abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2004 @ 23:47:52 #1
47213 ArmaniMania
pi_21717707
Ojee dit gaat een heel lang verhaal worden....
Hoi, ik kom hier al een tijdje en ik heb altijd voor mezelf gesteld dat ik nooit over mijn persoonlijke probleem(pje) hier op FOK zou posten, mede door de kinderachtige reacties die je hier krijgt. Maar soms zitten er wel goede reacties tussen.

De reden dat ik toch vandaag besloten heb om toch een persoonlijk topic te openen is het feit dat ik hier geen sociale contacten heb en dus ook geen vrienden. Met hier bedoel ik Vlaardingen waar ik naar toe ben verhuist om te kunnen samen wonen met mijn vriendin.

Het feit dat ik nu geen vrienden heb en geen sociale contacten hier worden de dingen voor mij best wel moeilijk. De dingen waar ik normaal makkelijk mee omging zijn voor mij nu in eens veel anders, ook een soort gevoel alsof ik er helemaal alleen voor sta en dat er niemand is die mij begrijpt of enigzins kan steunen.

Na mijn studie als applicatie-programmeur in C++ ben ik intensief gaan solliciteren, maar de concurentie is zo groot dat het niet meevalt om werk te krijgen. Soms kan ik me dan ook ergeren als ik lees of krijg te horen dat mensen ontslag nemen eer ze ander werk hebben en dat het ze dan ook nog lukt om een week er na weer een baan te vinden. Dan denk ik, wat doe ik in godsnaam verkeerd? Nu heb ik uit frustratie sollicitaties lopen waar ik eigenlijk niet zou willen werken, maar je moet toch wat. Wel hoop ik dat ik bij de politie wordt aangenomen, want dat lijkt me wel ontzettend leuk.

Als je geen vrienden hebt dan zoek je ze toch op zou je zeggen, je gaat naar sportclub of hobyclub. Maar daar moet dan wel geld voor zijn, dus is de eerste fase werk zoeken. Al het geld wat ik nu immers krijg gaat op aan rekeningen en boodschappen en daarbij heeft mijn vriendin ook nog eens schulden lopen en dus haar geld gaat op aan rekeningen en haar schulden. Naar haar studie wil nu ook zoeken voor een bijbaantje.

Nu komt het de rode draad waardoor ik denk dat het niet zo goed met me gaat.

Helemaal in het begin toen ik mijn vriendin heb leren kennen had zo nog een relatie met een getrouwde man, zijn vrouw en kinderen weten tot heden niet dat er iets gaande was. Ik op mijn beurt zei al tegen haar dat ik niet tussen haar relatie wilde komen en gewoon maar een leuke dag van te maken met de rest van de mensen die we die dag hadden ontmoet.
Toch bleef onze verliefdheid parten spelen. Uiteindelijk thuis gekomen, kreeg ik haar op mijn msn en vertelde mij dat ze aan haar relatie een wilde maken om zo verder met mij te kunnen.

Inmiddels kregen we een relatie en na een aantal weken kreeg ik het gevoel dat er iets niet klopte.
Op een avond was ze naar haar ouders en ik was van Limburg naar Vlaardingen gekomen om haar te zien, en ondertussen dat ik op haar wachtte dat ze thuis zou komen surfte ik even op haar computer om de tijd een beetje te doden. Ze had haar surfgeschiedenis niet gewist waardoor ik bij toeval op een datingsite was terecht gekomen waar zij ze zich had aangemeld. Dat moment dat ik daarachter kwam versterkte mijn gevoel dat er iets niet klopte. Nadat ik hier achter was gekomen, ging ik uit frustratie en kwaadheid haar chatlogs lezen, waar ik nu nog spijt van heb ook omdat ik mezelf niet zo herken. Ik vond het ook een beschadeging van haar privacy, maar ik was zo gekwetst, gefrustreerd en wilde meteen antwoord en opheldering.
Bij een aantal chatlogs die ik onder ogen kreeg las ik dat ze weer contact had met haar ex en dat ze hem miste en eigenlijk weer terug wilde. Bij een andere chatlog las ik dat ze met een andere jongen seks-gerelateerde chats op na hield.

We hebben hier toen over gepraat en gepraat en het zou niet meer voorkomen. Alleen dat was niet zo. En hoe dat allemaal liep is ook weer een lang verhaal en mijn topic is al zo lang en ik ben nog niet eens bij de kern

Dan maar snel de kern... Mijn vriendin ging werken ik zat nog op school en weer kwam ik er achter dat ze met een andere jongen bezig was. Dit keer kwam ik erachter doordat ze me mee uit vroeg met een aantal collega`s van haar.
Die avond dat we samen met haar collega`s waren merkte ik aan haar hele houding en praten dat er iets gaande was, wat wist ik nog niet. Maar hoe ze tegen een bepaalde collega praatte en keek, en vooral het kijken van haar wist ik dat ze in de wolken was, maar zeker weten deed ik het niet omdat je het niet wilt geloven of niet wilt verwachten. Liefde is immers blind en is de éénoogige in het land van de blinden koning. Maar in dat weekend waren we erg intiem en ook op een fijne manier, dus de dag dat ik naar huis ging om weer naar school te gaan dacht ik dat ik het me wel zou verbeelden, tot in het volgende weekend....

Dat weekend was ze weer bij haar ouders, ik kwam van Limburg naar Vlaardingen en bij haar thuis aangekomen ging ik wat lezen op haar zitten wachten. Ze belde me dat het veel later zou worden omdat ze nog met haar moeder naar een vriendin zou gaan. Na het lezen besloot ik even om met een aantal klasgenoten te chatten over een bepaalde stof. Ik starte de MSN op de computer van mijn vriendin en MSN startte automatisch haar eigen MSN met haar eigen contacten. Zo zag ik tussen haar contacten iemand staan die ik helemaal niet kon, maar het e-mail adres van die contact verwees wel naar het bedrijf waar mijn vriendin werkte. En toen kreeg ik rare kriebels in mijn buik, zo het dan toch ? zou het dan toch vorig weekend iets zijn geweest ? Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen door de angst die ik op dat moment voelde, ik opende de chatlog en werd teleurgesteld met wat mijn ogen kregen te lezen. Deze pijn wat door mij heen ging is niet te beschrijven en zeker, omdat ze wist dat ik mijn vorige relatie ook al eens bedrogen ben geweest.

Ze was al inderdaad al langere tijd bezig om een relatie op te bouwen met deze man. Ook de seks-gerelateerde opmerkingen in die chatlog deed mij vermoeden dat er al een heuse relatie ontstaan was.
Ik had haar hier mee geconfronteerd en ze wist in eerste instantie niks in te brengen, ze wist gewoon niet wat ze hier op moest zeggen. Naderhand vertelde ze me dat er niets was gebeurd tussen hem en haar.
We hebben hier over gepraat en onze relatie is zelfs voor even gebroken geweest.

Na veel ellende en veel verdriet zijn we weer bij elkaar gekomen om het voor de laatste maal te proberen en zijn gaan samen wonen. Het lijkt er op dat het, sinds we samen wonen beter gaat, we kunnen over van alles praten enzo, maar toch blijft die ene avond hangen bij mij, toen mijn vriendin met die andere man bezig was een relatie op te bouwen.

Hierdoor ben ik voorzichtiger geworden, ik geef bijna geen geld meer aan mijn vriendin uit, alles is zo anders geworden.
Nu bijvoorbeeld, is de intiemiteit tussen ons ook veel minder dan voorheen. Seks hebben we bijna niet meer, eens een keer in de 2 weken ofzo, en het meest erg vind ik nog dat het knuffelen ook al veel minder is. Iets samen doen zit er bijna niet meer in.

En nu weet ik helemaal niet meer wat er de oorzaak van is, is het om dat ik geen werk meer heb of is het omdat ik nog steeds moet verwerken wat ik mijn vriendin in het verleden heb meegemaakt.
Ik weet het gewoon niet meer, wat ik wel weet is dat ik mezelf niet meer ben en misschien ook niet meer kan zijn.

Hoe zouden jullie er mee omgaan ?
pi_21717849
jeetje zeg wat een vreselijk verhaal... denk dat je beter es alles op een rijtje moet gaan zetten voor jezelf, en of je wel gelukkiger bent met haar in vlaardingen dan dat je hier was in limburg alleen.... ik denk dat je teveel eisen stelt aan jezelf, neem eens wat tijd voor jezelf en praat met je vriendin over de problemen want zo kan het toch niet lang meer gaan duren denk ik...

succes
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2004 @ 23:57:17 #3
47213 ArmaniMania
pi_21717972
quote:
Op donderdag 2 september 2004 23:52 schreef Nadientje het volgende:
jeetje zeg wat een vreselijk verhaal... denk dat je beter es alles op een rijtje moet gaan zetten voor jezelf, en of je wel gelukkiger bent met haar in vlaardingen dan dat je hier was in limburg alleen.... ik denk dat je teveel eisen stelt aan jezelf, neem eens wat tijd voor jezelf en praat met je vriendin over de problemen want zo kan het toch niet lang meer gaan duren denk ik...

succes
Jah, ik heb ook al voorgesteld dat ik maar weer in Limburg zou gaan wonen. Maar ze denkt dat het dan al helemaal niet meer goed tussen ons zou komen. Maar de pijn is er wel nog steeds, en soms gaat het ook beter en wordt het ook wel minder. Maar op sommige momenten zoals ik bijvoorbeeld een sollicitatie heb gedaan en ik ben weer eens afgewezen, dan komt het wel weer eens naar boven en dan op zo`n momenten ben ik ook gevoeliger voor als ze met andere jongens zou chatten. Waar ik normaal niets omgeef, ik merk gewoon dat ik mezelf niet meer ben.
pi_21717986
Misschien heel cru om te zeggen, ik weet dat je geen lompe reacties wilt, en zo ben ik normaal ook niet, maar alsjeblieft doe jezelf een plezier en hou ermee op!
Dat zoiets 1x gebeurt, daar is overheen te komen, maar uit je hele verhaal blijkt gewoon dat je vriendin niet te vertrouwen is. Ik weet ook niet hoe oud jullie zijn, maar ergens mag dit niks uitmaken. Je moet voor jezelf kiezen, en hoe onzeker je er ook van wordt om alleen te zijn en door haar niet meer te hebben, je gaat hieraan onderdoor.
Probeer dus gewoon dapper door te gaan met solliciteren (je doet het ongetwijfeld heel erg goed, en het feit dat je C++ doet zegt ook veel), en bouw je eigen leven op. Doe dit in/op een plaats waar jíj je thuisvoelt en kunt aarden. Misschien dat er wat tijd overheen gaat voor dit lukt, maar doe het wel. Uiteindelijk redt je het, sowieso. Kracht zit in jezelf, in iedereen.
Sterkte, maar vooral succes ermee.
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_21718065
quote:
Op donderdag 2 september 2004 23:57 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Jah, ik heb ook al voorgesteld dat ik maar weer in Limburg zou gaan wonen. Maar ze denkt dat het dan al helemaal niet meer goed tussen ons zou komen. Maar de pijn is er wel nog steeds, en soms gaat het ook beter en wordt het ook wel minder. Maar op sommige momenten zoals ik bijvoorbeeld een sollicitatie heb gedaan en ik ben weer eens afgewezen, dan komt het wel weer eens naar boven en dan op zo`n momenten ben ik ook gevoeliger voor als ze met andere jongens zou chatten. Waar ik normaal niets omgeef, ik merk gewoon dat ik mezelf niet meer ben.
hoelang hebben jullie al een relatie? ik vind het wel terecht hoor dat je je klote voelt als zij achter je rug om met anderen chat over dingen die niet horen... een relatie heb je met zijn 2en en je spreekt ook met zijn 2en dingen af die wel en niet mogen. Een relatie is gebouwd op vertrouwen en als dat er niet is dan blijft het moeilijk om steeds te geloven wat de ander zegt...
je zit nu even in een dipje en dus tijd om lekker even jezelf te worden en dus aan jezelf te denken
  vrijdag 3 september 2004 @ 00:02:58 #6
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_21718150
Hmm, erg vervelende situatie...

Ik zou je geen concreet advies kunnen geven, alleen de (tegeltjes)wijsheid:
Liefde moet van twee kanten komen - op het moment dat de relatie een van beiden veel minder waard is dan de ander, moet je de keuze maken of je nog wel verder wilt.

Weet jij wat het is dat je vriendin zo 'op zoek is' naar een ander?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2004 @ 00:03:20 #7
47213 ArmaniMania
pi_21718160
quote:
Op donderdag 2 september 2004 23:57 schreef Ilske het volgende:
Misschien heel cru om te zeggen, ik weet dat je geen lompe reacties wilt, en zo ben ik normaal ook niet, maar alsjeblieft doe jezelf een plezier en hou ermee op!
Dat zoiets 1x gebeurt, daar is overheen te komen, maar uit je hele verhaal blijkt gewoon dat je vriendin niet te vertrouwen is. Ik weet ook niet hoe oud jullie zijn, maar ergens mag dit niks uitmaken. Je moet voor jezelf kiezen, en hoe onzeker je er ook van wordt om alleen te zijn en door haar niet meer te hebben, je gaat hieraan onderdoor.
Probeer dus gewoon dapper door te gaan met solliciteren (je doet het ongetwijfeld heel erg goed, en het feit dat je C++ doet zegt ook veel), en bouw je eigen leven op. Doe dit in/op een plaats waar jíj je thuisvoelt en kunt aarden. Misschien dat er wat tijd overheen gaat voor dit lukt, maar doe het wel. Uiteindelijk redt je het, sowieso. Kracht zit in jezelf, in iedereen.
Sterkte, maar vooral succes ermee.
Nee hoor is geen lompe reactie.
Misschien heb je wel gelijk.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2004 @ 00:08:35 #8
47213 ArmaniMania
pi_21718318
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:00 schreef Nadientje het volgende:

[..]

hoelang hebben jullie al een relatie? ik vind het wel terecht hoor dat je je klote voelt als zij achter je rug om met anderen chat over dingen die niet horen... een relatie heb je met zijn 2en en je spreekt ook met zijn 2en dingen af die wel en niet mogen. Een relatie is gebouwd op vertrouwen en als dat er niet is dan blijft het moeilijk om steeds te geloven wat de ander zegt...
je zit nu even in een dipje en dus tijd om lekker even jezelf te worden en dus aan jezelf te denken
Daar zit ook wel wat in ja....
Maar we hebben nu ongeveer een jaar een relatie , zij is 23 en 29 jaar oud.
pi_21718411
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:03 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Nee hoor is geen lompe reactie.
Misschien heb je wel gelijk.
Er is in je leven 1 persoon waar je je hele leven mee moet doen, en dat ben je zelf. Met die persoon moet je blij zijn en van diegene moet je genieten. Alles en iedereen wat daarbij komt moet puur en alleen bonus zijn en je leven upgraden van versie 1.0 naar 2.0 (okay, that's kinda nerd-ish ).
Kortom: zij upgrade je leven niet, ze draagt niet bij. Je bent zonder haar misschien wel veel en veel gelukkiger, het kan je soms juist bevrijden.

Je moet doen wat goed voelt, maar ook wat goed voor je is (rationeel gezien).
pi_21718442
btw wat Nadientje zegt: niet overhaasten: mee eens hoor, neem je beslissingen weloverwogen en met een uitgerust en zo rustig mogelijk hoofd.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2004 @ 00:15:11 #11
47213 ArmaniMania
pi_21718502
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:02 schreef HenryHill het volgende:
Hmm, erg vervelende situatie...

Ik zou je geen concreet advies kunnen geven, alleen de (tegeltjes)wijsheid:
Liefde moet van twee kanten komen - op het moment dat de relatie een van beiden veel minder waard is dan de ander, moet je de keuze maken of je nog wel verder wilt.

Weet jij wat het is dat je vriendin zo 'op zoek is' naar een ander?
Jah dat weet ik, en daar hebben we ook uitgebreid over gepraat. Maar soms weet ik gewoon niet hoe ik er mee moet omgaan, en ook hoe ze er zelf mee omgaat.
pi_21718631
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:11 schreef Ilske het volgende:

[..]

Er is in je leven 1 persoon waar je je hele leven mee moet doen, en dat ben je zelf. Met die persoon moet je blij zijn en van diegene moet je genieten. Alles en iedereen wat daarbij komt moet puur en alleen bonus zijn en je leven upgraden van versie 1.0 naar 2.0 (okay, that's kinda nerd-ish ).
Kortom: zij upgrade je leven niet, ze draagt niet bij. Je bent zonder haar misschien wel veel en veel gelukkiger, het kan je soms juist bevrijden.

mooi gezegd
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2004 @ 00:21:45 #13
47213 ArmaniMania
pi_21718652
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:12 schreef Ilske het volgende:
btw wat Nadientje zegt: niet overhaasten: mee eens hoor, neem je beslissingen weloverwogen en met een uitgerust en zo rustig mogelijk hoofd.
Dat is ook waar ik mee bezig ben, om dingen heel goed te overwegen.

Nu heb ik er weer spijt van dat ik dit op Fok heb gezet, maar ik zoek iets om het te verwerken om me goed te voelen... om meningen van anderen te horen.
Maar aan de andere kant vind ik het ook weer stom van me op het op fok te zetten, omdat de lezers niet de andere kant van het verhaal horen, dat ze niet het verhaal van mijn vreindin bijvoorbeeld horen. Dit is mijn ervaring en haar ervaring is heel anders geweest.
  vrijdag 3 september 2004 @ 00:27:28 #14
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_21718763
Het vervelende is, dat je op dit moment geen 'sociaal vangnet' hebt waar je op terug kunt vallen als het uitgaat: geen vrienden of collega's waarbij je je verhaal kwijt kunt, of waarmee je gewoon een gezellige avond kunt hebben om je problemen te vergeten. Je hebt alleen haar, als je haar kwijt bent, zit je zo goed als in je eentje.

Dus ik zou iig proberen om toch de komende tijd zoveel mogelijk contacten te leggen met anderen, en daarna pas echt een beslissing nemen (of het moet te gek worden natuurlijk - heb je al het idee dat je haar kwijt bent aan een ander?)
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_21718917
@ Nadientje: merci!

[ontopic]
Ik denk niet dat je spijt moet hebben van het feit dat je je verhaal hier hebt neergezet. Je merkt dat de reacties tot nu toe van volwassen, rationele mensen komen en niet van die stupid-newbs. Ik denk ook dat het goed is om het kwijt te zijn, en eens wat overview-meningen te horen. Wij baseren onze mening idd puur op jouw verhaal, misschien dat haar mening ander licht zou werpen, maar ik betwijfel het. Wat jij beschrijft zijn feiten, geen vermoedens en dus kan ze vanalles zeggen, maar niets praat haar acties goed.

Het concept van het sociale vangnet is helemaal waar, dus ik zou ook HenryHill's raad ter harte nemen. Plus dat je dan merkt dat er nog veel meer leuke mensen zijn, niet specifiek voor een relatie, maar gewoon om contact mee te hebben.
pi_21719070
-edit- cookies
If you're not confused, you're not paying attention
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2004 @ 00:45:21 #17
47213 ArmaniMania
pi_21719123
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:27 schreef HenryHill het volgende:
Het vervelende is, dat je op dit moment geen 'sociaal vangnet' hebt waar je op terug kunt vallen als het uitgaat: geen vrienden of collega's waarbij je je verhaal kwijt kunt, of waarmee je gewoon een gezellige avond kunt hebben om je problemen te vergeten. Je hebt alleen haar, als je haar kwijt bent, zit je zo goed als in je eentje.

Dus ik zou iig proberen om toch de komende tijd zoveel mogelijk contacten te leggen met anderen, en daarna pas echt een beslissing nemen (of het moet te gek worden natuurlijk - heb je al het idee dat je haar kwijt bent aan een ander?)
Nu heb ik niet het idee dat ik haar kwijt ben aan een ander, het vertrouwen in haar is terug. Ik houd ik ook heel veel van haar, alleen wat er in het verleden is gebeurd wil ik achter me laten dat het vooral voor mezelf maar ook voor haar makkelijker gaat. Ze gaat nu weer studeren en dat vind ik heel belangrijk voor haar, somme nog is dat ik dat nog veel belangrijker voor haar vind dan onze relatie. Niet dat ik onze relatie niet belangrijk vind, maar ze kan mijn onverwerkte "ding" gewoon niet gebruiken, terwijl zij gelukkig er wel aan heeft kunnen werken en verwerkt heeft.

De moeilijkheid zit hem nu in het vinden van een baan, om zo indedaad tot sociale kontakten te komen en zo de dingen beter te kunnen verwerken. Ik wil al helemaal niet dat we uitelkaat gaan, ik vind dat iets te makkelijk, je vecht voor je realite of je hebt geen relatie.

Maar alles op een hoop maakt het extra moeilijker. Als we bijvoorbeeld een meningverschil hebben gehad, heeft mijn vriendin de mogelijkheid om naar een vriendin te gaan... Ik zit er nog mee omdat ik hier nog geen sociale kontakten heb en dus blijft het zeg maar door zeuren in je kop. Gelukkig als we een menigverschil hebben gehad vergeten we het ook weer snel. Maar ik wil alleen maar aangeven dat ik mijn EI niet een kwijt kan, dat is zo frustrerend, zelfs zo frustrerend dat ik tegen mijn eigen regel inga dat ik het hier op FOK plaatst.

Het enige wat ik wil is met haar gelukkig worden, en er zijn zeker mensen die haar dan afstemplen dat ze niet te vertrouwen is, maar misschien ben ik wel niet te vertrouwen en is mijn topic alleen maar gelogen.
Ik doe nu mijn verhaal, maar haar verhaal kent niemand nog en daar hebben we nu ook geen behoefte aan, het is al erg genoeg dat ik mijn frustarties op FOK heb gezet en dat ik er min of meer ruzie door heb gekregen met mijn vriendin wat al helemaal niet de bedoeling was.

Op dit moment voel ik me gewoon levend ingemetseld. Gelukkig heb ik nog hoop en de dag wat morgen komt ziet er ook anders uit.
pi_21719221
[wijziging: hihu, verkeerd gekeken!]

sjezus, dit klinkt helemaal niet leuk en gezellig, en ik heb met je te doen. Doe vooral geen concessies aan jezelf want daar word je op de lange duur pas echt ongelukkig van.
Blijf dus inderdaaad gewoon die chatlogs lezen, je doet dat niet voor niks, blijkbaar geeft ze in haar gedrag aanleiding tot argwaan, en blijf haar gewoon voortdurend confronteren met wat jij voelt en denkt want dat is ook de enige manier waarop jullie relatie een overlevingskans heeft.
En.. sterkte met solliciteren. Hou vol!

[ Bericht 11% gewijzigd door Tjingtjangtjong op 03-09-2004 00:53:48 (kijkfout!) ]
en haalt het maar net!
pi_21719692
Damn gast... echt minder om van zo iemand te houden.
ze is wel erg achterbaks, als ik je verhaal zo lees...
als jij met dit verhaal te vertrouwen bent, is zij IRL niet te vertrouwen. Face it.
ik zou een eind aan de relatie voordat ze je hart echt totaal verneukt, kan je op wachten joh.
maar wat je ook doet, succes
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:28:34 #20
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21719766
Wat een klootzak ben jij ....
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_21719887
schrijf je dit verhaal om je ei kwijt te zijn? dat kan ik namelijk al te goed begrijpen.
uit je verhaal lijkt het me duidelijk dat je zelf met teveel twijfels zit en eigenlijk al weet dat het zo niet kan zoals je een relatie met een meid wil hebben. Hier als oplossing voor zou ik als ik jou was even nog goed te rade gaan of je het nog een kans wil geven, praat dr met dr over. Aan de andere kant zie ik dat je zoveel geduld al in je relatie hebt gestoken dat ik denk dat je er maar beter mee kan ophouden, natuurlijk is het een enorme stap om weer terug te verhuizen en dergelijke. Wat betreft vrienden enzo, daar zul je toch echt zelf aan moeten werken, natuurlijk heeft het vinden van een baan prioriteit, op werk doe je ook veel sociale contacten op. Maar een goede vriendenkring opbouwen kost gewoon veel tijd.
Het lijkt mij er het meeste op dat je het gewoon niet naar je zin hebt zoals het nu gaat. Denk erover na wat je zelf het liefst zou willen veranderen in je leven zoals je dat nu leidt en ga daar aan werken. Je moet in ieder geval het initiatief zelf in handen nemen en het niet van je vriendin laten afhangen, zij heeft genoeg kans gehad om zichzelf te bewijzen.
pi_21719980
sorry ik snap echt niet, waarom jij bent gaan samenwonen met iemand die keer op keer je vertrouwen beschaamd heeft.

je zegt ergens dat je eigenlijk niet zit te wachten op commentaar op je vriendin (niet letterlijk, maar dat maak ik er uit op) , maar waarom dat hele verhaal vertellen dan? het neemt het leeuwendeel van je OP in beslag.
je had ook enkel kunnen vertellen over de verhuizing en je daardoor ontstane 'isolement'.

blijkbaar zit dat hele gedoe voorafgaand aan jullie samenwonen je nog steeds erg hoog (logisch ook!!) en heb je het alles behalve achter je gelaten.
die vrienden die je mist, de tijdelijke onmogelijkheid om nieuwe te maken, het solliciteren, zijn volgens mij "slechts" bijkomende (en tijdelijke) problemen, je relatie echter is wat er werkelijk goed fout zit.

hoe verwacht je een nieuwe start met zoveel oud zeer in je rugzak.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_21720320
Het lijkt mij een optelling van tegenvallende momenten in je leven, waardoor die momenten nog heftiger aankomen. Probeer ze even los van elkaar te zien:
- je voelt je eenzaam;
- je bent werkzoekende;
- je woont voor het eerst 24-7 samen met iemand(?);
- je vriendin komt voor je gevoel vrij open over ten opzichte van andere mannen.
Een van deze momenten alleen kan al genoeg zijn om iemand onzeker maken over zichzelf.

Het klinkt misschien nu raar maar jezelf eenzaam voelen, heb je grotendeels echt zelf in de hand. Bel een vriend van uit je oude woonplaats of een vroegere studiegenoot op en vraag of die zin heeft om eens bij te praten in een cafe op halverwege de afstand tussen jullie beide. Direct contact oppikken met iemand van vroeger is veel leuker dan via msn / e-mail. Ik vind het iig zeker de geld en moeite waard ook als ik krap zit. Onderschat niet datgene je kan terugkrijgen uit vriendschappen, maar soms moet je er inderdaad meer moeite voor doen dan vroeger.

Met solliciteren, probeer je kansen te vergroten door jezelf te verbreden met andere programmeertalen. Leen boeken uit de bieb of via via. Mocht je wat geld over hebben of spaar ervoor, dan kun je je ook laten certificeren voor een programmeertaal. Inhoudelijk gezien stelt zo'n certificaat niet echt veel voor, maar het doet goed op een CV en kan misschien net genoeg zijn om een voordeel te hebben over je concurrenten. Als je liever bij de politie zit, dan moet je natuurlijk daar voor gaan. Probeer in ieder geval wel een keuze te maken, dan weet je wat beter waarop je moet focussen. Overigens een keuze maken hoeft nooit definitief te zijn, het gaat alleen nu even over dat je kan focussen.

Mocht je voor het eerst fulltime samenwonen, dat is erg aanpassen en veel compromissen sluiten. Heb helaas geen suggesties, omdat ik in mijn omgeving ook mensen hiermee zie worstelen (ergenissen etc) en soms komt het uiteindelijk toch goed. Vaak omdat ze buiten hun tweeën een eigen ik hebben kunnen vormen met eigen interesses en hobbies, zonder de ander te kort te doen.

Je vriendin, ga bij jezelf na wat je wil bereiken door haar te controleren met wie ze omgaat. Bijvoorbeeld het lezen van haar msn-logs? Tot nu toe heeft het je namelijk alleen maar pijn gedaan, dus waarom die pijn blijven opzoeken? Ik zeg niet dat je je hoofd in het zand moet steken, alleen vraag haar gewoon wat die andere mannen in irl en msn voor haar betekenen?

Vraag om duidelijkheid, daar heb je zo onderhand wel recht op. Kan ze dat niet geven of merk je leugens, trek dan je eigen conclusies en neem jezelf in bescherming of blijf maar gewoon doorgaan met het twijfelen wat je uiteindelijk zal slopen. Kan ze wel duidelijkheid scheppen en je wilt beginnen met haar te vertrouwen, stop dan met het wantrouwen als daar geen reden meer toe is. Anders ga je alles tussen jou en haar met een wel erg donkere bril zien.

Dit alles is natuurlijk wel erg rationeel gezien aangezien emoties ook een belangrijke rol spelen. Maar ik merk zelf dat emoties soms erg verwarrend zijn, terwijl de rationele aspecten erg helder kunnen zijn. Probeer er balans in te vinden, als ik één advies mocht geven.

sorry voor lange reactie
  vrijdag 3 september 2004 @ 03:54:33 #24
55931 kakiay42
Simplicity itself
pi_21720610
Het gevoel dat jij hebt, heeft een ieder van ons eens of meerdere keren in minder of meerdere mate ervaren. Je bent volstrekt normaal alleen je schijnt de werkelijkheid van je gevoel niet te kunnen rijmen met de werkelijkheid van je ratio. Oftewel, je klampt je vast aan een illusie. Luister naar je "gutt feeling" naar het gevoel in je buik. Als jij vertrekt, en zij onderneemt moeite om bij je te zijn enz. dan is zij het waard. Dan zijn jullie voor elkaar bestemd (wat dat ook mag betekenen voor een ieder).

Succes met je leven, met welke vrouw dan ook.

DMK
It wasn't me
  vrijdag 3 september 2004 @ 06:55:39 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21721018
Economie trekt nog eens aan, vriendin moet je dumpen er loopt genoeg ander vrouwelijk schoon rond, en vrienden maken dat gaat vanzelf wanneer je goed in je vel steekt.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 3 september 2004 @ 08:05:53 #26
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_21721270
Ik zou lekker de eer voor jezelf houden en haar dumpen. De kans dat het nog een keer gebeurd is natuurlijk aanwezig.
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_21721337
Het is inderdaad een moeilijke situatie. Ik vraag me af of je nog wel kunt winnen. Het vertrouwen is weg, dat is voor mij een teken dat de relatie ten einde loopt. Ik ken eigenlijk geen enkel voorbeeld waar dat uiteindelijk toch goed komt.
Ik verwacht dat het houden van haar neekomt op het bang zijn. Bang om alleen te zijn.

Als je niet gelukkig bent in Vlaardingen dan moet je verhuizen. Dan lijkt het me verstandig te verhuizen. Ik heb het gezien bij meerdere mensen die ineens weer opleefden. Het hoeft dan niet eens meteen terug naar Limburg te zijn, maar verandering van omgeving kan een hoop schelen.

Hoe dan ook, ik wil je kracht en wijsheid toewensen. Moge te toekomst naar je lachen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_21721676
Once a cheater AND twice a cheater, always a cheater, das gewoon de aard van het beessie zo te horen, dus ik zou haar laten en een ander zoeken, in limburg.
Powered by Gentoo
pi_21721809
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:28 schreef Harry_Sack het volgende:
who, me ?
  vrijdag 3 september 2004 @ 09:50:00 #30
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_21722163
Wat me opvalt is dat je vriendin blijkbaar wel veel sociale contacten heeft in Vlaardingen (ze is tenminste regelmatig de hort op als ik je post zo lees). En jij hebt geen sociaal vangnet. Dat is raar, want waarom maak jij geen onderdeel uit van dat van haar? Is er geen sprake van een gezamenlijke sociale omgeving? Word je daar buiten gehouden door haar ofzo? Eis je je plek daarbinnen niet op?
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_21722470
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:28 schreef Harry_Sack het volgende:
En wat ben jij een eikel zeg om dat te posten......

Armani misschien moet je even een paar maandjes afstand houden. Jij gaat even terug naar limburg. En laat elkaar even vrij. En kijken wat er dan gebeurd? Misschien pasten jullie toch niet zo goed bij elkaar als jullie dachten...... verder weet ik er niet zoveel op te zeggen. Ik wens je iig heel veel sterkte enzo
  vrijdag 3 september 2004 @ 11:29:18 #32
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21723802
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 10:12 schreef Riann het volgende:

[..]

En wat ben jij een eikel zeg om dat te posten......
en wat een speklap ben jij om dat weer te posten

ik zeg dumpen die handel.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 11:50:00 #33
47213 ArmaniMania
pi_21835469
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:44 schreef milagro het volgende:
sorry ik snap echt niet, waarom jij bent gaan samenwonen met iemand die keer op keer je vertrouwen beschaamd heeft.

je zegt ergens dat je eigenlijk niet zit te wachten op commentaar op je vriendin (niet letterlijk, maar dat maak ik er uit op) , maar waarom dat hele verhaal vertellen dan? het neemt het leeuwendeel van je OP in beslag.
je had ook enkel kunnen vertellen over de verhuizing en je daardoor ontstane 'isolement'.

blijkbaar zit dat hele gedoe voorafgaand aan jullie samenwonen je nog steeds erg hoog (logisch ook!!) en heb je het alles behalve achter je gelaten.
die vrienden die je mist, de tijdelijke onmogelijkheid om nieuwe te maken, het solliciteren, zijn volgens mij "slechts" bijkomende (en tijdelijke) problemen, je relatie echter is wat er werkelijk goed fout zit.

hoe verwacht je een nieuwe start met zoveel oud zeer in je rugzak.
Het samenwonen is ontstaan doordat we beide merkte dat wanneer we bij elkaar waren dat we een stabielere relatie hadden.
Nu we ongeveer 4 maanden samenwonen, is de relatie stabiel, alleen het verleden speelt nog mee bij mij. Het is dan iets waar ik mee om moet zien te gaan of inderdaad de relatie verbreken.

Iemand anders zou hebben gezegd, nu is het mijn beurt en nu kijk ik voor een andere meid, maar zo zit ik niet in elkaar.
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 11:54:33 #34
47213 ArmaniMania
pi_21835574
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 09:50 schreef Hihat het volgende:
Wat me opvalt is dat je vriendin blijkbaar wel veel sociale contacten heeft in Vlaardingen (ze is tenminste regelmatig de hort op als ik je post zo lees). En jij hebt geen sociaal vangnet. Dat is raar, want waarom maak jij geen onderdeel uit van dat van haar? Is er geen sprake van een gezamenlijke sociale omgeving? Word je daar buiten gehouden door haar ofzo? Eis je je plek daarbinnen niet op?
Nou het is niet zo, dat ik buitengehouden wordt. Ik ga met haar mee las ze naar haar ouders gaat, en dat is het ook zo`n beetje, naar haar vriendin gaat ze zelden en dan ga ik ook wel ens mee. Maar zoals nu, is ze weer terug naar school en normaal heb ik daar geen bijgedachtte bij og whatever.
Maar door het verleden wat ik met haat heb meegemaakt, zou het me niet eens meer verbazen als ze weer met een andere jongen bezig zou zijn, en het gekke is dat ze me er alleen maar blij mee kan maken. En dat vind ik toch wel vreemd...
  donderdag 9 september 2004 @ 12:12:11 #35
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_21835947
quote:
Op donderdag 9 september 2004 11:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar door het verleden wat ik met haat heb meegemaakt, zou het me niet eens meer verbazen als ze weer met een andere jongen bezig zou zijn, en het gekke is dat ze me er alleen maar blij mee kan maken. En dat vind ik toch wel vreemd...
Wat bedoel je daar precies mee
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 12:13:59 #36
47213 ArmaniMania
pi_21835990
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:12 schreef merdeka het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee
Dat ik het niet eens erg meerzou vinden als ze vreems zou gaan, alleen nog maar blij. En dat hoot niet in een relatie.
pi_21836079
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:13 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Dat ik het niet eens erg meerzou vinden als ze vreems zou gaan, alleen nog maar blij. En dat hoot niet in een relatie.
Om een reden te hebben om de relatie te stoppen??? Trouwens vind je het niet vervelend dat ze dit mee kan lezen?
  donderdag 9 september 2004 @ 12:18:55 #38
90273 merdeka
pi_21836086
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:13 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ja, maar je geeft niet aan waarom je er blij mee zou zijn.
Hoor eens, ik heb een open relatie, dus ik heb er an sich geen problemen mee als iemand buiten de deur neukt. Maar wel als dat tegen afspraken binnen die relatie indruist. En aangezien jij vreemdgaan niet vindt kunnen, en jullie klaarblijkelijk hebben afgesproken niet buiten de deur te neuken, is het wel wat raar dat je er blij mee zou zijn.
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 12:22:39 #39
47213 ArmaniMania
pi_21836161
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Om een reden te hebben om de relatie te stoppen??? Trouwens vind je het niet vervelend dat ze dit mee kan lezen?
Nee, want we hebben hier over gepraat, en het is puur om mij de kans te geven om de laatste restjes te verwerken. En zij zelf heeft al aangegeven als ze in mijn schoenen stond om de relatie te verbreken.
pi_21836197
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:22 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Nee, want we hebben hier over gepraat, en het is puur om mij de kans te geven om de laatste restjes te verwerken. En zij zelf heeft al aangegeven als ze in mijn schoenen stond om de relatie te verbreken.
Waarom zou je dan blij zijn als ze vreemd zou gaan???
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 12:27:22 #41
47213 ArmaniMania
pi_21836246
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:18 schreef merdeka het volgende:

[..]

Ja, maar je geeft niet aan waarom je er blij mee zou zijn.
Hoor eens, ik heb een open relatie, dus ik heb er an sich geen problemen mee als iemand buiten de deur neukt. Maar wel als dat tegen afspraken binnen die relatie indruist. En aangezien jij vreemdgaan niet vindt kunnen, en jullie klaarblijkelijk hebben afgesproken niet buiten de deur te neuken, is het wel wat raar dat je er blij mee zou zijn.
De reden is eigenlijk simpel. Het wordt vanzelf een afweermechanisme. Voorheen keek ik ook anders naar andere meiden, meer in de trant van ooh dat is wel een mooie meid en niets meer. Maar nu, als ik een andere meid zie, en dan kijk ik ook veel langer als ik het een leuke meid zie, dan hb ik zoiets van, hmmmm zou ik haar eens aanspreken, daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten en meer....

Toch vind ik het vreemd dat zoiets dan gebeurt, qua denken enzo.
Terwijl de relatie tussen mijn vriendin en mij goed is, alleen weet ik niet voor hoelang.

Bij een relatie waar je al 5 jaar bij elkaar bent en beide partijen ook nog nooit vreemd is geweest, weet je immers ook niet hoe lang het nog goed gaat.
Dus jah ik vind het heel erg moeilijk, en zoek manieren om er goed mee om te gaan.
pi_21836251
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:24 schreef Riann het volgende:

[..]

Waarom zou je dan blij zijn als ze vreemd zou gaan???
dat ie dan niet meer de stap hoeft te nemen om het uit te maken maar een duidelijke reden heeft ervoor denk ik
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 12:28:47 #43
47213 ArmaniMania
pi_21836284
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:27 schreef Nadientje het volgende:

[..]

dat ie dan niet meer de stap hoeft te nemen om het uit te maken maar een duidelijke reden heeft ervoor denk ik
Dan zou ik die al 3 maal gehad moeten hebben.
pi_21836384
Dat jij nog steeds bij haar bent gebleven wil toch wel zeggen dat je ontzettend veel van haar houd. Alleen dat zij jou vertrouwen al 3 keer beschaamt heeft snap ik niet. Houd ze dan wel echt zoveel van jou als ze zegt????

Ik zou niet met een partner kunnen leven als ik telkens zou moeten afvragen van zou ze nou niet met een ander in bed liggen.
  donderdag 9 september 2004 @ 12:33:53 #45
90273 merdeka
pi_21836410
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat zoiets dan gebeurt, qua denken enzo.
Terwijl de relatie tussen mijn vriendin en mij goed is, alleen weet ik niet voor hoelang.
Ehm... je vriendin is duidelijk niet erg monogaam aangelegd. I dunno, maar als je je niet aan haar vreemdgaan zou storen terwijl je je relatie nu goed vindt, dan heb je misschien wel gewoon geaccepteerd dat ze buiten de deur neukt. Op het moment dat je dat van iemand hebt geaccepteerd, accepteer je het van jezelf ook sneller. Vandaar denk ik dat je nu zelf ook naar andere vrouwen kijkt en je daar niet erg rottig over voelt.

Misschien ben je wel helemaal niet monogaam, face the facts!
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 12:42:12 #46
47213 ArmaniMania
pi_21836566
*ik weet niet eens meer wat ik precies aan haar heb*

[ Bericht 48% gewijzigd door ArmaniMania op 09-09-2004 13:53:13 ]
  donderdag 9 september 2004 @ 13:32:27 #47
90273 merdeka
pi_21837588
De link tussen misbruik en vreemdgaan zie ik in dit verhaal anders echt niet.
Jullie hebben afgesproken niet vreemd te gaan, maar je vriendin doet het zeer frequent. En als je niet goed weet hoe je met mannen om moet gaan, waarom heb je er dan seksueel getinte chatsessies/mailtjes/afspraken mee? Dat gebeurt echt niet per ongeluk, net zomin als je met een aantrekkelijk iemand neukt omdat je 'gewoon aardig wil blijven'. Je vriendin neukte gewoon buiten de deur, en doet dat zelfs regelmatig. Als ze zich niet kan verdedigen en het niet wilde, heet dat verkrachting. Maar uit niets in jouw verhaal blijkt dat dat het geval is.

Het kan best zijn dat je vriendin door haar misbruik bepaalde problemen heeft, labiel is of slecht met mannen kan omgaan. Maar aan haar vreemdgaan valt het voor geen meter te relateren, I'm sorry.

En dan nog snap ik niet waarom je er blij mee bent als ze vreemdgaat, terwijl je ook zegt dat erg te vinden. Dat klink vooral alsof je zelf labiel bent.
pi_21837830
ik moet hier toch merdeka gelijk in geven.
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 13:48:27 #49
47213 ArmaniMania
pi_21837936
quote:
Op donderdag 9 september 2004 13:32 schreef merdeka het volgende:
De link tussen misbruik en vreemdgaan zie ik in dit verhaal anders echt niet.
Jullie hebben afgesproken niet vreemd te gaan, maar je vriendin doet het zeer frequent. En als je niet goed weet hoe je met mannen om moet gaan, waarom heb je er dan seksueel getinte chatsessies/mailtjes/afspraken mee? Dat gebeurt echt niet per ongeluk, net zomin als je met een aantrekkelijk iemand neukt omdat je 'gewoon aardig wil blijven'. Je vriendin neukte gewoon buiten de deur, en doet dat zelfs regelmatig. Als ze zich niet kan verdedigen en het niet wilde, heet dat verkrachting. Maar uit niets in jouw verhaal blijkt dat dat het geval is.

Het kan best zijn dat je vriendin door haar misbruik bepaalde problemen heeft, labiel is of slecht met mannen kan omgaan. Maar aan haar vreemdgaan valt het voor geen meter te relateren, I'm sorry.

En dan nog snap ik niet waarom je er blij mee bent als ze vreemdgaat, terwijl je ook zegt dat erg te vinden. Dat klink vooral alsof je zelf labiel bent.
En inderdaad heb je hier gelijk in....
En vandaag ben ik ook weer ergens anders achter gekomen, en dat gewoon bij stom toeval, geen chatlogs bekeken of wat dan ook, gewoon stom toeval.

Ik denk ook niet dat ik met deze relatie door blijf gaan.
pi_21838693
quote:
Op donderdag 9 september 2004 11:50 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Het samenwonen is ontstaan doordat we beide merkte dat wanneer we bij elkaar waren dat we een stabielere relatie hadden.
Nu we ongeveer 4 maanden samenwonen, is de relatie stabiel, alleen het verleden speelt nog mee bij mij. Het is dan iets waar ik mee om moet zien te gaan of inderdaad de relatie verbreken.

Iemand anders zou hebben gezegd, nu is het mijn beurt en nu kijk ik voor een andere meid, maar zo zit ik niet in elkaar.
dus je moet samenwonen opdat je haar in de gaten kunt houden om dan weer te ontdekken dat ze niet eerlijk is.

wake up wake up wake up
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 9 september 2004 @ 14:38:14 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21839019
quote:
Op donderdag 9 september 2004 13:48 schreef ArmaniMania het volgende:

Ik denk ook niet dat ik met deze relatie door blijf gaan.
Dit topic lezende, kan ik je hier alleen maar volmondig gelijk in geven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21839201
Armani ik geef je groot gelijk dat je zegt: Ik denk ook niet dat ik met deze relatie door blijf gaan.

Ik weet niet waar je nu weer achter bent gekomen. Maar ze bedriegt ze keer op keer. En ze kan toch niet blijven zeggen dat het komt door haar misbruik dat gebruikt ze gewoon als exuus om vreemd te gaan.
pi_21839717
Ik denk ook dat het beter voor je is om terug te gaan naar Limburg. Tussen je vrienden/bekenden, geen knagende gevoelens over een vriendin die al dan niet alweer foute dingen doet. Geen rekeningen van haar hoeven te betalen, dus in het weekend naar de kroeg (met vrienden). Tis waarschijnlijk wel even door een zure appel heenbijten...
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 15:44:51 #54
47213 ArmaniMania
pi_21840306
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:13 schreef egilio het volgende:
Ik denk ook dat het beter voor je is om terug te gaan naar Limburg. Tussen je vrienden/bekenden, geen knagende gevoelens over een vriendin die al dan niet alweer foute dingen doet. Geen rekeningen van haar hoeven te betalen, dus in het weekend naar de kroeg (met vrienden). Tis waarschijnlijk wel even door een zure appel heenbijten...
Jah die zure appel zou niet zo zuur zijn geweest, als iemand mij kon vertellen die haar heel goed kon, hoe ze normaal in de omgang is of is geweest, die haar misschien langer kent.

Maar om daar op te wachten, het zal inderdaad een zure appel zijn....
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2004 @ 15:53:39 #55
47213 ArmaniMania
pi_21840475
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:11 schreef Ilske het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal met je eens
pi_21840691
Het gaat er niet om hoe ze 'normaal' in de omgang is of was. Het gaat er bij jou om hoe ze in de omgang met jou is. En daarin is ze dus al een aantal keer niet 'netjes' in geweest.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_21845733

En jullie pasten zo goed bij elkaar in het begin..

Tja, het is een meid met een hele geschiedenis, maar dat had je kunnen weten en dat wist je ook wel denk ik, en doordat bepaalde dingen wel erg snel zijn gegaan gaan mensen rare dingen doen.. Heel veel sterkte er mee, voor beiden..

btw, nu ze weer in 'olland is (ik vernam dat ze ff in het buitenland zat) en ik hier nog steeds gebugged word erover, kan je haar doorgeven dat m'n pa bloed irritant begint te worden met dat gezeur over dat boek en ik hem wel weer een keer terug zou willen?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_22502128
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:30 schreef mattttPUNTnl het volgende:

En jullie pasten zo goed bij elkaar in het begin..

Tja, het is een meid met een hele geschiedenis, maar dat had je kunnen weten en dat wist je ook wel denk ik, en doordat bepaalde dingen wel erg snel zijn gegaan gaan mensen rare dingen doen.. Heel veel sterkte er mee, voor beiden..

btw, nu ze weer in 'olland is (ik vernam dat ze ff in het buitenland zat) en ik hier nog steeds gebugged word erover, kan je haar doorgeven dat m'n pa bloed irritant begint te worden met dat gezeur over dat boek en ik hem wel weer een keer terug zou willen?
Het was allemaal schijn... ik Heb het uitgemaakt en ben er opgelucht over... Eenmaal een slet....

Tjah en ik ben bang dat je naar je boek kan fluiten.... Mail of bel haar anders eens, misschien wil ze eerst wel gen**kt worden eer ze het boek terug geeft.
Seeking of the grail is seeking of humanity itself....
  Admin vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:23:56 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_22940000
Tijd voor een update?
Hoe is het met het boek?
Woon je alweer alleen, en hoe is het met je vriendin?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_22940263
Ook ik wil niet bot zijn, maar eigenlijk is het heel simpel. En volgens mij weet je het zelf ook stiekem wel, alleen kun je de stap nog niet helemaal nemen, of die richting uitdenken.

Soms is het beter om je verstand te volgen. En soms moet je gewoon naar je intuitie luisteren, en stoppen met het maken van excuses. Ik zeg het toch bot, en dat spijt me. Maar je moet hier echt mee ophouden. Ga lekker doen wat jij wil. Ik kan je niks beloven, maar een ding weet ik zeker: Je hebt haar niet nodig om gelukkig te zijn!

Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe! Kussies djen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 19:34:44 #61
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_22940266
damn.. ik voel met je mee.... Helaas ben ik ook bedrogen en ik ken de pijn..

Ik kan je geen advies geven waar je wat aan hebt.. iedereen is anders.. Ik heb het met mijn ex nog geprobeerd nadat ik bedrogen was... maar het vertrouwen dat zo beschadigd was, kwam niet meer terug..

Hoeveel pijn het ook doet, waarschijnlijk heeft iedereen die zegt dat je haar moet dumpen gelijk.. maar ik kan me goed voorstellen dat dat niet goed voelt..

sterkte dude..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:08:08 #62
47213 ArmaniMania
pi_22941013
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:23 schreef yvonne het volgende:
Tijd voor een update?
Hoe is het met het boek?
Woon je alweer alleen, en hoe is het met je vriendin?
Oohw dat boek van Matt.nl, geen flauw idee wat daar mee is. Iemand zou het ophalen ofzo..

Op het moment woon ik weer alleen in Limburg ja.

Hoe het met mijn vriendin is, weet ik niet zo goed. Het laatste wat ik van har heb vernomen is dat ze zich ook wel brak voelt, met name dat ze niet weet waarom ik bij haar ben weggegaan, want de dagen daarvoor ging alles perfect en hadden veel dingen uitgepraat.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:09:27 #63
47213 ArmaniMania
pi_22941044
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:34 schreef djenneke het volgende:
Ook ik wil niet bot zijn, maar eigenlijk is het heel simpel. En volgens mij weet je het zelf ook stiekem wel, alleen kun je de stap nog niet helemaal nemen, of die richting uitdenken.

Soms is het beter om je verstand te volgen. En soms moet je gewoon naar je intuitie luisteren, en stoppen met het maken van excuses. Ik zeg het toch bot, en dat spijt me. Maar je moet hier echt mee ophouden. Ga lekker doen wat jij wil. Ik kan je niks beloven, maar een ding weet ik zeker: Je hebt haar niet nodig om gelukkig te zijn!

Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe! Kussies djen.
Is helemal niet bot joh. Uiteindelijk heb k toch voor mezelf gekozen, deed even pijn, maar voel me nu wel stukken beter.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:10:45 #64
47213 ArmaniMania
pi_22941078
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:34 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik voel met je mee.... Helaas ben ik ook bedrogen en ik ken de pijn..

Ik kan je geen advies geven waar je wat aan hebt.. iedereen is anders.. Ik heb het met mijn ex nog geprobeerd nadat ik bedrogen was... maar het vertrouwen dat zo beschadigd was, kwam niet meer terug..

Hoeveel pijn het ook doet, waarschijnlijk heeft iedereen die zegt dat je haar moet dumpen gelijk.. maar ik kan me goed voorstellen dat dat niet goed voelt..

sterkte dude..
In ieder geval kunnen we de vrouwen wel laten zien, dat niet alleen de vrouwen bedrogen worden door hun man of vriend.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:13:00 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22941131
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:10 schreef ArmaniMania het volgende:

In ieder geval kunnen we de vrouwen wel laten zien, dat niet alleen de vrouwen bedrogen worden door hun man of vriend.
Oud nieuws .

Wel goed dat je voor jezelf gekozen hebt!
pi_22941212
tja dat zij een relatie aan ging met een getrouwde man zegt al veel over haar...

de manier waarop jij haar hebt beschreven komt bij over als een SLETJE
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:17:06 #67
47213 ArmaniMania
pi_22941230
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oud nieuws .

Wel goed dat je voor jezelf gekozen hebt!
Jah en ik heb gelukkig hier in Limburg een hele goede baan kunnen vinden, al met al komt het geluk me weer tegemoet
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 20:18:01 #68
47213 ArmaniMania
pi_22941245
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 20:16 schreef fayakill het volgende:
tja dat zij een relatie aan ging met een getrouwde man zegt al veel over haar...

de manier waarop jij haar hebt beschreven komt bij over als een SLETJE
Nou ja, als je haar fotoboek bekijkt, dan geeft ze dat zelf ook toe, ook nog
pi_22943976
je hebt er goed aan gedaan armanimania en dat zij niet snapt waarom dat je bij haar weg bent gegaan moet ze dit topic maar eens lezen en heel goed er over na gaan denken. En als ze het dan nog niet snapt moet ze echt eens in therapie gaan.
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 16:59:56 #70
47213 ArmaniMania
pi_23169058
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:13 schreef Riann het volgende:
je hebt er goed aan gedaan armanimania en dat zij niet snapt waarom dat je bij haar weg bent gegaan moet ze dit topic maar eens lezen en heel goed er over na gaan denken. En als ze het dan nog niet snapt moet ze echt eens in therapie gaan.
Jah, maar ze meent zich ook nog way, ze denkt werkelijk dat ik nog contact met haar wil. Laatst stuurde ze me een smsje dat ik haar maar moest bellen als het contact mij te lang uitbleef Toen stuurde ze weer een smsje, dat ze haar weer lastig aan het vallen waren, dat haar tel.nummer bekent was op chatplaza, en gaf automatisch mij de schuld er van. Vind ik niet zo erg, maar wel dat ze echt denkt dat ik nog contact met haar wil. GVD, ik ben blij dat ik van zo`n slet af ben.

Maar goed ik denk dat het aandachttrekkerij van haar is....
  maandag 8 november 2004 @ 21:53:47 #71
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_23176998
Dude, super dat je toch voor jezelf gekozen hebt. ik herken een paar punten van mezelf.. ik weet dus ook hoe moeilijk t is om er toch maar n punt achter te zetten. Gaandeweg t topic zie ik je ook weer "groeien" je bent weer in limburg hebt hier in limburg ook n goede baan gevonden waarbij je je wel goed voelt! en uh dude hier in dit mooie limburg zijn heus wel mooie en lieve meiden genoeg hoef je niet voor naar Zeeland te gaan

OWjah over dat smsen ?? pak n ander nr
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
  maandag 8 november 2004 @ 22:02:40 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23177265
Gewoon niet meer reageren op haar sms-jes, mocht je dat uberhaupt nog doen .
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 22:05:16 #73
47213 ArmaniMania
pi_23177352
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:02 schreef Copycat het volgende:
Gewoon niet meer reageren op haar sms-jes, mocht je dat uberhaupt nog doen .
Nee doe ik ook niet meer, maar ik verwacht geen niks meer van haar kant
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 22:08:05 #74
47213 ArmaniMania
pi_23177439
quote:
Op maandag 8 november 2004 21:53 schreef MaVeJuH het volgende:
Dude, super dat je toch voor jezelf gekozen hebt. ik herken een paar punten van mezelf.. ik weet dus ook hoe moeilijk t is om er toch maar n punt achter te zetten. Gaandeweg t topic zie ik je ook weer "groeien" je bent weer in limburg hebt hier in limburg ook n goede baan gevonden waarbij je je wel goed voelt! en uh dude hier in dit mooie limburg zijn heus wel mooie en lieve meiden genoeg hoef je niet voor naar Zeeland te gaan

OWjah over dat smsen ?? pak n ander nr
Heb op mijn werk een leuk meisje leren kennen. En jah ik ben weer tot mezelf kunnen komen. In het begin is het allemaal klote enzo, maar zelfs daarin ging het verbazend goed in. Ik deed gewoon mijn eigen dingen enzo.

Was er toen al zelfs zo mee bezig dat ik toen ik nog in Vlaardingen woonde, ook gewoon sollicitatie schreef in Limburg, dus zo zeker was ik van die relatie.

Nee, ben nu blij dat ik de stap heb gezet, had het veeel eerder moeten doen.
  maandag 8 november 2004 @ 22:10:57 #75
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_23177535
tja das achteraf altijd
je hebt er van geleerd. dat is het belangrijkste eraan.
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_23177583
Ik vind het goed van je dat je jezelf weer helemaal teruggevonden hebt Klasse.. ik kan een voorbeeld aan je nemen
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 22:18:04 #77
47213 ArmaniMania
pi_23177782
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:10 schreef MaVeJuH het volgende:
tja das achteraf altijd
je hebt er van geleerd. dat is het belangrijkste eraan.
Als je dat maar weet, levenslessen zijn
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 22:20:04 #78
47213 ArmaniMania
pi_23177859
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:12 schreef Justbee het volgende:
Ik vind het goed van je dat je jezelf weer helemaal teruggevonden hebt Klasse.. ik kan een voorbeeld aan je nemen
Komt vanzelf wel, ook jij wordt het een keer goed zat...
pi_23178077
Ik zit ook beetje in de knoop met mezelf en desbetreffend vriendje... Zie topic Hoe zou moet ik er mee omgaan?...
pi_23218383
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:05 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Nee doe ik ook niet meer, maar ik verwacht geen niks meer van haar kant
Dan zou je nog weleens raar op je neus kunnen kijken, Maurice.

Voorheen, toen je dit topic net plaatste, leek het mij het beste om niet te reageren omdat het zo'n rare fok-discussie zou kunnen opleveren vol met roddels en andere troep. Aangezien dat al niet meer te redden valt - je hebt dat namelijk toch al zeer uitgebreid opgeroepen - heb ik besloten om je je zin te geven en er dan toch een paar woorden aan te wijden. Waar ik de moeite voor doe? Puur en alleen om je uit te zwaaien. Heel jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen, maar ach, het is een keuze.

Behalve het feit dat je al nooit echt veel respect hebt kunnen opbrengen toen we nog een relatie hadden, kun je dat schijnbaar nog steeds niet. Ik vind het werkelijk een zeer indrukwekkende prestatie hoe je het telkens voor elkaar krijgt om op zeer slinkse wijze anderen op je hand te spelen - terwijl je mij keer op keer waarschuwde om vooral niet met je te f*cken. Gelukkig weten jij en ik hoe het wérkelijk is gegaan allemaal en dat ik je absoluut nooit kwaad heb gedaan. Sterker nog, ik heb meer moeite in deze relatie gestoken dan mogelijk was, terwijl ik mezelf daarmee meerdere keren voorbij ben gelopen. Dat neem ik jou niet kwalijk, dat was mijn eigen keuze, uiteraard. Zeer teleurstellend echter, dat ik er op deze (en andere) wijze achter moet komen dat je een absoluut tegenovergestelde bent gebleken dan ik je kende - helemaal niet zo betrouwbaar en liefdevol, respectvol en eerlijk als ik dacht. Het voelt ergens als misleiding, deze nieuwe ontdekking, maar ach, misschien maakt liefde inderdaad blind.

Blijkbaar ondervind je er plezier aan om mij als een heks af te schilderen. Aangezien mijn reputatie op FOK! toch al onder het synoniem "Heks" en "Slet" viel, valt daar echter niet zoveel eer aan te behalen hoor! Bovendien weet jij net als ik dat ik allang geen interesse en tijd meer investeer in dit ver van de oorsprong verlopen forum. Oh inkoppertje - wat doe je hier dan?

Ik heb je nooit vervelende dingen toegewenst en dat doe ik nog steeds niet. Ik vind het heel jammer dat je niet de moeite hebt genomen om je woede jegens mij gewoon in mijn richting te spuien, waar het hoort, en dan rechtstreeks. Dat het niet te voorkomen was dat je me als een slet en heks zou afschilderen wist ik vanaf het begin al, dus wat dat betreft verbaast en raakt het me nauwelijks. De mensen die me wel wat interesseren - en die de waarheid ook achter dit verhaal willen achterhalen, de mensen die me belangrijk en nabij zijn, weten allang dat er meerdere kanten aan elk verhaal zit. En dat vind ik een stuk belangrijker dan wat de gemiddelde fok!ker ervan denkt, hoor. Dus wat betreft kan ik je een hoop moeite ontnemen, wellicht, want zin hebben deze acties allang niet meer. Verloren ben je me allang.

Aangezien ik verder geen zin heb in geflame lijkt het me goed om het hierbij te laten
Dag Maurice, hopelijk heb je het binnenkort beter!
pi_23218598
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:23 schreef yvonne het volgende:
Tijd voor een update?
Dat is tegen de policy hoor Beleid R&P: ! Update 26/7/2004 !
quote:
en hoe is het met je vriendin?
Als je het echt wilt weten: prima Maar ik ben wel ex-vriendin hoor!

[ Bericht 2% gewijzigd door Pridemeid op 10-11-2004 15:04:39 ]
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 16:09:00 #82
47213 ArmaniMania
pi_23219808
quote:
Op woensdag 10 november 2004 14:47 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Voorheen, toen je dit topic net plaatste, leek het mij het beste om niet te reageren omdat het zo'n rare fok-discussie zou kunnen opleveren vol met roddels en andere troep. Aangezien dat al niet meer te redden valt - je hebt dat namelijk toch al zeer uitgebreid opgeroepen - heb ik besloten om je je zin te geven en er dan toch een paar woorden aan te wijden. Waar ik de moeite voor doe? Puur en alleen om je uit te zwaaien. Heel jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen, maar ach, het is een keuze.

Behalve het feit dat je al nooit echt veel respect hebt kunnen opbrengen toen we nog een relatie hadden, kun je dat schijnbaar nog steeds niet. Ik vind het werkelijk een zeer indrukwekkende prestatie hoe je het telkens voor elkaar krijgt om op zeer slinkse wijze anderen op je hand te spelen - terwijl je mij keer op keer waarschuwde om vooral niet met je te f*cken. Gelukkig weten jij en ik hoe het wérkelijk is gegaan allemaal en dat ik je absoluut nooit kwaad heb gedaan. Sterker nog, ik heb meer moeite in deze relatie gestoken dan mogelijk was, terwijl ik mezelf daarmee meerdere keren voorbij ben gelopen. Dat neem ik jou niet kwalijk, dat was mijn eigen keuze, uiteraard. Zeer teleurstellend echter, dat ik er op deze (en andere) wijze achter moet komen dat je een absoluut tegenovergestelde bent gebleken dan ik je kende - helemaal niet zo betrouwbaar en liefdevol, respectvol en eerlijk als ik dacht. Het voelt ergens als misleiding, deze nieuwe ontdekking, maar ach, misschien maakt liefde inderdaad blind.

Blijkbaar ondervind je er plezier aan om mij als een heks af te schilderen. Aangezien mijn reputatie op FOK! toch al onder het synoniem "Heks" en "Slet" viel, valt daar echter niet zoveel eer aan te behalen hoor! Bovendien weet jij net als ik dat ik allang geen interesse en tijd meer investeer in dit ver van de oorsprong verlopen forum. Oh inkoppertje - wat doe je hier dan?

Ik heb je nooit vervelende dingen toegewenst en dat doe ik nog steeds niet. Ik vind het heel jammer dat je niet de moeite hebt genomen om je woede jegens mij gewoon in mijn richting te spuien, waar het hoort, en dan rechtstreeks. Dat het niet te voorkomen was dat je me als een slet en heks zou afschilderen wist ik vanaf het begin al, dus wat dat betreft verbaast en raakt het me nauwelijks. De mensen die me wel wat interesseren - en die de waarheid ook achter dit verhaal willen achterhalen, de mensen die me belangrijk en nabij zijn, weten allang dat er meerdere kanten aan elk verhaal zit. En dat vind ik een stuk belangrijker dan wat de gemiddelde fok!ker ervan denkt, hoor. Dus wat betreft kan ik je een hoop moeite ontnemen, wellicht, want zin hebben deze acties allang niet meer. Verloren ben je me allang.

Aangezien ik verder geen zin heb in geflame lijkt het me goed om het hierbij te laten
Dag Maurice, hopelijk heb je het binnenkort beter!
Je projecteert dit verhaal echt weer op je zelf....

Wie gaf je de kans om er over te praten, maar je had het weer te druk met je moeder die je iedere dag zag, dus echt samenwonen was er niet bij.

Wie was steeds bezig met andere jongens te verleiden?
Wie had een verhouding met een getrouwde man, wat inmiddels uitgelekt is?
Jij bent diegene die mensen laat vallen als een baksteen, en mensen gebruikt, er zijn zoveel andere mensen die dit kunnen beamen.

Ja, elk verhaal heeft 2 kanten....

En ik had veeeel eerder bij je weggegaan moeten zijn, nu voel ik me inderdaad veel beter en het gaat nu ook veel beter met mij, dankzij dat jij uit mijn leven bent, en dat wil ik graag zo houden.

En nog wat, zoals ik naar mijn spullen kan fluiten, kan jij ook naar je spullen fluiten...

Ik hoop voorje dat je in je leven eens bij 1 iemand kan zijn, en niet iedereen zo manipuleert en misbruikt. Of ligt het er aan dat jij ooit misbruikt ben, dat je zulke dingen doet? Zelfs daar heb ik mijn twijfels nu over dat je ooit misbruikt bent, want anders was je wel terughoudender geweest tegenover mannen en seks.

Happy life....
pi_23219993
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:09 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Je projecteert dit verhaal echt weer op je zelf....

Wie gaf je de kans om er over te praten, maar je had het weer te druk met je moeder die je iedere dag zag, dus echt samenwonen was er niet bij.

Wie was steeds bezig met andere jongens te verleiden?
Wie had een verhouding met een getrouwde man, wat inmiddels uitgelekt is?
Jij bent diegene die mensen laat vallen als een baksteen, en mensen gebruikt, er zijn zoveel andere mensen die dit kunnen beamen.

Ja, elk verhaal heeft 2 kanten....

En ik had veeeel eerder bij je weggegaan moeten zijn, nu voel ik me inderdaad veel beter en het gaat nu ook veel beter met mij, dankzij dat jij uit mijn leven bent, en dat wil ik graag zo houden.

En nog wat, zoals ik naar mijn spullen kan fluiten, kan jij ook naar je spullen fluiten...

Ik hoop voorje dat je in je leven eens bij 1 iemand kan zijn, en niet iedereen zo manipuleert en misbruikt. Of ligt het er aan dat jij ooit misbruikt ben, dat je zulke dingen doet? Zelfs daar heb ik mijn twijfels nu over dat je ooit misbruikt bent, want anders was je wel terughoudender geweest tegenover mannen en seks.

Happy life....
Daar ben ik getuige van... en verder jammer dat het zo heeft moeten lopen. Ik ZAG echt toekomst in jullie toen jullie net bij elkaar waren. Zo zie je maar weer dat het heel anders kan lopen.
pi_23220037
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:09 schreef ArmaniMania het volgende:

Happy life....
Och, och, arm schaap! Het slachtoffergehalte is weer hoog.....

Einde discussie, lieve schat, je doet je best maar hoor!
pi_23220093
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Daar ben ik getuige van... en verder jammer dat het zo heeft moeten lopen. Ik ZAG echt toekomst in jullie toen jullie net bij elkaar waren. Zo zie je maar weer dat het heel anders kan lopen.
Schaap 2 Getuige? Getuige? omg, Riann - je hebt geen idee
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 16:24:59 #86
47213 ArmaniMania
pi_23220101
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:20 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Och, och, arm schaap! Het slachtoffergehalte is weer hoog.....

Einde discussie, lieve schat, je doet je best maar hoor!
En wie ga je nu weer manipuleren, arme Minkeltje?

Ik doe mijn best niet voor jou, je zult zelf wel je telefoonnummer op internet hebben gezet en dan mij de schuld geven ook...

Zal ik je chatlogs eens hier plaatsen, dan weet iedereen hoe het echt is gegaan?

inderdaad einde discussie
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 16:26:12 #87
47213 ArmaniMania
pi_23220129
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:24 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Schaap 2 Getuige? Getuige? omg, Riann - je hebt geen idee
Heeft ze wel En zo nog een paar andere
pi_23220290
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:24 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]
Zal ik je chatlogs eens hier plaatsen, dan weet iedereen hoe het echt is gegaan?
Bij deze mijn laatste reactie, want dit kost me al teveel tijd

Je denkt echt dat dat me ene fuck zou kunnen schelen he? Je gaat je gang maar, mij heb je er niet mee. Tis hoogstens jammer voor evt derde partijen en dat lijkt me veel kwalijker. Bovendien loop je er een ban mee op - het plaatsten van chatlogs is niet toegestaan.

Bovendien heb ik bewijs zat van jouw daden hoor! Ben wel blond maar niet achterlijk.
Enough said. Ik zal niet dreigen want ook dat is niet toegestaan, maar mocht het nodig zijn zal ik andere stappen nemen om je daden te stoppen.

† In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 16:36:59 #89
47213 ArmaniMania
pi_23220338
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:33 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Bij deze mijn laatste reactie, want dit kost me al teveel tijd

Je denkt echt dat dat me ene fuck zou kunnen schelen he? Je gaat je gang maar, mij heb je er niet mee. Tis hoogstens jammer voor evt derde partijen en dat lijkt me veel kwalijker. Bovendien loop je er een ban mee op - het plaatsten van chatlogs is niet toegestaan.

Bovendien heb ik bewijs zat van jouw daden hoor! Ben wel blond maar niet achterlijk.
Enough said. Ik zal niet dreigen want ook dat is niet toegestaan, maar mocht het nodig zijn zal ik andere stappen nemen om je daden te stoppen.

Nee ik verlaag me niet om chatlogs te plaatsen.

En ga je gang, laat mijn daden stoppen

Welke daden? Stop ze dan, neem de stappen!!! Doe het nu!!!

Wanneer ben ik nou van jhe af, is het niet per telefoon, of sms of e-mail is het wel weer in mijn topic, kssst scheer je weg

Maar zeg eens wanneer ben ik nu eindelijk van je af?

Gezeik iedere keer van jou.
  woensdag 10 november 2004 @ 17:08:14 #90
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_23220951
Het geheel neemt een opmerkelijke wending...
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 17:11:42 #91
47213 ArmaniMania
pi_23221001
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:08 schreef Hihat het volgende:
Het geheel neemt een opmerkelijke wending...
Laat me raden.....
  woensdag 10 november 2004 @ 17:40:09 #92
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_23221601
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:11 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Laat me raden.....
Nou..eh..het wordt een beetje moddergooien-naar-elkaar-topic.

Heeft ook wel iets hoor...
  woensdag 10 november 2004 @ 17:43:41 #93
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_23221684
Als ik een keertje een dag vrij heb, ga ik de uitdaging aan dit topic te lezen.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 17:55:57 #94
47213 ArmaniMania
pi_23221893
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:40 schreef Hihat het volgende:

[..]

Nou..eh..het wordt een beetje moddergooien-naar-elkaar-topic.

Heeft ook wel iets hoor...
Jah, onder 4-ogen er over te praten wilde of kon ze schijnbaar niet. En het gekke is, we konden over alles praten en van beide kanten ook erg begripvol, alleen er werd nooit wat mee gedaan. Iedere keer werd er in het oude patroon gevallen.

En als ze weer eens met een andere jongen bezig was, liet ik haar vallen, maar ze wist me altijd wel weer over te halen, door zielig te doen en vooral met haar manipulerende woorden.

Daardoor kregen we een trek en duw relatie die voor ons beide ontzettend vermoeiend waren.

Jaaa, ze kon heel erg lief zijn vooral als ik met haar alleen was, dan was ze ook zichzelf dan stuurde ze wel liefde naar me toe, denk ik, of het was dat ze niet alleen was. Want als ze alleen was, of bij haar moeder was ze heel anders.

Het is inderdaad jammer hoe het gegaan is, zij was het eerste meisje waar ik serieus mee wilde trouwen en kinderen krijgen, vreemd he? Nou nee ik had alles voor haar over. Ze moest er zelfs aan wennen dat een jongen voor haar de afwas deed of het huis deed schoonmaken.

Helaas neemt ze een relatie als vanzelfsprekend ipv dat ze ook iets over heeft voor de ander en aanpast. Ik zou bijna willen zeggen dat liefde en haat naast elkaar liggen, maar haten doe ik haar niet, ik kan zelfs nog goed opschieten met haar broer.

Als ze die dag gewoon na haar sollicitatie even naar huis was gekomen om te praten waren we nu nog bij elkaar. Ik vecht voor een relatie, maar op een gegeven moment word je moe als er niets veranderd.

Zelfs nu nog, heb ik zoiets van dat ze zich kan uiten tegen mij via mail ofzo, jah nu via het forum dan. Maar in moddergooien en dat soort dingen heb ik ook geen zin in, ik hoopte dat als we uitelkaar gingen dan ook als vrienden uit elkaar te gaan.

En wat zich hier boven afspeelt is frustraties van beiden kanten hoor, zei heeft zich niet helemaal kunnen uiten en ik ook niet, toen we uit elkaar gingen, en dit is het resultaat.

Maar wel een goede les voor iedereen, PRAAT in je relatie, maar vooral luisteren. Doe er wat mee.
  FOK!fossiel woensdag 10 november 2004 @ 18:00:37 #95
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_23222012
Mijn god, dat jullie 't zo lang hebben volgehouden met elkaar!
Volgens mij maar goed voor beiden dat 't voorbij is.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_23222106
Wat je ook doet, zorg dat je jezelf geen tekort doet om haar liefde te behouden. Als ik dit zo lees, heb je er geen goed gevoel over en je moet naar dat gevoel luisteren anders ga je je alleen maar kutter voelen. Ik heb ook een poosje een vriend gehad waarmee het absoluut niet werkte, volgens 'experts' heeft hij me geestelijk mishandeld - sja, maar wat je zelf al zei, liefde is blind en ik wilde zo graag dat het werkte met hem en ik bleef hoop houden dat het nog wel goed zou komen.
Hoe dan ook, ik heb van jouw vriendin niet het idee dat ze te vertrouwen is. Ook dat samenwonen leek me geen goed idee. Waar is dat samenwonen uit voortgekomen? Vaker bij elkaar zijn? Elkaar in de smiezen kunnen houden?
Kies voor jezelf. Jij eerst, dan de ander.
Want als het met jou niet goed gaat, kan het met je leven ook niet goed gaan.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 18:06:17 #97
47213 ArmaniMania
pi_23222124
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef RemCOW het volgende:
Mijn god, dat jullie 't zo lang hebben volgehouden met elkaar!
Volgens mij maar goed voor beiden dat 't voorbij is.
Uuuh ja, ik hield van haar en niet zo`n beetje...
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 18:11:13 #98
47213 ArmaniMania
pi_23222222
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:05 schreef Blessed het volgende:
Wat je ook doet, zorg dat je jezelf geen tekort doet om haar liefde te behouden. Als ik dit zo lees, heb je er geen goed gevoel over en je moet naar dat gevoel luisteren anders ga je je alleen maar kutter voelen. Ik heb ook een poosje een vriend gehad waarmee het absoluut niet werkte, volgens 'experts' heeft hij me geestelijk mishandeld - sja, maar wat je zelf al zei, liefde is blind en ik wilde zo graag dat het werkte met hem en ik bleef hoop houden dat het nog wel goed zou komen.
Hoe dan ook, ik heb van jouw vriendin niet het idee dat ze te vertrouwen is. Ook dat samenwonen leek me geen goed idee. Waar is dat samenwonen uit voortgekomen? Vaker bij elkaar zijn? Elkaar in de smiezen kunnen houden?
Kies voor jezelf. Jij eerst, dan de ander.
Want als het met jou niet goed gaat, kan het met je leven ook niet goed gaan.
Net samenwonen kwam doordat; toen ik nog studeerde haar alleen maar in het weekend zag. We voelde ons klote als we niet bijelkaar waren, naderhand kwamen mijn examens en hoefde ik niet meer naar school alleen leren, dus ik had tijd om bij haar te leren en dan eens over 2 weken ofao een examen te doen.

Dus we gingen bij elkaar wonen, en het voelde vanaf de 1e dag al heel natuurgetrouw aan.
  woensdag 10 november 2004 @ 18:14:29 #99
90273 merdeka
pi_23222281
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef ArmaniMania het volgende:
Uuuh ja, ik hield van haar en niet zo`n beetje...
Daar geloof ik geen ene ruk meer van, als ik jouw posts zo doorlees!
pi_23222286
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:11 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Net samenwonen kwam doordat; toen ik nog studeerde haar alleen maar in het weekend zag. We voelde ons klote als we niet bijelkaar waren, naderhand kwamen mijn examens en hoefde ik niet meer naar school alleen leren, dus ik had tijd om bij haar te leren en dan eens over 2 weken ofao een examen te doen.

Dus we gingen bij elkaar wonen, en het voelde vanaf de 1e dag al heel natuurgetrouw aan.
Kijk, jij bent de enige die er echt wat over kan beslissen. Mijn enige advies aan jou is om naar jezelf te luisteren.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
Fotoboek
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 18:19:23 #101
47213 ArmaniMania
pi_23222386
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:14 schreef merdeka het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen ene ruk meer van, als ik jouw posts zo doorlees!
kan kloppen, maar jij kent mijn gevoel niet.

En daarbij zei ik HIELD ik van haar, dus jah dat kan nu wel kloppen dat ik niet meer van haar hou...

[ Bericht 15% gewijzigd door ArmaniMania op 10-11-2004 18:24:57 ]
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 18:21:39 #102
47213 ArmaniMania
pi_23222427
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:14 schreef Blessed het volgende:

[..]

Kijk, jij bent de enige die er echt wat over kan beslissen. Mijn enige advies aan jou is om naar jezelf te luisteren.
Ja ik heb het een paar maanden ook uitgemaakt, het was niet meer uit te houden. Nu heb ik mijn leven weer op de rails, Een leuk vrouwtje, een leuke baan.

Ik hoop dat zij ook weer zo snel mogelijk haar leven op touw heeft, dat zal ook wel. Zij komt er ook wel.
pi_23222755
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:21 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ja ik heb het een paar maanden ook uitgemaakt, het was niet meer uit te houden. Nu heb ik mijn leven weer op de rails, Een leuk vrouwtje, een leuke baan.

Ik hoop dat zij ook weer zo snel mogelijk haar leven op touw heeft, dat zal ook wel. Zij komt er ook wel.
mijn welgemeende complimenten. je verdient echt een schouderklopje want dat soort dingen zijn altijd erg moeilijk.
Fotoboek
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 18:36:44 #104
47213 ArmaniMania
pi_23222799
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:34 schreef Blessed het volgende:

[..]

mijn welgemeende complimenten. je verdient echt een schouderklopje want dat soort dingen zijn altijd erg moeilijk.
Moeilijk? Nee je moet er gewoon voor gaan...
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 18:49:33 #105
47213 ArmaniMania
pi_23223045
quote:
Op woensdag 10 november 2004 14:47 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Behalve het feit dat je al nooit echt veel respect hebt kunnen opbrengen toen we nog een relatie hadden, kun je dat schijnbaar nog steeds niet. Ik vind het werkelijk een zeer indrukwekkende prestatie hoe je het telkens voor elkaar krijgt om op zeer slinkse wijze anderen op je hand te spelen - terwijl je mij keer op keer waarschuwde om vooral niet met je te f*cken.
En jij praat over respect?!! Toen wij een relatie hadden, was jij diegene die vreemd ging met een collega van jou. En zo is het lijstje nog lang niet compleet.

Word eerst volwassen, of vraag geld voor jouw diensten.
pi_23223911
Jullie waren gewoon niet voor elkaar.
Verwijten en beschuldigen helpt geen donder.
Fotoboek
pi_23225481
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:22 schreef Blessed het volgende:

Verwijten en beschuldigen helpt geen donder.
Ik dek dat iets is wat in de mens zit. 97% van de relaties loopt op deze manier af.
Het is een ook een soort van trots van beide kanten en eer die ze graag in stand willen houden.
In dit soort gevallen is het gewoon een kwestie van praten en luister naar elkaar op een volwassen manier, daar los je de dingen altijd wel mee op.

Beide mensen hier zijn er schuld aan, niet de een een beetje meer dan de ander, beide hebben ze een relatie gehad, dus beiden hebben ze ook even veel schuld maar ook onschuld.

Het is ook gewoon klote als iemand de relatie verbreekt, en bij veel mensen roept dat boosheid, verdriet, allerlei emoties op zelfs wraak en haat, maar ook het vreemde dat in sommige gevallen dat er van beide kanten nog houden van is.

Liefde is blind het kan alle kanten op, daarom kan het liefde ook erg gevaarlijk zijn.
pi_23225621
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:17 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

Ik dek dat iets is wat in de mens zit. 97% van de relaties loopt op deze manier af.
Het is een ook een soort van trots van beide kanten en eer die ze graag in stand willen houden.
In dit soort gevallen is het gewoon een kwestie van praten en luister naar elkaar op een volwassen manier, daar los je de dingen altijd wel mee op.

Beide mensen hier zijn er schuld aan, niet de een een beetje meer dan de ander, beide hebben ze een relatie gehad, dus beiden hebben ze ook even veel schuld maar ook onschuld.

Het is ook gewoon klote als iemand de relatie verbreekt, en bij veel mensen roept dat boosheid, verdriet, allerlei emoties op zelfs wraak en haat, maar ook het vreemde dat in sommige gevallen dat er van beide kanten nog houden van is.

Liefde is blind het kan alle kanten op, daarom kan het liefde ook erg gevaarlijk zijn.
Liefde is niet gevaarlijk. "Niemand sterft aan liefde maar aan alles eromheen."
Ik ben het wel met je eens. We zouden allemaal zo moeten denken, en niet alleen in relaties.
Fotoboek
pi_23225776
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:23 schreef Blessed het volgende:

[..]

Liefde is niet gevaarlijk. "Niemand sterft aan liefde maar aan alles eromheen."
Ik ben het wel met je eens. We zouden allemaal zo moeten denken, en niet alleen in relaties.
Zelfs liefde heeft zijn duistere kant. Als er iemand vreemd gaat, is op dat moment er ook liefde, maar de partner is gekwetst in de liefde.

De liefde aan de positieve kant is het mooiste wat er is, maar dosseer de liefde, iedere keer wat kolen in de openhaard gooien om die vlam wakker te houden. Als je deze blust, zie je maar weer dat er veel rook en roet overblijft.
pi_23226036
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:28 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

Zelfs liefde heeft zijn duistere kant. Als er iemand vreemd gaat, is op dat moment er ook liefde, maar de partner is gekwetst in de liefde.

De liefde aan de positieve kant is het mooiste wat er is, maar dosseer de liefde, iedere keer wat kolen in de openhaard gooien om die vlam wakker te houden. Als je deze blust, zie je maar weer dat er veel rook en roet overblijft.
Liefde wilt niets anders dan liefhebben. Liefde verwacht niets. Alle verwachtingen, en onvervulde verwachtingen, creëren teleurstelling of verdriet. En in tijden van verdriet is zelf-liefde nog de meest mooie, want wat is er nou erg aan om gekwetst te worden als je weer overeind kan krabbelen, weer kan helen en een stuk wijzer dan je was verder te gaan.

Ik kende mijn ex 4 jaar. Twee jaar ervan heeft hij me bedrogen met een ander.
Ik kon kiezen, me zielig voelen of van hem houden zoals ik beloofd had.
Ik liet een traan, krabbelde overeind, liet hem gaan en ik hou nog van hem zoals ik altijd gedaan heb, al is hij niet meer van mij.
Fotoboek
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 22:35:49 #111
47213 ArmaniMania
pi_23229649
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:38 schreef Blessed het volgende:

[..]

Liefde wilt niets anders dan liefhebben. Liefde verwacht niets. Alle verwachtingen, en onvervulde verwachtingen, creëren teleurstelling of verdriet. En in tijden van verdriet is zelf-liefde nog de meest mooie, want wat is er nou erg aan om gekwetst te worden als je weer overeind kan krabbelen, weer kan helen en een stuk wijzer dan je was verder te gaan.

Ik kende mijn ex 4 jaar. Twee jaar ervan heeft hij me bedrogen met een ander.
Ik kon kiezen, me zielig voelen of van hem houden zoals ik beloofd had.
Ik liet een traan, krabbelde overeind, liet hem gaan en ik hou nog van hem zoals ik altijd gedaan heb, al is hij niet meer van mij.
*mee eens is*
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 05:21:31 #112
47213 ArmaniMania
pi_23259199
Alles is nu opgelost, deze kan dicht
  vrijdag 12 november 2004 @ 07:19:47 #113
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23259508
Lang verhaal, kort advies: Schop die HOER de straat op en ga daarna eens een vrouw in de buurt met respect en een zooi vrienden zoeken. Op die manier sla je twee vliegen in een klap!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_23259917
slotje op verzoek.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')