Is een standaard melding, heeft niet veel met Gmail te maken. Mailserver van de ontvangende partij is onbereikbaar denk ik. Hadden we hier van de week toevallig ook last van.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:37 schreef paultjuhhh het volgende:
wie weet wat dit betekent?
This is an automatically generated Delivery Status Notification
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
blabla@balbla.com
Message will be retried for 6 more day(s)
----- Message header follows -----
Standaard return mailtje. Blijkbaar kan het mailtje niet bezorgd worden (problemen met server aan andere kant bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:37 schreef paultjuhhh het volgende:
wie weet wat dit betekent?
This is an automatically generated Delivery Status Notification
...
zou ik hem nog een x moeten versturen ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is een standaard melding, heeft niet veel met Gmail te maken. Mailserver van de ontvangende partij is onbereikbaar denk ik. Hadden we hier van de week toevallig ook last van.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zou ik hem nog een x moeten versturen ?
quote:Gewoon afwachten, als het na een x aantal dagen nog steeds niet lukt krijg je wel weer een mailtje dat het bezorgen compleet mislukt is
check je mailquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:57 schreef Para-Dox het volgende:
Thijs_a@gmx.net mocht iemand er nog een hebben![]()
Ik heb via Fok dus een account gekregen, meteen na het aanmelden had ik 6 invites (al verdeeld overigens). Daarna nog een account voor mezelf aangemaakt: weer 6 invites.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:13 schreef Basix het volgende:
en toch is het raar die invites... de ene heeft een account 2 dagen en krijgt 6 invites om weg te geven, ik heb mijn account nu al een week of twee, en ik heb nog geen invite gezien
komt er aanquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:08 schreef brome het volgende:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar zo'n account.
Kan iemand mij misschien een invite sturen naar romeijn80@zonnet.nl.
alvast bedankt
Dat maakt nou toch allemaal niet meer zo veel uit. Je maakt er iemand blij mee, en ik weet toch niet wat ik er anders mee moet. En mischien blijven de nieuwelingen wel hangenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:12 schreef bigbird het volgende:
wel jammer dat er nu dus alsnog veel mensen met een account zijn die zich alleen aangemeld hebben voor gmail
Ach, de exclusiviteit is er toch al wel vanafquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:12 schreef bigbird het volgende:
wel jammer dat er nu dus alsnog veel mensen met een account zijn die zich alleen aangemeld hebben voor gmail
IIk stuur je zo een mail met een link naar deze postquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:14 schreef de_priester het volgende:
ohja. ik check wel of je wat langer op fok bent, dus zet je berichtje maar hier ook neer, dat je er eentje wil.
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:14 schreef bruut het volgende:
[..]
Dat maakt nou toch allemaal niet meer zo veel uit. Je maakt er iemand blij mee, en ik weet toch niet wat ik er anders mee moet. En mischien blijven de nieuwelingen wel hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |