quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:45 schreef boebiedoe het volgende:
*twijfelt tussen Erodome & Aventura*
Hmm mja.. het viel wel mee, maar het topic wat hij/zij nu heeft geopend slaat echt werkelijk allesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:28 schreef Man_Made_God het volgende:
Ben ik de enige die verschrikkelijk moe wordt van de topics van user dvdk?
Over plassen? Ja, ik heb dat al gesloten, ik zag het ook al. Deze user wordt echt niet meer serieus genomen...dus elk topic is gedoemd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mja.. het viel wel mee, maar het topic wat hij/zij nu heeft geopend slaat echt werkelijk alles![]()
was al opgelost zo te zienquote:Op woensdag 3 november 2004 16:17 schreef innovative het volgende:
DVD-speler
Hoort dit in SEX??? Of ben ik heel bekrompen en heb ik de nieuwste rage in losbandig genot gemist?
Ik zag het ja, word er ook een beetje moe van, ik ga nu eens proberen op 1 van de topics in te gaan maargeef het weinig kans. Heb meneer ook al uitgenodigd om hier te komen klagen, maar heeft zich nog niet laten zien. Tja..quote:Op woensdag 3 november 2004 23:47 schreef Adelante het volgende:
schreeuwer doelde waarschijnlijk op mijn gastslotjes op zijn opsomtopics, die volledig verbaggerd waren inmiddels...
excuus aanvaardquote:Op zondag 14 november 2004 11:22 schreef Aventura het volgende:Heee! Ik heb een goed excuus, ik heb onlangs een appartementje gekocht en bijna al mijn vrije tijd in het verven, schuren, zagen, lakken, plamuren gestoken. Maar het einde is in zicht..Heb ik ook wat meer rust in m'n kop en kan ik me weer overgeven aan gebabbel
quote:Op maandag 15 november 2004 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Aventuuuuuraaaaa! Is je schoot leeg? Bij dezen dus niet meer!
* Aventura gaat er es goed voor zitten, slaat een arm om je nek
Je avatar is werkelijk GEWELDIG!Ik ben overtuigd, en fan van
Aventura
!
I like your style
Ja, ik weet niet. Het is een zinloos topic, intrigeerde me (en de rest) ook wel, maar de TS reageert ws. niet meer. Ik wil het nog heeeel even aanzienquote:
wat een onzin...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:31 schreef Tessje het volgende:
In onzin mag ik niet bij Jogy op schoot
Vind ik ookquote:Op woensdag 17 november 2004 19:48 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
wat een onzin...
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:05 schreef erodome het volgende:
Erodome maakt haar schoot vrij, zet een bak met lekkere chocolaatjes naast zich neer, een lekker drankje en nodigt tessje uit om op schoot te komen voor troost, die lelijke jogy, eet maar lekker wat hoor tessje en drink wat en vergeet die nare jogy waarbij je niet op schoot mag, flauw hoor![]()
Ik heb hier ook IE, maar hier werkt het niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:19 schreef Sjowhan het volgende:
Had het al eerder willen posten, maar blijkbaar ligt het ook een deel aan de browser. FireFox laat pagina 1 van dat topic niet zien, of iig wel zien maar met geen posts, en IE doet dat dus wel.
doet deze het wel dan? (hier iig wel, met IE)quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb hier ook IE, maar hier werkt het niet.
Hmm... dan heb ik een zeer speciale geweldige pc waarbij hij het wel doetquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:24 schreef erodome het volgende:
Nope hier doet hij het niet, heb IE nu weer ff...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |