abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28808240
Klopt dat noemen ze wel een draft lottery. Maar zolang de volgorde niet bekend is boeit de draft niet.

Dus wanneer is nu de lottery?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:31:21 #252
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28808253
Kijk eens op de bekende sites, staat er met grote koeieletters
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28808263
Ik vroeg het aan jou
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:57:57 #254
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28811513
Komt het nou ook op NASN ??? Die amerikaanse sportzender @ UPC Digital??
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_28811575
Denk ik wel. Dat was wel altijd zo
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:03:14 #256
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28811656
VET

* xJapser blij is

Go Canucks \o/
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:01:22 #257
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28813354
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef xJapser het volgende:
VET

Go Canucks \o/
Da's best gaaf dat je hier en daar wat wedstrijden mee kunt pikken.

Wat ik wel vreemd vind is dat op digital van Chello wel ESPN Classic is maar geen ESPN en ESPN2
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28814855
ESPN Classic is ook al vet. Beetje topwedstrijden terugkijken

Miracle on Manchester
Stunner on Figeroa
game 7 Toronto - Kings en zo
pi_28814905
Verder las ik dat de rookie cap 850.000 dollar wordt, als dat inderdaad zo is komen er geen nieuwe Russische spelers naar de NHL en blijven die in Rusland
pi_28817475
Cam Neely: Hall of Fame
Drie nieuwe namen zijn afgelopen woensdag voorgedragen voor de Hockey Hall of Fame. De bekendste naam is Cam Neely, de sterspeler van de Boston Bruins, die in totaal dertien seizoenen in de NHL speelde. Overige nieuwe leden van de Hall of Fame zijn wijlen Valeri Kharlamov en oud-bestuurder Murray Costello.

Cam Neely werd in 1983 als negende gedraft door de Vancouver Canucks. Na drie seizoenen besloot Vancouver Neely te ruilen voor Barry Pederson. De destijds 21-jarige Neely vervolgde zijn carrière bij de Bruins. In Boston groeide Neely uit tot een held. Zijn karakter, doorzettingsvermogen en manier van spelen sloten naadloos aan bij het imago van zijn nieuwe team. Gedurende de eerste drie seizoenen scoorde Neely maar liefst 114 maal.
Neely wist later zelfs drie maal vijftig goals of meer te scoren in één seizoen. In 1994 deed hij dit voor de derde keer. Deze prestatie is extra opvallend omdat hij in dat seizoen wegens blessureleed maar 49 wedstrijden in actie kwam. Na dat seizoen ontving Neely de Bill Masterton Trophy voor zijn toewijding en doorzettingsvermogen.

Tijdens de laatste jaren van zijn carrière kreeg Neely te kampen met veel blessureleed. Dat leed begon in 1991 tijdens de Eastern Conference finale tegen Pittsburgh. In die finale kreeg Neely een harde tik op zijn dijbeen, het begin van een hoop ellende.Vijf jaar later in 1996 besloot Neely zijn carriere te beëindigen vanwege zijn dijbeenblessure.

Neely speelde in toaal dertien seizoenen in de NHL en kwam tot 395 goals en 299 assists in 726 wedstrijden. Neely won echter nooit de Stanley Cup met Boston. Vier maal waren de Bruins er dichtbij maar Edmonton en Pittsburgh bleken ware angstgegners.

De legendarische power-forward werd vorig jaar al in het zonnetje gezet door de Boston Bruins. Zijn rugnummer acht zal nooit meer door een andere speler van Boston worden gedragen. Met de uitverkiezing voor de Hall of Fame is Neely dolblij: “De uitverkiezing voor de Hall of Fame zorgt voor een geweldig gevoel en is iets wat ik nooit voor mogelijk hield tijdens mijn actieve carrière. Tot mijn zestiende was ik niet eens serieus bezig met een mogelijke carrière in de NHL. Om dan deze eer te ontvangen is prachtig.”

Ook Valeri Kharlamov werd gekozen als lid van de Hall of Fame. Kharlamov behaalde met CSKA Moskou, destijds de ploeg van het Rode Leger, maar liefst elf kampioenschappen. Met de ploeg van de Sovjet-Unie behaalde Kharlamov acht internationale titels waaronder de wereldtitel en tweemaal Olympisch goud in 1972 en 1976. Kharlamov overleed in 1981 samen met zijn vrouw na een dramatisch auto-ongeluk.

Tenslotte zal ook Murray Costello worden geintroduceerd in de Hall of Fame. Costello was als speler actief in de NHL maar werd pas echt beroemd als bestuurder. Costello was negentien jaar lang voorzitter van de Candian Hockey Association.

www.ijshockey.com

Dit vind ik pas echt goed nieuws
  vrijdag 15 juli 2005 @ 06:59:53 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28821311
Ja leuk, weer een hall of famer, die zien we hier dagelijks voorbij komen.

Eindelijk weer eens echt NHL nieuws bij Sportscenter vandaag, dus niet alleen over de lockout.

Realiteit komt dichterbij.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:38:59 #262
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_28822606
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder las ik dat de rookie cap 850.000 dollar wordt, als dat inderdaad zo is komen er geen nieuwe Russische spelers naar de NHL en blijven die in Rusland
Hiermee geeft de NHL meer kans aan Amerikaanse en Canadese spelers en komen alleen nog echte sterspelers vanuit Europa naar de NHL, omdat de eindsalarissen toch wel wat hoger liggen. Krijgen we straks dus ipv 50% Canadese, 33% Europese en 17% Amerikaanse spelers een NHL met 80% Canadezen, 10% Europeanen en 10% Amerikanen... en dan reken ik voor het gemak alle Russen als Europeanen.
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cam Neely: Hall of Fame
[..]
www.ijshockey.com

Dit vind ik pas echt goed nieuws
't Is wel goed, maar al een maand oud...
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_28836782
Cam Neely is zowiezo tijdloos en door die kut ingstigator rule komt er nooit meer een nieuwe Cam. Lindros is te blessuregevoelig en niet meer goed genoeg en Bertuzzi is gek.
quote:
Hiermee geeft de NHL meer kans aan Amerikaanse en Canadese spelers en komen alleen nog echte sterspelers vanuit Europa naar de NHL, omdat de eindsalarissen toch wel wat hoger liggen. Krijgen we straks dus ipv 50% Canadese, 33% Europese en 17% Amerikaanse spelers een NHL met 80% Canadezen, 10% Europeanen en 10% Amerikanen... en dan reken ik voor het gemak alle Russen als Europeanen.
De NHL heeft Europeanen echt hard nodig om niveau te blijven
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:10:53 #264
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29020824
Morgen dus Over pak em beet een 45 min is er via NHL.com live de draft lottery te volgen en is er een persconferentie als ik t goed heb gelezen

Dus voor de liefhebbers.
pi_29034368
quote:
NHL-spelers staan achter akkoord

Uitgegeven: 22 juli 2005 10:48
Laatst gewijzigd: 22 juli 2005 10:54
TORONTO - De competitie in de Noord-Amerikaanse ijshockeyleague (NHL) kan eindelijk weer beginnen. Een grote meerderheid van de spelers in de NHL staat achter een overeenkomst met de clubeigenaren. Die maakte een einde aan de staking, die de competitie vorig seizoen bijna geheel verstierde.

Bijna 90 procent van de profs stemde voor de 6-jarige deal, die onder meer bepaalt dat elk van de dertig clubs voortaan nog maar maximaal 39 miljoen dollar per seizoen aan salarissen mag betalen. De ijshockeyers leveren op de bestaande contracten bijna een kwart aan inkomen in.
bron: nu.nl
sowhee een accoord....
die max 39 mlj per seizoen, is dat een salary cap, of hadden zie die al en is nu lager
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:46:15 #266
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29036779
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:20 schreef Guard het volgende:

[..]

bron: nu.nl
sowhee een accoord....
die max 39 mlj per seizoen, is dat een salary cap, of hadden zie die al en is nu lager
Dat is een salary cap... Er was nog niets...

Vanavond om 22:00 Nederlandse tijd inderdaad de volgorde voor de draft. Om het extra spannend te maken wordt eerst de nummer 30 gekozen.
De draft is uiteraard extra spannend omdat de nummer 1 draftpick dit jaar wel ERG gewild is vanwege The Next One, Sidney Crosby...

Alexander Ovechkin, de nummer 1 van de draft van 2004 (die dus nog niet in de NHL heeft kunnen spelen) gaat komend seizoen voor Washington spelen. Het was nog maar de vraag wie er vanuit Rusland zou komen, omdat de salary cap het niet meteen zoveel aantrekkelijker maakt in de NHL. Hopelijk geeft Ovechkin het goede voorbeeld voor de rest van zijn landgenoten!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:24:44 #267
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29041592
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:46 schreef WasQ het volgende:

[..]

Dat is een salary cap... Er was nog niets...

Vanavond om 22:00 Nederlandse tijd inderdaad de volgorde voor de draft. Om het extra spannend te maken wordt eerst de nummer 30 gekozen.
De draft is uiteraard extra spannend omdat de nummer 1 draftpick dit jaar wel ERG gewild is vanwege The Next One, Sidney Crosby...

Alexander Ovechkin, de nummer 1 van de draft van 2004 (die dus nog niet in de NHL heeft kunnen spelen) gaat komend seizoen voor Washington spelen. Het was nog maar de vraag wie er vanuit Rusland zou komen, omdat de salary cap het niet meteen zoveel aantrekkelijker maakt in de NHL. Hopelijk geeft Ovechkin het goede voorbeeld voor de rest van zijn landgenoten!
Ik heb nu al wel gereageerd op die rookie-cap, maar als zelfs meneer Abramovich een Jaromir Jagr 'slechts' 2,3 miljoen euro (of iets in die richting) betaalt voor ruim een half seizoen, kan ik me nauwelijks voorstellen dat een doorsnee Rus die overkomt zoveel minder zou gaan verdienen... En misschien dat men over tien zes jaar vastlegt dat de regel niet van toepassing is op spelers die al minimaal X jaar in de hoogste afdeling in Rusland, Finland, Zweden of Tsjechië ofzo hebben gespeeld. Magoed, dat zien we tegen die tijd wel, ook of het wel nodig zal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Curchulain op 22-07-2005 15:32:23 ]
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:31:03 #268
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29041800
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Ik heb nu al wel gereageerd op die rookie-cap, maar als zelfs meneer Abramovich een Jaromir Jagr 'slechts' 2,3 miljoen euro (of iets in die richting) betaalt voor ruim een half seizoen, kan ik me nauwelijks voorstellen dat een doorsnee Rus die overkomt zoveel minder zou gaan verdienen... En misschien dat men over tien jaar vastlegt dat de regel niet van toepassing is op spelers die al minimaal X jaar in de hoogste afdeling in Rusland, Finland, Zweden of Tsjechië ofzo hebben gespeeld. Magoed, dat zien we tegen die tijd wel, ook of het wel nodig zal zijn.
Een Rus zal inderdaad niet minder verdienen in de NHL, maar het verschil wordt kleiner. Jagr verdiende in de NHL geloof ik een miljoentje of 8 per seizoen, wat dik drie keer zoveel is als de 2,3 miljoen die Abramovich neerlegde. Nu zal Jagr echter die 8 miljoen lang niet meer gaan halen, en dus is er meer kans dut Russen liever voor wat minder geld 'thuis' blijven. We zullen wel zien wat het wordt.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:38:44 #269
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29042049
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:31 schreef WasQ het volgende:

[..]

Een Rus zal inderdaad niet minder verdienen in de NHL, maar het verschil wordt kleiner. Jagr verdiende in de NHL geloof ik een miljoentje of 8 per seizoen, wat dik drie keer zoveel is als de 2,3 miljoen die Abramovich neerlegde. Nu zal Jagr echter die 8 miljoen lang niet meer gaan halen, en dus is er meer kans dut Russen liever voor wat minder geld 'thuis' blijven. We zullen wel zien wat het wordt.
Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar Jagr zou van 8 naar 7 cijfers gaan... even ervan uitgaande dat zijn contract niet opengebroken wordt, zou hij nog zeker 7,6 miljoen aantikken. Echter, de Rangers zullen wel wat moeten gaan snoeien in hun loonkosten ondanks dat ze niet zoveel spelers meer hebben. Bovendien hebben ze nu nog minder kans om de playoffs te halen
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:46:46 #270
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29042276
Overigens gaat de draft-lottery als volgt:

Elk team heeft drie balletjes. Elke keer dat een team de laatste drie jaar de play-offs heeft gehaald, betekent een balletje minder. Ook elke 1ste draftkeuze heeft dat gevolg. Je blijft echter verzekerd van één balletje. Hierdoor blijven er 48 balletjes over.

De teams met DRIE balletjes zijn:
Buffalo, Columbus, NY Rangers en Pittsburgh

De teams met TWEE balletjes zijn:
Anaheim, Atlanta, Calgary, Carolina, Chicago, Edmonton, LA, Minnesota, Nashville en Phoenix

De zestien overige teams hebben één balletje.

Met 3 van de 48 balletjes is je kans nog niet eens zo heel groot, dus de voordelen voor die teams zijn niet enorm. Het kan dus alle kanten op vanavond.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 16:16:30 #271
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29043061
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:46 schreef WasQ het volgende:
Overigens gaat de draft-lottery als volgt:

Elk team heeft drie balletjes. Elke keer dat een team de laatste drie jaar de play-offs heeft gehaald, betekent een balletje minder. Ook elke 1ste draftkeuze heeft dat gevolg. Je blijft echter verzekerd van één balletje. Hierdoor blijven er 48 balletjes over.

De teams met DRIE balletjes zijn:
Buffalo, Columbus, NY Rangers en Pittsburgh

De teams met TWEE balletjes zijn:
Anaheim, Atlanta, Calgary, Carolina, Chicago, Edmonton, LA, Minnesota, Nashville en Phoenix

De zestien overige teams hebben één balletje.

Met 3 van de 48 balletjes is je kans nog niet eens zo heel groot, dus de voordelen voor die teams zijn niet enorm. Het kan dus alle kanten op vanavond.
En ik neem aan dat de draftvolgorde wordt bepaald door het verdwijnen van alle balletjes van een team?
* Curchulain heeft geen zin om Bernouilli uit de kast te halen om de kansen van de teams uit de drie groepen te berekenen.

Het is inderdaad geen allesbepalend voordeel. Er bestaat natuurlijk de mogelijkheid dat er na 18 balletjes nog geen enkel team de eigen draftpositie kent, en vanaf dat moment heeft elk team gelijke kansen. Magoed, de kans daarop is uitermate klein. Uitrekenen op hoeveel manieren je 18 uit 48 kan trekken zonder teruglegging, berekenen hoeveel van die trekkingen tot deze situatie leiden en dat op elkaar delen... ik geef het je te doen.
pi_29044677
Iedere speler gaat 24% minder verdienen en er komt een strakkere rookie-cap(zonder een ruime bonus-mogelijkheid)
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:30:16 #273
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29050635
http://www.nhl.com/nhlhq/cba/whats_new072205.html

Hoop veranderingen. Wel leuk..er komt een breder broadcasting gedeelte met oa.a railcams, microfoons e.d. En wat vinden we van t nieuwe logo??

Persoonlijk vindt ik onderstaande items wel mooi om te horen:
quote:
Aggressive Broadcast Initiatives -- The NHL will institute aggressive new measures to bring fans closer to the game. Viewing fans will be brought "inside the glass" through such broadcast enhancements as HDTV telecasts, in-game interviews with head coaches, behind-the-scenes access to players and dressing rooms, additional camera positions, and players wearing microphones. Increased media access will give reporters covering NHL hockey the opportunity to enhance their coverage.
quote:
NHL Players To Participate In Turin, Vancouver Olympics -- The League will suspend play during the 2005-06 and 2009-10 regular seasons in order to allow players to participate on behalf of their respective countries at the Olympic Winter Games in Turin, Italy, and Vancouver. The international scope of the NHL player base is a point of difference for the NHL over all other North American professional sports leagues, and Olympic competition will showcase the world's best hockey players to a global viewing audience.

[ Bericht 69% gewijzigd door xJapser op 22-07-2005 21:37:57 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:07:13 #274
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29051261
30: Tampa Bay Lightning
29: Florida Panthers
28: Dallas Stars
27: Colorado Avalanche (gnagna)
26: Calgary Flames
25: Edmonton Oilers
24: St Louis Blues
23: New Yersey Devils
22: Boston Bruins
21: Toronto Maple Leafs

[ Bericht 23% gewijzigd door xJapser op 22-07-2005 22:25:16 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:08:01 #275
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29051284
20 Philadelphia Flyers
19 Detroit Red Wings
18 Nashville Predators
17 Phoenix Coyotes
16 New York Rangers
15 New York Islanders
14 Washington Capitals
13 Buffalo Sabres
12 San Jose Sharks
11Los Angeles Kings

Vancouver voor top 10!! Montreal kan Sidney nog picken. Commercial break nu.

[ Bericht 51% gewijzigd door xJapser op 22-07-2005 22:27:48 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:18:36 #276
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29051479
Final ten!!!

10 Vancouver Canucks ( niet slecht )
9 Ottawa Senators
8 Atalanta Thrashers (thx )
7 Chicago Blackhawks
6 Columbus Blue Jackets
5 Montreal Canadiens!!
4 Minnesota Wild
3 Carolina Hurricanes

Anaheim and Pittsburgh gaan voor de 1ste en de 2de pick.

2 Anaheim Mighty Ducks
1Pittsbrgh Penguins (Mario Lemieux en Sidney Crosby!!)

[ Bericht 31% gewijzigd door xJapser op 22-07-2005 22:27:28 ]
pi_29051535
KUT LA 11
pi_29051571
8 is Atlanta Trashers
A good time to keep your mouth shut is when you're in deep water.
pi_29051798
Na MA Fleury opnieuw de first overall pick for the Pens

De Kings hebben de laatste jaren redelijk goed gedraft met een mid-level first round pick, dus ik heb er goede hoop op dat Dave Taylor een goede speler kiest
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:26:58 #280
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29055805
Tampa als laatste, maar als regerend kampioen hebben ze daar niets mee verloren.
Pittsburgh als eerste, maar als permanent basement boys hadden ze daar toch al recht op.

Canucks 10e, dat wordt ook de laatste keer in hopelijk heel veel jaar dat ze bij de eerste 10 in plaats van de laatste 10 zitten

Vanaf morgen een weekje contracten afkopen, vanaf 1 augustus free agency... dat wordt nog een roerige tijd op de spelersmarkt. Enne, Mario Lemieux met Sidney Crosby? Laat Le Magnifique eerst maar eens heel blijven.
pi_29056106
quote:
Tampa als laatste, maar als regerend kampioen hebben ze daar niets mee verloren.
Pittsburgh als eerste, maar als permanent basement boys hadden ze daar toch al recht op.
Je volgt de NHL nog niet zo lang zie ik
  zaterdag 23 juli 2005 @ 03:06:47 #282
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29056641
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:30 schreef xJapser het volgende:
http://www.nhl.com/nhlhq/cba/whats_new072205.html

Hoop veranderingen. Wel leuk..er komt een breder broadcasting gedeelte met oa.a railcams, microfoons e.d. En wat vinden we van t nieuwe logo??

Persoonlijk vindt ik onderstaande items wel mooi om te horen:
[..]

[..]

Dat wordt genieten straks

De officiele site heeft ook meteen andere, frissere kleuren.

Er zit weer leven in.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:03:04 #283
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29069353
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je volgt de NHL nog niet zo lang zie ik
Pas sinds het seizoen volgend op de laatste keer dat ze de playoffs haalden Neemt niet weg dat ze al drie seizoenen op rij het slechtst presteren. Het zou me verbazen als dat in de afgelopen 30, 40 jaar nog een ander team is overkomen.

[edit]
Zit nu zo ff die CSS ranking lijsten door te nemen. Niet dat ik buiten Sidney Crosby ook maar een speler ken, maar er zitten namen tussen die je niet direct met een sport als ijshockey associeert... Justin Abdelkader (25) en Deverea Heshmatpour (68)... cricket, misschien?

[ Bericht 19% gewijzigd door Curchulain op 23-07-2005 21:48:12 ]
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:05:20 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29069398
Niks mis mee, ik volg het ook pas sinds een jaar.
pi_29069894
quote:
Het zou me verbazen als dat in de afgelopen 30, 40 jaar nog een ander team is overkomen.
Een eindje verderop heb je de Rangers die de grootste pay-roll hebben maar al jarenlang geen fuck presteren

Amonte en LeClair zijn uitgekocht dus de Flyers gaan vernieuwen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:51:14 #286
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29071516
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een eindje verderop heb je de Rangers die de grootste pay-roll hebben maar al jarenlang geen fuck presteren

Amonte en LeClair zijn uitgekocht dus de Flyers gaan vernieuwen
Ik lach me al langer een slag in de rondte over de Rangers dan dat ik de NHL volg... maar geen fuck presteren betekent in hun geval niet de rode lantaarn dragen; ze halen alleen de playoffs niet. En in de tussentijd leunen de Islanders lekker achterover in de wetenschap dat ze nog lang het meest succesvolle NHL-team van Long Island hebben
pi_29072267
Ze zijn ook het enige NHL team van Long Island dus dat is logisch
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:56:26 #288
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29074029
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze zijn ook het enige NHL team van Long Island dus dat is logisch
Crap, daar heb je gelijk in. NYC bedoelde ik dus.
pi_29133458
Lucky Luc heeft bij getekend bij de Kings dus die kan mooi zelf bepalen wanneer hij stopt en gelukkig stopt hij als een King

De Wings hebben McCartey, Withney en Hatcher op waivers gezet zodat teams ze gratis op kunnen halen maar alle 3 verdienen veel te veel om van de waiver afgehaald te worden. Withney wordt denk ik zeker uitgekocht, Hatcher waarschijnlijk en McCartey blijft wel en dat is voor eeuwig een held dus dat zou heel erg jammer zijn als die vertrok bij de Wings
pi_29142424
Sakic en Blake blijven bij de Avs. die nu een keuze zullen moeten gaan maken tussen Foote en Forsberg.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:11:14 #291
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_29145925
Ik maak er maar even Season 2005/2006 van.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29150648
quote:
Sakic en Blake blijven bij de Avs. die nu een keuze zullen moeten gaan maken tussen Foote en Forsberg.
Of Forsberg tekent voor minder om zijn 3e cup te winnen en de Av´s gaan met een half team met jongere spelers spelen
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:19:54 #293
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29151028
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik maak er maar even Season 2005/2006 van.
Tja, met die tien posts die er nog in passen is dat wel hard nodig
pi_29155937
Denk niet dat Forsverg heel veel wil inleveren. EN dat is wel nodig. Ze hebben besteden nu 13 mln aan 2 man. Blijft er nog maar 26 mln over voor de rest (en dan zitten ze precies aan de cap, terwijl het verstandiger is nog wat ruimte over te laten). Met Foote voor 3 tot 4 mln en Forsberg voor minimaal 5 (denk dat het richting 7 zal gaan) is er nog maar 15 tot 18 mln over. Dan zullen ze Hejduk, Tanguay en Aebisher ook nog willen houden. Dat zal niet allemaal gaan dit jaar.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_29160460
Ik denk dat er weinig teams zullen zijn die 20%(8 miljoen euro, of wel het maximum van 7,8 miljoen dollar) van hun budget gaan uitgeven aan een speler
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:48:14 #296
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29164124
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat er weinig teams zullen zijn die 20%(8 miljoen euro, of wel het maximum van 7,8 miljoen dollar) van hun budget gaan uitgeven aan een speler
Zo te zien zijn de Blues er wel een van... Keith Tkachuk wordt niet uitgekocht en blijft bij 7.6 miljoen dollar.

Overigens is 7,8 miljoen dollar geen 8 miljoen euro, maar slechts ongeveer 6 miljoen.
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:51:10 #297
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29165874
HIER vind je een mooi lijstje van TSN met daarin de stand van zaken per team (volgens TSN weliswaar). Je ziet er wie misschien het team zal moeten verlaten door de hoge kosten, wie er misschien weggekaapt gaat worden vanwege een laag salaris, wie de talenten zijn en hoeveel ze te besteden hebben.
Het is in elk geval wel duidelijk dat de 'grote' teams behoorlijk moeten gaan goochelen met de financien...
pi_29175682
quote:
Zo te zien zijn de Blues er wel een van... Keith Tkachuk wordt niet uitgekocht en blijft bij 7.6 miljoen dollar
Die stond al onder contract. Dat is een andere situatie. Forsberg, Naslund of Niedermayer denken de hoofdprijs te kunnen gaan beuren en ik denk dat dat erg gaat tegenvallen
pi_29175709
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef WasQ het volgende:

[..]

Tja, met die tien posts die er nog in passen is dat wel hard nodig
Als je dan een deel 2 opent lijkt het ook nog wat!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:42:36 #300
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29175858
Ik maak er gewoon deel 2 van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')