abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:41:35 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28571787
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach zolang de Kings de draft lottery maar winnen
Maakt me zelfs geen klap uit, zolang er straks maar NHL op televisie is.

Red Wings !

ja klopt, ik ben aangestoken door m'n vrouw.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28572228
Detroit death things
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:00:49 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28572702
Motown rocks again.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28573194
Zoek maar eens op stunner at Staples
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:13:44 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28573275
Zoek maar eens op back to back.

Maar goed, einde deze week meer.
pi_28573398
Tijdens de Stunner at Staples was het wel echt cool om Kings fan te zijn

Vroeg op staan, radio aan op www.nhl.com, chatten en na de wedstrijd heel de wedstrijd live kijken
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:49:37 #232
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_28776763
B R E A K I N G N E W S
NHL lockout ends with labor agreement
The NHL and its players association have reached an agreement in principle to end the 11-month lockout
don't call to the bullpen
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:58:49 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28776994
Ja dat zat er al aan te komen.

Volgende week meer details, op NHL.com laten ze niet veel los.

We krijgen weer NHL
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:29:41 #234
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:30:54 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28777993
Toch knap, bijna een topic vol zonder ook meer één wedstrijd NHL gezien.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:39:06 #236
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_28793451
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef pfaf het volgende:
Zoow, dat werd weer tijd ook.
Doet Gretzky nu nog mee?
Als het goed is zal hij bij de Coyotes achter de bank staan.
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef popolon het volgende:
Toch knap, bijna een topic vol zonder ook meer één wedstrijd NHL gezien.
Topictitel is ook een beetje misleidend door die afkorting. Die stond dit seizoen namelijk voor National Hockey Lockout ipv League. Het was dus al nooit de bedoeling dat tijdens dit topic ook maar een NHLeague wedstrijd zou worden gespeeld. Magoed, het wordt nu vooral ook de komende tien jaar bidden dat het in 2015 niet weer tot een lockout komt. Hmm, misschien zou ik eens kunnen leren schaatsen, maak ik nog een kans als replacement player mocht het zover komen.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_28802972
Dear NHL Fan,

The National Hockey League and the National Hockey League
Players' Association have reached an agreement in principle
on the terms of a new Collective Bargaining Agreement.

Details of the new Agreement will not be made available
publicly pending the formal ratification process by the
NHLPA Members and the NHL Board of Governors.

It is anticipated that the ratification process will be
completed next week, at which time the parties will be prepared
to discuss the details of the Agreement and plans for next season.

www.nhl.com

Nu nog ESPN of FOX die de rechten koopt en ooit wat wedstrijden broadcasts in Zuid Amerika
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:18:18 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28804953
Over die uitzendrechten maak ik me niet druk.
pi_28805717
ESPN heeft het contract opgezegd dus er zullen waarschijnlijk in elk geval national een stuk minder wedstrijden te zien zijn. En dat gaat de NHL vermoedelijk heel veel geld kosten.

Al hoef jij waarschijnlijk niet bang te zijn dat je veel Death Things wedstrijden niet kan zien
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:54:39 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28805961
Er zijn zat wedstrijden op de andere zenders, niet alleen de sportzenders zenden uit, en daarbij zit je bij FSN Detroit altijd goed.

Tegen die tijd draaien de NFL en NBA weer op volle toeren dus im maak me r niet druk om, 't wordt nog plannen.

Even een bakje koffie

pi_28806190
Toch gaat een nieuwe deal voor ESPN(en ABC en FOX volgens mij) zwaar ten koste van de gehele NHL.

De NHL blijft qua TV geld echt zwaar achter bij de NBA, MLS of NFL en dat is erg slecht voor de NHL
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:06:07 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28806275
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch gaat een nieuwe deal voor ESPN(en ABC en FOX volgens mij) zwaar ten koste van de gehele NHL.

De NHL blijft qua TV geld echt zwaar achter bij de NBA, MLS of NFL en dat is erg slecht voor de NHL
Klopt, hebben ze echter aan zichzelf te danken.

Ze zullen nu moeten afwachten of ook iedereen weer komt kijken, veel mensen zijn boos.

Komt uiteindelijk wel in orde maar de NHL moet zichzelf weer 'bewijzen'.
pi_28806539
De lock-out was niet de belangrijkste reden, de NHL is gewoon niet echt interessant en het huidige contract was te hoog.
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:27:09 #244
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28806818
Maakt me geen bal uit, ik zie 't wel.

Eerste seizoen dat ik het echt kan volgen.

Draft is 30 July.
pi_28807871
wanneer is de lottery? Das een stuk boeiender
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:13:37 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28807895
D'r is geen echte draft maar een lottery, die bedoelde ik dus.
pi_28807969
Draft is geen lottery en lottery geen draft.

Eerst is er de lottery en dan komt de draft
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:22:30 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28808075
Er gelden wat andere regels dit jaar.
pi_28808106
Ja er is een lottery en dan de draft.

Maar dat zei ik al
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:26:50 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28808170
Crosby has expressed some disappointment that the draft will be scaled back, but also likes the idea that, because of the unique lottery, he could be drafted by any one of the 30 clubs.

Dat is het verschil dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')