Had het hier over the Offspring tegen Sylvanaquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Guns & Roses![]()
Op de lagere school was ik ook groot fan
een schaal met glacé's roze biggetjes er bij mikken en wat andere roze troep, klaarquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:38 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm ik krijg woensdag 13 collega's op 'kraamvisite'
Hoe ga ik dat leuk maken zonder dat het me al te veel geld kost en ik niet de hele tijd alles moet aanslepen. Beschuit met muisjes, roze koeken, iemand nog andere ideetjes? Niet te dure roze lekker eten?
Bij de Jamin verkopen ze bonbonnetjes in de vorm van beschuiten met muisjes... En andere geboortesnoepjes.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:42 schreef Luchtbel het volgende:
roze biggetjes
spekjes zijn ook roze
de light limonade van van burg , frambozensmaak is errug rozequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:43 schreef Lois het volgende:
Met bij moussys schaal een grote kan roze limonade en wat glazen en je kan rustig blijven zitten de hele middag.
Ahh zoquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:17 schreef rena het volgende:
[..]
Had het hier over the Offspring tegen Sylvana![]()
Maar Guns N' Roses (de muziek van vroeger) vind ik top
Wat ik van het nieuwe "materiaal" gehoord heb klinkt niet echt geweldig helaas.
Ech niequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:50 schreef Spindizzy het volgende:
En zet ze gerust aan de afwas
ja precies dat heb ik ook met bands zoals Bad Religion en Metallica, de oudere albums ( dus jaar of 15-20 terug) vind ik veel beter dan de nieuwe albumsquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Ahh zo
En idd de muziek van "vroeger" is het leukst.![]()
Haha, ja dat heb ik ook gezien!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:53 schreef Rottdog het volgende:
Behalve als je een jeugd heb gehad in de jaren tachtig volgen Arie & Silvester heb je dan een kutjeugd gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |