quote:Op donderdag 2 september 2004 21:38 schreef Sylvana het volgende:
Nog steeds geen babietjes![]()
Heeee! Wijffie!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:46 schreef Reese het volgende:
* Brighteyes zwaait even naar Brighteyes!
Hi Brightbeeb! Welkom terug in Nederland! Hoe is je congres gegaan? En wat een prachtig autootje heb je. Cool dat je weer mobiel bent. Je boontje is inmiddels al helemaal boven, volgens mij!
![]()
Of Sugar en Miss-Take liggen zo van hun nieuwe babietjes te genieten dat ze ons helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze hebben er nog helemaal geen zin an . . .
nee hoor, t was alleen de laatste post uit het vorige topic, en zo;n laatste post wordt vaak aan het begin van de nieuwe gezet, dus ik dacht: dat doe ik dan ook maar..quote:Op donderdag 2 september 2004 21:48 schreef moussy het volgende:
Daniman, is het nu de bedoeling dat we allemaal om een foto gaan jengelen?
Je wordt weer bedankt !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
TC: weer was prima daar, ik heb het mooie gewoon meegenomen. Eerste drie dagen was het daar prut, en toen ineens ging de zon schijnen en was het gewoon 18-22 graden!![]()
maar vanwaar de mededeling?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:50 schreef daniman het volgende:
[..]
nee hoor, t was alleen de laatste post uit het vorige topic, en zo;n laatste post wordt vaak aan het begin van de nieuwe gezet, dus ik dacht: dat doe ik dan ook maar..
Goed om te horen!! En wat ligt er thuis weer veel moois in het verschiet, nieuwe afleveringen ER, een verse IKEA-gidsquote:Op donderdag 2 september 2004 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Heeee! Wijffie!
Congres ging prima, heel heel heel erg druk, maar erg leuk, gezellig, chaotisch, gewoon helemaal leuk dus!
Auto'tje is goed he!
Kom maar op!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je wordt weer bedankt !!!![]()
Zodra ik daar weer 's ben, sleep ik jou gelijk mee en dump ik je in de plas . . .![]()
Jep!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:56 schreef Reese het volgende:
[..]
Goed om te horen!! En wat ligt er thuis weer veel moois in het verschiet,
Check! 15 Oktober!quote:nieuwe afleveringen ER,
Check! Ligt op de mat!quote:een verse IKEA-gids
Check! Staat voor de deur!quote:een prachtig autootje
Check! Staat ook voor de deurquote:een grote meet
Check! Ben weer een beetje bijgelezenquote:een superspannend subforum
Check!quote:en vast nog veel meer dat ik niet weet.![]()
Ik had hem ook opstaanquote:Op donderdag 2 september 2004 22:05 schreef Luchtbel het volgende:
omgcheck sbs
Don't tempt me, I'm crazy enough to do it . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op!![]()
Kijkend naar de TV gids on-line ben ik blij dat ik 'm uit heb staan . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 22:06 schreef Spindizzy het volgende:
Ik had hem ook opstaan![]()
en op het end zijn ze uit elkaarquote:Op donderdag 2 september 2004 22:07 schreef mallemeid het volgende:
Die heb ik idd al es gezien Luchtbel! Best bizar![]()
Ja, maar het is voor mij een thuis wedstrijdquote:Op donderdag 2 september 2004 22:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Don't tempt me, I'm crazy enough to do it . . .![]()
Spoilerquote:Op donderdag 2 september 2004 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
en op het end zijn ze uit elkaar![]()
Helleu! Check even laatste paar posts van het vorige speeltuinbankje, foto van Karin d'r autotje! Maar ge-upgradequote:Op donderdag 2 september 2004 22:09 schreef Lois het volgende:
Wb BE![]()
Ik heb eindelijk mijn computer weer aan de praat, na de zoveelste crash en nu ben ik ook echt alles kwijt. Maar goed, ik heb wel een mooie schone pcen een hoop te installeren.
Ik ga even bijlezen, loop een beetje achter maar weet wel al dat er nog geen babieniews is.
Ehhmmm, moeten jij en je zuster zich momenteel niet in één of andere tent bevinden ??quote:Op donderdag 2 september 2004 22:09 schreef Lois het volgende:
Ik ga even bijlezen, loop een beetje achter maar weet wel al dat er nog geen babieniews is.
Zijn vriendin of zijn klant?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:11 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand voor mij een naam van die vrouw die nu op sbs is, ik moet ff wat sjekkuh
Doe es een foto dan ??quote:Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar het is voor mij een thuis wedstrijd
En daarnaast heb jij de foto's van mij nog niet gezien, ik zou best eens gelijkenissen kunnen vertonen met een volwassen sumo wrestler!![]()
zijn vriendin, die met dat brilletje die nu in de auto zit te wachtenquote:Op donderdag 2 september 2004 22:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zijn vriendin of zijn klant?
Zijn klant heet "tina"
Annquote:Op donderdag 2 september 2004 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
zijn vriendin, die met dat brilletje die nu in de auto zit te wachten
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe es een foto dan ??![]()
En 15 kilo meer maakt je niet gelijk een sumo wrestler . . .![]()
![]()
Hahahaha jaa, als ik oppas had gehad wel jaquote:Op donderdag 2 september 2004 22:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhmmm, moeten jij en je zuster zich momenteel niet in één of andere tent bevinden ??
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Ok, too easy, I know.![]()
Nou, m'n collega's zijn al begonnen. De ene helft hebben allemaal snipperdagen opgenomen en de andere helft is conviently ziek . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 22:25 schreef Lois het volgende:
Hahahaha jaa, als ik oppas had gehad wel ja
Maar morgen hebben we oppas en dan gaat Lois ff helemaal los![]()
Jaquote:Phluphy schreef lang geleden op het vorige bankje:
Rewimo Las ik nou ergens dat je ALWEER op vakantie gaat???
Op net5 is nu ook iets raars te zien!! Over een verslaafde (mannelijke) hoer...die woont samen met z'n vriendin en voor z'n werk doet ie het dus met mannen...quote:Op donderdag 2 september 2004 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
Oh wat een dramatisch einde
ja, ze heeft er zo lang op moeten wachten, en dan alsnog een keizersnee, maar nou heeft ze wel een heel mooi meisje met een hele mooie naamquote:Op donderdag 2 september 2004 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben ook zo blij...eindelijk. Had steeds zo met dr te doen
Wat is daar dan raar aanquote:Op donderdag 2 september 2004 22:41 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Op net5 is nu ook iets raars te zien!! Over een verslaafde (mannelijke) hoer...die woont samen met z'n vriendin en voor z'n werk doet ie het dus met mannen...
Meel gooien is volgens mij (ben een paar jaar niet geweest want ik was of zwanger of bv gevend) op vrijdagmiddag in 1 bepaalde tent (waar je entree moet betalen en dat doe ik uit principe niet)quote:Op donderdag 2 september 2004 22:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, m'n collega's zijn al begonnen. De ene helft hebben allemaal snipperdagen opgenomen en de andere helft is conviently ziek . . .
Zuip ze morgen (en denk je dat je dit keer wel een trap opkomt ??)
[edit]
Ik heb me ook laten vertellen dat er ook met meel gegooid wordt. Rare jongens (en meiden), die Heemskerkers . . .
Wat een troep is dit zeg. Is er nog wat zinnigs en/of interessants (lees: normaal) op TV tegenwoordig of krijgen we op veertig zenders de ene na de andere pulp te zien of zo . . . ??quote:Op donderdag 2 september 2004 22:41 schreef mallemeid het volgende:
Op net5 is nu ook iets raars te zien!! Over een verslaafde (mannelijke) hoer...die woont samen met z'n vriendin en voor z'n werk doet ie het dus met mannen...![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:44 schreef Lois het volgende:
[..]
Meel gooien is volgens mij (ben een paar jaar niet geweest want ik was of zwanger of bv gevend) op vrijdagmiddag in 1 bepaalde tent (waar je entree moet betalen en dat doe ik uit principe niet)
Zuipen doe ik niet meer, ik drink zelden en dan nog weinig maar plezier hebben we evengoed wel. Een trap hoef ik dit keer niet meer op gelukkig, naja alleen de trap naar bed toe maar die red ik wel.
We gaan eerst morgenavond romantisch uit eten omdat we zoveel jaar samen zijn en dan gaan we eens kijken wat deze kermis ons brengt.
Ben er nog nooit geweest, dus ik weet helemaal niets hoe dat allemaal zit. Ik hoor alleen van de Heemskerkers en ander grut wat uit de regio komt (Beverwijk, Uitgeest).quote:Op donderdag 2 september 2004 22:44 schreef Lois het volgende:
Meel gooien is volgens mij (ben een paar jaar niet geweest want ik was of zwanger of bv gevend) op vrijdagmiddag in 1 bepaalde tent (waar je entree moet betalen en dat doe ik uit principe niet)
Jaja, zeggen ze allemaalquote:Zuipen doe ik niet meer, ik drink zelden en dan nog weinig maar plezier hebben we evengoed wel. Een trap hoef ik dit keer niet meer op gelukkig, naja alleen de trap naar bed toe maar die red ik wel.
Gezellig. Toen mijn vrouw nog leefde, deden we elk jaar zoiets. Dan weer een dineetje, dan weer wat anders. Hoeveel jaar zijn jullie al samen/kennen jullie elkaar ??quote:We gaan eerst morgenavond romantisch uit eten omdat we zoveel jaar samen zijn en dan gaan we eens kijken wat deze kermis ons brengt.
Crap! En kwamen jullie elkaar ook tegen op een terrasje ??quote:Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef Lois het volgende:
Nu ga ik me dus echt oud voelen![]()
Wij zijn morgen 18 jaar samen. En ja, ik ben pas 32, dus ja ik was pas 14 dat ik verkering met Jeroen kreeg maar ja...... hij was het gewoon meteen![]()
Komt door de naam, "Jeroenen" zijn fantastischquote:Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef Lois het volgende:
En ja, ik ben pas 32, dus ja ik was pas 14 dat ik verkering met Jeroen kreeg maar ja...... hij was het gewoon meteen![]()
Acht jaarquote:Op donderdag 2 september 2004 23:00 schreef bixister het volgende:
tc, hoelang geleden is jouw vriendin eigenlijk overleden als ik vragen mag?
dus toen was jij pas 20 als ik 't goed heb?quote:Op donderdag 2 september 2004 23:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Acht jaar
19quote:Op donderdag 2 september 2004 23:07 schreef bixister het volgende:
dus toen was jij pas 20 als ik 't goed heb?
Moet ik natuurlijk weer net lezen voordak op bed gaquote:Haagse verdachte 'moeder' Isra
Door Bert Janssen en Lucien Baard
GOOR/ENSCHEDE - Isra, de ontvoerde dochter van de vermoorde Goorse kapster Marisse van der Burg (25), is ingeschreven in het paspoort van mevrouw De L. (30) uit Den Haag.
Zij vloog maandag 9 augustus met het kind en haar vader Hasèn A. van Brussel naar Tripoli. Bij de douane deed ze zich voor als de moeder van het blonde kind. Zij reisden met vlucht 8U921 van Afriqiay Airways, een Libische staatsluchtvaartmaatschappij. Het trio vertrok om 14.10 uur en landde om 17.30 uur in Tripoli. Anderhalf uur eerder werd Marisse’s ontzielde lichaam gevonden, in haar appartement aan de Markeloseweg in Goor. Ze was met plakband vastgebonden en kwam door verstikking om het leven, maakte de politie bekend.
Volgens mevrouw De L., die dinsdag 10 augustus naar ons land terugkeerde, heeft zij al vanuit het buitenland met de politie gebeld. ‘Ze voelde dat het niet goed zat’, liet ze vrijdag via haar Enschedese advocaat R.F. Speijdel aan deze krant weten.
De Haagse en Al D. (28) uit Rotterdam zijn door de recherche aangehouden. Ze worden verdacht van medeplichtigheid aan de moord en ontvoering en zitten in bewaring.
Mevrouw De L. zegt niet in de woning van de kapster geweest te zijn. Wel zou Hasèn A. eerder het intapen van een vrouw op haar hebben geoefend.
Verdachte Al D., die volgens de politie uit Libië komt maar volgens zijn raadsman J.B. Kalk uit een ander Arabisch land, zou die maandag hebben geholpen bij het knevelen. Volgens de recherche staan hun beider vingerafdrukken op het gebruikte plakband. Raadsman Kalk wacht op de uitkomsten van nader dactyloscopisch onderzoek naar de vingerafdrukken. ‘Mijn cliënt zegt dat Hasèn het plakwerk heeft gedaan en dat hij alleen stukken tape heeft aangegeven’, zegt Kalk, die Al D. een ‘schuchtere man’ noemt die louter Arabisch spreekt. Nadat-ie zich eerst beriep op het zwijgrecht, legt de Rotterdammer nu wel verklaringen tegen de recherche af.
Via stille diplomatie wordt geprobeerd Hasèn A. en Isra aan ons land uitgeleverd te krijgen.
thunderchild ik vind 't heel naar voor je dat ze er niet meer is maar ik heb 't idee dat je wel erg zwaar vasthoudt aan die tijd, en er ook misschien wat teveel op 'leunt' als je begrijpt wat ik bedoel. zeker omdat uit je postgedrag blijkt dat je behoorlijk toe bent aan een nieuwe relatie. misschien moet je eens een tijdje gaan doen of het 'gewoon' uitgegaan was tussen jullie, dan had je ook verder gemoeten en misschien ook wel wat gemakkelijker gekund. klinkt misschien onaardig maar is niet zo bedoeld. ik vind jouw manier van ermee omgaan niet zo gezond overkomen. je zou in de bloei van je leven moeten zijn nu, kom op, maak er wat van, en geniet!quote:Op donderdag 2 september 2004 23:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
19
Ja, dat is dan wel weer leuk!quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:43 schreef Martineke het volgende:
ik hou ook absoluut niet van dronken mensen.
maar ach..... hij heeft er weer van geleerdwat dat betreft kan ik hard lachen, hij was al paar maandjes niet meer weggeweest en het kriebelde vertelde hij vd week, ik had em gezegd ga maar een x kom je weer hard van terug....en indd [afbeelding] die voelt zich verrot als hij wakker wordt
dan nog zo'n vervelend mens als ikke erbij die dr mond niet dicht kan houden en het ff erin moet wrijven en tis compleet
Jij ook al ??quote:Op vrijdag 3 september 2004 05:21 schreef Sylvana het volgende:
ik kwam ff spieken of er al nieuws was over Knorretje en dan is de baby er al![]()
Ik reageer er later op, want ik moet weg. Moeten zelfs, want ik ben al laat . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 23:38 schreef bixister het volgende:
thunderchild ik vind 't heel naar voor je dat ze er niet meer is maar ik heb 't idee dat je wel erg zwaar vasthoudt aan die tijd, en er ook misschien wat teveel op 'leunt' als je begrijpt wat ik bedoel. zeker omdat uit je postgedrag blijkt dat je behoorlijk toe bent aan een nieuwe relatie. misschien moet je eens een tijdje gaan doen of het 'gewoon' uitgegaan was tussen jullie, dan had je ook verder gemoeten en misschien ook wel wat gemakkelijker gekund. klinkt misschien onaardig maar is niet zo bedoeld. ik vind jouw manier van ermee omgaan niet zo gezond overkomen. je zou in de bloei van je leven moeten zijn nu, kom op, maak er wat van, en geniet!
(ik zeg niet dat je geen verdriet mag hebben over het verlies van 8 jaar geleden, maar jouw leven hoeft niet stil te staan). je zou er eens mee kunnen beginnen haar niet meer je 'vrouw' te noemen. jullie waren toch niet getrouwd?
precies, en ik drink ook alleen als er iets speciaals is, een verjaardag of een feestje ofzo, ik drink niet ieder weekend, zodat het toch een beetje speciaal blijftquote:Op vrijdag 3 september 2004 07:32 schreef daniman het volgende:
ik drink wel , maar weet mijn grenzen... ik wordt dus hooguit aangeschoten... maar das tenminste nog een gezellige fase
dan meld je je ziekquote:Op vrijdag 3 september 2004 07:38 schreef daniman het volgende:
bah ik heb helemaal geen zin om over een kwartier weer naar mijn werk te moeten... ik blijf veel liever hier rondhangen
Ja ik had het gisteren ook gelezen in de Tubantie volgens mij!quote:Op donderdag 2 september 2004 23:15 schreef clauwheee het volgende:
Even weer jullie op de hoogte houden hoor....
[..]
Moet ik natuurlijk weer net lezen voordak op bed ga![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:57 schreef Jessicaa het volgende:
O wat ziet dat er heerlijk uit Rewimo!!!!!
meer zoquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:18 schreef Jessicaa het volgende:
Je vertelt niks nieuws hoor Moussy![]()
![]()
Jah bij mun moederquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:24 schreef moussy het volgende:
[..]
meer zo [afbeelding]
Ik ga wel voor een weekje onbewoond bounty-eiland of zo... alleen!! Zonder internet, zonder pjoeter en vooral zonder MSN.
Gesticht lijkt me ook niet alles, zou je dan tussen kwijlende schyzofrenen komen? Denk het wel he?!
Als ik eens de staatsloterij win mag jij van mij met Jolie op vakantie. Ik weet het, je hebt er geen moer aan maar ik gun het je welquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja met het bemoedigende idee in gedachten dat ik de komende 20 jaar waarschijnlijk niet op vakantie kan, behalve als ik een rijke man vindt, maak jij mij er echt blij mee
Oh das een goeie, daar doe ik ook aan mee, maar dan ga ik wel met je mee bellie, kan jij je boek schrijven en dan ga ik wel iedereen op hun bek slaanquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:53 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als ik eens de staatsloterij win mag jij van mij met Jolie op vakantie. Ik weet het, je hebt er geen moer aan maar ik gun het je wel![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh das een goeie, daar doe ik ook aan mee, maar dan ga ik wel met je mee bellie, kan jij je boek schrijven en dan ga ik wel iedereen op hun bek slaan
Gut... waar haal ik dat geld vandaan ? als het een jongetje wordtquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:05 schreef Luchtbel het volgende: En dan zorg ik dat Jolietje trouwt met een leuke miljonair met een groot huis en een buitenhuisje voor d'r moeder
Oh nou gewoon gelukkig mag ook hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gut... waar haal ik dat geld vandaan ? als het een jongetje wordt
Euhh...jah...komt echt nog!!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:09 schreef mallemeid het volgende:
Fijne vakantie Rewimo!
Zeg clauwheee, zouden we niet nog een foto van je haar krijgen?![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:55 schreef Luchtbel het volgende:
Bij mij, Beef en LadyS komen op visite, denken ze![]()
het valt mee, tis net een mierenhoop waar je naar kijkt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:24 schreef kissa het volgende:
Een prettige vakantie gewenst Rewimo!
Ik hoorde net op de radio over de bestorming van de school, ik durf er niet naar te gaan kijken...![]()
Ehhhh, TURKIJE!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:32 schreef phluphy het volgende:Prettige vakantie Rewimo
![]()
Ik wens je veel plezier in ........... en ik zou zeggen: tot ............![]()
Maar... ik blijf jullie vandaag nog lastigvallen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:32 schreef phluphy het volgende:Prettige vakantie Rewimo
![]()
Ik wens je veel plezier in Turkije en ik zou zeggen: tot 18 september![]()
Je kan ook gekleurde spermacellen gaan vangen http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/floats.htmquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ehhhh, TURKIJE!en tot... 18 september? Heb ik goed, jajajajaja?
![]()
Ik verveel me op m'n werk..... ik moet mezelf inhouden om niet te gaan internetsjoppen....
Of even langs de chocolade-automaat... (neeeeeeeee)
Zucht...
ieuw!! dat muziekjequote:Op vrijdag 3 september 2004 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Je kan ook gekleurde spermacellen gaan vangen http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/floats.htm
Bij mij staat het geluid uitquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ieuw!! dat muziekje![]()
Neequote:Op vrijdag 3 september 2004 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, hoe is het eigenlijk met je scriptie? Nog wat aan kunnen doen?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:32 schreef Sylvana het volgende:
ja, goed opletten of er een topic van Miss-take verschijnt![]()
Hebben die nog niet gereageerd dan ??quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:38 schreef daniman het volgende:
ja idd
... of een berichtje van Knor en Danny![]()
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Als het topic vol is, dan openen we gewoon een deel 2, deel 3 en indien nodig een deel 4 . . .quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:42 schreef Sylvana het volgende:
idd, daar zit ik ook nog steeds op te wachten, zometeen is dat topic al helemaal vol en weten we nog niks![]()
haha...quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:49 schreef Sylvana het volgende:
volegns mij hebben ze het gewoon FOK! genoemd
ja, zoiets jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:51 schreef daniman het volgende:
[..]
haha...
fokke als het een jongen is
fokje als het een meisje is
dat soort dingen moeten wij ook doen met SPHquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:38 schreef rena het volgende:
O gatsie die gijzeling wat een dramatische afloop zegEcht heel erg.
Net terug van school, we krijgen nu al les in psychologische dingen over kinderen, best leuk, wij moesten ook speelgoed uittesten om te kijken voor welke leeftijd het geschikt wasAlsof je dat niet gewoon kunt zien
![]()
Ja wij zien bij ons op school idd weleens mensen buiten spelen! Dan zeggen we idd altijd, oh die zullen wel van de SPH zijn, of van de PABO!quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat soort dingen moeten wij ook doen met SPHDan doe je HBO en dan ga je tikkertje spelen enzo
Ik lag echt helemaal in een deuk
Ja, we moesten ook buiten op het plein met zijn allen in een cirkel gaan staan, en dan ging de lerares in het midden van de cirkel staan en dan gooide ze de bal naar iemand toe en dan zei ze bijvoorbeeld " land" en dan moest degene naar wie de bal gegooid werd een dier dat op het land leeft zeggen en dan de bal vangen en als je dan de bal ving voordat je een dier had gezegd of geen dier wist, dan was je afquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:29 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja wij zien bij ons op school idd weleens mensen buiten spelen! Dan zeggen we idd altijd, oh die zullen wel van de SPH zijn, of van de PABO!![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, we moesten ook buiten op het plein met zijn allen in een cirkel gaan staan, en dan ging de lerares in het midden van de cirkel staan en dan gooide ze de bal naar iemand toe en dan zei ze bijvoorbeeld " land" en dan moest degene naar wie de bal gegooid werd een dier dat op het land leeft zeggen en dan de bal vangen en als je dan de bal ving voordat je een dier had gezegd of geen dier wist, dan was je af
Dat hadden m'n broertje en m'n neefje leuk gevonden, jaartjes geleden . . .quote:
ja, maar soms dan zei de lerares " zee" of " lucht" en dan moest je dus een dier dat in de zee of in de lucht leeft roepen, dus als je dan kip roept ben je afquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:00 schreef moussy het volgende:
[..]Ik zou constant kip roepen
hahaquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:12 schreef Spindizzy het volgende:
Als je een kip schopt dan telt het ook als antwoord voor "lucht" of "zee" hoorLigt eraan welke kant je hem opschopt
luchtkipquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:12 schreef Spindizzy het volgende:
Als je een kip schopt dan telt het ook als antwoord voor "lucht" of "zee" hoorLigt eraan welke kant je hem opschopt
Fijn dat je eindelijk je rooster hebt, maar wat een nare tijden iddquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:19 schreef clauwheee het volgende:
Nou zeg, het onwaarschijnlijke is gebeurd. Ik heb mn rooster. Heb wel een beetje rare tijden, maar goed. Moet steeds van 14u-half zes of van 15u-half zeven..en vrijdags van half elf tot half twee. Beetje ongemakkelijke tijden ivm mn werk, want juist smiddags zijn er mensen nodig, en ik ben dus steeds 's ochtends vrij. Maar aan de andere kant, was niet van plan om er superveel bij te werken dus och...en ik heb het steeds best druk al met een aantal sieradenbestellingen dus dan kan ik dat misschien ook wat uitbreiden
jij ook al?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:29 schreef rena het volgende:
Morgen mijn eerste zaterdag uitslapenen s'avonds lekker Barbieknoeien.
Mischien of ze het inmiddels weetquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:36 schreef Spindizzy het volgende:
Moussy, wat moest je gister nou tjekken over die Tina?
Hihi...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:40 schreef danosa het volgende:
[..]
Mischien of ze het inmiddels weet
"Tina, was kosten diesen condome?"
Nou ehm... nee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:44 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand wel eens per ongeluk de rekening in handen gekregen van een lange bevalling
Nee, maar wel van een ritje van ene ziekenhuis naar het andere, een ritje van amper 10 minuutjes. Kosten: 548 euro!!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:44 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand wel eens per ongeluk de rekening in handen gekregen van een lange bevalling
Ik ben meteen vandaag maar gaan declareren KLUNK
Rewimo, ik dacht dat je al onderweg zou zijn. Nou heb ik toch nog de kans om jullie een fijne vakantie te wensen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Over vliegen gesproken: wij zijn de koffers vast kwijtMorgen met alleen de handbagage in de Zuidtangent naar Schiphol, instapkaarten oppikken en langs de douane. We hoeven er pas om half 1 te zijn. Vliegen om 13.40
Binnenkort hoor, Ger is er mee bezig maar ja door alles van de laatste tijd is het een beetje op een laag pitje komen te staan. Ik ga hem online gooien als ie echt klaar is zeg maar. Maar ik hoop snel. Daarnaast kan ik wel eens kijken of ik jullie alvast een paar crea's kan laten zien één dezer dagenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:42 schreef Lois het volgende:
Clauwhee, is er al zicht op je (kralen)website?
Okeej, thnx voor de infoquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:42 schreef Lois het volgende:
Het nieuws van Danny en Knor kan ook best nog een paar daagjes op zich laten wachten hoor. Knor heeft al eerder aangegeven zelf de aankondiging te willen doen en ze gaat eerst nog een paar dagen naar het kraamhotel. De vorige keer is het geslacht en de namen van de baby al "uitgelekt" voordat Danny of Knor zelfs maar de gelegenheid hadden om het te vertellen en dit keer willen ze dat anders. En gelijk heeft ze. Dus wees niet ongerust als het even duurt voor we iets horen, dat bedoel ik eigenlijk.
Er is toch vast wel iemand die jou een sms-je kan sturen? Worden er wel veel, met alle updates van de komende weken!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:59 schreef Rewimo het volgende:
twee weken wachten dus voor wij het weten
Wie gaat er dan ook met vakantie met de babyboomquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Tnx Lois, twee weken wachten dus voor wij het weten
Dat gaat zwaar worden . . .quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Tnx Lois, twee weken wachten dus voor wij het weten![]()
Dan moet Christan naar schoolquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met vakantie met de babyboom![]()
Je had nog een maandje moeten wachten......dan is er een rustperiode ingepland.
Veel plezier overigens in Turkije![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat gaat zwaar worden . . .![]()
dan zoek je een internetcafe opquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja
De verzekering betaalt alles, 4760 euro HAAAAAAAAAALLOOOOOOquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:08 schreef babyfeet het volgende:
jeetje luchtbel volgens mij is zo'n rekening best wel schrikken ja
maar was het nou de bedoeling dat je hem niet kreeg? of juist wel?
Ik wil je best wel een SMS'je sturen om je verslaving op peil te houdenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Ja![]()
Daaaaaa'sssss een hoop geld. Kan je een hoop leuke dingen voor doen . . .quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
De verzekering betaalt alles, 4760 euro HAAAAAAAAAALLOOOOOO
maar het is wel de bedoeling dat ik hem zelf krijg, ben particulier verzekerd, dan heb je dat en ik wist wel dat ik het vergoed kreeg, maar schrok toch wel ff![]()
Er is internet in het waterparkquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan zoek je een internetcafe op![]()
Ja dat zijn leuke bedragenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
De verzekering betaalt alles, 4760 euro HAAAAAAAAAALLOOOOOO
maar het is wel de bedoeling dat ik hem zelf krijg, ben particulier verzekerd, dan heb je dat en ik wist wel dat ik het vergoed kreeg, maar schrok toch wel ff
Da's ook een mogelijkheidquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Er is internet in het waterparkVoor een prikje
![]()
Dit is mijn eerste barbieknoei van de zomerquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:33 schreef daniman het volgende:
je kan een kip ook nog in de soep schoppen... dan krijg je een soepkip, voor in de kippensoep
welke band?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:17 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste barbieknoei van de zomeren het is al bijna geen zomer meer
![]()
Ze zenden om half 1 vannacht pas het optreden uit van een band die ik leuk vind op LowlandsDat word nog een lange zit vanaf nu en ik verveel me nu al
maar ik wil het niet weer missen
en ik kan morgen toch uitslapen
Dus ik moet eigenlijk niet zeiken
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Ben je wel gestopt met je bijbaan rena?? Wat zeiden ze?
jij hebt een goede muzieksmaakquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:30 schreef rena het volgende:Velvet Revolver
![]()
Lekker laten zeurenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:33 schreef rena het volgende:
Mijn moeder zeurt ook al de hele dag dat ik werk moet nemen weer, maar ik heb er nu even helemaal geen zin in.
jou mag ik welquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef rena het volgende:
Guns N' Roses, Muse, Velvet Revolver, meeste rockmuziek kan ik wel waarderenMaar Guns N' Roses is toch wel mijn favoriet
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef rena het volgende:
Guns N' Roses, Muse, Velvet Revolver, meeste rockmuziek kan ik wel waarderenMaar Guns N' Roses is toch wel mijn favoriet
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef Rottdog het volgende:
Axl heeft zo'n lekker kontje *zucht*![]()
echt?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:45 schreef Spindizzy het volgende:
Zo best ziet Axl "Het BotoxBeest" Rose er niet meer uit hoor
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
echt?
ik heb eigenlijk geen recente foto's gezien van hem
Oh jij hebt hem dus ook nog gezienquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:45 schreef Spindizzy het volgende:
Zo best ziet Axl "Het BotoxBeest" Rose er niet meer uit hoor
Die bovenste foto "valt nog wel mee" maar die onderstequote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En het was zo'n lekkerdje
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En het was zo'n lekkerdje
Op die bovenste ligt zijn haargrens nogal nar achterenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Die bovenste foto "valt nog wel mee" maar die onderste![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op die bovenste ligt zijn haargrens nogal nar achterenEn hij had van dat prachtige rode haar. Dat haar deed het hem
die heb ik levensgroot op een vlag staanquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:54 schreef ThunderChild het volgende:
* ThunderChild vraagt zich af wat 'ie hier doet . . .![]()
hahaquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:54 schreef ThunderChild het volgende:
* ThunderChild vraagt zich af wat 'ie hier doet . . .![]()
Met Faith No More in het voorprogrammaquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:57 schreef Rottdog het volgende:
weet het nog als de dag van gister Guns 'n Roses in Nijmegen![]()
Ik vind hem nu ook niks meer hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:01 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm..ik vin het maar een griezel. Ieder zn eigen
Ik kan me wel herinneren dat een jongen uit mijn klas op de basisschool in groep 7 ofzo helemaal gek was van die groepquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:05 schreef Sylvana het volgende:
waarom kan iik nou geen plaatje vindne met dexter met drads
Dan maar een plaatje met gewoon haar
[afbeelding]
En in het echt ziet hij er nog beter uit, terwijl hij al 40 is
The Offspring bestaat al 20 jaarquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:08 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat een jongen uit mijn klas op de basisschool in groep 7 ofzo helemaal gek was van die groepdus ze zijn er zeker al een hele tijd. Ben benieuwd of hij het nog leuk vind
![]()
Guns & Rosesquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:08 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat een jongen uit mijn klas op de basisschool in groep 7 ofzo helemaal gek was van die groepdus ze zijn er zeker al een hele tijd. Ben benieuwd of hij het nog leuk vind
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |