Zolang er geen alternatieven zijn (Rosales ken ik nog niet en de Tom de Mul heeft mij totaal niet weten te overtuigen) heb ik liever een Nederlands (Joodsche Amsterdammer!) talent daar spelen...quote:Op donderdag 2 september 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
De Ridder is geen rechtsbuiten man...
Misschien wel, maar feit is dat zijn doorbraak nog steeds op zich laat wachten en hij heeft nog niks laten zien op het hoogste niveau, dus alle hosanna mag best kritisch benaderd worden. Eerst een tijdje lang presteren, daarna mag je lovend zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
Bovendien was dat een noodgreep en werd ie pas 's ochtends bij de groep gehaald.
niet als hij zoals zondag speeltquote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Boukhari![]()
wordt kone in december goedkoper dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Telegraaf: Koeman zal geen aankopen doen voor de winterstop.
Als Zlatan perse weg wil moet je pakken wat je wil. Dat is nu eenmaal het nadeel van 'handelen' in mensen, je blijft afhankelijk van individuele wensen die niet altijd stroken met wat voor het collectief wenselijk is. De hoogte van de transfersom is ook niet zo vreselijk slecht als wordt voorgedaan. Als je kijkt voor welk bedrag Kezman weggaat mag je je hiermee in je handjes knijpen. Wat de belg en de griek betreft ben ik van mening dat zij het in hun eerste jaar c.q. half jaar beter hebben gedaan, zeker gemeten naar geboden kansen, dan de nu zo beweende Zlatan in zijn eerste jaar.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:36 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Geklungel is nog wel erg positief vind ik. Dat je Zlatan verkoopt als je an offer you can't refuse krijgt kan ik inkomen, dat bod was er alleen niet.
Verder is het de taak van bestuur en td om ervoor te zorgen dat het kapitaal van ajax op het veld staat ... dat is nu niet meer het geval. Ajax heeft nu gewoon geen goede spits en dat mag toch absoluut niet voorkomen. Sowieso ga je toch niet meer onderhandelen om 1 voor 12 ... had Juve maar eerder moeten wezen.
Jakkes gaf zelf toe dat Zlatan onhoudbaar was ... dus had men al veeeel eerder kunnen anticiperen op zijn vertrek. Nu heb je een Belg die zich niet thuis voelt in het systeem en een Griek die eingelijk nog niet goed genoeg is voor Roda. De aankoop van Kone stond los van Zlatan, waarom dan pas op het laatste moment?
Het probleem is denk ik dat de meeste 'Ajacieden' twee weken geleden nogal op Zlatan hebben lopen vitten, vervolgens 180 graden om zijn gedraaid na zijn goal tegen NAC, en nu koste wat het kost willen bewijzen dat zij Zlatan altijd al hebben gesteund. En dus moet het bestuur voor kop van jut spelen.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:38 schreef vluggejapie het volgende:
Kortom, ik begrijp het probleem niet echt
Hear Hearquote:Op donderdag 2 september 2004 22:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als Zlatan perse weg wil moet je pakken wat je wil. Dat is nu eenmaal het nadeel van 'handelen' in mensen, je blijft afhankelijk van individuele wensen die niet altijd stroken met wat voor het collectief wenselijk is. De hoogte van de transfersom is ook niet zo vreselijk slecht als wordt voorgedaan. Als je kijkt voor welk bedrag Kezman weggaat mag je je hiermee in je handjes knijpen. Wat de belg en de griek betreft ben ik van mening dat zij het in hun eerste jaar c.q. half jaar beter hebben gedaan, zeker gemeten naar geboden kansen, dan de nu zo beweende Zlatan in zijn eerste jaar.
Je hebt gelijk, maar Nederland is de uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:38 schreef vluggejapie het volgende:
Iedereen zit te zeiken op het feit dat het transferbedrag van Ibrahimovic in termijnen wordt betaald. Ik denk dat het bij bijna elke transfer zo gaat. Er is bijna geen enkele club die een groot bedrag in één keer op tafel kan leggen. Daarnaast lijkt het me belastingtechnisch een voordeel om het bedrag over meerder jaren te verspreiden. Ook begrotingtechnisch lijkt het mij een voordeel. Ajax kan nu al een bedrag van drie miljoen aan transferbedrag per jaar begroten.
In Nederland gaat het vaak om kleine bedragen. Als de bedragen groter worden neem ik aan dat zelfs Nederlandse clubs in termijnen betalen.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef Bayer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar Nederland is de uitzondering op de regel.
Nederlandse clubs voldoen het transferbedrag vrijwel altijd in 1 keer.
Ik denk dat het niet zorgen voor een fatsoenlijke vervanger van je beste spits meer kwaad bloed gezet heeft...quote:Op donderdag 2 september 2004 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat de meeste 'Ajacieden' twee weken geleden nogal op Zlatan hebben lopen vitten, vervolgens 180 graden om zijn gedraaid na zijn goal tegen NAC, en nu koste wat het kost willen bewijzen dat zij Zlatan altijd al hebben gesteund. En dus moet het bestuur voor kop van jut spelen.
Het is de hele gang van zaken. (tenminste in mijn geval waarom ik pissig ben)quote:Op donderdag 2 september 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zorgen voor een fatsoenlijke vervanger van je beste spits meer kwaad bloed gezet heeft...
Denk je niet dat het wanbeleid van het bestuur de oorzaak is dat zoveel mensen pissig zijn?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat de meeste 'Ajacieden' twee weken geleden nogal op Zlatan hebben lopen vitten, vervolgens 180 graden om zijn gedraaid na zijn goal tegen NAC, en nu koste wat het kost willen bewijzen dat zij Zlatan altijd al hebben gesteund. En dus moet het bestuur voor kop van jut spelen.
en Zlatan vind ik trouwens ook niet echt respect tonen aan de club en de supporters.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk je niet dat het wanbeleid van het bestuur de oorzaak is dat zoveel mensen pissig zijn?
Ik vind Zlatan eigenlijk gewoon nog steeds Zlatan: beetje rare gozer. Hij heeft gewoon tot de laatste wedstrijd gespeeld, en is niet zoals Trabelsi gaan lopen zeuren.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en Zlatan vind ik trouwens ook niet echt respect tonen aan de club en de supporters.
Er is geen wanbeleid. Er was een beoogde aanwinst. Om van opvolging te spreken vind ik wat ver gaan, Kone heeft ook nog niet bewezen meer te zijn dan een talent, dus om nou maar te stellen dat het met Kone allemaal opeens wel goed was is ook kort door de bocht.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk je niet dat het wanbeleid van het bestuur de oorzaak is dat zoveel mensen pissig zijn?
Dan is hij nog de beste optie. Daarbij had hij als een van de weinigen tenminste nog een paar goede acties samen met Maxwell.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet als hij zoals zondag speelt
Als het met Kone niet goed zou gaan, hadden ze dus verkeerde op het oog (als ze hem als vervanger zagen). Als ze geen vervanger voor Zlatan zochten, verkopen ze de beste spits aan een CL concurrent en halen daar dan niets voor terug. In beide gevallen wanbeleid.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is geen wanbeleid. Er was een beoogde aanwinst. Om van opvolging te spreken vind ik wat ver gaan, Kone heeft ook nog niet bewezen meer te zijn dan een talent, dus om nou maar te stellen dat het met Kone allemaal opeens wel goed was is ook kort door de bocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |