Wat hij zegtquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:07 schreef popolon het volgende:
Alle Red WIngs zijn helden, maar Yzerman zeker.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet in Detroit waarschijnlijk dan
Ik heb de irritante spelfout er ff uitgehaaldquote:Go D Sucks Anaheim!
* heeeel erg jaloers isquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:54 schreef popolon het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, 31-12-2003, 6-5 OT winst.
Toch viel de sfeer tegen in het begin, beetje gemaakt, maar de wedstrijd eindigde in een gigantische climax.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:19 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
* heeeel erg jaloers isWauw, dat moet echt een fantastische belevenis geweest zijn
![]()
Jah dat iszeker,quote:
mmm .. dat weet ik zo niet zou ik ff aan me ouders moeten vragen ze woonden geloof ik allemaal hier in de buurt toen ze emigreerde, fan van steve en schumi hoezo gaat dat niet.?? gaat perfect twee grote sportmensenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:27 schreef kwintenstraler het volgende:
Dit gaat wellicht heel erg off-topic, maar weet je ook van welke 'tak' hij afstamt van de Nederlandse kant ? M.a.w. Waar woonden zijn (groot)ouders voor ze emigreerden?
Dat is iets wat mij heel erg interesseert.
Overigens, fan van Steven Y en Schu dat kan natuurlijk niet![]()
Hij is waarschijnlijk met Moose(Marc Messier) en misschien Sakic het schoolvooorbeeld van een teamcaptain.quote:Jah dat iszeker,
super speelt ie
hij is een achterneef van mij ben al een paar x in canada geweest en bij hem thuis en geweest naar wedstrijden, hij is een superkicke kerel. Je kan echt niet aan m merken dat ie zo rijk is, blijft gewoon heel normaal. ga aankomende zomer ook weer naar canada mss ga ik dan weer langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |