Waar moet je anders over praten?quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:34 schreef wonko het volgende:
Je gaat andere mensen vragen waar jij en je vrienden over moeten praten? Meen je dat nou?
Over je vrienden zelf...wees eens eerlijk tegen ze. Is ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:54 schreef skink het volgende:
Waar moet je anders over praten?
Of wat toch dat effect geeft als je een pen tegen een papier houdt en dat bweegt t.o.v. elkaar.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:01 schreef skink het volgende:
Discussiëer over hoe ze die inkt toch in die pen krijgen!
en iedereen is een modquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:07 schreef Lucille het volgende:
Buitenlands fruit heeft het op FOK! ook goed gedaan. Daar liepen ook al heel lang verzoeken voor.
Ik vraag niet waar ik met mn vrienden over moet praten nee, ik vraag waar je leuk over kunt discussieren. Begrijpend lezen is ook lastigquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:34 schreef wonko het volgende:
Je gaat andere mensen vragen waar jij en je vrienden over moeten praten? Meen je dat nou?
Nou kijk eens rond op het forum! Misschien vind je daar wat topics waar mensen met elkaar praten!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:35 schreef Hemera het volgende:
Ik vraag niet waar ik met mn vrienden over moet praten nee, ik vraag waar je leuk over kunt discussieren.
Ow en trouwens... neem van mij aan... zo'n forum bloeit echt niet dood hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:48 schreef Hemera het volgende:
...Gewoon met vrienden onder elkaar) alleen we zijn nog driftig op zoek naar onderwerpen waar je het over kunt hebben. Om te voorkomen dat het snel doodbloeit, zeg maar...
Zo. Die is ook weer af ( dvdl.tk). Inloggen met tester (wachtwoord is ook tester). Probeer alsjeblieft geen nieuwe accounts aan te maken, want dat heeft geen nut omdat ik je toch niet toelaat.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:58 schreef BGS het volgende:
.... Ik ben al een tijdje van plan een 2e versie te maken, maar t ontbreekt me aan inspiratie en zin op het moment...
Ingewikkelder! Aha! Het seksleven van de Oostpolynesische regeneekhoorn dus!quote:Op zondag 5 september 2004 12:52 schreef Hemera het volgende:
Het is al onze tweede poging zeg maar en de eerste keer is t ook doodgebloeid en het lijkt me zo
jammer als dat nu weer gebeurt. Het zijn ook allemaal wat 'oudere' mensen, ikzelf ben een van de jongste eigenlijk. De rest is zo rond de 25, dus er moeten af en toe ook wel wat ingewikkeldere
onderwerpen tussen zitten. Maar bedankt in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |