Komt uit het vorige topic...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:25 schreef Tim_G het volgende:
wie zegt er dan dat het Zlatan zijn schuld is?!?
Het shirt staat hem voor geen meter...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Maar dat is logisch nadat een speler het tenue van Ajax ooit heeft aan mogen trekken. De rest staat niet meer.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het shirt staat hem voor geen meter...
2 verschillende shirtreclamesquote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Is die linker Leonardo I ???quote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Yep, Juve speelt in de Serie A met Sky en CL met Tamoil (zie ook Centraal Juventus Topic)quote:Op donderdag 2 september 2004 11:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
2 verschillende shirtreclames
Dat Tamoil is in NL gewoon een c-merk.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Is die linker Leonardo I ???
Van al die negativiteit die er al een aantal dagen heerst. Van het bestuur, dat moet inzien dat het zo niet langer kan en van de sommige spelers die al te lang uit vorm zijn.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:38 schreef Bayer het volgende:
Wederopstanding? Waarvan precies?
Dat is het trieste, ik denk van niet. Na dit seizoen had er ook wel een club 16mil voor hem neergelegdquote:Op donderdag 2 september 2004 11:07 schreef Speed1971 het volgende:
En als Ajax hem aan het einde van dit seizoen zou hebben verkocht had ie zeer waarschijnlijk minder opgebracht....
Ah, okay.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:40 schreef Suijk het volgende:
Van al die negativiteit die er al een aantal dagen heerst.
Wat een clown, dat shirt staat hem helemaal niet.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
De Mul komt er nu aan!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:45 schreef Chadi het volgende:
Het enige wat ik Ajax kwalijk neem is dat er verdomme geen vleugelspelers uit de eigen jeugd komen terwijl het hele Ajax spel aanvallend daarop gebasseerd is.
Schrijf je Mitea nu al af.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De Mul komt er nu aan!Maar ik vind dat ook...al die aankopen...Sikora, Soetaars, Boukhari, Mitea
![]()
Maar daar is al genoeg over gezegd. Ajax wordt gewoon kampioen![]()
Ik denk alleen niet dat een Sonck of Anastasiou zoveel dreiging in hun spel zullen hebben als Zlatan, die bijv. constant een dubbele dekking tegenover zich had staan. Zlatan is gewoon vele malen beter dan de overgebleven spitsen. Met de aanval zoals hij nu overgebleven is kan het dus weldegelijk slechter worden dan het was imo...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het bestuur vindt klungelen. Dat Kone niet door de medische tests komt is jammer, maar er is genoeg materiaal over binnen de club om gewoon naar behoren te presteren, dus het is juist verstandig dat het bestuur zich niet gek heeft laten maken door de waan van de dag en druk van 'supporters'. Alles beter dan paniekaankopen. Met Sonck, vdV , Anastasiou en eventueel de Ridder en Babel is er meer dan voldoende voetballende kwaliteit over. Zlatan liet zo'n 80% van de ballen van de voet af springen, dus slechter dan het was kan het haast niet worden.
AJAX!!!
Sorry.....nee ik geef hem nog echt wel een kans want hij liet goed voetbal zien maar ik bedoelde ermee dat er zo veel linksbuitens zijn gehaald en op een enkeling na allemaal (net) niet goed genoeg voor de top.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:12 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Schrijf je Mitea nu al af.Das wel erg vroeg.
De Mul komt volgend seizoen pas op niveau. Boukhariquote:Op donderdag 2 september 2004 12:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De Mul komt er nu aan!Maar ik vind dat ook...al die aankopen...Sikora, Soetaars, Boukhari, Mitea
![]()
Maar daar is al genoeg over gezegd. Ajax wordt gewoon kampioen![]()
Ik heb nooit beweerd dat het bestuur niet fout zit; jouw punten over het bestuur zijn terecht. Maar Zlatan zit zeker ook fout imo door Ajax voor het blok te zetten. Ajax moet daar wel op in gaan, want 2 topspelers die niet spelen is pure kapitaalvernietiging (1 ook overigensquote:Op donderdag 2 september 2004 11:19 schreef P0RN0STAR het volgende:
Als Ajax-supporter weet je dat de beste spelers niet te houden zijn, als zo'n speler als Zlatan dus voor vier keer zoveel salaris in een betere competitie (in een beter klimaat) mag en ook kan spelen, kan je hem dat moeilijk kwalijk nemen. Het is het bestuur dat hem deze uitgelezen mogelijkheid heeft aangeboden, door hem op de allerlaatste dag voor de transfer-deadline voor een schijntje (zeker met in het achterhoofd de clausule die in het contract stond) heeft laten vertrekken. Er stond een "minimun fee release-clausule" in zijn contract ad. 50 miljoen Euro. Een vertrek was dus altijd mogelijk, dus had Ajax minstens twee spitsen in het achterhoofd moeten hebben, maar enkel Arouna Koné is geprobeerd en als deze transfer dan (om medische redenen?) afketst, kan met dat moeilijk Zlatan kwalijk nemen. Ik geloof simpelweg niet dat Zlatan Ajax zo voor het blok heeft gezet, want als (de zaakwaarnemer van) Hatem Trabelsi het al niet voor elkaar krijgt om zó een transfer af te dwingen, zal het (de zaakwaarnemer van) Zlatan al helemaal niet lukken. Zlatan is voor Ajax véél belangrijker dan Hatem Trabelsi, denk je nou echt dat ze dan zélf niet wat meer moeite hadden gedaan om hem te behouden??? Ajax wreef zich gewoon in de handjes met het oog op die 16 miljoen, dacht met Koné een capabele vervanger te hebben aangetrokken, dus vond het zo wel een leuke deal...
Zlatan kan er toch niets aan doen dat het fuckin’ Ajax-bestuur niet capabel genoeg is om het topclub te leiden???
Boukhari ---Max loopt wel heel erg goed soms geniaalquote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De Mul komt volgend seizoen pas op niveau. Boukhari![]()
ik snap niet waarom iedereen boukhari opeens zo goed vindt, ok hij speelt beter dan eerst maar hij komt nooit z'n mannetje voorbij, geeft 1 voorzet per wedstrijd en is traag als stront.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De Mul komt volgend seizoen pas op niveau. Boukhari![]()
Hij is aanvallend goed de laatste tijd, de enige die gevaar sticht vanaf de flanken............quote:Op donderdag 2 september 2004 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen boukhari opeens zo goed vindt, ok hij speelt beter dan eerst maar hij komt nooit z'n mannetje voorbij, geeft 1 voorzet per wedstrijd en is traag als stront.
quote:Op donderdag 2 september 2004 12:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Boukhari ---Max loopt wel heel erg goed soms geniaal
Geklungel is nog wel erg positief vind ik. Dat je Zlatan verkoopt als je an offer you can't refuse krijgt kan ik inkomen, dat bod was er alleen niet.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het bestuur vindt klungelen. Dat Kone niet door de medische tests komt is jammer, maar er is genoeg materiaal over binnen de club om gewoon naar behoren te presteren, dus het is juist verstandig dat het bestuur zich niet gek heeft laten maken door de waan van de dag en druk van 'supporters'. Alles beter dan paniekaankopen. Met Sonck, vdV , Anastasiou en eventueel de Ridder en Babel is er meer dan voldoende voetballende kwaliteit over. Zlatan liet zo'n 80% van de ballen van de voet af springen, dus slechter dan het was kan het haast niet worden.
AJAX!!!
Dat dachten ze van Gabrich ookquote:Op donderdag 2 september 2004 12:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
![]()
Boukhari heeft prachtige, gevoelvolle passes in huis
Maar Boukhari heeft het inmiddels al laten zienquote:Op donderdag 2 september 2004 12:39 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Gabrich ook![]()
Niet als de voorzet niet aankomt............quote:Op donderdag 2 september 2004 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
nee maar Mitea komt tenminste tot de achterlijn. Als we met Sonck spelen, die vaak op de goede plek staat, dan werkt het alleen maar beter. .
als ie er maar genoeg geeft per wedstrijd dan komen er altijd een paar aan.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niet als de voorzet niet aankomt............
Boukhari is ook nu geen afronder hoor. Hij heeft de afgelopen wedstrijden wel een paar kansjes gehad, maar het afronden kan nog een stuk beter. Is ook niet zijn functie.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:03 schreef twi het volgende:
Boukhari was in z'n vorige Ajax-periode een regelrecht drama hoor. Hij scoorde zes goals, wat meestal de vierde, vijfde of zesde (in een enkel geval zelfs zevende) treffer van de bepaalde wedstrijd was. Als 't nou 6 beslissende goals hadden geweest, ok. Maar hij heeft op mij destijds absoluut geen indruk gemaakt. Ik was dan ook een Boukhari-hater. Maar als 'ie weer gaat spelen zoals tegen Twente, slaat dat weer helemaal om.
Hehe grapjas!quote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Tóch vond ik Andy v/d Meyde wel één van de betere spelers tijdens afgelopen Euro 2004...
Toen hij uit de basis verdween ten faveure van Marc Overmars, werd Oranje meteen uitgeschakeld!
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Tóch vond ik Andy v/d Meyde wel één van de betere spelers tijdens afgelopen Euro 2004...
Toen hij uit de basis verdween ten faveure van Marc Overmars, werd Oranje meteen uitgeschakeld!
Dat heet de hand van Van Gaal. Eerst de eigen jeugd de kans geven in plaats van weer zo'n dure aankoop.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:51 schreef zjroentje het volgende:
Wat een kutzooi eigenlijk. Gewoon geen vervanger.
Is die nou echt zo goed dat hij de vervanger van Zlatan zou kunnen zijn als hij doorbreekt?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:53 schreef S-Two het volgende:
tjah, misschien dat Ryan Babel nu de kans krijgt om door te breken...
als ie doorbreekt wel ja.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:58 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Is die nou echt zo goed dat hij de vervanger van Zlatan zou kunnen zijn als hij doorbreekt?
Ik bedoel: heeft ie het absolute toptalent of is het een gevalletje net niet?quote:Op donderdag 2 september 2004 17:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ie doorbreekt wel ja.
Beste spits uit de jeugd sinds jaren.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:03 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik bedoel: heeft ie het absolute toptalent of is het een gevalletje net niet?
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Is die linker Leonardo I ???
Ik mag hopen dat deze reacties sarcastisch bedoeld zijn?quote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
'De wissel' was ook een tactisch hoogtepunt en vooral de eerste helft tegen Duitsland hebben we genoten van hoogstaand voetbalquote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Vorig jaar toonde hij iig aaner nog absoluut niet klaar voor te zijn, terwijl echte topspelers als Bergkamp, Kluivert, Seedorf en Van Basten er direct stonden. In die categorie zou ik hem niet plaatsen, maar slechter dan Hosé zal hij ook zeker niet zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 17:03 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik bedoel: heeft ie het absolute toptalent of is het een gevalletje net niet?
1 wedstrijd tegen ADO.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vorig jaar toonde hij iig aaner nog absoluut niet klaar voor te zijn, terwijl echte topspelers als Bergkamp, Kluivert, Seedorf en Van Basten er direct stonden. In die categorie zou ik hem niet plaatsen, maar slechter dan Hosé zal hij ook zeker niet zijn
Precies!quote:Op donderdag 2 september 2004 17:48 schreef zjroentje het volgende:
1 wedstrijd tegen ADO.![]()
Zelfs tegen ADO kon hij dus niet imponeren en werd teruggezet naar de jeugdquote:Op donderdag 2 september 2004 17:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
1 wedstrijd tegen ADO.![]()
Was toch ook meer een noodmaatregel dan dat hij een echte kans kreeg.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zelfs tegen ADO kon hij dus niet imponeren en werd teruggezet naar de jeugd
Dat is volgens mij ook slap geouwehoer. Ajax had helemaal niet moeten gaan onderhandelen over die 16 miljoen euro. Als ik al inTurijn was had ik ook never nooit meer teruggegaan.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
waarom zijn jullie niet boos op zlatan? Hij heeft 2 weken geleden een nieuw VERBETERD contract gekregen!! Dan moet ie nu niet gaan zeiken als Ajax de deal wil afblazen dat ie niet terug naar Ajax wil!
moet ie maar geen contract tekenen. Doet me denken aan de actie van De Boertjesquote:Op donderdag 2 september 2004 18:12 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook slap geouwehoer. Ajax had helemaal niet moeten gaan onderhandelen over die 16 miljoen euro. Als ik al inTurijn was had ik ook never nooit meer teruggegaan.
Telegraaf: Koeman zal geen aankopen doen voor de winterstop.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef DaMayan het volgende:
Hey maar gaat Ajax nu dan niet alsnog een spits kopen voor iig de HCE?
Of wachten ze tot de winterstop of zelfs volgend jaar?
Gaan ze dan weer voor Berbatov of Zigic?
Is er eigenlijk wel geld? Trabelsi niet verkocht en Zlatans geld dat je in termijnen krijgt, terwijl Rosales wel aangetrokken is.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Telegraaf: Koeman zal geen aankopen doen voor de winterstop.
Het contract betrof alleen zijn salaris, het ging sowieso al niet om een verlenging. Bovendien was er toen nog geen enkele interesse getoond vanuit Italië, althans geen concrete.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef De_Ananas het volgende:
moet ie maar geen contract tekenen. Doet me denken aan de actie van De Boertjes
Ze hebben vorig jaar voor een miljard aan spelers verkocht ... daar is heus nog wel wat van over.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel geld? Trabelsi niet verkocht en Zlatans geld dat je in termijnen krijgt, terwijl Rosales wel aangetrokken is.
Ajax heeft geld zat. Ajax had Zlatan niet eens hoeven verkopen om Koné binnen te halen.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel geld? Trabelsi niet verkocht en Zlatans geld dat je in termijnen krijgt, terwijl Rosales wel aangetrokken is.
Hij heeft niet eens een contract getekend!quote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
moet ie maar geen contract tekenen. Doet me denken aan de actie van De Boertjes
Ik geloof dat er nog wel wat geld in kas is. Er zal nog wat over zijn van transfers van vorig jaar. En natuurlijk startgeld CL.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2004 18:34 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar voor een miljard aan spelers verkocht ... daar is heus nog wel wat van over.
Chivu en Mandy hebben redelijk wat opgebracht, maar dan houdt het wel snel op. Ik heb de winst -en verliesrekening gezocht van vorig jaar en daar bleek dat er een verlies van 4 miljoen is geleden en dat het ieder jaar beter gaat, maar er moeten wel schulden betaald worden. Dus de vraag leek me toch enigszins gerechtvaardigdquote:Op donderdag 2 september 2004 18:34 schreef sol1tair het volgende:
Ze hebben vorig jaar voor een miljard aan spelers verkocht ... daar is heus nog wel wat van over.
Lees de winst en verlies rekening er maar op na, zonder de verkoop van de spelers is er verlies geleden. Bij PSV moesten er ook spelers verkocht worden om de verliezen op te vangen, dat klopt, maar dat staat buiten deze kwestiequote:Op donderdag 2 september 2004 18:51 schreef gras het volgende:
4 miljoen verlies? Hou toch op man! Er is zelfs winst gedraaid en dat kunnen jullie in Eindhoven toch niet zeggen...
Dat kon ik dus niet vinden op die site, vandaar mijn vraag. Maar wat wel zo is, is dat niet iedere Euro die binnenkomt met de verkoop van spelers direct geïnvesteerd kan worden (wat overigens voor iedere club geldt, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 2 september 2004 18:58 schreef keeper het volgende:
Of je verliezen hebt straat trouwens los van het feit of er nog geld in kas is of niet. Hoewel niet meer zo groot als eerst, heeft Ajax nog een redelijk groot eigen vermogen, dacht ik.
Dat is in het jaarverslag vast wel te vinden, niet?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat kon ik dus niet vinden op die site, vandaar mijn vraag. Maar wat wel zo is, is dat niet iedere Euro die binnenkomt met de verkoop van spelers direct geïnvesteerd kan worden (wat overigens voor iedere club geldt, maar dat terzijde)
Ja, dat ben ik niet van je gewend, vandaarquote:Deze keer was het dus ook absoluut niet als troll bedoeld, maar als oprechte vraag
Ik ben nog bezigquote:Op donderdag 2 september 2004 19:06 schreef keeper het volgende:
Dat is in het jaarverslag vast wel te vinden, niet?
Ik heb zo mijn momentenquote:Ja, dat ben ik niet van je gewend, vandaar
Eigen vermogen kan ik niet vinden, of althans, zo'n verstand heb ik niet van boekhouden (had een 3 voor mn tentamen Financial Accountingquote:Kerncijfers
Ajax heeft over het boekjaar 2002/2003 een zeer goed operationeel
resultaat van ¤ 12,3 miljoen positief geboekt, hetgeen zoals verwacht
nog niet tot nettowinst heeft geleid. Het resultaat na belasting
bedraagt ¤ 4,0 miljoen negatief ten opzichte van ¤ 22,1 miljoen
negatief vorig jaar: een verbetering van ¤ 18,1 miljoen, enerzijds
veroorzaakt door kostenbeheersingsmaatregelen en anderzijds door
de deelname aan de UEFA Champions League.
Natuurlijk. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:28 schreef jimjim1983 het volgende:
mag Babel eigenlijk in de CL spelen?
Ik verwacht van wel, als hij een eerlijke kans krijgt. Gewoon een goede jongen, wat Gullit ook wil beweren.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:04 schreef gras het volgende:
[..]
Beste spits uit de jeugd sinds jaren.
Ik betwijfel overigens of hij het gaat halen. Ik vrees net niet.
Omdat hij misschien niet aangemeld is bij de UEFA. Lijkt me wel sterk dat hij niet is aangemeld want zoveel spitsen zijn er niet.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom zou dat niet mogen?
Bergkamp heeft eerst lang op de bank gezeten als rechtsbuiten, dus dat is al niet waar. En wat is niet klaar zijn als je desondanks een assist op je naam hebt en een eigen goal forceert?quote:Op donderdag 2 september 2004 17:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vorig jaar toonde hij iig aaner nog absoluut niet klaar voor te zijn, terwijl echte topspelers als Bergkamp, Kluivert, Seedorf en Van Basten er direct stonden. In die categorie zou ik hem niet plaatsen, maar slechter dan Hosé zal hij ook zeker niet zijn
Jeugdspelers mogen altijd meespelen. Van de zogenaamde B-lijst.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:39 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Omdat hij misschien niet aangemeld is bij de UEFA. Lijkt me wel sterk dat hij niet is aangemeld want zoveel spitsen zijn er niet.
PSV had toch een keer vergeten om Van Nistelrooij in te schrijven.![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe grapjas!
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:41 schreef VoreG het volgende:
[..].
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Staat dat er nou echt?
quote:Op donderdag 2 september 2004 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
Ik mag hopen dat deze reacties sarcastisch bedoeld zijn?
quote:Op donderdag 2 september 2004 17:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
'De wissel' was ook een tactisch hoogtepunt en vooral de eerste helft tegen Duitsland hebben we genoten van hoogstaand voetbal
quote:Op donderdag 2 september 2004 17:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
hahahahahaha
Wat één (sarcastisch bedoelde) reactie al niet teweeg kan brengen. Ik wist echt niet dat het bij dat soort reacties verplicht was gebruik te maken van de "smilies" maar ik zal dit in het vervolg maar gaan doen...quote:Op donderdag 2 september 2004 18:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]![]()
![]()
Oja,Sperz supporter![]()
Zolang er geen alternatieven zijn (Rosales ken ik nog niet en de Tom de Mul heeft mij totaal niet weten te overtuigen) heb ik liever een Nederlands (Joodsche Amsterdammer!) talent daar spelen...quote:Op donderdag 2 september 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
De Ridder is geen rechtsbuiten man...
Misschien wel, maar feit is dat zijn doorbraak nog steeds op zich laat wachten en hij heeft nog niks laten zien op het hoogste niveau, dus alle hosanna mag best kritisch benaderd worden. Eerst een tijdje lang presteren, daarna mag je lovend zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
Bovendien was dat een noodgreep en werd ie pas 's ochtends bij de groep gehaald.
niet als hij zoals zondag speeltquote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Boukhari![]()
wordt kone in december goedkoper dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Telegraaf: Koeman zal geen aankopen doen voor de winterstop.
Als Zlatan perse weg wil moet je pakken wat je wil. Dat is nu eenmaal het nadeel van 'handelen' in mensen, je blijft afhankelijk van individuele wensen die niet altijd stroken met wat voor het collectief wenselijk is. De hoogte van de transfersom is ook niet zo vreselijk slecht als wordt voorgedaan. Als je kijkt voor welk bedrag Kezman weggaat mag je je hiermee in je handjes knijpen. Wat de belg en de griek betreft ben ik van mening dat zij het in hun eerste jaar c.q. half jaar beter hebben gedaan, zeker gemeten naar geboden kansen, dan de nu zo beweende Zlatan in zijn eerste jaar.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:36 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Geklungel is nog wel erg positief vind ik. Dat je Zlatan verkoopt als je an offer you can't refuse krijgt kan ik inkomen, dat bod was er alleen niet.
Verder is het de taak van bestuur en td om ervoor te zorgen dat het kapitaal van ajax op het veld staat ... dat is nu niet meer het geval. Ajax heeft nu gewoon geen goede spits en dat mag toch absoluut niet voorkomen. Sowieso ga je toch niet meer onderhandelen om 1 voor 12 ... had Juve maar eerder moeten wezen.
Jakkes gaf zelf toe dat Zlatan onhoudbaar was ... dus had men al veeeel eerder kunnen anticiperen op zijn vertrek. Nu heb je een Belg die zich niet thuis voelt in het systeem en een Griek die eingelijk nog niet goed genoeg is voor Roda. De aankoop van Kone stond los van Zlatan, waarom dan pas op het laatste moment?
Het probleem is denk ik dat de meeste 'Ajacieden' twee weken geleden nogal op Zlatan hebben lopen vitten, vervolgens 180 graden om zijn gedraaid na zijn goal tegen NAC, en nu koste wat het kost willen bewijzen dat zij Zlatan altijd al hebben gesteund. En dus moet het bestuur voor kop van jut spelen.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:38 schreef vluggejapie het volgende:
Kortom, ik begrijp het probleem niet echt
Hear Hearquote:Op donderdag 2 september 2004 22:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als Zlatan perse weg wil moet je pakken wat je wil. Dat is nu eenmaal het nadeel van 'handelen' in mensen, je blijft afhankelijk van individuele wensen die niet altijd stroken met wat voor het collectief wenselijk is. De hoogte van de transfersom is ook niet zo vreselijk slecht als wordt voorgedaan. Als je kijkt voor welk bedrag Kezman weggaat mag je je hiermee in je handjes knijpen. Wat de belg en de griek betreft ben ik van mening dat zij het in hun eerste jaar c.q. half jaar beter hebben gedaan, zeker gemeten naar geboden kansen, dan de nu zo beweende Zlatan in zijn eerste jaar.
Je hebt gelijk, maar Nederland is de uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:38 schreef vluggejapie het volgende:
Iedereen zit te zeiken op het feit dat het transferbedrag van Ibrahimovic in termijnen wordt betaald. Ik denk dat het bij bijna elke transfer zo gaat. Er is bijna geen enkele club die een groot bedrag in één keer op tafel kan leggen. Daarnaast lijkt het me belastingtechnisch een voordeel om het bedrag over meerder jaren te verspreiden. Ook begrotingtechnisch lijkt het mij een voordeel. Ajax kan nu al een bedrag van drie miljoen aan transferbedrag per jaar begroten.
In Nederland gaat het vaak om kleine bedragen. Als de bedragen groter worden neem ik aan dat zelfs Nederlandse clubs in termijnen betalen.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef Bayer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar Nederland is de uitzondering op de regel.
Nederlandse clubs voldoen het transferbedrag vrijwel altijd in 1 keer.
Ik denk dat het niet zorgen voor een fatsoenlijke vervanger van je beste spits meer kwaad bloed gezet heeft...quote:Op donderdag 2 september 2004 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat de meeste 'Ajacieden' twee weken geleden nogal op Zlatan hebben lopen vitten, vervolgens 180 graden om zijn gedraaid na zijn goal tegen NAC, en nu koste wat het kost willen bewijzen dat zij Zlatan altijd al hebben gesteund. En dus moet het bestuur voor kop van jut spelen.
Het is de hele gang van zaken. (tenminste in mijn geval waarom ik pissig ben)quote:Op donderdag 2 september 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zorgen voor een fatsoenlijke vervanger van je beste spits meer kwaad bloed gezet heeft...
Denk je niet dat het wanbeleid van het bestuur de oorzaak is dat zoveel mensen pissig zijn?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat de meeste 'Ajacieden' twee weken geleden nogal op Zlatan hebben lopen vitten, vervolgens 180 graden om zijn gedraaid na zijn goal tegen NAC, en nu koste wat het kost willen bewijzen dat zij Zlatan altijd al hebben gesteund. En dus moet het bestuur voor kop van jut spelen.
en Zlatan vind ik trouwens ook niet echt respect tonen aan de club en de supporters.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk je niet dat het wanbeleid van het bestuur de oorzaak is dat zoveel mensen pissig zijn?
Ik vind Zlatan eigenlijk gewoon nog steeds Zlatan: beetje rare gozer. Hij heeft gewoon tot de laatste wedstrijd gespeeld, en is niet zoals Trabelsi gaan lopen zeuren.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en Zlatan vind ik trouwens ook niet echt respect tonen aan de club en de supporters.
Er is geen wanbeleid. Er was een beoogde aanwinst. Om van opvolging te spreken vind ik wat ver gaan, Kone heeft ook nog niet bewezen meer te zijn dan een talent, dus om nou maar te stellen dat het met Kone allemaal opeens wel goed was is ook kort door de bocht.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk je niet dat het wanbeleid van het bestuur de oorzaak is dat zoveel mensen pissig zijn?
Dan is hij nog de beste optie. Daarbij had hij als een van de weinigen tenminste nog een paar goede acties samen met Maxwell.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet als hij zoals zondag speelt
Als het met Kone niet goed zou gaan, hadden ze dus verkeerde op het oog (als ze hem als vervanger zagen). Als ze geen vervanger voor Zlatan zochten, verkopen ze de beste spits aan een CL concurrent en halen daar dan niets voor terug. In beide gevallen wanbeleid.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is geen wanbeleid. Er was een beoogde aanwinst. Om van opvolging te spreken vind ik wat ver gaan, Kone heeft ook nog niet bewezen meer te zijn dan een talent, dus om nou maar te stellen dat het met Kone allemaal opeens wel goed was is ook kort door de bocht.
vond ik ook. Er zat voetbal en variatie in aan die die kant en ik vond het bij vlagen heel erg goed.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan is hij nog de beste optie. Daarbij had hij als een van de weinigen tenminste nog een paar goede acties samen met Maxwell.
Nee inderdaad, er bestaat een kans dat Juve eerste wordt en wij tweede, al is die niet groot natuurlijk. Maar de winterkampioen-titel in de HCE maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:37 schreef Sloggi het volgende:
Het zal wel al gezegd zijn dat Ajax in de winterstop niet bovenaan zal staan?
De reactie was niet alleen bedoeld om te klieren hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, er bestaat een kans dat Juve eerste wordt en wij tweede, al is die niet groot natuurlijk. Maar de winterkampioen-titel in de HCE maakt een hoop goed.
Net zoals PSV het moeilijk gaat krijgen met twee prutsers en een puber in de spits, en Feyenoord het moeilijk gaat krijgen met twee prutsers en een puber in de verdediging.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:40 schreef Sloggi het volgende:
De reactie was niet alleen bedoeld om te klieren hoor
Ajax gaat het moeilijk krijgen met twee prutsers en een puber voor in de spits...
Er zijn hier mensen die niet in A'dam en omstreken wonen, licht ons even in aubquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Heitinga op AT5
http://www.at5.nl/sport.aspquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die niet in A'dam en omstreken wonen, licht ons even in aubDanku!
Hij mag wel oppassen dat hij er niet naast komtquote:Van der Vaart wil niet vaste spits van Ajax worden
Over het vertrek van Zlatan en zijn opvolging heeft Rafael Van der Vaart zo zijn eigen ideeën; ,,Wie er nu bij ons in de spits moet? Ik in elk geval niet. Dat wil zeggen: als Koeman in de Champions League eens met twee spitsen wil spelen van wie ik er één ben, dan wil ik dat wel doen. Maar ik ga niet een serie van wedstrijden in de punt van de aanval spelen. Dat heb ik in het verleden wel gedaan, maar dit seizoen ben ik niet voor niets weer teruggehaald naar het middenveld. Daar speel ik lekker en daar wil ik me nu verder ontwikkelen."
hij zou ook kunnen denken... in het belang van het team ga ik daar spelen als de coach mij dat opdraagtquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen dat hij er niet naast komt
Ik kan in ieder geval zeggen dat het gewoon geen kwaad kan om 'm tegen ADO, RBC, De Graafschap & consorten gewoon daar neer te zetten om eens aan te kijken hoe 'ie het er vanaf brengt. En dat zullen meer Ajacieden met me eens zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij hebben er heel wat Fokkers op de poll bij VI gestemd over wie er in de spits moet nu Zlatan weg is. Jannes staat op 9%, Rafael staat op 9%, BABEL staat op 11%, een nieuwe spits kopen op 31% en Sonck op 38%.Of heeft iederere VI bezoeker zoveel vertrouwen in Babel?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Er komt een leuke serie aan oplopend in zwaarte.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:38 schreef twi het volgende:
Ik kan in ieder geval zeggen dat het gewoon geen kwaad kan om 'm tegen ADO, RBC, De Graafschap & consorten gewoon daar neer te zetten om eens aan te kijken hoe 'ie het er vanaf brengt. En dat zullen meer Ajacieden met me eens zijn.
WTF Spidey?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:01 schreef Spideyman het volgende:
Ten Huntelaar?
ik schrijf die naam altijd foutquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
WTF Spidey?![]()
Denk dat je er 2 door elkaar haalt.
Hij is niet geschik voor Ajax.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Van die 3 zou ik zeggen Nkufo, maar ik vrees dat hij bij Ajax erg tegen zou vallen. Bovendien is hij volgens mij gehuurd van HSV, dus hij zal wel klauwen met geld kosten.
Christiansen is van HSV afkomstig volgens mij en dat kan je moeilijk een serieuze optie noemen geloof ikquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ja Hannover was het. Ik dacht dat hij gehuurd was maar ik ga er niet over in discussie want ik weet het niet zeker.
Zeker wel die gast is de nieuwe Pele!quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Christiansen is van HSV afkomstig volgens mij en dat kan je moeilijk een serieuze optie noemen geloof ik
Gezien de kwaliteit van het voor handen zijnde materiaal zou het pas wanbeleid zijn als je koste wat het kost toch een nieuwe spits haalt. D'r was een leuke mogelijkheid, maar die bleek om medische redenen niet te voldoen. Zoals al verder in dit topic opgemerkt moet je daar wat betreft de overengekomen prijs niet te rouwig om zijn. Dat je je spits op het laatste moment verkoopt ligt niet zozeer aan het bestuur als aan de mentaliteit van de speler. Wees dus blij dat ze 'm verkocht hebben, anders had je het hele seizoen met een zwaar gedemotiveerde Zlatan gezeten, en ik betwijfel ten zeerste of die jongen mentaal sterk genoeg is om zich over zo'n tegenvallertje heen te zetten mocht zich die sitatie hebben voorgedaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het met Kone niet goed zou gaan, hadden ze dus verkeerde op het oog (als ze hem als vervanger zagen). Als ze geen vervanger voor Zlatan zochten, verkopen ze de beste spits aan een CL concurrent en halen daar dan niets voor terug. In beide gevallen wanbeleid.
Dat Zlatan per se weg wou is hem uiteraard te verwijten. Maar daar hou je als bestuur toch wel rekening mee lijkt mij? Het is niet alsof het de laatste week is begonnen met spelen, het dreigde al een tijdje. Dan houd je dus iig meer dan 1 optie achter de hand (of eigenlijk 0 opties in dit geval, want Kone was sowieso benaderd).quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van het voor handen zijnde materiaal zou het pas wanbeleid zijn als je koste wat het kost toch een nieuwe spits haalt. D'r was een leuke mogelijkheid, maar die bleek om medische redenen niet te voldoen. Zoals al verder in dit topic opgemerkt moet je daar wat betreft de overengekomen prijs niet te rouwig om zijn. Dat je je spits op het laatste moment verkoopt ligt niet zozeer aan het bestuur als aan de mentaliteit van de speler. Wees dus blij dat ze 'm verkocht hebben, anders had je het hele seizoen met een zwaar gedemotiveerde Zlatan gezeten, en ik betwijfel ten zeerste of die jongen mentaal sterk genoeg is om zich over zo'n tegenvallertje heen te zetten mocht zich die sitatie hebben voorgedaan.
Als het nodig was was dat ook wel gebeurd, maar aangezien er met Sonck, Anastasiou en optioneel vdV en Babel voldoende opvulling is was het niet nodig. Ajax heeft al de grootste selectie van Nederland, het is wel eens mooi geweest. Uitstekend beleid dus!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat Zlatan per se weg wou is hem uiteraard te verwijten. Maar daar hou je als bestuur toch wel rekening mee lijkt mij? Het is niet alsof het de laatste week is begonnen met spelen, het dreigde al een tijdje. Dan houd je dus iig meer dan 1 optie achter de hand (of eigenlijk 0 opties in dit geval, want Kone was sowieso benaderd).
Als je je op tijd orienteert, zal blijken dat er heus wel een even goede spits als Zlatan ergens rondloopt![]()
Grootste ja, maar nu nog de sterkste op elke positie. De aanval is gewoon zwak, dan kan je daar wel 300 man hebben rondlopen, maar als ze geen van alle niet kunnen scoren schiet het niet op.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het nodig was was dat ook wel gebeurd, maar aangezien er met Sonck, Anastasiou en optioneel vdV en Babel voldoende opvulling is was het niet nodig. Ajax heeft al de grootste selectie van Nederland, het is wel eens mooi geweest. Uitstekend beleid dus!
Gezienquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Heitinga op At5
Zlatan, goeie assists tegen Brugge, doorslaggevende goal wat betreft het kansen houden op volgende ronde tegen Celta thuis op individuele klasse, het seizoen ervoor tegen Lyon thuis en nog wel in andere wedstrijden belangrijk geweest. Als jij denkt dat Anastasiou hetzelfde kan, mag je dat van me denken hoor. Ik denk 't dan alleen niet met je mee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:02 schreef Schanulleke het volgende:
Dan verschillen we van mening over de kwaliteiten van Sonck en Anastasiou. De eerste is een goede koele afmaker die mist goed bediend van de zijkanten (lucht) veel goals kan maken voor Ajax-begrippen, en Ana is juist goed als kaatsend aanspeelpunt met de rug naar de goal, de klassieke Ajax-spits. Wat een hoop mensen lijken te vergeten is dat Ajax zelden topscoorders heeft, maar dat de kracht er juist in zit dat iedereen kan scoren.
Wat betreft het CL-argument, dat Zlatan daar een aderlating zou zijn zie ik ook niet, aangezien je de afgelopen 2 seizoenen juist zag dat Zlatan in die wedstrijden voor eigen glorie speelde, niet de bal vasthield, niet functioneel breed speelde op balbezit maar telkens 'de actie' wou maken. Met het huidige materiaal wordt dat denk ik beter ingevuld, dus zijn de kansen op succes gestegen.
Ik denk ook wel dat het best goed kan gaan als je Sonck en Van der Vaart voorin langs elkaar zit. Kijkt Koeman ook in dit topic?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:52 schreef twi het volgende:
Ik zie Sonck nog wel gaan voetballen, met 4-4-2 en van der Vaart ernaast. Zet je Anastasiou ernaast, wordt dat een ander verhaal. Dan heb je geen enkele creativiteit voorin.
Dan was hij allang van een dak gesprongen door het negativismequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het best goed kan gaan als je Sonck en Van der Vaart voorin langs elkaar zit. Kijkt Koeman ook in dit topic?.
Niet alleen tegen laagvliegers, gewoon 10 duels tegen allerlei teams. Laat Sonck maar spelen tegen de kleintjes, dat deed ie vorig jaar ook zo goed (3 in Zwolle).quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval zeggen dat het gewoon geen kwaad kan om 'm tegen ADO, RBC, De Graafschap & consorten gewoon daar neer te zetten om eens aan te kijken hoe 'ie het er vanaf brengt. En dat zullen meer Ajacieden met me eens zijn.
Onzin. Zo'n koele afmaker blijkt ie helemaal niet, getuige die vele missers. In d'n Belgique maakte ie ook 75 % van zijn goals tegen de kleintjes, dus met name in topduels heb je weinig aan hem. Dat zagen we vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:02 schreef Schanulleke het volgende:
Dan verschillen we van mening over de kwaliteiten van Sonck en Anastasiou. De eerste is een goede koele afmaker die mits goed bediend van de zijkanten (lucht) veel goals kan maken voor Ajax-begrippen, .
Z'n eerste jaar deed hij het beter dan Zlatan destijds. En dat terwijl hij vaak werd misbruikt als rechtervleugel ook. Ik heb er in ieder geval voorlopig nog wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin. Zo'n koele afmaker blijkt ie helemaal niet, getuige die vele missers. In d'n Belgique maakte ie ook 75 % van zijn goals tegen de kleintjes, dus met name in topduels heb je weinig aan hem. Dat zagen we vorig jaar ook al.
De enige 2 goede opties zijn VdV en Sonck. VdV wil niet en rendeert beter op het middenveld. Sonck rendeert alleen in een 442, wat Koeman niet wil spelen (en wat het bestuur heel goed wist).quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het nodig was was dat ook wel gebeurd, maar aangezien er met Sonck, Anastasiou en optioneel vdV en Babel voldoende opvulling is was het niet nodig. Ajax heeft al de grootste selectie van Nederland, het is wel eens mooi geweest. Uitstekend beleid dus!
Hij krijgt niet eens de kansen in de HCE, dus hij kan ze niet eens missen. In de CL, in een 442, kreeg hij kansen en maakte hij flink wat goals.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin. Zo'n koele afmaker blijkt ie helemaal niet, getuige die vele missers. In d'n Belgique maakte ie ook 75 % van zijn goals tegen de kleintjes, dus met name in topduels heb je weinig aan hem. Dat zagen we vorig jaar ook al.
Is relatief natuurlijk. Sonck trok zijn seizoen nog op met 3 goaltjes tegen Zwolle, zodat ie op 9 uitkwam. Beslissende goals maakte hij amper. Dat deed Zlatan in zijn eerste jaar wel.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Z'n eerste jaar deed hij het beter dan Zlatan destijds. En dat terwijl hij vaak werd misbruikt als rechtervleugel ook. Ik heb er in ieder geval voorlopig nog wel vertrouwen in.
Het is voetbal op topniveau hoor. Dat moet je aankunnen, en anders moet je niet bij de top willen spelen. Het is geen bejaardensoosquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:48 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat ze bij Ajax die jongen te veel hebben afgebroken. Daar moet ie eerst bovenop komen.
Precies, we hebben een uitstekende HCE selectie en wie weet verassen we wel in de CL.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:34 schreef JaWi het volgende:
Het is geen bejaardensoos.
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Precies, we hebben een uitstekende HCE selectie en wie weet verassen we wel in de CL.
Amsterdammers mogen graag 'kankeren', zit in de volksaard...
We zijn natuurlijk wel Ajax hè...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef okkidude het volgende:
Misschien kan Mitea in de spits, scoorde vandaag 3 keer voor Jong Roemenie
Macedonien , als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
! Tegenstander?
FT Romania [5 - 1] Rep. of Macedoniaquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:16 schreef MassimO het volgende:
[..]
Macedonien , als ik me niet vergis.
Dat hij niet hetzelfde niveau haalt als de creme de la creme neemt niet weg dat het qua speelstijl een echte Ajax-spits is. Daar is niets beledigends aan naar mijn idee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Anastasiou heeft geen enkele snelheid, en dus geen dreiging. Hij is inderdaad iemand die kan kaatsen, en iemand die kan koppen. Daar houdt het mee op. Als je dat een klassieke Ajax-spits noemt, dan is dat een regelrechte belediging aan het adres van Pettersson, Kluivert, van Basten en alle ECHTE Ajax-spitsen die er zijn geweest.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet alleen tegen laagvliegers, gewoon 10 duels tegen allerlei teams. Laat Sonck maar spelen tegen de kleintjes, dat deed ie vorig jaar ook zo goed (3 in Zwolle).
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
methodmich, heeft Wesley Sonck jouw vriendin afgepakt of aan je moeder gezeten???quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is relatief natuurlijk. Sonck trok zijn seizoen nog op met 3 goaltjes tegen Zwolle, zodat ie op 9 uitkwam. Beslissende goals maakte hij amper. Dat deed Zlatan in zijn eerste jaar wel.
Slaat nergens opquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:36 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
[..]
[..]
methodmich, heeft Wesley Sonck jouw vriendin afgepakt of aan je moeder gezeten???![]()
Wesley, Wesley, we wóóóóórden kampioen!
![]()
en door wie worden ze in de Winter :') vervangen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:06 schreef Nashje het volgende:
Ronald Koeman moet gewoon weg. Laat ie meteen wat bestuursleden meenemen.
Aron Winter wordt de nieuwe trainer samen met Danny Blind.
laten we dan ook Fred Grim aan het duo toevoegenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:06 schreef Nashje het volgende:
Ronald Koeman moet gewoon weg. Laat ie meteen wat bestuursleden meenemen.
Aron Winter wordt de nieuwe trainer samen met Danny Blind.
Door Zomer ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en door wie worden ze in de Wintervervangen?
Fredje zit al bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
laten we dan ook Fred Grim aan het duo toevoegen![]()
Zelfs de meest fanatieke supporter zou zijn ogen niet mogen sluiten voor de voor jou blijkbaar pijnlijke feiten omtrent "goalgetter" Sonck. Maar goed, ik hoop dat ie alsnog een spatje van zijn roem mag waarmaken dit seizoen, anders krijgt Ajax het zeer zwaar.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:36 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
[..]
[..]
methodmich, heeft Wesley Sonck jouw vriendin afgepakt of aan je moeder gezeten???![]()
Wesley, Wesley, we wóóóóórden kampioen!
![]()
7 in een heel seizoen was dat hoor. Maar desondanks een nette prestatie.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
scoorde vorig jaar ook al 7 keer in een half jaar....Ik heb echt veel vertrouwen in hem
Ja.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:19 schreef Nashje het volgende:
Fredje zit al bij Jong Ajax.
Miteaquote:Hattrick Mitea berzorgt Jong Roemenië winst
Nicolae Mitea had een groot aandeel in de met 5-1 gewonnen wedstrijd tegen Jong Macedonië. De snelle linksbuiten van Ajax maakte drie doelpunten in het EK-kwalificatieduel in groep 1. De andere goals van Jong Roemenië werden gemaakt door Lucian Burdujan en Razvan Cocis. Vlatko Grozdanovski scoorde voor Macedonië.
Het Jong Oranje onder leiding van Foppe de Haan zit eveneens in groep 1. Jong Oranje komt dinsdag in Heerenveen uit tegen Tsjechië.
Bron: Voetbalzone
d8 dat die vanaf de winterstop meespeelde. En is inderdaad netjes aangezien er ook een aantal belangrijke goals bij waren zoals die tegen PSV en Groningen (bus geval).quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
7 in een heel seizoen was dat hoor. Maar desondanks een nette prestatie.
Bron De Gelderlanderquote:Rafael van der Vaart is opgelucht
Door DICK SINTENIE
AMSTERDAM - Zlatan Ibrahimovic en Rafael van der Vaart, dat ging niet samen. Met het vertrek van de spits naar Juventus keert de rust in de kleedkamer van Ajax terug. Van der Vaart: "Onze karakters botsten. Als hij wat zei, zei ik wat terug. De meeste anderen hielden hun mond. Dat kan ik niet."
Rafael van der Vaart kreeg twee weken geleden in de interland tussen Zweden en Nederland een veelbesproken schop op zijn enkel. De schop kwam van zijn toenmalige Ajax-collega Zlatan Ibrahimovic. "Ik heb de beelden deze week voor het eerst teruggezien. De overtreding zag er behoorlijk vies uit, vond ik."
Dat gevoel bekroop hem die bewuste avond in Stockholm ook, maar hij werd pas aan het denken gezet toen hij Ibrahimovic tijdens de rest van het duel over de grasmat zag denderen. Een elleboog voor Van Bronckhorst, een tik op het hoofd van Van Bommel, een schoen in de rug van Heitinga. "Ik zag hoe hij bezig was en dacht: die schop voor mij kan niet anders dan opzet zijn geweest. Het was een optelsom."
Bovendien hoorde Van der Vaart aanvankelijk geen sorry van Ibrahimovic. "Terwijl dat toch een kleine moeite is."
De verontschuldigingen kwamen pas later die nacht, toen Ibrahimovic met Nigel de Jong belde. Van der Vaart: "Ik kreeg Zlatan aan de telefoon. Hij bood zijn excuses aan. 'Oké', zei ik, 'zand erover. Maar weet wel dat ik dit en dat tegen de pers heb gezegd'. Dat vond hij geen probleem." Twee dagen later, in de kleedkamer bij Ajax, volgde evenwel een andere reactie van Ibrahimovic: "If you talk to the press once more, I will break your neck." ('Als je nog één keer met de pers praat, breek ik je nek'.) In het groepsgesprek dat daarop volgde, ging Ibrahimovic nog een stap verder. Hij zei dat hij nooit meer met Van der Vaart in één team wilde spelen.
Die zondag maakte Ibrahimovic een weergaloos doelpunt tegen NAC. Op de beeldschermen in de Arena verscheen het stoïcijnse gezicht van Van der Vaart. "Ik heb geklapt. Ik heb niet gejuicht, ik keek misschien niet blij, maar het was een mooi doelpunt en daarvoor heb ik geklapt."
Ze moesten immers verder met elkaar, de spits en de aanvoerder. Daarom ook nam trainer Ronald Koeman het Van der Vaart kwalijk dat hij na afloop van Zweden - Nederland tegenover de pers niet even op zijn tong heeft gebeten. "Maar ik heb altijd het recht om te zeggen wat ik vind. Niemand bepaalt wat ik wel en niet mag vertellen."
Spijt heeft hij niet. "Want ik heb geen onzin verkondigd. De beelden van Zweden - Nederland bewijzen dat. Hij was niet alleen naar mij op zoek. Dan vraag je je af: waarom doet hij dat?"
Was het een poging om een breuk met Ajax te forceren? "Dat weet ik niet", zegt Van der Vaart. "Het zou kunnen dat Juventus toen al speelde. Maar dat was niet iets waar ik meteen aan dacht. Ruzie maken om weg te komen? Zo zit ik niet in elkaar." Drie jaar speelden Ibrahimovic en Van der Vaart samen bij Ajax. Hun relatie was nooit super, maar sinds ze op trainingskamp in Portugal, in januari van dit jaar, door Ronald Koeman op één kamer waren gelegd, verbeterde de verstandhouding. Van der Vaart: "En dat was niet gespeeld, het ging echt beter. Tot die wedstrijd in Zweden."
Waarom de twee botsten, is volgens Van der Vaart niet eenvoudig verklaard. "Er ligt geen ruzie aan ten grondslag. We lagen elkaar niet. Hoewel dat in het veld niet terug was te zien. We hadden wel eens mot, maar we gunden elkaar wel de bal."
In de kleedkamer liepen de emoties soms hoog op. "Hij zei wat en ik zei wat terug. De meeste anderen deden dat niet. Ajax heeft een jonge groep, ik kon niet verwachten dat anderen ook opstonden en zeiden: 'Zlatan, wat ben je aan het doen?' De één was het met hem eens, de ander met mij. Sommigen bemoeien zich helemaal nergens mee. Maar ik ben aanvoerder en ik heb een mening. Die houd ik niet voor me. Ik ben geen schijnheilige."
Het kan niet anders of Van der Vaart moet opgelucht zijn dat Ibrahimovic bij Ajax is vertrokken. "Gezien de manier waarop wij met elkaar omgingen, vind ik het niet erg. Maar als voetballer vind ik hem een goeie. Hij kan fantastische dingen doen."
Om die reden had Van der Vaart ook best nog een seizoen met Ibrahimovic samen kunnen spelen. "Er was een stevig gesprek voor nodig geweest. En je komt er nooit helemaal uit. Er blijft altijd wel iets hangen. Maar ik had me wel in de situatie kunnen schikken."
Over minder dan twee weken volgt een nieuwe confrontatie tussen Van der Vaart en Ibrahimovic tijdens Ajax - Juventus. "Het is voor hem denk ik moeilijker dan voor mij. Het is toch raar als je ineens in de Arena in kleedkamer 2 staat met een andere ploeg. Maar misschien speelt hij wel niet. Juventus heeft nog wel een paar spitsen."
Nou, een aantal dingen verklaren. Ik wist bijv. niet dat ze niet met elkaar konden opschieten...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:08 schreef Bayer het volgende:
Godverdomme Van der Vaart, hou nou gewoon je smoel.
Wat heeft dit voor zin?
Nee het is een jankert! Ze hadden VDV moeten verkopen voor dat bedrag. Ik denk dat elke ajacied die VDV uitkotst nu.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Niet netjes, maar ergens ook wel begrijpelijk. Op deze manier probeert hij het publiek voor zich te winnen. Of het lukt is de vraag
nee want vdv gaat niet 2 weken nadat ie een verbeterd contract heeft getekent weg naar een club die bij je in de CL poule zitquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee het is een jankert! Ze hadden VDV moeten verkopen voor dat bedrag. Ik denk dat elke ajacied die VDV uitkotst nu.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee het is een jankert! Ze hadden VDV moeten verkopen voor dat bedrag. Ik denk dat elke ajacied die VDV uitkotst nu.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Speak for yourselfquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, Zlatan is degene die is 'weggelopen voor de situatie'. Als je een verbeterd contract tekend moet je niet opeens 2 weken daarna alweer wegwillen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat zijn volgens jou dan geen Ajacieden toch?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
Ik denk dat elke ajacied die VDV uitkotst nu.
Dan vraag ik me alleen af hoe diep de kloof was; als er echt twee kampen waren (iets wat ik me niet echt kan indenken) dan zal het 'Zlatan-kamp' zich nu toch niet al te happy voelen en dat zal dan zou dan weer met problemen met het 'Van Der Vaart-kamp' kunnen leiden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik uit het interview begreep is dat er twee kampen waren onstaan. Een Zlatan kamp, en een vdV kamp, en dat is natuurlijk nooit goed in een team.
Spreek idd voor jezelfquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Klopt zeker, tevens vind ik v/d Vaart nou niet bepaald een waardige aanvoerder met allemaal van die domme uitspraken in de media. (ik ben dan ook voor Hetinga of Galasek als aanvoerder.)quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dat interview bewijst voor mij waarom ze Zlatan zo goedkoop hebben weg gedaan. Het was namelijk of Zlatan of VdV weg. Het is Zlatan geworden, dat de prijs wat minder was kon niemand wat schelen. Jammer dat VdV nog steeds denkt dat het alleen maar om hem draait en dat hij geen fouten maakt. VdV komt steeds meer over op me als een mega grote ego dat geen tegenwoord dult. En hij moet is gaan kappen met janken in de pers en gaan voetballen.
En waar maak je dat uit opquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Jammer dat VdV nog steeds denkt dat het alleen maar om hem draait en dat hij geen fouten maakt.
quote:VdV komt steeds meer over op me als een mega grote ego dat geen tegenwoord dult.
Hij vertelt gewoon zijn verhaal. Hij was juist weer op de goede weg met voetballen, en die is nu onderbrokenquote:En hij moet is gaan kappen met janken in de pers en gaan voetballen.
Het is inderdaad geen aanvoerder.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Klopt zeker, tevens vind ik v/d Vaart nou niet bepaald een waardige aanvoerder met allemaal van die domme uitspraken in de media. (ik ben dan ook voor Hetinga of Galasek als aanvoerder.)
Ze missen bij Ajax een echte leider in het veld en daarbuiten (Koeman is dat niet) en daardoor escaleren dat soort dingen veel te vaak bij Ajax. (Sneijder die moet spelen en v/d Vaart die het allemaal wel ff weet als 21 jarige.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En waar maak je dat uit op
[..]
Omdat 2 mensen elkaar niet liggen heeft hij meteen een ego? Tuurlijjk is het een ego,maar dat zijn ze allemaal. Ik denk dat Zlatan degene was die niets pikte. Als ik dan lees hoe Zlatan in de kleedkamer te keer ging, snap ik VdV voor een deel dat hij zjin mond open haalt.
[..]
Hij vertelt gewoon zijn verhaal. Hij was juist weer op de goede weg met voetballen, en die is nu onderbroken![]()
Ruzie hebben ze in elke kleedkammer wat het zijn idd allemaal ego's maaaar Zlatan hield alles netjes binnen kamers, VdV speelt al sinds vorig jaar vieze spelletjes via de media.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En waar maak je dat uit op
[..]
Omdat 2 mensen elkaar niet liggen heeft hij meteen een ego? Tuurlijjk is het een ego,maar dat zijn ze allemaal. Ik denk dat Zlatan degene was die niets pikte. Als ik dan lees hoe Zlatan in de kleedkamer te keer ging, snap ik VdV voor een deel dat hij zjin mond open haalt.
[..]
Hij vertelt gewoon zijn verhaal. Hij was juist weer op de goede weg met voetballen, en die is nu onderbroken![]()
klopt. Je mist nu persoonlijkheid op het veld. Zlatan is voor de tegenstanders een soort 'persoonlijkheid' maar voor het team was hij dat niet, en had VDV niet gepikt. Krol is daar buiten het veld volgens mij ook te passief in. Met een man als Blind in dit jonge elftal zouden we niet te verslaan zijn. En daar, wat jij al zegt, ligt het echte probleem van Ajax. (naast de fouten van Koeman natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:55 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ze missen bij Ajax een echte leider in het veld en daarbuiten (Koeman is dat niet) en daardoor escaleren dat soort dingen veel te vaak bij Ajax. (Sneijder die moet spelen en v/d Vaart die het allemaal wel ff weet als 21 jarige..
Dit soort dingen hadden door Koeman veel harder aangepakt moeten worden d.m.v. schorsen, hogere gelboetes, etc, want nu is het voor V/d Vaart en Sneijder de gewoonste zaak v/d wereld.
hoezo sinds vorig jaar?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ruzie hebben ze in elke kleedkammer wat het zijn idd allemaal ego's maaaar Zlatan hield alles netjes binnen kamers, VdV speelt al sinds vorig jaar vieze spelletjes via de media.
Komt omdat ie zelf in dat wereldje is gaan rondhangen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef popolon het volgende:
Huilebalk, jammeraar, sneue lul. Whatever.
Laat die jongen gewoon voetballen en dan zien we het wel.
't Lijkt hier de Prive wel af en toe.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:31 schreef VoreG het volgende:
En Zlatan scoort alweer/
Inderdaad.... het is geen Brazilie natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
malta uit....altijd lastig
quote:De buitenlandse transfermarkt mag dan afgelopen week gesloten zijn. In Italie blijven de geruchten het desondanks goed doen. Enkele Italiaanse media (zie o.a. Sports.it) melden dat Juventus geinteresseerd is in de diensten van de Braziliaan Maxwell. Nu de Italiaanse club Zlatan Ibrahimovic wist aan te trekken zou de club een goede kans maken om ook zijn 'vriend' binnen te halen. Juventus zou al geinformeerd hebben naar de voorwaarden van een transfer. Berichten verschillen van koop in januari met verhuur terug aan Ajax voor de rest van het seizoen danwel een koop aan het einde van het seizoen. Tudor wordt zoals het gehele vorige seizoen eigenlijk genoemd als mogelijk ruilobject.
De geruchten zullen ongetwijfeld de komende maanden een veelvuldig vervolg krijgen.
Afblijven kut Italianenquote:Op zondag 5 september 2004 10:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goeiemorgen, tijd voor wat meer privé roddelnieuws
[..]
Het is maar een vaag gerucht hoor, maar het is idd de vraag of Maxwell nog een seizoen wil spelen in de HCE.quote:Op zondag 5 september 2004 10:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Afblijven kut Italianen![]()
Vast welquote:Op zondag 5 september 2004 10:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het is maar een vaag gerucht hoor, maar het is idd de vraag of Maxwell nog een seizoen wil spelen in de HCE.
Hij heeft iig geen transfer geeist zoals Zlatan.....quote:Op zondag 5 september 2004 10:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het is maar een vaag gerucht hoor, maar het is idd de vraag of Maxwell nog een seizoen wil spelen in de HCE.
dat niet nee, maar als er een grote club uit Italië komt zal hij er toch over gaan nadenken. Niet iedereen is een Van Bommel die te lang in de HCE blijft voetballen waardoor z'n ontwikkeling stagneertquote:Op zondag 5 september 2004 10:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij heeft iig geen transfer geeist zoals Zlatan.....
quote:Op zondag 5 september 2004 10:36 schreef F1908 het volgende:
Gelukkig is die homo met zn losse ellebogen weg.
Hij heeft zeker met z'n ellebogen in je aars gezeten ?quote:Op zondag 5 september 2004 10:36 schreef F1908 het volgende:
Gelukkig is die homo met zn losse ellebogen weg.
Het verschil tussen een potentiële wereldtopper en een Nederlandse middenmoter zou kunnen helpen. Mandy zal nooit slagen omdat hij simpelweg kwaliteit te kort komt, Maxwell heeft het in zich om echte topper te worden. Hij lijkt wat uitgeleerd te zijn omdat hij met steeds meer nonchalance speelt, het gaat hem te makkelijk afquote:Op zondag 5 september 2004 10:50 schreef RayMania het volgende:
Maxwell had vorig jaar een aanbod van Inter afgeslagen, omdat hij Andy zag wegkwijnen..
Die jongen is niet gek iig.
nu.nlquote:AMSTERDAM - Rafael van der Vaart heeft openhartig uitgelaten over zijn relatie met de inmiddels vertrokken Zlatan Ibrahimovic. "Onze karakters botsten. Als hij wat zei, zei ik wat terug. De meeste anderen hielden hun mond", aldus de aanvoerder van Ajax in De Gelderlander . "Dat kan ik niet."
"Ajax heeft een jonge groep, ik kon niet verwachten dat anderen ook opstonden en zeiden: 'Zlatan, wat ben je aan het doen?'", vervolgde Van der Vaart. "De één was het met hem eens, de ander met mij. Sommigen bemoeien zich helemaal nergens mee. Maar ik ben aanvoerder en ik heb een mening. Die houd ik niet voor me. Ik ben geen schijnheilige."
Over de schop die Ibrahimovic aan hem uitdeelde tijdens de interland Zweden - Nederland was hij duidelijk. "Ik heb de beelden deze week voor het eerst teruggezien. De overtreding zag er behoorlijk vies uit, vond ik. Ik zag hoe hij bezig was en dacht: die schop voor mij kan niet anders dan opzet zijn geweest. Het was een optelsom."
Paar pagina's terug staat het stuk uit de gelderlander, inderdaad niet netjes.quote:Op zondag 5 september 2004 12:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
nu.nl
Niet gaan huilen nu, Rafael. Niet netjes.
Oops, niet gezien. Een dagje niet fokken en je mist gelijk alles. Tnx in ieder geval.quote:Op zondag 5 september 2004 12:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Paar pagina's terug staat het stuk uit de gelderlander, inderdaad niet netjes.
lees dan wat er boven staatquote:Op zondag 5 september 2004 18:06 schreef mr_cucumber het volgende:
ben ik nou scheel of staat Sneijder er niet bij?
ik ben scheel dusquote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
lees dan wat er boven staat
Sneijder, VDV en Heijtinga staan op de B-lijst.
VDV staat niet op de B-lijstquote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
lees dan wat er boven staat
Sneijder, VDV en Heijtinga staan op de B-lijst.
Begreep ik uit het artikel, maar je hebt gelijk. Waar is die B-lijst eigenlijk goed voor.quote:Op zondag 5 september 2004 18:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
VDV staat niet op de B-lijst
Ja, een echte topper. Staat over enkele jaren wel in het Belgisch elftal en ik denk dat hij dit seizoen wel weet te debuteren bij Ajax. Hij is overigens afkomstig uit Ghana.quote:Op zondag 5 september 2004 18:10 schreef Nyluzzz het volgende:
30 Stanley Aborah 23.06.1987 BEL
En die? Die is wel heel erg jong zeg, net 17!
ik zou een oudje zijn in het elftalquote:Op zondag 5 september 2004 18:20 schreef Nyluzzz het volgende:
Valt me nu ineens op: Mitea is anderhalve maand jonger dan ik. En ik heb nog niet eens in het eerste van Ajax gespeeld, wat een nietsnut ben ik ook![]()
Bied je diensten aan bij Ajax, een ervaren speler kunnen we goed gebruiken.quote:Op zondag 5 september 2004 18:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zou een oudje zijn in het elftal![]()
neuh, zelfs VDV zou me uitlachen om mn vetpercentage, en ik heb geen zin in 6 maanden conditietrainingquote:Op zondag 5 september 2004 18:27 schreef gras het volgende:
[..]
Bied je diensten aan bij Ajax, een ervaren speler kunnen we goed gebruiken.
Ach, je mag de best de hoekjes afsnijden tijdens het rondjes lopen. Daar doet Koeman niet zo moeilijk over, vraag het Rafäel maar na.quote:Op zondag 5 september 2004 18:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, ,zelfs VDV zou me uitlachen om mn vetpercentage, en ik heb geen zin in 6 maanden conditietraining
ja zoiets kreeg ik al via Nigel te horenquote:Op zondag 5 september 2004 18:34 schreef gras het volgende:
[..]
Ach, je mag de best de hoekjes afsnijden tijdens het rondjes lopen. Daar doet Koeman niet zo moeilijk over, vraag het Rafäel maar na.
Babel mag wel meedoen hoor. Geen probleem.quote:Op zondag 5 september 2004 18:46 schreef jimjim1983 het volgende:
geen Babel duswel Sangoy, heeft iemand die al zien spelen, is ie goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |