Je vergeet Flevo polder en Frieslandquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:39 schreef ZX9R het volgende:
Zo, mijn weektotaal staat nu op 1100 km
Man wat rijdt dat ding nu fijn
Vandaag weer 250 km gedaan waarvan zo'n 190 met Ralf en ondeugend.
Lekker door Drenthe en Overijssel getourd en veel brommers gezien bij het TT-Circuit.
De training van de zijspannen was bezig. Die dingen jagen ze vlak voor een haakse bocht vol in de toerenbegrenzer, dan schakelen ze terug en komt er een mooie vlam uit de zijkant![]()
Ah, vandaar die rechte wegenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:47 schreef RB het volgende:
[..]
Je vergeet Flevo polder en Friesland![]()
iddquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ah, vandaar die rechte wegen![]()
das wel heel erg weinigquote:Duur geintje..... ik was voor dit bij een willekeurige spuiter 350 euro kwijt geweest........
En nu 50
Damn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, wat betaalde jij bij Motozoom voor die Streetfighter demper? Ik had het al zo vaak gezegd he.... nooit bij Motozoom bestellen maar bij Louis.de, zelfde zaak, gaat onder een andere naam.
VEEL betere en snellere service en vooral goedkoper....
Hij kost bij Louis 99,95 ex. verzendkosten
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
hehe eindelijk gaat die PatM een beetje sturen .. moet gewoon kunnen met die Beemer hoor.![]()
Zoals ik al zei... de BT-45 R vraagt erom om flink misbruikte te wordenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnenkort toch echt een Beugelslijter
En hoe denk je dat het bij de Bimota zat .. en alle andere motoren die ik gehad heb.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk dat wij de situatie beter kunnen beoordelen dan jij achter je monitor he
Dus snap je de situatie niet..... er zitten moertjes onder het spatbord die meedraaien op de imbusschroefjesquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe denk je dat het bij de Bimota zat .. en alle andere motoren die ik gehad heb.
Dt het een Soes is maakt het niet lastiger ofzo. Zit gewoon een standaard voorvork op.![]()
Jazeker! (als het M12 is)quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
luc, nog interesse?
[afbeelding]
wat is trouwens een beetje een schappelijke prijs voor die dingen?
Ik bijna de 50.000kmquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef PatrickM het volgende:
En oja... vandaag ben ik de 80.000 km grens gepasseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |