Yeahquote:Op donderdag 2 september 2004 11:46 schreef amaranta het volgende:
eindelijk samen!
Heb je daar een rede voor nodig??quote:Op donderdag 2 september 2004 12:05 schreef Partygurl het volgende:
hoiiiiiiiii pauze en dan zometeen werken tot 4 uur en ik ben zo moe
vanavond huldiging in geldropsaai maar wel een rede tot zuipen
Kan je geen ineternet aanvragen op je kamer? Of is dat te duur...quote:Op donderdag 2 september 2004 12:06 schreef Inu het volgende:
pfff, ik heb gewoon GEEN internet op m'n kamer...weet je HOE afkickenMaar op de faculteit lekker wel
Alleen geen msn ensow, dus dat moet ik nog ff regelen
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 12:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je daar een rede voor nodig??.
Je wordt oud joh![]()
.
Kost 30 euro in de maand en dan heb je heel brak internet...Dus ik ga ff kijken of iemand wireless heeft en dan aftappenquote:Op donderdag 2 september 2004 12:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kan je geen ineternet aanvragen op je kamer? Of is dat te duur...
hahahahaquote:Op donderdag 2 september 2004 12:11 schreef Partygurl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn neefje kwam gister naar me toe en zei ;Jij bent nu oud dus krijg ik ook kermisgeld van jou?
Nahjah zeg, wat onbeleefd
Hollanderquote:Op donderdag 2 september 2004 12:18 schreef Inu het volgende:
Jah, want dan is het gratis
Ga dan ook niet daar parkerenquote:Op donderdag 2 september 2004 12:35 schreef amaranta het volgende:
waarom is parkeren in Eindhoven zo FUCKING duur?
in spanje kost een hele dag nog geen 6 euro
en hier....in de kotsheuvel....een uurtje 2,40
200 euro valt nog mee hoor... Heb je een gewoon 2 delig zwart pak?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:44 schreef Blueman het volgende:
Kolere, wat is een pak kopen duur...
gewoon 200 euro neertellen voor een broek met jasje..
pfff
maarja... wel makkelijk voor de komende bruiloften (jazekers, heb ik een keer een bruiloft heb ik er meteen meerdere) en voor de kerst dus ach...
Jups...quote:Op donderdag 2 september 2004 12:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
200 euro valt nog mee hoor... Heb je een gewoon 2 delig zwart pak?
Kijk ik heb het alsvolgende aangepakt.... Ik had een pak nodig voor een feest van mijn ouders, dus had ik als eis, een pak? Prima, maar jullie betalenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jups...
Vind het geld zat...
Vroeger, toen nog jong was... toen je ouders nog alles betaalde voor je qua kleren..
toen was het leven mooi
Bij mij de bruiloft van mijn baas, en daar hoeven hun niet heen...quote:Op donderdag 2 september 2004 13:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijk ik heb het alsvolgende aangepakt.... Ik had een pak nodig voor een feest van mijn ouders, dus had ik als eis, een pak? Prima, maar jullie betalen.
Ze trapten er nog in ook. Maar ondertussen begint die ook aan vervanging toe te zijn![]()
.
quote:Op donderdag 2 september 2004 14:20 schreef febster het volgende:
Hey, de Fontys is weer begonnen
quote:Op donderdag 2 september 2004 17:50 schreef Partygurl het volgende:
Wow, al 1 week samen met flow
Ai luf joe!
Kinky!quote:Op donderdag 2 september 2004 17:50 schreef Partygurl het volgende:
Wow, al 1 week samen met flow
Ai luf joe!
wat een vraag zeg, precies ook nog?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:19 schreef amaranta het volgende:
wat is precies de inhoud van jullie relatie flow en PG
als het puntje bij het paaltje komt, dan krijg je inhoudquote:Op donderdag 2 september 2004 19:19 schreef amaranta het volgende:
wat is precies de inhoud van jullie relatie flow en PG
of opvulling.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
als het puntje bij het paaltje komt, dan krijg je inhoud
*wijs*quote:Op donderdag 2 september 2004 19:41 schreef FlowDesign het volgende:
Dank je
Heej top man.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*wijs*
http://www.nvsh.nl/Pages/(...)rmatieSIFrameset.htm
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heej top man. [afbeelding]
Dat heb ik wel nodig ja die informatie.
geen dankquote:Op donderdag 2 september 2004 20:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heej top man. [afbeelding]
Dat heb ik wel nodig ja die informatie.
Wat voor iets?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We hebben net iets, dus er kan nog vanalles gebeuren.
Tsss... dat plebs op die fotow hier heeft niet eensch een Gaastra man. Wat een lul.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:56 schreef daNpy het volgende:
Doe juh boord omhooch man! En juh kraach ook!
[afbeelding]
Ookal?quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:29 schreef FlowDesign het volgende:
oe oe *spring spring*
Ik ga fotograferen voor Studentenfeesten.net
Relèèèèèèèx
Jij ook dan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ookal?
Krijg je ook zo'n foute poloMet de graach omheug!
Feeel the ironyquote:Op donderdag 2 september 2004 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen dank
Nou al? Dat was toch een 5-jarenplan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:34 schreef daNpy het volgende:
Er komen binnenkort ook AutoFans stickers voor op de auto
Geen bakkus over AF.nl hèquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou al? Dat was toch een 5-jarenplan?
idem ditoquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Feeel the irony
Het nieuwe logo is gepresenteerd op de laatste meeting hequote:Op vrijdag 3 september 2004 11:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou al? Dat was toch een 5-jarenplan?
Zondag 19 sept vergadering!?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Geen bakkus over AF.nl hè
Euw .... okquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zondag 19 sept vergadering!?
Den Bosch w.s.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:04 schreef omegaproject het volgende:
Maareh, vergadering is wel mooi in Eindhoven deze keer hè!
Flikker eens op, ik ga niet telkens helemaal naar die schijt dorpjes rijdenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Den Bosch w.s.
oe, Laurens gaat programmerenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Flikker eens op, ik ga niet telkens helemaal naar die schijt dorpjes rijden
Doe maar in Eindhoven deze keer .... jij == voorzitter, so fix it
Bakkusquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:26 schreef blieblie het volgende:
Tsssk, hebben ze een eigen forum, komen ze hier alsnog op Fok! zeuren over vergaderingen van dat forum. Is dit hier een soort van crewtopic ofzo.
ook Bakkusquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
oe, Laurens gaat programmeren
Tilburg en Den Bosch zijn het midden van waar alle bestuursleden wonen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Flikker eens op, ik ga niet telkens helemaal naar die schijt dorpjes rijden
Doe maar in Eindhoven deze keer .... jij == voorzitter, so fix it
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:26 schreef blieblie het volgende:
Tsssk, hebben ze een eigen forum, komen ze hier alsnog op Fok! zeuren over vergaderingen van dat forum. Is dit hier een soort van crewtopic ofzo.
Whehehequote:Op vrijdag 3 september 2004 12:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ook Bakkus
heb je geneukt lul?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:21 schreef blieblie het volgende:
Goedemiddag.
Ik doe mee met de aftersummerlove.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whehehe
if(Laurens =) {
flow.setTransform(new Vector('bwahaha',0);
}
En nu in het Nederlands: lol @ onzin
Het was een redelijk slapeloze nacht jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
heb je geneukt lul?
Ah, gadverquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:35 schreef FlowDesign het volgende:
Lunchen @ Mac
Niet miepen, gewoon vretenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah, gadver...
Mac == Lekker!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Niet miepen, gewoon vreten
Dus mijn adviezen wat betreft vrouwen beginnen al vruchten af te werpen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het was een redelijk slapeloze nacht ja.
Mits met matequote:Op vrijdag 3 september 2004 13:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Mac == Lekker!
Is gewoon x,y coördinaat (ofzo) toch?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
MMS nou gehad?quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mits met mate
Owja iddquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
MMS nou gehad?
Wat moet je daar ookalweer bij doen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
MMS nou gehad?
Multi Media Messagequote:Op vrijdag 3 september 2004 14:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat moet je daar ookalweer bij doen?
Uitjesquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat moet je daar ookalweer bij doen?
Het gaat de goeie kant opquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus mijn adviezen wat betreft vrouwen beginnen al vruchten af te werpen?
Oh jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Multi Media Message
Dat maakt dan een totaaltje van 400 Euro consultkosten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het gaat de goeie kant op![]()
(dY/dX) coordinaten zijn 0 (je beweegt niet)... je lacht hem alleen uitquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is gewoon x,y coördinaat (ofzo) toch?
Bahahahaquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:13 schreef FlowDesign het volgende:
Hey Lau, ik sprak Stijn vanochtend en hij heeft ons 2 bij zijn team ingedeeld omdat hij al bang was dat we op hem zouden schieten![]()
Ik zei al: dan is het dalijk Stijn en de rest tegen Daniël
Ik ren wel dan leef ik langerquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
(dY/dX) coordinaten zijn 0 (je beweegt niet)... je lacht hem alleen uit
Je bent zelf een doosquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:38 schreef daNpy het volgende:
Die Danielle is ook maar een doos
Ik sprak je zusje net nog bij de FEEEEEEEEEEBOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:38 schreef daNpy het volgende:
Die Danielle is ook maar een doos
Van Eauverfleauwquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:43 schreef FlowDesign het volgende:
Welke Daniëlle? DD? ik ken 3 Daniëlle's
En waarom dan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van Eauverfleauw
Zo komt ze gewoon overquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En waarom dan?
Dat kan, maar ik vind haar geen doosquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo komt ze gewoon over
Wie wel?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:12 schreef daNpy het volgende:
Daarom. Nu zal ze na de intro ook wel niet zo helder zijn geweest he
Stijn had toch een weddenschap afgesloten met de eerste jaars oid?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wie wel?
BTW, Daniëlle die kan echt keihard doorzuipen da's gewoon eng
Mijn pa heeft dat en ik ook, maar het is niet te koopquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:30 schreef omegaproject het volgende:
Heeft er iemand hier nog het volgende te koop liggen?
- Mobo geschikt voor DDR400
- Processor die op dat mobo past
- evt. mét DDR400 geheugen
Nee, was gewoon weddenschap met geld als inleg.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stijn had toch een weddenschap afgesloten met de eerste jaars oid?
Wie haar onder de tafel zoop kreeg een paar kratten bier oid.
mietjusquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, was gewoon weddenschap met geld als inleg.
Maar het is niet doorgegaan
Slotjequote:Op vrijdag 3 september 2004 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn pa heeft dat en ik ook, maar het is niet te koop
Speel hier 22-letterwoordenlingo
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:22 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Slotje
Oeh .. forward eensquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb Inso een leuk mailtje gestuurd
Ik ga naar huis, massol
Is al tijden johquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
Goed sparen Blieb:
http://www.tweakers.net/nieuws/34105
pipo!quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:34 schreef daNpy het volgende:
Loop ik door de tuin, zit er een kale plek in het gras. Op die plek liepen honderden vliegende mieren (ook kleintjes).
Ik even een deo bus en aansteker gehaald![]()
Dag dag mieren ('t gras is nog oke
)
Das toch die limbo...quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wie wel?
BTW, Daniëlle die kan echt keihard doorzuipen da's gewoon eng
Gijs. Die zit bij PulsEquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:47 schreef Blueman het volgende:
Ik kwam Stijn zijn broer tegen in de stad vandaag..
ging hij friet halen voor groepie ofzo..
Niet echt boeiend maar als je hem kwjit was..
welke ruud uit dommelen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das toch die limbo...
Die ging veel om met Ruud in het begin, die boer uit De achterlanden van Dommelen.
Die kon ook goed hard doortanken, maar die is gekapt met M&I.
Ik heb hiergeen foto van mijn nieuwe aanwinst.
Maar ik zit dan ook op mijnwerk en heb hetheel druk
Mjaah het was geen Dommelen, maar zo een gat daarachter, zijn achternaam weet ik zo niet meer. Echt een superboer, goed lomp, met klompen aan naar de Fontys, idioot veel zuipen in het weekend etc.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
welke ruud uit dommelen?
Hahaquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:34 schreef daNpy het volgende:
Die komt hier nog maar sporadisch vanwege het (in zijn ogen) lage niveau.
Let op nu gaat ie wel reageren omdat em weer iets dwars zit
zijn wel vaker erg grootschalige alcohol controles in ehoven..quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:16 schreef thaleia het volgende:
Wat was er gisteravond rond tienen in Stratum aan de hand? Voor een 'gewone' alcoholcontrole oid was er wel wat erg veel politie op de been. Of ze moeten ECHT niets beters te doen gehad hebben
Iemand enig idee?
Hoiquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:16 schreef thaleia het volgende:
Wat was er gisteravond rond tienen in Stratum aan de hand? Voor een 'gewone' alcoholcontrole oid was er wel wat erg veel politie op de been. Of ze moeten ECHT niets beters te doen gehad hebben
Iemand enig idee?
Volgens mij kwam hij uit de achterhoek weg heen. (of hoe ze dat daar ook zeggen)quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mjaah het was geen Dommelen, maar zo een gat daarachter, zijn achternaam weet ik zo niet meer. Echt een superboer, goed lomp, met klompen aan naar de Fontys, idioot veel zuipen in het weekend etc.
Je bedoelt Stijn, onze accountmanager van OGD?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef amaranta het volgende:
hoe heet stijn met zijn achternaam?
Ruud? Ik heb het over die gozer met dat rode haar. Die komt niet uit de achterhoek hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij uit de achterhoek weg heen. (of hoe ze dat daar ook zeggen)
nee ik bedoel Stijnquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bedoelt Stijn, onze accountmanager van OGD?
zekers......quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:17 schreef blieblie het volgende:
NEeeeeej, de DB9 wint toch.
Doe eens ff niet alsof je iedereen kentquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:20 schreef amaranta het volgende:
ruud van ff knuffelen bedoel je?
ruudje ruudje?
Hoi hoi!!! Wanneer kom je een keer bij me kabeltjes kopen, samen met juup?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:18 schreef DuchessX het volgende:
Idd, vrij irritantquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doe eens ff niet alsof je iedereen kent.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:33 schreef FlowDesign het volgende:
O M G wat een geile clip![]()
http://flowdesign.gotdns.com/audio/Eric.Prydz.-.Call.On.Me.avi
Ik heb em al binnen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1 niveau hoger zit een open dirquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:54 schreef blieblie het volgende:
Ey heb je ook de gewone MP3?.
RElext nummer.
Was ik onder haar naam omdat mevrouw niet uitgelogd had op mijn pc nadat zij hem gisteren gebruikt heeftquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoi hoi!!! Wanneer kom je een keer bij me kabeltjes kopen, samen met juup?.
Ik heb het gemist, mail maar (zie profiel voor adres)quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:26 schreef febster het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis&online...
Vandaag met een goede vriendin de hele dag op het strand gelegen/gezwommen, was erggg gezellig/goed te doen![]()
Tnx Okke voor het reparen van het internet hier zonder dat ik thuis was, erg tof, het draadloze ligt er nog steeds uit aangezien hij geen DHCP server kan vinden en (daardoor?) ook geen IP adres heeft
hoe was het donderdagnacht/vrijdagochtend met/bij mevrouw
?
Enne Flow, ik heb nog wel foto's van der![]()
*edit*
lalalala
Ik heb tegenwoordig zelfs recente foto's van derquote:Op zaterdag 4 september 2004 08:57 schreef blieblie het volgende:
Feb heeft GEEN foto's van der![]()
.
Nee oke, maar Piet is ook een noob+heetgebakerdquote:Op zaterdag 4 september 2004 08:58 schreef blieblie het volgende:
Oh, en geen dank joh... Piet werd niet echt vrolijk van die laptop, je zou zeggen dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn, een wireless verbinding opzetten.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:24 schreef febster het volgende:
[..]
Nee oke, maar Piet is ook een noob+heetgebakerdmaar goed gister zelf nog wat gekloot met wat command box instructies en daar gaf hij aan dat hij met een LAN verbinding wel een ip nr had, maar met een draadloze verbinding niet
Ik begin nu wel redelijk thuis te geraken in het wereldje maar toch kom ik er nog niet uit helaas
Moggequote:Op zaterdag 4 september 2004 09:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
Gewoon via de lankabel paktie gewoon netjes a la XP gelijk de internetverbinding op. Neemtie gelijk alle instellingen van het netwerk over. Alleen bij het wirelessgedeelte krijgtie maar geen verbinding met het netwerk, wat je ook verbouwt. En dat commandboxgedoetje wat die dude verteld heeft, dus ipconfig/release e.d. heb je geen zak aan als je geen wirelessverbinding op kunt bouwen met de router. Dus.... Niets nieuws onder de zon. Je had woensdag al gezien dat het allemaal wel werkte met een kabel.
Halloquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mogge
En toch...quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hallo![]()
.
Oh en voor de kenners die vinden dat ik er niets van kan....
Paradigit laptop + interne wireless netwerkaart
Sitecom router
Sitecom router werkt naar behoren, alles netjes ingesteld en het werkt (alleen moet Feb WEP netjes configureren, waar het overigens ook aan zou kunnen liggen, maar dat mag je lekker zelf doen Feb.).
Laptop, gewone netwerkkaart paktie de instellingen netjes over en werkt het gelijk. Bij het wireless gedeelte kannie de ene keer het netwerk wel vinden, maar in 99% van de gevallen niet. Ook al zit je 2 m van de antenne verwijderd. Die instellingen kloppen dus ook, anders pakt ie de verbinding niet soms op. Maar het werkt dus niet 100%.
firewall uitgezet??quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hallo![]()
.
Sitecom router
Sitecom router werkt naar behoren, alles netjes ingesteld en het werkt (alleen moet Feb WEP netjes configureren, waar het overigens ook aan zou kunnen liggen, maar dat mag je lekker zelf doen Feb.).
Laptop, gewone netwerkkaart paktie de instellingen netjes over en werkt het gelijk. Bij het wireless gedeelte kannie de ene keer het netwerk wel vinden, maar in 99% van de gevallen niet. Ook al zit je 2 m van de antenne verwijderd. Die instellingen kloppen dus ook, anders pakt ie de verbinding niet soms op. Maar het werkt dus niet 100%.
Welke laptop heb je?quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hallo![]()
.
Sitecom router
Geen idee... is nie mijn laptop... helaasquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Welke laptop heb je?
Er zijn nml type's uitgeleverd met interne kaartjes die niet helemaal 'vlekkeloos' werken.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Geen idee... is nie mijn laptop... helaas.
Tis de laptop van Febster's stiefpa.
Toetsenbord plat neerleggen voorkomt RSIquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:35 schreef daNpy het volgende:
En meteen een nieuw toetsenbordje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou een hoop verklarenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Er zijn nml type's uitgeleverd met interne kaartjes die niet helemaal 'vlekkeloos' werken.
Vond ik in het begin ook niet fijn, maar dat went supersnel.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:45 schreef daNpy het volgende:
Vinnik niet fijn
Bovendien steun ik zowiezo (verkeerd) met mn pols op de rand van het bureau, of hij nu plat ligt of niet
Je hebt ook the exorcist & titanic reenacted by bunnies, ook erg gaaf.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
vet: http://members.home.nl/peter.the.mailer/flash.html
Was ik niet van planquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:38 schreef amaranta het volgende:
ga NIET naar de village
Boston Pubquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:42 schreef amaranta het volgende:
vanavond wil ik je vriendin ontmoeten blieblie
waar spreken we af?
stepford wives? Die heeft zelfs hele slechte recensies gekregen dus daar hoef je ook niet heen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:40 schreef amaranta het volgende:
ga liever naar garfield of stepford wives ofzo
I knowquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je hebt ook the exorcist & titanic reenacted by bunnies, ook erg gaaf.
Al is dat konijn bij dat eindscherm errug vet.
wassup?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef daNpy het volgende:GazyLady
wa bende dan van plan??quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:14 schreef daNpy het volgende:
Ja wel goed
Morgen vroeg op(3.45u pfffffffff........)
Naar de Nurburgring, rondjes racen met een Imprezaquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:19 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wa bende dan van plan??
meeste mensen gaan dan zo ongeveer naar bed..![]()
Waaromquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:20 schreef gazylady2 het volgende:
IK WIL EEN SIGARET! !
Sensation White Megamixquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:37 schreef blieblie het volgende:
Call on meeee, call on me!!![]()
Je moet met je klauwen van de sigaretten afblijvenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:34 schreef gazylady2 het volgende:
okeejjjjj leuk zeker ?![]()
en omdat ik dat wil!! punt!![]()
![]()
![]()
majamisschien allEEN vanavond...
Waar zit je?quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:58 schreef Inu het volgende:
Pff...tis saai hierKben te gaar om uit te gaan, want dan moek met de auto en die krijg ik niet mej en der is nx op tv en iedereen is weg
* blieblie is zielug
Doe je vrouw even beterschap wensen met haar been/voetquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:55 schreef Juup© het volgende:
Eindelijk tijd voor avondeten.
In Helmond...kheb (nog) geen internet in Utrecht...quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar zit je?
super boer ruudje, uit Vessumquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mjaah het was geen Dommelen, maar zo een gat daarachter, zijn achternaam weet ik zo niet meer. Echt een superboer, goed lomp, met klompen aan naar de Fontys, idioot veel zuipen in het weekend etc.
Die jaquote:Op zondag 5 september 2004 02:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
super boer ruudje, uit Vessum
Idd.quote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef blieblie het volgende:
[Project] t0n's 5th gen Honda Civic
Mijn god, wat heeft die gozer geen smaak.
*wijst naar topictitel*quote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef blieblie het volgende:
Ik doe met je mee,quote:Op zondag 5 september 2004 15:05 schreef r8ality het volgende:
Ik ga lekker de hele dag niksdoen. Als in, niks.
Dan heb je een goeiequote:Op zaterdag 4 september 2004 21:17 schreef febster het volgende:
maar goed we hebben een Paradigit Voyager 9154 (ofzoiets?)
Nee idd, ik had een redelijk sjagi vent aan de lijn van para die me na een klein beetje moeite me al door verwees naar de Sitecom helpdesk, en die hielpen ons wel primaquote:Op zondag 5 september 2004 17:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dan heb je een goeieDe helpdesk van Sitecom doet heel de dag niks anders als dat soort problemen oplossen, bij de para doen ze liever geen netwerkondersteuning.
Nog tegen motorrijders, tourbussen en/of campers aan gereden?quote:Op zondag 5 september 2004 18:35 schreef daNpy het volgende:
Op de Nurburgiing met Impreza's rondblazen is best vet
Zeker als je met iemand meerijdt die de baan op zn duimpje kent en een rally-spec Impreza heeft
Hij vindt het zelf helemaal geweldig, wat een kneusquote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef blieblie het volgende:
Wie, wat, waar en waarom?quote:Op zondag 5 september 2004 13:15 schreef _DeBje_ het volgende:
Buikschuiven![]()
Paradigit doet geen netwerkondersteuning, is ook bijna niet te doen telefonisch, bij Sitecom doen ze het maar al te graag, dus dan is het probleem snel opgelost/verschovenquote:Op zondag 5 september 2004 17:52 schreef febster het volgende:
[..]
Nee idd, ik had een redelijk sjagi vent aan de lijn van para die me na een klein beetje moeite me al door verwees naar de Sitecom helpdesk, en die hielpen ons wel prima
Overigens bleek (waarschijnlijk?) het grootste probleem te zijn dat er een halogeen lamp bij de router stond
Nee, maar wel veel gezien. Frank en Marco hadden wel bijna een vrouwtje op de motor geschept.quote:Op zondag 5 september 2004 19:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nog tegen motorrijders, tourbussen en/of campers aan gereden?
Vette shit, maar idd wel goed opletten daar.quote:Op zondag 5 september 2004 20:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel gezien. Frank en Marco hadden wel bijna een vrouwtje op de motor geschept.
's Morgens toen we de eerste rondjes reden (@8.00u) was er bijna niets te doen.
Lekker blazen!!!!
172 pics gemaakt, origineel 66Mb. Resized 13,3Mb
24 Filmpjes gemaakt, 47,1 Mb
Dalijk even uppen naar de nieuwe server
Anyone I know??quote:Op zondag 5 september 2004 19:41 schreef FlowDesign het volgende:
Gisteren stratum en huisfeest geweest. Was erg leuk.
En mensen die voor het eerst XTC gebruikt hebben (halfje) en dan alles helemaal geweldig en lief en mooi vinden zijn echt té grappig
Die fake carbonlike/spoon motorkap is echt te fout, en die spiegels zijn lelijk. Voor de rest kan ik weinig "gemods" vinden aan zijn auto. Conclusie, alles wat er verbouwd is is bagger, EN dus heeftie geen smaak/stijl.quote:Op zondag 5 september 2004 15:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*wijst naar topictitel*
daar staat: [project]
en wat is een lopend project?
juist, dat is niet af.
Nou is die zwarte motorkap ook niet mijn smaak maarja, ik hoef er niet mee te rijden, als hij het maar mooi vindt.
Als die sommige motorrijders daar volgas overheen ziet jakkeren, verbaasd het me ergens niets dat die lui er zoveel vanaf vliegen.quote:Op zondag 5 september 2004 20:52 schreef daNpy het volgende:
Zoals ik al zei: 's ochtends was er bijna niets te doen (gelukkig). Daarom moest ik dus om half 4 op
Maar de track is diverse malen gesloten en er zijn motoren en een kapotte Impreza vanaf gegaan dat ik gezien heb...
Hier een heel verslag:
topic: http://sodoma.xs4all.nl/af_forum/index.php?showtopic=330
Inderdaad, helemaal als ze 2 seconde niet oplettenquote:Op maandag 6 september 2004 00:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als die sommige motorrijders daar volgas overheen ziet jakkeren, verbaasd het me ergens niets dat die lui er zoveel vanaf vliegen.
Leuk verslag trouwens op je forum.quote:Op maandag 6 september 2004 00:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal als ze 2 seconde niet opletten
Gaaf... ik zal es wat downloaden morgenquote:Op maandag 6 september 2004 00:32 schreef daNpy het volgende:
Twee hotspots aangedaan
Daar zijn ook de meeste filmpjes gemaakt van wat er allemaal voorbij komt racen
Als de vervangende server er hangt jaquote:Op maandag 6 september 2004 00:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gaaf... ik zal es wat downloaden morgen.
Ow... ik heb de tijdquote:Op maandag 6 september 2004 11:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als de vervangende server er hangt ja
quote:Op maandag 6 september 2004 11:38 schreef FlowDesign het volgende:
Aaaaaahhhhhhhhh.... lekker uitgeslapen
Was ook wel weer eens nodig
Hmmm, apart.. Of zit je middenin een groot gebouw?quote:Op maandag 6 september 2004 12:27 schreef Jaromir het volgende:
op de tue nauwelijks hoorbaar dat alarm
Vanavond komt IBM hem vervangen.quote:Op maandag 6 september 2004 12:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow... ik heb de tijd.
Neeeeejquote:Op maandag 6 september 2004 14:56 schreef Partygurl het volgende:
damn ga naar huis man gek
quote:Op maandag 6 september 2004 14:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neeeeejis gezellig hier bij Overflow
Hoe is het nou trouwens tussen jou en Flow?
Ik begreep dat mijn kansen mooi verkeken zijn nu
quote:Op maandag 6 september 2004 14:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neeeeejis gezellig hier bij Overflow
Hoe is het nou trouwens tussen jou en Flow?
Ik begreep dat mijn kansen mooi verkeken zijn nu
Je kansen bij PGquote:Op maandag 6 september 2004 15:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
hij pakt het juist goed aan, eerst de go en dan de showquote:Op maandag 6 september 2004 00:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die fake carbonlike/spoon motorkap is echt te fout, en die spiegels zijn lelijk. Voor de rest kan ik weinig "gemods" vinden aan zijn auto. Conclusie, alles wat er verbouwd is is bagger, EN dus heeftie geen smaak/stijl.
En de LM velgen zijn ook niet om over naar huis te schrijven, mochtie die ook vervangen hebben.
Waarom zou je met een zwarte motorkap rondrijden?quote:Op maandag 6 september 2004 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij pakt het juist goed aan, eerst de go en dan de show
de motorkap is helemaal niet fake carbon ofzo..dat noemen ze gewoon een zwarte motorkap...
en je bedoeld natuurlijk dat JIJ VIND dat hij geen smaak/stijl heeft
net zoals IK VIND dat volvo rijders geen smaak/stijl hebben.
Er past maar in PI in een post hiero, maar deze had er nog bij gemoeten:quote:Op maandag 6 september 2004 21:26 schreef daNpy het volgende:
Volvo en go of show
Komop Blie, Volvo zijn leuke gezinsbakken. Met kindertjes, hond en boodschappennetje.
Mits je het op straat of in openbare ruimten gevonden hebtquote:Op maandag 6 september 2004 21:39 schreef daNpy het volgende:
En wat je vind moet je naar het politiebureau brengen
Ja het is ook nooit goed hequote:Op maandag 6 september 2004 22:12 schreef blieblie het volgende:
Leuke motor, minder mooie auto.
quote:Op maandag 6 september 2004 22:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja het is ook nooit goed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |