Gezien je schrijfstijl zou ik dat SMS'en maar rustig achterwege laten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:22 schreef Yvess het volgende:
Woensdag heb ik een leuk meisje gezien in het cafe waar ik werk
mr omdat het zo druk was had ik geen tijd om een praatje te maken ofzo, mr sinds vandaag heb ik via via haar nummer gekregen. Nu ben ik nogal een verlegen persoon enz, dus dacht ik misschien heeft er iemand een leuk smsje ofzo dat ik nr haar kan sturen
Ja, jij hebt een leuk sms-je.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:22 schreef Yvess het volgende:
(.. )misschien heeft er iemand een leuk smsje ofzo dat ik nr haar kan sturen
Idd, beter druk SMSsen, maar niet rustig!quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:27 schreef static het volgende:
[..]
Gezien je schrijfstijl zou ik dat SMS'en maar rustig achterwege laten.
max. 160 tekensquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:34 schreef ripley3 het volgende:
Hey *leuk meisjes naam*, ik heb je nummer van die en die gekregen. Hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik een berichtje stuur, maar ik vroeg me af of je misschien een keer naar de film/kroeg/restaurant/all of the above zou willen. Groetjes, Yvess
Dude, zeuren over het aantal tekens in de 1e SMS is soooooooooo not donequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:36 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
max. 160 tekens
Op antieke telefoons. Nieuwe telefoons kunnen ook meer tekens, propt het ding het gewoon in meerdere smsjesquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:36 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
max. 160 tekens
smsen doe je sowieso niet, als je iemand leuk vindt...quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:37 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Dude, zeuren over het aantal tekens in de 1e SMS is soooooooooo not done
Ach, ja wel, dat kan best cute zijnquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:40 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
smsen doe je sowieso niet, als je iemand leuk vindt...![]()
weet ik... ik zou toch gaan voor: "zullen we een eindje fietsen?"quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op antieke telefoons. Nieuwe telefoons kunnen ook meer tekens, propt het ding het gewoon in meerdere smsjes.
als je 11 bentquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:41 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Ach, ja wel, dat kan best cute zijn
"mijn bed of jouw bed?"quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:41 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
weet ik... ik zou toch gaan voor: "zullen we een eindje fietsen?"
"je voor betalen"?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:44 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik heb wel 1 keer een gratis smsje via internet verstuurd met de tekst "dit smsje is gratis..." en direct daarna 1tje via mn eigen telefoon met de tekst: "...en voor deze moet je betalen"
goh. vreemd.quote:dat is nooit wat geworden
Ik ben 27. SMS-jes zijn wat afstandelijker en dus makkelijker dan echt iets zeggen aan de telefoon. Ik vind een lief SMS-je best leuk om te krijgen iig : )quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:41 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
als je 11 bent![]()
ach...sterf tochquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"je voor betalen"?
[..]
goh. vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |