quote:Op donderdag 2 september 2004 21:38 schreef Sylvana het volgende:
Nog steeds geen babietjes![]()
Heeee! Wijffie!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:46 schreef Reese het volgende:
* Brighteyes zwaait even naar Brighteyes!
Hi Brightbeeb! Welkom terug in Nederland! Hoe is je congres gegaan? En wat een prachtig autootje heb je. Cool dat je weer mobiel bent. Je boontje is inmiddels al helemaal boven, volgens mij!
![]()
Of Sugar en Miss-Take liggen zo van hun nieuwe babietjes te genieten dat ze ons helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze hebben er nog helemaal geen zin an . . .
nee hoor, t was alleen de laatste post uit het vorige topic, en zo;n laatste post wordt vaak aan het begin van de nieuwe gezet, dus ik dacht: dat doe ik dan ook maar..quote:Op donderdag 2 september 2004 21:48 schreef moussy het volgende:
Daniman, is het nu de bedoeling dat we allemaal om een foto gaan jengelen?
Je wordt weer bedankt !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
TC: weer was prima daar, ik heb het mooie gewoon meegenomen. Eerste drie dagen was het daar prut, en toen ineens ging de zon schijnen en was het gewoon 18-22 graden!![]()
maar vanwaar de mededeling?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:50 schreef daniman het volgende:
[..]
nee hoor, t was alleen de laatste post uit het vorige topic, en zo;n laatste post wordt vaak aan het begin van de nieuwe gezet, dus ik dacht: dat doe ik dan ook maar..
Goed om te horen!! En wat ligt er thuis weer veel moois in het verschiet, nieuwe afleveringen ER, een verse IKEA-gidsquote:Op donderdag 2 september 2004 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Heeee! Wijffie!
Congres ging prima, heel heel heel erg druk, maar erg leuk, gezellig, chaotisch, gewoon helemaal leuk dus!
Auto'tje is goed he!
Kom maar op!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je wordt weer bedankt !!!![]()
Zodra ik daar weer 's ben, sleep ik jou gelijk mee en dump ik je in de plas . . .![]()
Jep!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:56 schreef Reese het volgende:
[..]
Goed om te horen!! En wat ligt er thuis weer veel moois in het verschiet,
Check! 15 Oktober!quote:nieuwe afleveringen ER,
Check! Ligt op de mat!quote:een verse IKEA-gids
Check! Staat voor de deur!quote:een prachtig autootje
Check! Staat ook voor de deurquote:een grote meet
Check! Ben weer een beetje bijgelezenquote:een superspannend subforum
Check!quote:en vast nog veel meer dat ik niet weet.![]()
Ik had hem ook opstaanquote:Op donderdag 2 september 2004 22:05 schreef Luchtbel het volgende:
omgcheck sbs
Don't tempt me, I'm crazy enough to do it . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op!![]()
Kijkend naar de TV gids on-line ben ik blij dat ik 'm uit heb staan . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 22:06 schreef Spindizzy het volgende:
Ik had hem ook opstaan![]()
en op het end zijn ze uit elkaarquote:Op donderdag 2 september 2004 22:07 schreef mallemeid het volgende:
Die heb ik idd al es gezien Luchtbel! Best bizar![]()
Ja, maar het is voor mij een thuis wedstrijdquote:Op donderdag 2 september 2004 22:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Don't tempt me, I'm crazy enough to do it . . .![]()
Spoilerquote:Op donderdag 2 september 2004 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
en op het end zijn ze uit elkaar![]()
Helleu! Check even laatste paar posts van het vorige speeltuinbankje, foto van Karin d'r autotje! Maar ge-upgradequote:Op donderdag 2 september 2004 22:09 schreef Lois het volgende:
Wb BE![]()
Ik heb eindelijk mijn computer weer aan de praat, na de zoveelste crash en nu ben ik ook echt alles kwijt. Maar goed, ik heb wel een mooie schone pcen een hoop te installeren.
Ik ga even bijlezen, loop een beetje achter maar weet wel al dat er nog geen babieniews is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |