Done.quote:Op vrijdag 3 september 2004 06:39 schreef got.rice het volgende:
kan iemand mij een invite versturen naar adam_kramer@wanadoo.nl wil het wel uitproberen
quote:Op vrijdag 3 september 2004 08:10 schreef G1ml1 het volgende:
geef mij dr ook maar 1 dan : ka3chem @ hotmail.com
Enjoy.quote:Op vrijdag 3 september 2004 08:15 schreef Festini het volgende:
roy_hekkert @ hotmail.com
Euhmquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:17 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
[..]
Enjoy.
merciquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:17 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
[..]
Enjoy.
verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:18 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
Euhmgeef mij er ook maar een?
Misschien dat ik het dan begin te snappen
als je hotmail hebt kijk ff in je bulk mailquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:30 schreef Festini het volgende:
Uhmm..Kheb nog steeds niets ontvangen.. Kan dat kloppen![]()
check ur mailquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:40 schreef vorkbaard het volgende:
vorkbaard@hotmail.com![]()
is verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:54 schreef bluebit het volgende:
wie kan mijn vriendin gelukkig maken (mij lukt het niet, geen flauwe opmerkingen aub:
iens_meel at hotmail.com
is verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:57 schreef _Eendje_ het volgende:
moest ge er eentje over hebben...
badeendje17@hotmail.com moogt ge ook altijd eentje sturen![]()
![]()
1 moment aub, komt eraan...quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:24 schreef E10k het volgende:
Als iemand er nog eentje heeft: heel graag! Alvast bedankt!
eddies_@hotmail.com
verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:24 schreef E10k het volgende:
Als iemand er nog eentje heeft: heel graag! Alvast bedankt!
eddies_@hotmail.com
het zou al bij je moeten zijn.....quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:26 schreef vorkbaard het volgende:
krijg je eigelijk gelijk een emailtje zo van "je bent invited" of gaat dat langer duren dan 2 seconde?
hangt natuurlijk ervan af hoe snel de gmail server is en die van jouquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:26 schreef vorkbaard het volgende:
krijg je eigelijk gelijk een emailtje zo van "je bent invited" of gaat dat langer duren dan 2 seconde?
Te laat....quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:26 schreef deliberator het volgende:
[..]
verstuurd
verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:31 schreef blobs80 het volgende:
Is er nog eentje over? Anders houd ik me aanbevolen!
liekehanssen@hotmail.com
Alvast Bedankt!!
das goed.. THNX!quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:33 schreef bluebit het volgende:
@vorkbaard........stuur me je chello adres vanmiddag anders ff als je nog geen invite hebt gekregen. ik bewaar er wel eentje voor je.
@lieke : door deliberator verstuurd.
is verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:45 schreef Glatze het volgende:
en eentje voor mij:
gmail@nuntius.nl
verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:54 schreef E10k het volgende:
Die van mij werkt!![]()
Denken jullie dat er nog eentje voor mijn vriendin afkan??
Alvast bedankt!
verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:00 schreef Drankmachine het volgende:
Goedemorgen,
Als iemand nog een invite over heeft, mag ie dat alsjeblieft naar dit mail adres?![]()
verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:38 schreef Halinalle het volgende:
Graag een invite voor .....
En win mijn eeuwige dankbaarheid.
Nog niets ontvangenquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:57 schreef seiko het volgende:
[..]
verstuurd
stuur maar een maitlje met je msn adres ofzo naar mij en dan stuur ik je de link wel via msn... gaat iets makkelijkerquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:02 schreef E10k het volgende:
[..]
Nog niets ontvangen :'(
Kan toch niet zo lang duren?
tIs zeker niet mogelijk om een invitation te re-senden?
verstuurdquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:00 schreef Roel- het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een gmail account
anyone?quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:59 schreef bluebit het volgende:
fantastisch, net mijn 6 uitnodigingen verstuurd, komt nog een vriend van me aan voor een account....
wie heeft er nog een invite over voor bardyromeijn at hotmail.com?
alvast bedankt....
donequote:Op vrijdag 3 september 2004 11:09 schreef bluebit het volgende:
[..]
anyone?
Toppie! Het werkt!quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:04 schreef seiko het volgende:
[..]
stuur maar een maitlje met je msn adres ofzo naar mij en dan stuur ik je de link wel via msn... gaat iets makkelijker
Is een standaard melding, heeft niet veel met Gmail te maken. Mailserver van de ontvangende partij is onbereikbaar denk ik. Hadden we hier van de week toevallig ook last van.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:37 schreef paultjuhhh het volgende:
wie weet wat dit betekent?
This is an automatically generated Delivery Status Notification
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
blabla@balbla.com
Message will be retried for 6 more day(s)
----- Message header follows -----
Standaard return mailtje. Blijkbaar kan het mailtje niet bezorgd worden (problemen met server aan andere kant bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:37 schreef paultjuhhh het volgende:
wie weet wat dit betekent?
This is an automatically generated Delivery Status Notification
...
zou ik hem nog een x moeten versturen ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is een standaard melding, heeft niet veel met Gmail te maken. Mailserver van de ontvangende partij is onbereikbaar denk ik. Hadden we hier van de week toevallig ook last van.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zou ik hem nog een x moeten versturen ?
quote:Gewoon afwachten, als het na een x aantal dagen nog steeds niet lukt krijg je wel weer een mailtje dat het bezorgen compleet mislukt is
check je mailquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:57 schreef Para-Dox het volgende:
Thijs_a@gmx.net mocht iemand er nog een hebben![]()
Ik heb via Fok dus een account gekregen, meteen na het aanmelden had ik 6 invites (al verdeeld overigens). Daarna nog een account voor mezelf aangemaakt: weer 6 invites.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:13 schreef Basix het volgende:
en toch is het raar die invites... de ene heeft een account 2 dagen en krijgt 6 invites om weg te geven, ik heb mijn account nu al een week of twee, en ik heb nog geen invite gezien
komt er aanquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:08 schreef brome het volgende:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar zo'n account.
Kan iemand mij misschien een invite sturen naar romeijn80@zonnet.nl.
alvast bedankt
Dat maakt nou toch allemaal niet meer zo veel uit. Je maakt er iemand blij mee, en ik weet toch niet wat ik er anders mee moet. En mischien blijven de nieuwelingen wel hangenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:12 schreef bigbird het volgende:
wel jammer dat er nu dus alsnog veel mensen met een account zijn die zich alleen aangemeld hebben voor gmail
Ach, de exclusiviteit is er toch al wel vanafquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:12 schreef bigbird het volgende:
wel jammer dat er nu dus alsnog veel mensen met een account zijn die zich alleen aangemeld hebben voor gmail
IIk stuur je zo een mail met een link naar deze postquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:14 schreef de_priester het volgende:
ohja. ik check wel of je wat langer op fok bent, dus zet je berichtje maar hier ook neer, dat je er eentje wil.
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:14 schreef bruut het volgende:
[..]
Dat maakt nou toch allemaal niet meer zo veel uit. Je maakt er iemand blij mee, en ik weet toch niet wat ik er anders mee moet. En mischien blijven de nieuwelingen wel hangen
ohja, maar ik dacht dat het niet de bedoeling was dat mensen zich alleen voor gmail op fok registreerden. maar ja, de exclusiviteit is er idd al af. dus.... iedereen kan welquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:17 schreef Conflict het volgende:
Nieuwelingen mogen niet?
Je hoeft je van mij niet eens te registreren! Stuur mij maar een mail en je invite komt eraan.
Stelletje zeikerds!!!! Net alsof jullie zelf iets voor die invites hebben moeten doen!
Ik heb jet net een mail gestuurd over gmail, maar het hoeft al niet meer want heb er net 1 van Marloes gehad. Wel vaag want kreeg een foutmelding dat de mail niet verzonden kon wordenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:20 schreef de_priester het volgende:
[..]
ohja, maar ik dacht dat het niet de bedoeling was dat mensen zich alleen voor gmail op fok registreerden. maar ja, de exclusiviteit is er idd al af. dus.... iedereen kan wel
alsjeblief! (uhmmm... ben jij een interpolis reclamemaker?)quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:18 schreef died het volgende:
[..]
IIk stuur je zo een mail met een link naar deze post![]()
Nee maar ik gebruik meestal de nickname Glashelder (van de Interpolis reclamequote:Op vrijdag 3 september 2004 13:22 schreef de_priester het volgende:
[..]
alsjeblief! (uhmmm... ben jij een interpolis reclamemaker?)
Je leest er hier niks over omdat er een apart topic voor is:quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:23 schreef bluebit het volgende:
Anyway, iedereen heeft ondertussen wel een account en we zien alleen maar dat iedereen een gmail account wilt hebben, maar ik lees amper reakties over de dienst....
persoonlijk vind ik die optie van labels echt wel geniaal gevonden.....
een mooie dienst, dus...
en die 1 Gb ruimte hoeft natuurlijk geen lof meer
ahaaaaaaaaaaaa, check, gracias!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je leest er hier niks over omdat er een apart topic voor is:
Het algemene GMail topic
Ik heb er ook al een vraag gesteld![]()
(en antwoord gekregen!)
quote:Op vrijdag 3 september 2004 04:36 schreef Conflict het volgende:
ok. Ik heb weer 9 invites
Bij mij ook al... Kennelijk halen ze ze weer weg als je ze niet binnen een bepaalde termijn gebruikt ofzo...quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:53 schreef FredvZ het volgende:
Vaag, opeens zijn die invites spontaan weer verdwenen
wie weet, wat wel opvallend was dat ik ±15 min ingelogd was op Gmail zonder wat te doen met het venster op de achtergrond. Opeens kwam het venster weer op de voorgrond en waren de invites wegquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:57 schreef Sjaakman het volgende:
Bij mij ook al... Kennelijk halen ze ze weer weg als je ze niet binnen een bepaalde termijn gebruikt ofzo...
oh, thxquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:58 schreef deliberator het volgende:
[..]
is verstuurd
dacht ik ook! maar neen! je moet ff goed kijken op de pagina.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
wie weet, wat wel opvallend was dat ik ±15 min ingelogd was op Gmail zonder wat te doen met het venster op de achtergrond. Opeens kwam het venster weer op de voorgrond en waren de invites weg
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:28 schreef de_priester het volgende:
[..]
dacht ik ook! maar neen! je moet ff goed kijken op de pagina.
in het donkerblauwe bovenaaaannnn
Inderdaad zeg. Wat een eikelsquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:29 schreef de_priester het volgende:
dat noemen ze een wijziging in de layout
ik ga een bril kopen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:29 schreef de_priester het volgende:
dat noemen ze een wijziging in de layout
Had ik ook, dag erna waren ze weer terugquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
wie weet, wat wel opvallend was dat ik ±15 min ingelogd was op Gmail zonder wat te doen met het venster op de achtergrond. Opeens kwam het venster weer op de voorgrond en waren de invites weg
viel me net ook al op jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef bigbird het volgende:
de invites staan nu boven je mail genoemd in het blauw ipv rood
En je hebt al 2 gmailaccounts, begrijp ik?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef de_priester het volgende:
ik heb er weer 6.
mail me op d.priester (a) gmail.com
(geen zin steeds hier te kijken)
je kan ook meerdere invites krijgen op 1 adres, eerst 6 en later weer 6 bijv. ik heb er ook al 12 op 1 adres gehad. of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En je hebt al 2 gmailaccounts, begrijp ik?
Beetje jammer.
of je leest de post boven jequote:Op vrijdag 3 september 2004 17:40 schreef dirken het volgende:
kan ik op de lijst??
Dirken
dirkvranckaert@skynet.be
Donequote:Op vrijdag 3 september 2004 17:40 schreef dirken het volgende:
kan ik op de lijst??
Dirken
dirkvranckaert@skynet.be
Jammer maar helaas, begrijp het volkomenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zou je wel heel blij willen maken, maar ik heb al een lijstje met andere (betalende) mensen die ook een invite willen, en helaas moet ik mijn invites nog krijgen zodat ik andere kan inviten, al weet ik niet van wie of hoe ofzo
betalend....quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zou je wel heel blij willen maken, maar ik heb al een lijstje met andere (betalende) mensen die ook een invite willen, en helaas moet ik mijn invites nog krijgen zodat ik andere kan inviten, al weet ik niet van wie of hoe ofzo
Check je mail!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef Dracozan het volgende:
Kan iemand mij ff een invitation sturen t.b.v. gmail, ik heb goede verhalen gehoord vandaar dat ik een account aan wil maken..
Alvast bedank voor de moeite
en nu heeft hij er 2quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:37 schreef bee_aka_bas het volgende:
[..]
Check je mail!
als je beide gmail hebt wel maar niet groter dan 10 mbquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Kan je dan ook nummers naar elkaar sturen? Als in, liedjes?
Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:29 schreef de_priester het volgende:
oke wacht. we doen het even anders.
Je MAILT om een account. vanaf nu.
ik heb er nog 6, mail naar d.priester apenstaart gmail.com
anders stuur ik net een invitation, en heeft iemand anders dat ook net gedaan.
Als ik er gen meer heb, zet ik het er ook neer
Of een andere provider die 10mb mails kan ontvangen natuurlijk. Soms wil ie 15mb ook wegsturen, maar daarboven is nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
als je beide gmail hebt wel maar niet groter dan 10 mb
Wat vet!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:46 schreef Qwea het volgende:
als je beide gmail hebt wel maar niet groter dan 10 mb
de search is kapot?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:49 schreef Le_Chef het volgende:
Misschien een beetje dom , maarre wat the F**K is Gmail![]()
![]()
heb er nu nog 3 en op = opquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:29 schreef de_priester het volgende:
oke wacht. we doen het even anders.
Je MAILT om een account. vanaf nu.
ik heb er nog 6, mail naar d.priester apenstaart gmail.com
anders stuur ik net een invitation, en heeft iemand anders dat ook net gedaan.
Als ik er gen meer heb, zet ik het er ook neer
der komt een linkje bovenaan met "invite # friends to gmail". momenteel komt dit in het blauwquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:55 schreef woutabest het volgende:
hoe kan ik weer inviten?
Ah oke, dat staat er nu niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
[..]
der komt een linkje bovenaan met "invite # friends to gmail". momenteel komt dit in het blauw
ik ging de OP nog terugplaatsen, maar dan zonder de lijstjes, maar daar is 2 delen dus niks ven gekomen. zal eens vragen aal Slar als hij die op kan terugplaatsenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:30 schreef woeeiiii het volgende:
He Jump wat is er met de OP gebeurt? Waar staan de lijstjes, die goede oude delen 20
mja, te veel werk om aan te passen en te luiquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:37 schreef The_Hives het volgende:
kan nu beter een lijst maken met invites die nog over zijn
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:43 schreef Jump het volgende:
[..]
mja, te veel werk om aan te passen en te lui
Google is alwetend, ze weten dat je er geld voor vraagtquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:13 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat moet ik doen om mensen te kunnen inviten?
Er staat naar mijn weten geen zak onder mijn menuutje of in die blauwe balk...
je krijgt ze nu per 6 ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:26 schreef woutabest het volgende:
Je gaat toch niet menen dat 18 accounts tot jou beschikking hebt he? Of kan je 18 mensen uitnodigen?
1e account van hier gekregen, kreeg ik zes invites.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:26 schreef woutabest het volgende:
Je gaat toch niet menen dat 18 accounts tot jou beschikking hebt he? Of kan je 18 mensen uitnodigen?
daarom dat ikze ook niet aanvul, want ze mogen er bjna direct weer afquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:52 schreef woutabest het volgende:
Daarom denk ik ook niet dat de lijst erg belangrijk meer is...
klopt ook welquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:52 schreef woutabest het volgende:
Daarom denk ik ook niet dat de lijst erg belangrijk meer is...
nope, nog minimaal 20 invites in de aanbieding van verschillende mensenquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:01 schreef Sidekick het volgende:
Is er nog sprake van een wachtlijst?
donequote:Op zaterdag 4 september 2004 13:30 schreef vtekkie het volgende:
Kan iemand heel erg graag een invite sturen naar aottervanger@hotmail.com
Alvast hartstikke bedankt.
op de vorige pagina, kan je zelf op een link klikken. dan heb je een Gmail accountquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:32 schreef dirken het volgende:
invite welkom op fbi004@hotmail.com!!!
donequote:Op zaterdag 4 september 2004 13:32 schreef dirken het volgende:
invite welkom op fbi004@hotmail.com!!!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op de vorige pagina, kan je zelf op een link klikken. dan heb je een Gmail account
quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
krijgt een anderquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:41 schreef Caramel het volgende:
haloww, mag ik ook een invite op sogood76@hotmail.com plz
van daarquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:42 schreef dirken het volgende:
alle links op de vorige pagina zijn al gebruikt, heb het zelf nagekeken!
donequote:Op zaterdag 4 september 2004 13:41 schreef Caramel het volgende:
haloww, mag ik ook een invite op sogood76@hotmail.com plz
zo kom ik nooit van mn invites af natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
done
Geef m anderen, niet aan fokkers.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo kom ik nooit van mn invites af natuurlijk![]()
die willen nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:47 schreef woutabest het volgende:
[..]
Geef m anderen, niet aan fokkers.
bang dat Bill uit Amerika om jou sores gaat lachen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:05 schreef woutabest het volgende:
(dit geld volgens mij ook voor msn, ik zou nooit iets serieus over msn vertellen.)
Lach jij maar, dat is hun bedoeling, de wereld hangt aan elkaar van complotten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bang dat Bill uit Amerika om jou sores gaat lachen?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
Lach jij maar, dat is hun bedoeling, de wereld hangt aan elkaar van complotten.
Mijn dank is zeer groot!!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:03 schreef Tiemie het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-3ff0458840-0a062d1186
ja, ze hebben 50.000 mensen in dienst bij msn die alles na zitten te lezen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:05 schreef woutabest het volgende:
Ik heb er 1 en dat is genoeg. Ik vertrouw deze gmail eigenlijk helemaal niet. Krijg je 1 gigabyte GRATIS! Volgens mij is het waar dat ze de mailtjes doorlezen om je te kunnen spammen.
(dit geld volgens mij ook voor msn, ik zou nooit iets serieus over msn vertellen.)
ze lezen inderdaad de mailtjes door. maar dat doet de software die zorgt voor de ads aan de rechterkant. de mails effectief meelezen doen ze niet, ze hebben el genoeg problemen met de privacy dingen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:05 schreef woutabest het volgende:
Ik heb er 1 en dat is genoeg. Ik vertrouw deze gmail eigenlijk helemaal niet. Krijg je 1 gigabyte GRATIS! Volgens mij is het waar dat ze de mailtjes doorlezen om je te kunnen spammen.
emails, chatten, smsen, gsm gesprekken, telefoon gesprekken, forums, post....quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:05 schreef woutabest het volgende:
Stoer!quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:45 schreef Jump het volgende:
[..]
en microsoft heeft zojuist 20000 nigeriaantjes onslagen toen ik dit op msn zei
En dat is vast toegestaan i.v.m de privacy wet.....quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:42 schreef woutabest het volgende:
En het leek mij dus ook we logisch dat ze ALLES nalazen, maar dat ze wel steekproefsgsewijs dingen kunnen lezen.
Donequote:Op zaterdag 4 september 2004 16:07 schreef Tomas123 het volgende:
Heeft iemand nog een Gmail invite voor mij?
![]()
tombadil_@hotmail.com
tjonge jonge wat een panische mensen hier?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:05 schreef woutabest het volgende:
En die rechters zijn allemaal even eerlijk?
komt eraanquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:17 schreef Nori het volgende:
Ik zou dr ook wel heel graag eentje willen zeepaardje100@hotmail.com![]()
jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:36 schreef qba het volgende:
kan iemand mij een invite sturen ?
sapiens@gmx.net
verstuurdquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:36 schreef qba het volgende:
kan iemand mij een invite sturen ?
sapiens@gmx.net
da's mooiquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja
En de medewerker kan *toevallig* Nederlands lezenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:11 schreef Apok het volgende:
Idd. Weet je hoe ontiegelijk veel Gmail accounts er zijn. Weet je hoe ontzettend veel mail er op die accounts staat. Weet je hoe klein de kans is dat een Gmail-medewerker z'n contract breekt en stiekem mail gaat lezen, *toevallig* van iemand uit het verre Nederland, *toevallig* een belangrijk mailtje.
er zijn er pas 3 gebruikt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:03 schreef Tiemie het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-c75d928d7b-bbaae3acb2
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-cb7aa41164-49c2b0ddd9
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-fdec77e13b-77f3710554
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-3582a71837-ffe67958b2
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-2ca269ea5d-fb5ea206ac
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-3ff0458840-0a062d1186
Er is er nog maar 1tje gebruikt...quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:19 schreef mallemeid het volgende:
Hier zijn mijn linkjes
http://gmail.google.com/gmail/a-c110d87ff8-ee33c35af1-e18ecf3da1
http://gmail.google.com/gmail/a-c110d87ff8-801768dfc6-5ea8e56cf7
http://gmail.google.com/gmail/a-c110d87ff8-621323dfcc-12e3240085
http://gmail.google.com/gmail/a-c110d87ff8-cd32026d1e-26252f3327
http://gmail.google.com/gmail/a-c110d87ff8-4245ff858b-f8aecd1a0c
http://gmail.google.com/gmail/a-c110d87ff8-fa748788f9-af304e369e
Tot 2 weken geleden was dat ook zoquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:08 schreef CoolyBoy het volgende:
En ik altijd maar denken dat je geluk moet hebben, wil je een gmail account kunnen bemachtigen :S
Nu wel allemaal. Trouwens voor spamrobots ideaal dit. Ze proberen gewoon alle uitnodiginglinks hier uit en ze hebben weer wat adressen kunnen vinden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:00 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Er is er nog maar 1tje gebruikt...
ik doe dat door ze naar een eigen adres te sturen. Dan krijg je de linkquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:43 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb ook nog een aantal invites, maar hoe kom ik aan zo'n link die je kan posten zodat mensen erop kunnen klikken en registreren?
Stuur een invite naar een niet bestaand adres. Vervolgens kijk je in je "Sent" map en daar staat de verzonden invite, MET de link die je hier kunt posten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:43 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb ook nog een aantal invites, maar hoe kom ik aan zo'n link die je kan posten zodat mensen erop kunnen klikken en registreren?
Zoals ik al eerder zei, denk ik dat het niet meer lang zal duuren dat Gmail Final gaat. Ik denk dat Google niets voor niets de laatste tijd zoveel invites aan het uitdelen is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:12 schreef woutabest het volgende:
Laat de invistes nu maar weer zeldzaam worden, dan word het mischien weer exclusief.
(Ik heb er toch al 1.)
in juli weelden de invites ook tierig hoor. vlogen ze ook de deur uit en zei iedereen dat het final en publiekelijk werd binnenkort. maar ja, je weet nooitquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:23 schreef Baris het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, denk ik dat het niet meer lang zal duuren dat Gmail Final gaat. Ik denk dat Google niets voor niets de laatste tijd zoveel invites aan het uitdelen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |