abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21697482



Afmetingen

Lengte 441 cm
Breedte 173 cm
Hoogte 144 cm

Gewicht 1.295 kg

Standaarduitrusting

Onder andere: centrale portiervergrendeling, elektrisch bedienbare zijruiten vóór, elektrisch bedienbare zijruiten achter, stuurbekrachtiging, ABS, bestuurdersairbag, passagiersairbag

Techniek

Motorinhoud 1994 cc

Vermogen 245 pk @ 6300 tpm
Koppel 353 Nm @ 4750 tpm

Topsnelheid 245 km/u
0-100 km/u 6.2 sec.
pi_21697516
()*@$#()*&@#$ Zit ik net een prachtige Volvo SC te bouwen....
pi_21697540
mag ik lachen om herman?
pi_21697560
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:26 schreef Domi het volgende:
mag ik lachen om herman?
NEE

Zeg ik net tegen die stinkknakker dat ik een SC zit te bouwen, komt hij ff tussendoor met die gore subaru
pi_21697570
he bobjo, dat spoken zien he, das gewoon een stille hint. Ze wil jou 'spook' zien, snap je dat niet
pi_21697590
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

NEE

Zeg ik net tegen die stinkknakker dat ik een SC zit te bouwen, komt hij ff tussendoor met die gore subaru
vet relaxxxtttttt
pi_21697604
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:29 schreef Fugie het volgende:

[..]

vet relaxxxtttttt
en kicken op IRC werkt ook niet
pi_21697786
Tering wat gaan die SC's weer snel


Das dat lelijke model impreza .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21697810
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:40 schreef Steve-O het volgende:
Tering wat gaan die SC's weer snel


Das dat lelijke model impreza .
kvind ze allemaal een beetje schraal eigelijk En die evo's ook. Vind het niets, die rallyautos
pi_21697817
Met zo'n dergelijk nummer als 245 heb ik de neiging om een topic te openen over een bandenmaat .
245/35/ZR18 ofzo . Daar zijn er toch genoeg van .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21697830
evo VIII is nix mis mee mits ie niet utigebouwd is
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21697839
ik ga pitten trouwens meot morgen weer vroeg autorijden
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21697847
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:42 schreef Steve-O het volgende:
evo VIII is nix mis mee mits ie niet utigebouwd is
die is idd vrij netjes ja
pi_21697856
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:43 schreef Steve-O het volgende:
ik ga pitten trouwens meot morgen weer vroeg autorijden
succes, trusten
pi_21697880
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:41 schreef Fugie het volgende:

[..]

kvind ze allemaal een beetje schraal eigelijk En die evo's ook. Vind het niets, die rallyautos
Dan mis je toch echt de Lancia Delta S4. .







Detail opbouw

Der Gruppe B Nachfolger des veralteten 037.
Eingesetzt von 1985-86
Der potentielle Weltmeister Henri Toivonen und sein Beifahrer verunglückten während der Tour de Corse 1986
tödlich mit ihrem Delta S4. Audi und Ford zogen ihre Fahrzeuge sofort aus der Rally WM zurück,
1987 sollte es keine Gruppe B mehr geben.

Mittelmotor, permanenter Allradantrieb
4 Zylinder Reihenmotor mit Kompressor und Turbolader, 16 Ventile, 1,8l
250 PS in der Straßenversion
480+ PS in der Rennversion
490+ NM Drehmoment
(Lancia wollte zu Drehmoment und Leistung nur "Mindestangaben" machen,
man munkelt aber von ca. 560PS)
0-100km/h: ca. 2,5s (!)[

Filmpje voor rij-impressie
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21697891
* Fugie weet niet eens hoe een evo 8 eruit ziet mên
pi_21697896
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:45 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Dan mis je toch echt de Lancia Delta S4. .

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Detail opbouw

Der Gruppe B Nachfolger des veralteten 037.
Eingesetzt von 1985-86
Der potentielle Weltmeister Henri Toivonen und sein Beifahrer verunglückten während der Tour de Corse 1986
tödlich mit ihrem Delta S4. Audi und Ford zogen ihre Fahrzeuge sofort aus der Rally WM zurück,
1987 sollte es keine Gruppe B mehr geben.

Mittelmotor, permanenter Allradantrieb
4 Zylinder Reihenmotor mit Kompressor und Turbolader, 16 Ventile, 1,8l
250 PS in der Straßenversion
480+ PS in der Rennversion
490+ NM Drehmoment
(Lancia wollte zu Drehmoment und Leistung nur "Mindestangaben" machen,
man munkelt aber von ca. 560PS)
0-100km/h: ca. 2,5s (!)
die is lekker... ik zie sc 250 al voor me
pi_21697925
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:47 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

die is lekker... ik zie sc 250 al voor me
Ik heb er nog een filmpje aan toegevoegd .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21697961
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21697970
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:48 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Ik heb er nog een filmpje aan toegevoegd .
lekker hoor!! met de vlam in de pijp
pi_21697981
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:52 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

lekker hoor!! met de vlam in de pijp
Dat ding is lijp snel .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21697988
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:52 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Dat ding is lijp snel .
pi_21697997
doe maar die lancia dan, 0-100 in 2,5 haalt die evo niet
pi_21698107
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:53 schreef Fugie het volgende:
doe maar die lancia dan, 0-100 in 2,5 haalt die evo niet
welke straatauto wel?
pi_21698188
quote:
Op donderdag 2 september 2004 01:02 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

welke straatauto wel?
Geen .

Een collega van me heeft een motor, een Yamaha yzf 600, dit weekend komt er een 1100cc voor in de plaats, en dan kan ik meerijden . Dat komt al aardig in de buurt van deze S4, maar je moet op een motor goed je best doen om hem plat te houden wil je sneller zijn dan een Delta S4 .

Men claimt op gravel van 0-100 in 2.9s. .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')