Had het hier over the Offspring tegen Sylvanaquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Guns & Roses![]()
Op de lagere school was ik ook groot fan
een schaal met glacé's roze biggetjes er bij mikken en wat andere roze troep, klaarquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:38 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm ik krijg woensdag 13 collega's op 'kraamvisite'
Hoe ga ik dat leuk maken zonder dat het me al te veel geld kost en ik niet de hele tijd alles moet aanslepen. Beschuit met muisjes, roze koeken, iemand nog andere ideetjes? Niet te dure roze lekker eten?
Bij de Jamin verkopen ze bonbonnetjes in de vorm van beschuiten met muisjes... En andere geboortesnoepjes.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:42 schreef Luchtbel het volgende:
roze biggetjes
spekjes zijn ook roze
de light limonade van van burg , frambozensmaak is errug rozequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:43 schreef Lois het volgende:
Met bij moussys schaal een grote kan roze limonade en wat glazen en je kan rustig blijven zitten de hele middag.
Ahh zoquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:17 schreef rena het volgende:
[..]
Had het hier over the Offspring tegen Sylvana![]()
Maar Guns N' Roses (de muziek van vroeger) vind ik top
Wat ik van het nieuwe "materiaal" gehoord heb klinkt niet echt geweldig helaas.
Ech niequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:50 schreef Spindizzy het volgende:
En zet ze gerust aan de afwas
ja precies dat heb ik ook met bands zoals Bad Religion en Metallica, de oudere albums ( dus jaar of 15-20 terug) vind ik veel beter dan de nieuwe albumsquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Ahh zo
En idd de muziek van "vroeger" is het leukst.![]()
Haha, ja dat heb ik ook gezien!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:53 schreef Rottdog het volgende:
Behalve als je een jeugd heb gehad in de jaren tachtig volgen Arie & Silvester heb je dan een kutjeugd gehad
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:04 schreef daniman het volgende:
ja
*zin in heeft*
Dan heb ik dus een kutjeugd gehad . . .quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:53 schreef Rottdog het volgende:
Behalve als je een jeugd heb gehad in de jaren tachtig volgen Arie & Silvester heb je dan een kutjeugd gehad![]()
zonde van je dag als je nu nog slaapt, je had dan nog zoveel andere dingen kunnen doenquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:06 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmorgens iedereenKan niet meer uitslapen
Zoals . . . ??quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:08 schreef daniman het volgende:
zonde van je dag als je nu nog slaapt, je had dan nog zoveel andere dingen kunnen doen![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
Welkom in de wondere wereld van het 30.000 keer op een dag de deur openen, perfect goed voedsel dat met de neus aangekeken wordt, bezoek dat altijd onder de kattenharen zit (hoe goed je ook stofzuigt), je favoriete plekje op de bank afstaan, half opgevreten planten, slapen op het uiterste randje van het bed terwijl de Heren Poezebeest de rest in beslag hebben genomen, 's ochtend met je slaperige kop in nog warme kattenkots gaan staan, even een seconde niet opletten en je bent je kippetje kwijt (of een kilo kaas), de trap aflopen en een spelende kat in je benen hebben hangen. Maar vooral ook van de diepe tevreden zuchten als ze op je schoot liggen, de keiharde kopstoten als ze je vol enthousiasme een kopje willen geven en dat heerlijke hypnotiserende gespin. Dat maakt alles weer goed![]()
Ik zou doodongelukkig zijn zonder katten in huisquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mis dus niks zie ik alweer . . .
Have funquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Nog even gauw zwaaien naar jullie!Tot over 2 weken!
![]()
Kan me dat niet voorstellen . . .quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou doodongelukkig zijn zonder katten in huisZou echt niet zonder huisdieren kunnen
Ik ook niet... na het overlijden van Floris wilde mister_d eigenlijk een paar maandjes wachten, maar ik was zo doodongelukkig, dat we snel een nieuwe hebben gekochtquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zou doodongelukkig zijn zonder katten in huisZou echt niet zonder huisdieren kunnen
Ondenkbaar, een leven zonder dieren....quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
ik ook, ik heb liever dieren dan mensen om me heenquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
haha... nou ondanks al die dingen heb ik er reuze zin in! En ik geef jullie natuurlijk statusupdates over hoe ze het hier vinden, al zullen ze na de reis hierheen wel eerst even verstoppen vanwege alle nieuwigheidquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
Spannend Daniman!
Er zitten hier genoeg katteneigenaren om al je vragen te beantwoorden dus dat komt helemaal goed
Welkom in de wondere wereld van het 30.000 keer op een dag de deur openen, perfect goed voedsel dat met de neus aangekeken wordt, bezoek dat altijd onder de kattenharen zit (hoe goed je ook stofzuigt), je favoriete plekje op de bank afstaan, half opgevreten planten, slapen op het uiterste randje van het bed terwijl de Heren Poezebeest de rest in beslag hebben genomen, 's ochtend met je slaperige kop in nog warme kattenkots gaan staan, even een seconde niet opletten en je bent je kippetje kwijt (of een kilo kaas), de trap aflopen en een spelende kat in je benen hebben hangen. Maar vooral ook van de diepe tevreden zuchten als ze op je schoot liggen, de keiharde kopstoten als ze je vol enthousiasme een kopje willen geven en dat heerlijke hypnotiserende gespin. Dat maakt alles weer goed
ik zal het je nog sterker vertellen... toen mijn opa overleed toen ik 9 was, hoefde ik niet te huilen. Toen niet zo lang daarna mijn hamster overleed, was ik bijna ontroostbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:51 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook, ik heb liever dieren dan mensen om me heen![]()
Reken daar maar opquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:51 schreef daniman het volgende:
En ik geef jullie natuurlijk statusupdates over hoe ze het hier vinden, al zullen ze na de reis hierheen wel eerst even verstoppen vanwege alle nieuwigheid
kijk en ik maar denken dat er met mij iets mis is als ik geen zin heb om mensen te ontMOETEN. Dat ik liever thuis ben dan tussen vreemde mensen!quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:21 schreef Spindizzy het volgende:
Op een select groepje mensen na heb ik ook liever met dieren te maken dan de rest van de wereldbevolking. Sociaal zijn is zwaar overschat.
Jij ook al ?? (En dan nog te zwijgen over menigtes . . .)quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:25 schreef Jelief het volgende:
( Ben uitgenodigd voor de verjaardag van mijn collega, leuke meid maar ik ben gewoon bang voor alle vreemde mensen daar!)![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:25 schreef Jelief het volgende:
Dat ik liever thuis ben dan tussen vreemde mensen!
Wat goed!quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:35 schreef coolbabe het volgende:
We kunnen straks al naar het huis gaan kijken ipv morgen
Wij hebben net met Casper in de stad boodschappen gedaan en een flink stuk gelopen. Heb hem nog nooit zo relaxed meegemaakt. Hij was wel op zijn hoede maar zo ontzettend dapper en eens een keer niet helemaal over de zeik. Ben zo trots op hemquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:51 schreef kissa het volgende:
'Kga zo lekker eind lopen met mijn hond. Hier achter ( op de akkers ) kom je geen mens tegen, heerlijk
Ik ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:01 schreef mallemeid het volgende:
* Spindizzy is stiekum helemaal flieft op Casper
Het is goed vol te houden hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:08 schreef mallemeid het volgende:
DankZat er al een hele tijd over na te denken..het is dus niet 'zomaar' een beslissing en ik ga het ook zeker mn hele leven proberen vol te houden
*kuch*FOK Lasagna test*kuch*quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:13 schreef Spindizzy het volgende:
Maar nu kan ik ook wel verdomd lekker koken al zeg ik het zelf
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op een select groepje mensen na heb ik ook liever met dieren te maken dan de rest van de wereldbevolking. Sociaal zijn is zwaar overschat.
Mail maar op spindizzy_73(AT)yahoo.comquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:21 schreef mallemeid het volgende:
Heb je ook msn offehm, mail?
en toch ga ik lekker zeggen dat het een leuk beest isquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:59 schreef Spindizzy het volgende:
Moedig het nou niet aan want ik ben net zo'n strontvervelende kersverse mama die maar niet kan ophouden met kirren over haar babietje
Lief beestquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:55 schreef Spindizzy het volgende:
Voor ThunderChild, hier is het mormeltje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die onderste is het net een woest gevaarlijke hondHet watje
![]()
Doen!quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
Ik heb nog een paar foto's op m'n rolletje staan, zal 's vanmiddag wat foto's van dat blonde mormel 's maken . . .
Nou nog eentje danquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:01 schreef rena het volgende:
We want more!![]()
David Bowie was de voormalige eigenaar ??quote:
Owjeee, nou gelukkig maar! Ja wel goed, maar de tijd ging maar niet voorbij. Ben blij dat het erop zitquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:09 schreef Zabb het volgende:
Ja ik heb er ook zin in! Ik voelde me eerst niet lekker vandaag maar het gaat nu een stuk beter!!
Hoe was het op je werk Clauwheee?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:04 schreef lady-wrb het volgende:
I robot
Tis een vuilnisbakkiequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:11 schreef phluphy het volgende:
Wow, waanzinnig leuke foto's van Casper. Je zal het al wel een keer verteld hebben Spindizzy, maar wat voor ras is het? Of is het geen ras?
* dol is op vuilnisbakkies *
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:31 schreef Spindizzy het volgende:
Vind dat door die hangende oren hij een lieve kop heeft
Zoals Brechtje altijd zegt: Ik ben geen mevrouw/liefje/gekkie/spekkieIk ben een Brechtje!
Casper is een Casper
Oe oe oe!!! *Net chocolademousse op heeft...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef Syrena het volgende:
Ik vind 'm wel iets weg hebben van kruising labrador/golden retriever met een herder. Ofzo
Ik heb vanmiddag receptenboekjes gekocht bij de Zeeman, en eentje heeft alleen maar chocoladerecepten.... hebben we nu geen chocolade in huis..... bah.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Spin, hebben jullie nog iets gevonden voor Taak??
Op de gok en een beetje extra voor de zekerheidquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:33 schreef Syrena het volgende:
En hoe meet je in vredesnaam 80 ml chocopasta af ?!
Ze waren 0.99 euroquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:33 schreef Spindizzy het volgende:
Moet ook alleen receptenboeken kopen als je dezelfde dag nog (of hooguit de volgende dag) kunt gaan boodschapperen
Welke heb je nog meer gekocht? Bij de Hema hebben ze ook leuke die niet zo duur zijn.
Ze naaien de zakken altijd dicht, die moet je na de aankoop gewoon opentornen. Het is kennelijk zodat ze niet in de winkel al gaan uitzakkenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Hadden prachtige jassen hoor, maar vanaf maat L
Je weet wat een bodybuilderslijf hij heeft (lees: hij is mager)... Niks in zijn maat.
Gingen we bij H&M kijken want daar had ik een leuke jas voor hem gezien. Stond hem geweldig en wat denk je? De zakken waren dichtgenaaidIn de hele H&M was er geen winterjas te vinden met zakken! Allemaal nepzakken. Wat heb je aan een winterjas zonder zakken?
We zoeken nog ff verder
Dat was mijn back-up planquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op de gok en een beetje extra voor de zekerheid
Gaat wel... Hebben tegen Brecht gezegd dat ze net moet doen of het hondje niet bestaat, dan komt hij vanzelf naar haar toe. Dat ze nooit zomaar naar het hondje toe mag lopen, dat hondje naar haar moet komen. En dat doet ze prima, alleen soms is ze iets te enthousiast aan het spelen (duh, tis een 3 jarigequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:36 schreef moussy het volgende:
Spin, hoe gaat het nou met Brechtje en Casper saampies?
heb je niet een pak hagelslag of een oude chocoladeletter achter in de kast liggenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vanmiddag receptenboekjes gekocht bij de Zeeman, en eentje heeft alleen maar chocoladerecepten.... hebben we nu geen chocolade in huis..... bah.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze naaien de zakken altijd dicht, die moet je na de aankoop gewoon opentornen. Het is kennelijk zodat ze niet in de winkel al gaan uitzakkenHeb het zelf gehad in m'n zomerjas.
Ik ga straks mn witerjas van vorig jaar ff sjekkuh.... zitten vier zakken in, maar bij 2 past er nog geen 1 cent muntje inquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan gaan we maandag ffies terug
Hallo zeg, spaar je die dingen of zo ??quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:33 schreef Syrena het volgende:
Oja, TC, ik heb nog 12 invites6 nieuwe en nog 6 van een ander account
![]()
Lief van jequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:42 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij gaat het wel goed komen hoor Spin, echt, mijn inziens ben je een superbaasje- en tante
Bestaat het dan nog, winterjassen zonder zakken ??quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:35 schreef Spindizzy het volgende:
Gingen we bij H&M kijken want daar had ik een leuke jas voor hem gezien. Stond hem geweldig en wat denk je? De zakken waren dichtgenaaidIn de hele H&M was er geen winterjas te vinden met zakken! Allemaal nepzakken. Wat heb je aan een winterjas zonder zakken?
![]()
Sneak een schaartje mee, dan weet je écht zeker.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan gaan we maandag ffies terug
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga straks mn witerjas van vorig jaar ff sjekkuh.... zitten vier zakken in, maar bij 2 past er nog geen 1 cent muntje in![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lief van je
Zou je nog liever vinden als je wat van dat chocoladeijs zou doorschuivenIk heb nog slagroom in de koelkast
Ik ben gewoon een Google-fan, ik Google wel 100 keer op een dag, zeker op m'n werkquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg, spaar je die dingen of zo ??
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef Spindizzy het volgende:
Schuif ik de bitterkoekjesijs door. Kunnen we mixen en matchen
Zijn dat die van die journalist met die grote snor en zijn poezenbeesten (een ervan is siamees, of allebei)?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef Syrena het volgende:
Had ik al verteld dat ik bij de Slegte zeven boekjes had gekocht van "De kat die..." van Lilian Jackson Braun? Ze zijn echt leuk, nu wil ik ze natuurlijk allemaal hebben
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef Syrena het volgende:
Heb jij er nog geen gekregen, ze staan nu in de blauwe balk, rechts naast "Compose Mail"
Eerst stonden ze linksonder in het rood (had ze de tweede keer helemaal niet gezien, wie verwacht ook dat ze dat ineens verplaatsen!)
Jaaaaaaahhh dat zijn zequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zijn dat die van die journalist met die grote snor en zijn poezenbeesten (een ervan is siamees, of allebei)?
Die zijn leuk! Moet ik eens kijken wat ze hier bij de tweedehandswinkel kosten?
Zal 's bij de tweedehandswinkel loeren voor je... Is het een kinderboek?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:54 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand toevallig het boekje Jeroen en de zilveren sleutel op zolder liggen te verstoffen?
Ik heb wel Saskia en Jeroen boekjes.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:54 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand toevallig het boekje Jeroen en de zilveren sleutel op zolder liggen te verstoffen?
Jawel hoor. Papier is papier . . .quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Syrena het volgende:
Kun je boeken zo weggooien bij het oud papier eigenlijk?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:04 schreef Jessicaa het volgende:
Cacney en Lacey hebben een nieuw baasje.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zal 's bij de tweedehandswinkel loeren voor je... Is het een kinderboek?
Stuk of niet, volgens mij zijn er altijd wel liefhebbers voor hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb wel Saskia en Jeroen boekjes.
Ik ging net even kijken wat er weg kon qua boeken die op zolder ergens liggen, ik wilde een deel verkopen.
Nou vergeet het maar![]()
![]()
![]()
![]()
, alles stuk, bijna overal lagen de ruggen er helemaal af, stukjes uit de kaft etc.
Kun je boeken zo weggooien bij het oud papier eigenlijk?
Ik ken datquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:04 schreef Jessicaa het volgende:
Daniman heeft de poezen.
Hij was hier rond 2 uur. De ene poes liet zich goed vangen. Maar de andere.......... Daniman heeft maar een hapje meegegeten
Altijd als we met Ukkie naar de dierenarts moeten moete we eerst Harrie uit het mandje schuddenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:11 schreef ThunderChild het volgende:
Sherpa liet zich ook nooit vangen als ze naar de dierenarts moest en ze wist het wanneer ze moest. Stom beest . . .
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Jessicaa het volgende:
Ladys, hou op joh. Is toch niet nodig was niet nodig zal nooit nodig zijn![]()
daar hebben we bijna geen foto's van genomen schandalig hequote:Op zaterdag 4 september 2004 20:55 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wil een Kyllianspam!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:57 schreef babyfeet het volgende:
[..]
daar hebben we bijna geen foto's van genomen schandalig he![]()
Gekke mamaquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:57 schreef babyfeet het volgende:
[..]
daar hebben we bijna geen foto's van genomen schandalig he![]()
verranderd, zat te twijfelen hoor wist het niet zeker meerquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:33 schreef moussy het volgende:
pst, das een koraalduivel![]()
Leuke foto's
Ze vallen uit mekaar !quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:44 schreef Luchtbel het volgende:
Wat een leuk shirtje van Bo!
Ik ben gek van Minnie Mouse
Syrena waarom wil je boeken weggooien?
Ik kan er niet tegen als mensen boeken weggooienquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze vallen uit mekaar !
Ik wilde ze dus verkopen, maar dit wil niemand hebben vrees ik.
Mijn boeken, dat zal het eerste zijn dat mijn vader in de verhuiswagen stopt als ik ga verhuizen
Ja, maar het zijn kinderboeken, die ken ik zowat uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen boeken weggooienik ben een boekofiel in de ergste zin van het woord. Tis zonde, je kan ze toch nog lezen al zijn ze niet meer heel?
Oke!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:16 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Syrena als je er een keer echt vanaf moet zeg het dan maar, dan kunnen we misschien een deal sluiten.
wat dacht je van 'ontberen' of 'onontbeerlijk' ? Dat woord wil mijn vader nog wel eens gebruikenquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:19 schreef Luchtbel het volgende:
Behoudens????
Jeetje Clauwheehoe oud ben jij vandaag geworden
Whahaha ja toen ik het net terug las dacht ik 'hè, heb ik dat geschreven?' Maar ik laat het lekker staanquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:19 schreef Luchtbel het volgende:
Behoudens????
Jeetje Clauwheehoe oud ben jij vandaag geworden
Mijn vader begint een serieus gesprek altijd met 'Desalniettemin daar....'quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:23 schreef daniman het volgende:
[..]
wat dacht je van 'ontberen' of 'onontbeerlijk' ? Dat woord wil mijn vader nog wel eens gebruiken
ho ho ho, syrena, je vergeet mij ook nog!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oke!
Ik ga denk ik een primitieve website bouwen, dan zet ik ze allemaal erop met een foto.
E.T en Rewimo hadden ook al interesse, als het af is meld ik me bij jullie, krijgen jullie de link.
Het kan nog ff duren
Geen foto`s maar die zal ik bij een eventuele volgende bezichtiging wel makenquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:17 schreef clauwheee het volgende:
Oe en nu Coolbabe??? Behoudens die tuin klinkt het allemaal wel errug leuk! Je hebt geen foto's zeker?
Jozef, zo ver wil ik nu ook weer niet gaan. Laten we het er maar op houden dat het even een opleving (ofzo...) wasquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:41 schreef daniman het volgende:
haha dan moet gij niet in dergelijke complexe bewoordingen uiteenzettingen plegen
jozef?quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jozef, zo ver wil ik nu ook weer niet gaan. Laten we het er maar op houden dat het even een opleving (ofzo...) was
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:45 schreef daniman het volgende:
[..]
jozef?
Gewoon doen! Uit welk jaar komt dat huis ??quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:42 schreef coolbabe het volgende:
Er is een dakterras van ongeveer 3 bij 4 maar ik zie daar nog geen kindjes fietse. Misschien kan er voor aan de poort (het is een hoekhuis) wel een hekje zodat ze een beetje in de poort kunnen rommelen. Ik zou het zo gaaf vinden om daar te wonen, m`n opa en oma hebben daar gewoond met 15 kinderen waaronder mijn vader en ik heb daar zelf als klein meisje nog rondgehuppeld
een half uur terug (of drie kwartier oid) zat Cacney helemaal voor de voer en waterbakjes en durfde lacey niet echt in de buurt te komen geloof ik. Nu ligt Lacey lekker in de mand en Cancey op de bank (voor vandaag zie ik DAT nog maar even door de vingers hoor, ze moeten tenslotte ook nog aan alles wennen)quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:07 schreef Jessicaa het volgende:
Ahhhh me poesies.
Ze moeten weer even uitvinden wie de baas is Daniman. Je gelooft het of niet. Maar Cacney kan vaak hoog van de toren blazen (in dit geval letterlijk als ik t zo lees) Maar dalijk is Lacey toch echt de baas.
En ik zie Mariaquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:27 schreef Lois het volgende:
ik zie Miss Take, ik zie Miss Take![]()
![]()
Ja en een goeduitziende kersverse moederquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En ik zie Maria
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:26 schreef daniman het volgende:
is inderdaad een mooie naam!Maar ja het begint ook met een M he
![]()
ik heb wat met meisjesnamen die met een M beginnenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Ik snap een grap niet![]()
volgens mij had ze de laatste al weggegevenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:29 schreef Bubsel het volgende:
-uit lurkstand stapt-
Syrena heb jij voor mij misschien nog een gmail invite?
-gaat weer lurken-
Carpaccioquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:32 schreef Zabb het volgende:
Hey Goedenavond!
Ik heb lekker gegeten vanavond!! Heeeeeeerlijke Carpaccio!! Wat was die lekker zeg!!![]()
Ik las dit dus vandaar dat ik dacht dat ze er nog wel eentje voor mij over had.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Google-fan, ik Google wel 100 keer op een dag, zeker op m'n werk
Nah, mijn gok is dat ze naar de geografische spreiding kijken.
Heb jij er nog geen gekregen, ze staan nu in de blauwe balk, rechts naast "Compose Mail"
Eerst stonden ze linksonder in het rood (had ze de tweede keer helemaal niet gezien, wie verwacht ook dat ze dat ineens verplaatsen!)
Maar ik heb er dus nog twaalf !! Dus wie zin heeft roept maar hoor.
ow, dan heeft ze er weer nieuwe bij gekregen, want van de week waren ze op, maar dan heeft ze er vast nog wel 1 voor jequote:Op zaterdag 4 september 2004 23:40 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Ik las dit dus vandaar dat ik dacht dat ze er nog wel eentje voor mij over had.
wat is pommeren?quote:Op zondag 5 september 2004 00:05 schreef moussy het volgende:
Wat zijn mijn katten verwend zeg, ze mogen overal komen en overal liggen, alleen niet 's nachts op mn waterbed omdat ik twee katten heb die gaan lopen pommeren.
pommeren? is dat Helders voor wat we hier boteren noemen?quote:Op zondag 5 september 2004 00:05 schreef moussy het volgende:
Wat zijn mijn katten verwend zeg, ze mogen overal komen en overal liggen, alleen niet 's nachts op mn waterbed omdat ik twee katten heb die gaan lopen pommeren.
das ook een goed idee!quote:Op zondag 5 september 2004 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Oja, wat je nu kunt doen omdat je geen plantenspuit hebt: zet een bakje water in je buurt en als ze iets stouts doen maak je je hand nat en gooit druppels water naar ze toe.
Ik denk het haast wel, het wordt ook wel melken genoemd, dat gestamp met die nageltjes, alsof je de moederpoes bentquote:Op zondag 5 september 2004 08:58 schreef coolbabe het volgende:
[..]
pommeren? is dat Helders voor wat we hier boteren noemen?
Heb vanalles te doen maar het zijn allemaal tutdingetjesquote:Op zondag 5 september 2004 10:21 schreef rena het volgende:
Goedemorgen![]()
Barbieknoeien was erg gezellig en vandaag ga ik helemaal niks doen![]()
Ach, dat kan toch wel wachtenquote:Op zondag 5 september 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk Rena!!!! En niks doen? Wat lijkt me dat heerlijk! Helaas heb ik wat uh... huishoudelijke verplichtingen![]()
ik heb het geprobeerd maar lukt me niet, ik moet zo'n 6 hoekig dingetje hebben voor die klink, maar die heb ik nietquote:Op zondag 5 september 2004 10:36 schreef Spindizzy het volgende:
Zet de deurklinken toch omhoog... Dan ben je ervan af
quote:Op zondag 5 september 2004 09:25 schreef Jessicaa het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vanmiddag op kraamvisite bij knorretje![]()
![]()
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |