Hij kan toch best financieel adviseur zijn naast zijn acteerwerk?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:16 schreef Diego27 het volgende:
Dit is toch letterlijk bedrog, er word duidelijk gezegd dat die man een adviseur is in geldzaken en nu blijkt het dat hij gewoon een acteur is in dit spotje !
natuurlijke selectie...quote:Op donderdag 2 september 2004 16:27 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik vind sowieso dat reclame voor leningen verboden moeten worden. Het wordt nu gewoon te makkelijk en te aantrekkelijk voorgespiegelt, terwijl mensen zo in de put kunnen raken.
Dat zeg jij, terwijl ik net een lening afsluit omdat ik teveel producten bestel op geldrace.nl (rijm intended).quote:Op donderdag 2 september 2004 16:27 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik vind sowieso dat reclame voor leningen verboden moeten worden. Het wordt nu gewoon te makkelijk en te aantrekkelijk voorgespiegelt, terwijl mensen zo in de put kunnen raken.
Ze geven de daadwerkelijke arie toch een andere naam dan is 't toch daadwerkelijk bedrog lijkt me zo !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:26 schreef Lod het volgende:
[..]
Hij kan toch best financieel adviseur zijn naast zijn acteerwerk?
En trouwens, hij kan best advies geven. Of dat advies goed is is een andere zaak.
Ik mag mijzelf ook best adviseur in geldzaken noemen. En mijn advies: stort alles maar op mijn rekening anders geef je het toch maar uit.
Heb je met die acteurs hè, allemaal bedriegers. Zag laatst nog dat Peter Faber zich voordeed als Dierenartsquote:Op donderdag 2 september 2004 16:43 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ze geven de daadwerkelijke arie toch een andere naam dan is 't toch daadwerkelijk bedrog lijkt me zo !!!
ja ik zag het ook, heb al aangifte gedaanquote:Op donderdag 2 september 2004 16:45 schreef Lod het volgende:
[..]
Heb je met die acteurs hè, allemaal bedriegers. Zag laatst nog dat Peter Faber zich voordeed als Dierenarts
Oke dan bedankt hoef ik t niet meer te doen !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 18:00 schreef Hayek het volgende:
[..]
ja ik zag het ook, heb al aangifte gedaan
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:45 schreef Lod het volgende:
[..]
Heb je met die acteurs hè, allemaal bedriegers. Zag laatst nog dat Peter Faber zich voordeed als Dierenarts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |