHHUILIESTINKKUTNEWBIE
ZEGMAARUENMENEERKUTNERDquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:41 schreef died het volgende:
[..]
![]()
zielig mannetje ben je![]()
neemnogeenslokjevanjebierenkalmeerquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
ZEGMAARUENMENEERKUTNERD
En dan noemt ie mij nerd :')quote:Aantal posts: 40911 (gemiddeld 50 per dag)
NEEALLEENOVERSPUITENDEBIFISMETHANGLAPPENquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:43 schreef RealKnuckles het volgende:
JAENZEGAANNIETEENSOVERBIER [afbeelding].
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:43 schreef died het volgende:
@ ZOVEELDUIZENDPOSTS
En dan noemt ie mij nerd
Waar kan je zien hoeveel posts je hebt?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:43 schreef died het volgende:
[..]
neemnogeenslokjevanjebierenkalmeer
[..]
En dan noemt ie mij nerd :')
zeikhoerquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:09 schreef BGS het volgende:
Of zou dat zijn omdat zij de macht heeft om ons te kwellen door ons de toegang tot onze sociale spreekbuis en enige houvast (lees: FOK!) voor eeuwig weg te nemen
plassexfetisjistquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
zeikhoer
slijmbalquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
ik vind Yvonne eigenlijk wel oke![]()
![]()
wees niet bang, ze houdt van mequote:Op zaterdag 4 september 2004 00:33 schreef BGS het volgende:
*met spanning op wraak yvonne wacht*
Precies, conflict mag dit ;')quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
wees niet bang, ze houdt van me![]()
Ah.. dus als ik "YVONNEPLEUROPMETJEAANELKAARSCHRIJFHOERENTOPICS" zeg, dan wordt ik geband, of, mogelijk nog erger, door Yvonne bewraakt?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, conflict mag dit ;')
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:07 schreef BGS het volgende:
[..]
Ah.. dus als ik "YVONNEPLEUROPMETJEAANELKAARSCHRIJFHOERENTOPICS" zeg, dan wordt ik geband, of, mogelijk nog erger, door Yvonne bewraakt?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja![]()
Een kick voor een topic van gisteren...quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:47 schreef Nashje het volgende:
Ik voel dat hier een kick is geweest.Gha-haha.
Hee melanie_the_missquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:ikbenhetermeeeens!!!!!!!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Een kick voor een topic van gisteren...
Wie moet bij wie dan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:43 schreef Lucille het volgende:
een koppelmuts is het
Dorken potsen is ookeejquote:Op zondag 5 september 2004 02:17 schreef Tessje het volgende:
Er is welm een voorodeel... Mijn topics stinken erm inder door
Je shcoonmoedtrquote:Op zondag 5 september 2004 02:28 schreef Tessje het volgende:
wieser droknern?
Das net zxo standaard als haar PMSquote:Op zondag 5 september 2004 02:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je shcoonmoedtr
Maar het blijft ene fiet.quote:Op zondag 5 september 2004 02:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Das net zxo standaard als haar PMS
Ik zie fiet.quote:Op zondag 5 september 2004 02:41 schreef Tessje het volgende:
Je zei tiet
slet (de ~ (v.), ~ten)quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:40 schreef Onderbroek het volgende:
slet
ik zou dit ook mogen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:07 schreef BGS het volgende:
[..]
Ah.. dus als ik "YVONNEPLEUROPMETJEAANELKAARSCHRIJFHOERENTOPICS" zeg, dan wordt ik geband, of, mogelijk nog erger, door Yvonne bewraakt?![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:43 schreef Lucille het volgende:
een koppelmuts is het
Kuttende bifjesquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:24 schreef Skaai het volgende:
Yvonne mag dat. Zolang er iets met bifi of kutje in de TT staat.
Ga jij eens wegquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:53 schreef Robertje het volgende:
Kittende bufjes
Dat vind IK nou ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:59 schreef classpc het volgende:
da's een hele mond vol, TS.
yvonne roeleerd btw
Je vraagt het niet eens lief...volgende keer zei je zelfs optiefen...waar moet dat heen ouwequote:Op dinsdag 7 september 2004 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij eens weg
Er loopt wat kwijl langs je mondhoek, vlak bij je oorquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:59 schreef classpc het volgende:
yvonne roeleerd btw
Ik word mild op mn oude dagquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:00 schreef Robertje het volgende:
[..]
Je vraagt het niet eens lief...volgende keer zei je zelfs optiefen...waar moet dat heen ouwe
Optiefen is toch een stuk duidelijker hoorrquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word mild op mn oude dag
Jij zei hoorr,quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Optiefen is toch een stuk duidelijker hoorr![]()
Morgen ben je me alweer vergetenquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word mild op mn oude dag
Ja, ik gebruik je en gooi je als een oude handdoek wegquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:05 schreef Robertje het volgende:
[..]
Morgen ben je me alweer vergeten
Zeik ik niet bierr ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij zei hoorr,
en ik zei mild ...
Zeik ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeik ik niet bierr ?![]()
Ik vind dat goed..zolang ik maar niet tussen je benen hoefquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik je en gooi je als een oude handdoek weg
Nee, daar knel ik je dood, hartstikke doodquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:09 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik vind dat goed..zolang ik maar niet tussen je benen hoef![]()
SkillSplutterquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kuttende bifjes
Zo heettie echt hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
SkillSplutter
Ja, na heel veel bier.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo heettie echt hoor
Je hoeft me niet te knellen...dood ga ik daar alquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daar knel ik je dood, hartstikke dood
*stil*quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:16 schreef Robertje het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te knellen...dood ga ik daar al![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:16 schreef Robertje het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te knellen...dood ga ik daar al![]()
Begin je weer?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Rustgebiedquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef yvonne het volgende:
Ik ga dingussen, laterz
Ben je nou alweer bezig?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:32 schreef Robertje het volgende:
[..]
Hoi ANGE, hoes je school?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ben je nou alweer bezig?![]()
Geweldig... Ik word nog eens bruin zo... Heb de hele dag op het gras gelegen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoi ANGE, hoes je school?
Geen Russische situaties toch?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:37 schreef ANGE het volgende:
[..]
Geweldig... Ik word nog eens bruin zo... Heb de hele dag op het gras gelegen...Naja, d'r zijn een paar vreemde dingen gebeurd daar vandaag enzo... was niet allemaal even leuk, maar voorlopig hoef ik iig niets te doen...
![]()
Neej.... gelukkig niet nee! Andere niet leuke dingen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen Russische situaties toch?![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:53 schreef StofjeB het volgende:
Briljant topic, ik heb wel één keer geglimlached (engels woord, of zo)
gooi hem dan dichtquote:Op woensdag 8 september 2004 09:41 schreef Adelante het volgende:
't moment is voorbij nu wel...
oké, momentquote:Op woensdag 8 september 2004 09:42 schreef Robertje het volgende:
gooi hem dan dicht![]()
Pondje tandvleesquote:Op woensdag 8 september 2004 09:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[afbeelding]
Topics over Yvonne zijn altijd kansloosquote:Op woensdag 8 september 2004 09:53 schreef ByteMe het volgende:
Kansloos topic
Het mag ook iets meer zijnquote:Op woensdag 8 september 2004 09:54 schreef Robertje het volgende:
[..]
Pondje tandvlees
Hoor je die zin soms vaker ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2004 12:07 schreef Robertje het volgende:
Het mag ook iets meer zijn
WAAR???quote:Op woensdag 8 september 2004 16:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:
HOEREEENNN!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR???????????????????quote:Op woensdag 8 september 2004 22:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
LEKKERE HOEEERRREE!
ENDANNOGACHTERJEPCZITTEN??quote:Op woensdag 8 september 2004 23:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
HIEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROPM"NLUL!!!!!!!!!!!!!!
JADATGAATMAKKELIJKWANTIKHEBEENLAPTOPENJIJDENKIKLEKKERNIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 9 september 2004 09:43 schreef Robertje het volgende:
[..]
ENDANNOGACHTERJEPCZITTEN??
IKZITOPMIJNWERKENDANEENHOEROPMIJNSCHOOTISWELHEELERGVREEMDENNEEIKHEBGEENLAPTOPquote:Op donderdag 9 september 2004 10:05 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
JADATGAATMAKKELIJKWANTIKHEBEENLAPTOPENJIJDENKIKLEKKERNIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
OKDAARHEBJEGELIJKINMAAREENHOERONDERJEBUREAUKANNATUURLIJKOOK!!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
IKZITOPMIJNWERKENDANEENHOEROPMIJNSCHOOTISWELHEELERGVREEMDENNEEIKHEBGEENLAPTOP
DATZALZEKERNIETVERKEERDZIJNMAARDANHEBJEDEZETOPICNOGNIETGELEZENquote:Op donderdag 9 september 2004 11:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
OKDAARHEBJEGELIJKINMAAREENHOERONDERJEBUREAUKANNATUURLIJKOOK!!!!
WATVOORWERKDOEJEDANOPJEWERKVOORJEBAAS?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:15 schreef Robertje het volgende:
[..]
DATZALZEKERNIETVERKEERDZIJNMAARDANHEBJEDEZETOPICNOGNIETGELEZEN
Geen leuke collega
IKBENONDERDANIGINDETELEVISIEWERELDquote:Op donderdag 9 september 2004 11:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
WATVOORWERKDOEJEDANOPJEWERKVOORJEBAAS?
WATMOETJEPRECIESDOENDANBENIKNUOOKOPTVquote:Op donderdag 9 september 2004 11:39 schreef Robertje het volgende:
[..]
IKBENONDERDANIGINDETELEVISIEWERELD
ENOPZOEKNAAREENLIKKENDELASSIE ??quote:Op donderdag 9 september 2004 11:53 schreef Robertje het volgende:
IKBENEENNOBODY...
WIEISDAARTEGENWOORDIGNIETNAAROPZOEK!MAARONTHOULIKKENDOENWEALLEMAAL!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
ENOPZOEKNAAREENLIKKENDELASSIE ??![]()
STIFFYMOETJIJNIETINDETREINZITTEN?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
ENOPZOEKNAAREENLIKKENDELASSIE ??![]()
JAINDERDAADWATEENLEKKERWIJFZEGMAARDITWORDTHEELERGVERVELENDZOYVONNEKOMNOUENTROUWENSWEMOETENNIETDELAYOUTVERNEUKENMAARIKBENNUEVENBEZIGENIKGAETENWATETENJULLIEDITISEIGENLIJKBESTVEELONZINOFNIETIKVINDVANWELENJULLIEMAARIKGAVEELPLEZIERENIKBENDEZEHELEAVONDOOKWEGIKHEBEENPRESENTATIEINROTTERDAMLEUKHEKOMENJULLIEOOKMAARDOEI .quote:Op donderdag 9 september 2004 17:42 schreef Robertje het volgende:
WAARISYVONNEWANNEERJEHAARNODIGHEBTOMDITKUTTOPICDICHTTEGOOIENDUSISKUTLEZENENIKWORDERHELAMAALGEKVANWELEENLEKKEREFOTOTROUWENS
HETLIJKTERWELOPDATJEDELAYOUTVERNEUKTMAARDATKOMTWAARSCHIJNLIJKOMDATYVONNENOGOPHAARRUGLIGTENZEEINDELIJKIETSKRIJGTMAARWELJAMMERDATDITTOPICNOGSTEEDSOPENISquote:Op donderdag 9 september 2004 18:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
JAINDERDAADWATEENLEKKERWIJFZEGMAARDITWORDTHEELERGVERVELENDZOYVONNEKOMNOUENTROUWENSWEMOETENNIETDELAYOUTVERNEUKENMAARIKBENNUEVENBEZIGENIKGAETENWATETENJULLIEDITISEIGENLIJKBESTVEELONZINOFNIETIKVINDVANWELENJULLIEMAARIKGAVEELPLEZIERENIKBENDEZEHELEAVONDOOKWEGIKHEBEENPRESENTATIEINROTTERDAMLEUKHEKOMENJULLIEOOKMAARDOEI .
quote:Op donderdag 9 september 2004 23:00 schreef Robertje het volgende:
[..]
HETLIJKTERWELOPDATJEDELAYOUTVERNEUKTMAARDATKOMTWAARSCHIJNLIJKOMDATYVONNENOGOPHAARRUGLIGTENZEEINDELIJKIETSKRIJGTMAARWELJAMMERDATDITTOPICNOGSTEEDSOPENIS
quote:Op donderdag 9 september 2004 23:01 schreef Robertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |