Ja man, heb je toch nog een keer enig vrouwelijk contact.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:04 schreef mavje het volgende:
mmm lekker op schoot bij erodome!
ik wil eg wel maar kan helaas nie... ik moet zo weg (familie verplichtingen) maar de volgende meet ben ik er geen gezeikquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:50 schreef erodome het volgende:
Ja he jij komt niet naar de meeting, nou ja dan moet je maar een volgende keer komen meeten, mag je bij doompje op schoot
ik was eerst!!! en voor ik op doompjuh dr schoot ben uitgekeken is het tijd om te ...................quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:14 schreef dafjedaf het volgende:
Oeoeoe, ik wil bij erodome op schoot!!![]()
ik heb 1 woord voor je: emancipatiequote:Op zondag 5 september 2004 14:24 schreef Blackheart het volgende:
Eigenlijk, als ik mag kiezen. Miijn schoot zit ook niet slecht.
Maar ik geef de voorkeur aan vrouwtjes om het zitwerk te doen.
Ik ben een beetje brak, verder is alles prima, was er vanochtend wel een beetje laat uit...quote:Op zondag 5 september 2004 15:18 schreef erodome het volgende:
Heeeeeeeee bonobotje, al een beetje bijgekomen?????
Waar was je idd vanochtend? dacht dat je nog wel wakker zou zijnquote:Op zondag 5 september 2004 15:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje brak, verder is alles prima, was er vanochtend wel een beetje laat uit...
Nee, ik zit liever bij jou op schootquote:Op zondag 5 september 2004 22:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar was je idd vanochtend? dacht dat je nog wel wakker zou zijn
mag ik nog wel een keer bij je op schoot zitten, erodome?![]()
![]()
leven is hardquote:Op maandag 6 september 2004 12:42 schreef GewoneMan het volgende:
gloeiende wordt je toch jaloers van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |