Vandaag later weg dan gisteren?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:42 schreef Parabola het volgende:
Ach, waarom ook niet?
Was ik niet van plan!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Veel plezier
Tipje: daarna niet meer gaan rijden gedurende 24 uur
Jij hebt me door.quote:..ook een manier om te doen alsof je een nieuwe vriendin hebt.
Zou ze d'r (nog) wilder van worden?quote:Meisjes met rode haren ..
Koel, nu nog ff krasje wegsoepen, en klaar is kees Lucquote:Op donderdag 2 september 2004 16:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Was ik niet van plan!
btw. Wat vind je van mijn fotosoep?
[afbeelding]
Ik heb er vandaag over lopen denken om met wat plamuur, schuurpapier en een busje spuitlak in de weer te gaan.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Koel, nu nog ff krasje wegsoepen, en klaar is kees Luc![]()
Doe je heel goed, professioneel manquote:Op donderdag 2 september 2004 16:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Was ik niet van plan!
[afbeelding]
t kan niet iedere dag feest zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaag later weg dan gisteren?![]()
zou ik doen, en hij word er alleen nog mooier van en is je bike zeker waard,quote:Op donderdag 2 september 2004 16:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag over lopen denken om met wat plamuur, schuurpapier en een busje spuitlak in de weer te gaan.
Als je ff geduld hebt, maak ik een opnamequote:Op donderdag 2 september 2004 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Doe je heel goed, professioneel man
Ik zou wat bij gaan verdienen in je vrije tijd als Graphicdesigner man![]()
Serieus: hoe klinkt ie?
en diequote:Op donderdag 2 september 2004 16:52 schreef hollander172 het volgende:
Kan overigens ook concluderen dat het niet alleen het haar aantast, zat over dat bakkie gebogen om te mengen en werd ineens heel vrolijk en duf.Handleiding erbij gepakt: "Adem in geen enkel geval de damp van vloeistof 3 en 4 in tijdens het mengen!!!" in koeieletters stond het vermeld.
![]()
Nee de hond had ineens een smoking aan en liep deftig en statig op zijn achterpoten met zijn poten over elkaar net voor ie me aansprak met "jongeman, dat was niet zo handig he?".quote:Op donderdag 2 september 2004 17:00 schreef Parabola het volgende:
[..]
en die-letters staken hun tong naar je uit en maakten een dansje om een roze denneboom?
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:47 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Niet te merken aan je post's ..quote:Op donderdag 2 september 2004 16:52 schreef hollander172 het volgende:
Kan overigens ook concluderen dat het niet alleen het haar aantast, zat over dat bakkie gebogen om te mengen en werd ineens heel vrolijk en duf.Handleiding erbij gepakt: "Adem in geen enkel geval de damp van vloeistof 3 en 4 in tijdens het mengen!!!" in koeieletters stond het vermeld.
![]()
Mooi.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet te merken aan je post's ..![]()
Ik ga eens even weg hier.![]()
laters..
.. ik was er nog .. hoe moet ik jou in vredesnaam bellen zonder nummer.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:08 schreef ZX9R het volgende:
Pepijn!
Bel me even!
Kee .. dat is een optie.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:15 schreef ZX9R het volgende:
www.zx9r.tk misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |