Had ik ook, dag erna waren ze weer terugquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
wie weet, wat wel opvallend was dat ik ±15 min ingelogd was op Gmail zonder wat te doen met het venster op de achtergrond. Opeens kwam het venster weer op de voorgrond en waren de invites weg
viel me net ook al op jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef bigbird het volgende:
de invites staan nu boven je mail genoemd in het blauw ipv rood
En je hebt al 2 gmailaccounts, begrijp ik?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef de_priester het volgende:
ik heb er weer 6.
mail me op d.priester (a) gmail.com
(geen zin steeds hier te kijken)
je kan ook meerdere invites krijgen op 1 adres, eerst 6 en later weer 6 bijv. ik heb er ook al 12 op 1 adres gehad. of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En je hebt al 2 gmailaccounts, begrijp ik?
Beetje jammer.
of je leest de post boven jequote:Op vrijdag 3 september 2004 17:40 schreef dirken het volgende:
kan ik op de lijst??
Dirken
dirkvranckaert@skynet.be
Donequote:Op vrijdag 3 september 2004 17:40 schreef dirken het volgende:
kan ik op de lijst??
Dirken
dirkvranckaert@skynet.be
Jammer maar helaas, begrijp het volkomenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zou je wel heel blij willen maken, maar ik heb al een lijstje met andere (betalende) mensen die ook een invite willen, en helaas moet ik mijn invites nog krijgen zodat ik andere kan inviten, al weet ik niet van wie of hoe ofzo
betalend....quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zou je wel heel blij willen maken, maar ik heb al een lijstje met andere (betalende) mensen die ook een invite willen, en helaas moet ik mijn invites nog krijgen zodat ik andere kan inviten, al weet ik niet van wie of hoe ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |