Logan was bere goed! Heb het album gekocht en gelijk laten signeren door die gasten! Ze waren echt zupercool! Gelachen met zequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef D3nn15 het volgende:
Het was idd beregoed... Niks gevangen helaas maar ik had in tivoli al een drumstok gevangen dus boeiend
Logan verbaasde me! Ze waren ook goed!
Trouwens, je hebt het over Tivoli... bedoel je niet 013?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef D3nn15 het volgende:
Het was idd beregoed... Niks gevangen helaas maar ik had in tivoli al een drumstok gevangen dus boeiend
Logan verbaasde me! Ze waren ook goed!
Neen, tivoli in maart dit jaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trouwens, je hebt het over Tivoli... bedoel je niet 013?
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:55 schreef D3nn15 het volgende:
En wakker... Weinig reactie nog hier na gisteren?
Ik stond helemaal vooraan in het midden. Nog zo vaak met Miles gelachen als we oog in oog kwamenquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:14 schreef D3nn15 het volgende:
Ik ben nog steeds enthousiastWat een geluidje stond dichtbij het podium, die bass en drums gingen door mijn hele lichaam heen
In loving memory bij dat akoestische toegift was echt geweldig, wat een stem heeft die myles!
Als ze volgende keer komen met een nieuwe album ben ik weer van de partij!
Ik stond echt 2 meter daarachter ofzo en iets meer richting de linker kantquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik stond helemaal vooraan in het midden. Nog zo vaak met Miles gelachen als we oog in oog kwamenHeb hem een paar keer en hand gegeven en zo. Was echt mega gaaf. Was in de 013 ook zo! Zij spelen veel met het publiek! Leuk is dat! Bij ons als iedereen ging springen, hoefden wij niet te springen. Het ging vanzelf, hele grond begon echt keihard te shaken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |