abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:18:36 #276
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29051479
Final ten!!!

10 Vancouver Canucks ( niet slecht )
9 Ottawa Senators
8 Atalanta Thrashers (thx )
7 Chicago Blackhawks
6 Columbus Blue Jackets
5 Montreal Canadiens!!
4 Minnesota Wild
3 Carolina Hurricanes

Anaheim and Pittsburgh gaan voor de 1ste en de 2de pick.

2 Anaheim Mighty Ducks
1Pittsbrgh Penguins (Mario Lemieux en Sidney Crosby!!)

[ Bericht 31% gewijzigd door xJapser op 22-07-2005 22:27:28 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29051535
KUT LA 11
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29051571
8 is Atlanta Trashers
A good time to keep your mouth shut is when you're in deep water.
pi_29051798
Na MA Fleury opnieuw de first overall pick for the Pens

De Kings hebben de laatste jaren redelijk goed gedraft met een mid-level first round pick, dus ik heb er goede hoop op dat Dave Taylor een goede speler kiest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:26:58 #280
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29055805
Tampa als laatste, maar als regerend kampioen hebben ze daar niets mee verloren.
Pittsburgh als eerste, maar als permanent basement boys hadden ze daar toch al recht op.

Canucks 10e, dat wordt ook de laatste keer in hopelijk heel veel jaar dat ze bij de eerste 10 in plaats van de laatste 10 zitten

Vanaf morgen een weekje contracten afkopen, vanaf 1 augustus free agency... dat wordt nog een roerige tijd op de spelersmarkt. Enne, Mario Lemieux met Sidney Crosby? Laat Le Magnifique eerst maar eens heel blijven.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_29056106
quote:
Tampa als laatste, maar als regerend kampioen hebben ze daar niets mee verloren.
Pittsburgh als eerste, maar als permanent basement boys hadden ze daar toch al recht op.
Je volgt de NHL nog niet zo lang zie ik
  zaterdag 23 juli 2005 @ 03:06:47 #282
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29056641
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:30 schreef xJapser het volgende:
http://www.nhl.com/nhlhq/cba/whats_new072205.html

Hoop veranderingen. Wel leuk..er komt een breder broadcasting gedeelte met oa.a railcams, microfoons e.d. En wat vinden we van t nieuwe logo??

Persoonlijk vindt ik onderstaande items wel mooi om te horen:
[..]

[..]

Dat wordt genieten straks

De officiele site heeft ook meteen andere, frissere kleuren.

Er zit weer leven in.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:03:04 #283
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29069353
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je volgt de NHL nog niet zo lang zie ik
Pas sinds het seizoen volgend op de laatste keer dat ze de playoffs haalden Neemt niet weg dat ze al drie seizoenen op rij het slechtst presteren. Het zou me verbazen als dat in de afgelopen 30, 40 jaar nog een ander team is overkomen.

[edit]
Zit nu zo ff die CSS ranking lijsten door te nemen. Niet dat ik buiten Sidney Crosby ook maar een speler ken, maar er zitten namen tussen die je niet direct met een sport als ijshockey associeert... Justin Abdelkader (25) en Deverea Heshmatpour (68)... cricket, misschien?

[ Bericht 19% gewijzigd door Curchulain op 23-07-2005 21:48:12 ]
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:05:20 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29069398
Niks mis mee, ik volg het ook pas sinds een jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29069894
quote:
Het zou me verbazen als dat in de afgelopen 30, 40 jaar nog een ander team is overkomen.
Een eindje verderop heb je de Rangers die de grootste pay-roll hebben maar al jarenlang geen fuck presteren

Amonte en LeClair zijn uitgekocht dus de Flyers gaan vernieuwen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:51:14 #286
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29071516
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een eindje verderop heb je de Rangers die de grootste pay-roll hebben maar al jarenlang geen fuck presteren

Amonte en LeClair zijn uitgekocht dus de Flyers gaan vernieuwen
Ik lach me al langer een slag in de rondte over de Rangers dan dat ik de NHL volg... maar geen fuck presteren betekent in hun geval niet de rode lantaarn dragen; ze halen alleen de playoffs niet. En in de tussentijd leunen de Islanders lekker achterover in de wetenschap dat ze nog lang het meest succesvolle NHL-team van Long Island hebben
pi_29072267
Ze zijn ook het enige NHL team van Long Island dus dat is logisch
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:56:26 #288
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29074029
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze zijn ook het enige NHL team van Long Island dus dat is logisch
Crap, daar heb je gelijk in. NYC bedoelde ik dus.
pi_29133458
Lucky Luc heeft bij getekend bij de Kings dus die kan mooi zelf bepalen wanneer hij stopt en gelukkig stopt hij als een King

De Wings hebben McCartey, Withney en Hatcher op waivers gezet zodat teams ze gratis op kunnen halen maar alle 3 verdienen veel te veel om van de waiver afgehaald te worden. Withney wordt denk ik zeker uitgekocht, Hatcher waarschijnlijk en McCartey blijft wel en dat is voor eeuwig een held dus dat zou heel erg jammer zijn als die vertrok bij de Wings
pi_29142424
Sakic en Blake blijven bij de Avs. die nu een keuze zullen moeten gaan maken tussen Foote en Forsberg.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:11:14 #291
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_29145925
Ik maak er maar even Season 2005/2006 van.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29150648
quote:
Sakic en Blake blijven bij de Avs. die nu een keuze zullen moeten gaan maken tussen Foote en Forsberg.
Of Forsberg tekent voor minder om zijn 3e cup te winnen en de Av´s gaan met een half team met jongere spelers spelen
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:19:54 #293
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29151028
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik maak er maar even Season 2005/2006 van.
Tja, met die tien posts die er nog in passen is dat wel hard nodig
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_29155937
Denk niet dat Forsverg heel veel wil inleveren. EN dat is wel nodig. Ze hebben besteden nu 13 mln aan 2 man. Blijft er nog maar 26 mln over voor de rest (en dan zitten ze precies aan de cap, terwijl het verstandiger is nog wat ruimte over te laten). Met Foote voor 3 tot 4 mln en Forsberg voor minimaal 5 (denk dat het richting 7 zal gaan) is er nog maar 15 tot 18 mln over. Dan zullen ze Hejduk, Tanguay en Aebisher ook nog willen houden. Dat zal niet allemaal gaan dit jaar.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_29160460
Ik denk dat er weinig teams zullen zijn die 20%(8 miljoen euro, of wel het maximum van 7,8 miljoen dollar) van hun budget gaan uitgeven aan een speler
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:48:14 #296
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29164124
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat er weinig teams zullen zijn die 20%(8 miljoen euro, of wel het maximum van 7,8 miljoen dollar) van hun budget gaan uitgeven aan een speler
Zo te zien zijn de Blues er wel een van... Keith Tkachuk wordt niet uitgekocht en blijft bij 7.6 miljoen dollar.

Overigens is 7,8 miljoen dollar geen 8 miljoen euro, maar slechts ongeveer 6 miljoen.
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:51:10 #297
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29165874
HIER vind je een mooi lijstje van TSN met daarin de stand van zaken per team (volgens TSN weliswaar). Je ziet er wie misschien het team zal moeten verlaten door de hoge kosten, wie er misschien weggekaapt gaat worden vanwege een laag salaris, wie de talenten zijn en hoeveel ze te besteden hebben.
Het is in elk geval wel duidelijk dat de 'grote' teams behoorlijk moeten gaan goochelen met de financien...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_29175682
quote:
Zo te zien zijn de Blues er wel een van... Keith Tkachuk wordt niet uitgekocht en blijft bij 7.6 miljoen dollar
Die stond al onder contract. Dat is een andere situatie. Forsberg, Naslund of Niedermayer denken de hoofdprijs te kunnen gaan beuren en ik denk dat dat erg gaat tegenvallen
pi_29175709
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef WasQ het volgende:

[..]

Tja, met die tien posts die er nog in passen is dat wel hard nodig
Als je dan een deel 2 opent lijkt het ook nog wat!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:42:36 #300
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29175858
Ik maak er gewoon deel 2 van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')