quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:42 schreef Speed1971 het volgende:
Whahahahaha!tis wel waar.
Maar man wat heb ik een lol
Ahh ik doe ook hele nuttige dingen hoor, heb net de slaapkamer omgetoverd tot een sprookjes bos met sterren hemel. Ben sinds een paar maanden weer eens met mn creativiteit aan de gang gegaan, dat ik dat zo heb laten slapbakken is echt een schande.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:43 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Trustequote:Op vrijdag 3 september 2004 01:44 schreef tong80 het volgende:
Ben weer weg. Tusten hools.
En waar is de link naar de vorige Hools topics?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:41 schreef SCH het volgende:
Rock on
quote:Op vrijdag 3 september 2004 08:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En waar is de link naar de vorige Hools topics?
![]()
Ja moet even wat dinge regelen achter mn PC en zit nu te wachten op antwoord, kan ik net zo goed ff hier de zooi vol-spammen!quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:07 schreef SCH het volgende:Zo is ie weg, en zo is ie hier niet meer weg te slaan.
* Speed1971 wil wel een bakkie van de verloren zoon
Ik wil wel een beetje op tijd barbeknoeien want Marco wacht nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja moet even wat dinge regelen achter mn PC en zit nu te wachten op antwoord, kan ik net zo goed ff hier de zooi vol-spammen!
ja duh.. mag ik! Bespreking gisterenavond liep iets langer uit dan de bedoeling wasquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:05 schreef Speed1971 het volgende:
Geef iedereen ff een lekkere sterke kop want iedereeen zit hier maar een beetje wazig voorzich uit te staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |