Shit man, jij hebt je bril niet op je nachtkastje laten liggen merk ikquote:Op donderdag 2 september 2004 18:49 schreef kootje het volgende:
ey die stuur zit aan de anderen kant.
Heel stiekem ziet die Honda er stoerder uit...quote:Op donderdag 2 september 2004 19:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft stiekem wat van de VW Pheaton
Stoelen met een extra veer. Als je de mensen in de rear kut vind. Is het een druk op de knp en danquote:Op donderdag 2 september 2004 22:16 schreef D-Devil het volgende:
Power rear seats.
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stoelen met een extra veer. Als je de mensen in de rear kut vind. Is het een druk op de knp en dan![]()
Die associatie kwam ook meteen in mij opquote:Op donderdag 2 september 2004 19:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft stiekem wat van de VW Pheaton
dat ligt echt aan jou. op de kleur na lijken ze écht niet op elkaar.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:05 schreef rebel84 het volgende:
Achterlichten doen me denken aan die van de Bentley Continental GT, of ligt dat nou aan mij?
[afbeelding]
[afbeelding]
De kleur lijkt juist niet op elkaar, de vorm daarentegen wel.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:10 schreef Tjabbo het volgende:
dat ligt echt aan jou. op de kleur na lijken ze écht niet op elkaar.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:15 schreef Fugie het volgende:
leuke auto maar vind hem niet echt speciaal zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |